Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Blade: dražší bratr Aurise pro Japonsko

Na domácím trhu nabízí Toyota nejen Corolu a Auris, ale také další podobný model - novou Toyotu Blade.
Zpět na článek
21. 12. 2006 11:10
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 11:31
21. 12. 2006 11:44
21. 12. 2006 11:33
21. 12. 2006 11:36
neregistrovaný "jakub"
21. 12. 2006 11:45
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 13:39
neregistrovaný "ty odbornik"
21. 12. 2006 20:27
anonym
21. 12. 2006 11:45
neregistrovaný "spokojený"
21. 12. 2006 12:08
neregistrovaný "Povalec"
21. 12. 2006 12:25
neregistrovaný "Couiin"
21. 12. 2006 12:31
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 12:34
neregistrovaný "Chytrák"
21. 12. 2006 13:31
neregistrovaný "Coulin"
21. 12. 2006 13:47
neregistrovaný "Chytrák"
21. 12. 2006 15:23
neregistrovaný "Couiin"
21. 12. 2006 16:55
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 13:54
neregistrovaný "NERI"
21. 12. 2006 12:58
neregistrovaný "spokojený"
21. 12. 2006 13:28
neregistrovaný "Coulin"
21. 12. 2006 15:22
neregistrovaný "Coulin"
22. 12. 2006 20:36
neregistrovaný "RS4"
21. 12. 2006 12:12
neregistrovaný "cyrus smith"
21. 12. 2006 12:41
21. 12. 2006 12:57
neregistrovaný "Efesus"
21. 12. 2006 13:27
21. 12. 2006 15:26
21. 12. 2006 16:38
21. 12. 2006 16:41
21. 12. 2006 20:24
anonym
21. 12. 2006 13:04
neregistrovaný "petr"
21. 12. 2006 13:15
neregistrovaný "Speedy"
21. 12. 2006 14:02
21. 12. 2006 14:50
neregistrovaný "Speedy"
21. 12. 2006 15:30
neregistrovaný "Coulin"
21. 12. 2006 13:27
anonym
21. 12. 2006 16:42
anonym
21. 12. 2006 17:03
neregistrovaný "Odborník"
22. 12. 2006 16:36
neregistrovaný "Tópra Čech"
21. 12. 2006 21:50
neregistrovaný "Tom"
22. 12. 2006 08:46
neregistrovaný "Coulin"
22. 12. 2006 12:18
neregistrovaný "Tom"
22. 12. 2006 12:27
neregistrovaný "Coulin"
22. 12. 2006 10:07
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2006 20:02
anonym
23. 12. 2006 12:52
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2006 20:50
neregistrovaný "RS4"
23. 12. 2006 01:16
anonym
26. 12. 2006 23:17
neregistrovaný "O.J."
11. 2. 2007 20:12
anonym
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 11:10
Teda
jestli má být Tozota nějaký měřítko, tak co se designu týče, je stávající golf o dvě generace napřed. Ale spíš myslim, že tahle toyota je o dvě generace pozadu. BRAVO TOYOTA! >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2006 11:31
No tak.....
Mě spíš štve, že jabka a jiní si šoičku nechjí pro sebe doma a "naše" Škoda lahůdky na domácí trh nedává. Do řecka Octavii R s vyladěným 1.8T, šikmáčům do Číny 1.8 TFSI 118 kw a nám ku.va nic. Serou mě. Jezdím ve Škodě, ale jestli moje další auto bude Škodovka o tom hodně zapřemýšlím. Patrioti škodováčtí..... 8-s
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2006 11:44
Re: No tak.....
:-) :yes: :yes:
21. 12. 2006 11:33
JAPAN
Jde vidět,že kluci doma v Japonsku mají jiný vkus,než kluci evropští.Tady by s takovou maskou velkou díru do světa neudělali. :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jakub"
21. 12. 2006 11:36
Teda
zato motorově je o 5 generací napřed :-)
a co se spolehlivosti týče nemusím snad nic psát ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 11:45
Re: Teda
Nemusíš, setrvávej v bludu.
neregistrovaný "ty odbornik"
21. 12. 2006 13:39
Re: Teda
bludy pises akurat tak ty
anonym
21. 12. 2006 20:27
Re: Teda
O spolehlivosti snad jen to,že Vám závada vydrží celou dobu co Toyotu budete mít.Nikde Vám závadu neuznají a z Toyota motor CZ Vám ani neodpoví.
neregistrovaný "spokojený"
21. 12. 2006 11:45
Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Za pomoci designérů z věhlasné továrny Ssangyong. Ten vzhled je opravdu katastrofa :no: :no: :no: :no:

Zlatý Golf :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Povalec"
21. 12. 2006 12:08
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Tak, a ted tu pohadku o nadcasovosti dizajnu VW/Skoda ;)
neregistrovaný "Couiin"
21. 12. 2006 12:25
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Ty oslíku,buď dál spokojený... >:D Co sem pleteš Čínu-Toyota už od roku 1998 navrhuje auta v Evropě :-! Taky mi na obrázcích Auris nesedí,ale než začneš něco hýkat počkej si na reál a Golfa nech spát... Je spokojený ,ospalý a nevědoucí jako Ty- Bacha ať nezaspíš Vajnacht cajt >:D
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 12:31
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Že něco navrhujou v evropě, ještě neznamená, že to nemůže vyznět čínsky. Viz třeba opel astra. >:-[]
neregistrovaný "Chytrák"
21. 12. 2006 12:34
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
... nebo BMW trojkový řady.
neregistrovaný "Coulin"
21. 12. 2006 13:31
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
:yes: :yes: :yes: >:D Chytráku tys to odhalil-a já proč se mi BMW před Bangle líbil a teď ne... Ale kluci od modrobílé vrtule ti nepoděkují >:D >:-[]
neregistrovaný "Chytrák"
21. 12. 2006 13:47
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Kus od kusu. Současná pětka, to je klenot. Minulá pětka je asi nejnudnější BMW v historii. Vlastně minulá sedmička, ta byla ještě horší. Potřebovali toho američana, poněvadž byli v koncích. Jenže... co můžeme na poli designu čekat od fousatýho chlapa, žejo?
neregistrovaný "Couiin"
21. 12. 2006 15:23
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Nejhezčí byla trojka minulé generace... >:D
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 16:55
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Máš recht! Taky ovšem nevypadala jako žádný jiný bmw.
anonym
24. 12. 2006 16:41
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
velmi krasne tieto dva typy neboli ale sediet v nom a vlastnit bmw to je zazitok
neregistrovaný "NERI"
21. 12. 2006 13:54
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
ÁÁÁÁ COULIN NEMÁ V PRÁCI CO DĚLAT. UŽ ZASE HLÁSÍ NA NETU. ČUS NAPSAL SEM TI TO VELKEJMA PÍSMENKAMA, ABYS TO PŘEČET. ZDAR VENCA
anonym
23. 12. 2006 18:51
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
astra vyzera ako z ciny?? dalsi prispaty..
neregistrovaný "spokojený"
21. 12. 2006 12:58
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Mno, vašnosto, je-li Auris navržen v Evropě, tak to klobouk dolů :-! To je tedy dílo, tvůrce tohoto vozu se směle může postavit mágům evropského designu, opravdu dobrá práce :yes: Měkoučký a miloušššký yarýsek naznačil směr, Auris ho potvrdil. Bravo, Toyota!
neregistrovaný "Coulin"
21. 12. 2006 13:28
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
No vidíš i ty ospalý spokojený oslík si na to přišel- podívej se např. na P206 a hodně podobný P 307 nebo na GP a nástupce Brava -Marei a atd... Je to jasnej záměr-prodat tvary úspěšného a rozšířeného modelu... Spi dál >:D a POZOR Yaris už není měkoučký a miloučký ,už pěkně dospěl >:-[] A jak se prodává :yes: :yes: :yes:
anonym
21. 12. 2006 13:51
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
ÁÁÁÁ
neregistrovaný "Coulin"
21. 12. 2006 15:22
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
Snad IIÁÁÁ,IÁÁÁ... >:D
neregistrovaný "RS4"
22. 12. 2006 20:36
Re: Vyrobeno v továrně Hia Li Čhu v Číně?
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "cyrus smith"
21. 12. 2006 12:12
OT: anketa
mohu se redakce zeptat, proč nezařadila v anketě o časopisech dle mého mínění nejobjektivnější Automobil Revue..?
Rozbalit vlákno
0
21. 12. 2006 12:41
Spolehlivost
Lidi, dnes si už nikdo nemůže dovolit vyrobit nespolehlivé auto. Mě zajímá design a použitá technika. A pro mě jako pro řidiče, který stráví v autě spousty km i posezení za volantem. V tomto případě jasně u mě vyhrálo Volvo S60.MB dobrý a BMW taky nebylo zlé. Z druhé strany totální zoufalost třeba Peugeot 307. Při mírně svižněji projeté zatáčce jsem myslel, že vystoupím za jízdy z vozu.Vůbec mě nepodržely a na můj vkus moc měkké. Jo a ti pisálkové co píšou, že sedadla ve Fabii jsou špička třídy, ať jdou do háje. To je tragédie. Bolí mě z nich záda po 50 km. Snad asi jen s nastavitelnou bederní výstuhou jinak asi ne. To jsem ještě neměl možnost testnout.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Efesus"
21. 12. 2006 12:57
Re: Spolehlivost
Panáčku ale mohl bys třeba srovnávat srovnatelné - ty porovnáváš 307 - nižší střední s S60 - (trochu vyšší) střední...prostě jabka s hruškama...ale tady v diskuzích nic neobvyklého... ;-)
21. 12. 2006 13:27
Re: Spolehlivost
A jejda někdo mooooc chytrej. Aut jsem projel mraky. to byl jen průřez, veeelmi krátký. Taky ksem popisoval Fabku. Který vůz chceš ještě popsat mýma očima, když to tedy nebude Ferrari nebo Porsche, protože taková hvězda nejsem a ani si na ni nehraji. Rozhodně 307 - hrůza. Ale je to tak, každému sedí a líbí se prostě něco jiného. Tohle jen můj názor jest.
Avatar - Dinar
21. 12. 2006 15:26
Re: Spolehlivost
:-O Já spíše nechápu, proč se v diskusi o Toyotě začneš z ničeho nic vyznávat ze své lásky k S60, nelásky k sedačkám ve Fabii a podobným záležitostem nesouvisejím jak s tematem tak ani mezi sebou. A mimochodem Staniku, S60 je fajn auto, ale ta R60 co máš v nicku, je ve své kategorii ostrých sedanů střední nebo vyšší střední velmi podprůměrná. Když už tedy chceš mluvit o Volvu. ;-)
21. 12. 2006 16:38
Re: Spolehlivost
Já se k ničemu nevyznávám. Jo S60 se mi líbí a hlavně S60 skutečně není sporťák,ani ta R60. Je to rychlé auto. Skutečně nic víc. Klasika sport je trošku někde jinde. Evo, STI, S audi, M, aj. Spíš jsem chtěl poukázat, že při nákupu vozu, každý upřednostní něco jiného. Někdo design, někdo pohodlí, jiný luxus, jiný sportovní zážitky. Skutečně pro mne nehraje vnější design takovou roli, jako pohodlí a příjemné prostředí na palubě. Nevím, proč se tady pořád chcete hádat, já píšu jen nějaký svůj pohled.
21. 12. 2006 16:41
Re: Spolehlivost
jooo a psal jsem o tom, že už si nikdo nemůže dovolit dnes vyrobit "nespolehlivé auto". Jde jen o priority a ty má každý jiné.
anonym
21. 12. 2006 20:24
Re: Spolehlivost
Nejnespolehlivější je Toyota.Přečtěte si zprávy o Toyotách ve zprávách RAPEXu.Z vlastních zkušeností vím,že jednání v TMCZ je nejhorší možné.
neregistrovaný "petr"
21. 12. 2006 13:04
diskuze?
nevim co tady dost lidi resi..design ac z meho pohledu celkem povedeny je subjektivni zalezitost.

a co se tyce spolehlivosti a srovnavani s golfem...

preacuju v prodejne mercedesu a toyoty spojene s jejich servisem.

a "bezporuchovost" toyoty neni blud...

casem si hodlam poridit avensise..a bmw a podobne auta me fakt nechavaji klidnym:)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Speedy"
21. 12. 2006 13:15
Re: diskuze?
Jo, tak tomuhle tvrzení bych po dlouhé době i začal veřit. Jen doufám, že ta spolehlivost, kterou si, Petře, napsal do uvozovek, není myslena proti Toyotě. Jinak taky uvažuji o Aurise, lidi, co byli v Paříži říkají, že to sesadí Golfa z trůnu. Jinak, mnoho lidí by zajímalo, kdyby si popsal nějaké další zkušenosti z tvého servisu, jak je to třeba s novým S-kem, ale třeba i s novým Yarisem, (chci ho pro manželku v 1,3) atď. Předem dík, Petře :yes:
21. 12. 2006 14:02
Re: diskuze?
Jestli chces v automatu, dobre vyzkousej/nech vyzkouset, jestli ji ta robotizovana prevodovka nebude vadit. Celkem skube a zazrak rychlosti to neni, ale je to taky asi dany velikosti auta (to skubani), celkove nadseny jsem nebyl. Abych byl presny, ma ho bratr asi pul roku, jedina zavada, o ktere vim (ale celkem vazna), byla na senzoru otevirani kapoty pro alarm (konstrukcni chyba - kontakt na kostru). Auto rvalo a neslo s tim odjet. Pro bratra puvodel elektrotechnika to nebyl vetsi problem, ale pro zenu...
neregistrovaný "Speedy"
21. 12. 2006 14:50
Re: diskuze?
Toho Yarisa bych bral jedine v manualu no a v cervene barve :-) Jeste bych chtel vedet, Andy, jak je to s plastama v interieru. Nevrzou? Neskripou? Dik
neregistrovaný "Coulin"
21. 12. 2006 15:30
Re: diskuze?
S tím co se namontuje do auta ve fabrice není problém,ale jakmile se tam dodělává třeba centrál,alarm,Defendlock a nebo někdo chce do základu el.okna přijede na servis na 99% právě s tím co se dodělávalo... :'-( :no: Ale pak to bere tak ,že se to podělalo jako celek....
anonym
21. 12. 2006 13:27
nechapu
Nekteri by si mozna mohli pripomenout, ze Toyota nabizi ruzna auta na ruznych kontinentech. Takze srovnavat design auta urceny pro japonsky a evropsky trh. Tam frci neco jineho a tady taky. V americe je jejich produkce taky jina. Proc si porad nekdo mysli, ze je evropa stredem vermirneho designu?

Me se taky tohle auto nelibi. A co? Bude si ho snad tady v evrope nekdo kupovat? Kdyz se sem nebude dovazet, tak je to konkurence k cemu?
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 12. 2006 16:42
Toyota - jakákoliv.
S radostí čtu vaše názory,ale nikdo z vás se nezmínil o tom zda někdy s danou značkou jezdil. Já mohu poznamenat, že mně konzervativní vzhled vůbec nevadí i když v poslední době dochází ke značným změnám. Ta spolehlivost je úžasná to mohu potvrdit protože už od roku 1971 jezdím se třetím autem a je super !!! >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Odborník"
21. 12. 2006 17:03
Re: Toyota - jakákoliv.
Ovšemže nejezdil. Nemůžeš jezdit se všema autama na trhu. My svý favorit-systémy drhem už pěknou řádku let a taky si nestěžujem, leda že nám to krapet rezne odspodu. Ale to hravě spravěj gumový lemy, žejo. Většina z nás vyjadřuje jen svý názory na auta, který prostě viděj na ulici a orientujou se při tom předevšim podle sympatií k té které značce, který bejvaj nejvíc ovlivněný tim, že když nám bylo dvanáct a už jsme chtěli mít řidičáky, starší brácha si koupil pětatřicet let starýho opla a řek nám: "Hele, vole, jedině vopl, to si pamatuj. Vopl, to je držák, usmrkanče!" No vidiš, a kde je dneska opel, žejo? V *. Proto je jasný, že toyota z toho vychází nejhůř, jelikož vypadá nejblbějc. A nejlíp z toho vychází FIAT, poněvadž je samozřejmě nejlepší. FIAT ruleš! :yes:
Avatar - MeSiL
21. 12. 2006 20:36
Mercedes-Benz Ocean drive concept car
[odkaz]
:yes: kdy to asi bude jezdit? :-! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2006 21:42
Reuters: Ford se definitivně stane trojkou na americkém trhu
jj, to je holt těžký snažit se bojovat v Evropě a v Asii, když si nedokážete uklidit ani před vlastním prahem :-! >:-[] ;-) viz [odkaz]%5B1%5D.jpg&c… Toyota City zdraví přeplacené emerické managery z Detroitu.. Mess with the best, cry like the rest.. Today Tomorrow Toyota :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tópra Čech"
22. 12. 2006 16:36
Re: Reuters: Ford se definitivně stane trojkou na americkém
Dobila *. Ať žije náš češtin!! Auf vindrkuk.
neregistrovaný "Tom"
21. 12. 2006 21:50
Čísla, důležitá čísla..
Statistika nuda je, má však cenné údaje.. Toyota, současný vzor autoprůmyslu, předpokládaný světový leader, bezkonkureční král efektivnosti a rentability, letos vyrobí přes 8 mil aut, ale přitom zaměstnává "pouze" 280,000 lidí.. dosavadní evropský leader VW, de facto socialistický státní moloch, neflexibilní, nerentabilní a neefektivní vyrábí kolem 5 miliónů aut, ale potřebuje k tomu kolem 350,000 lidí..
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Coulin"
22. 12. 2006 08:46
Re: Čísla, důležitá čísla..
Z tohoto pohledu je to fakt drsný-pro VW... :-! Už to číslo 20 000lidí bez práce plus další po Evropě...Třeba by ho Toyota mohla časem koupit ve výprodeji... >:D
neregistrovaný "Tom"
22. 12. 2006 12:18
Re: Čísla, důležitá čísla..
Drsný to je (zejména když vezmeme v potaz, že VW je nejsilnější evropská automobilka ;-\ ).. VW je naštěstí pod patronátem německých socialistů, kteří jaksi zatím dokáží vzdorovat EU a bránit se volnému trhu.. ale ono na každého jednou dojde..
neregistrovaný "Coulin"
22. 12. 2006 12:27
Re: AURIS
Na WWW.toyota.cz je supr prezentace AURISU a Móóóc mu to tam sluší-ani stopy po fádnosti a ten interiér Mmmmm... na I dnes crash test -AURIS 5 hvězd !!! Co ta redakce Auto cz dělá ... Co ta Boloň? :'-( :-(
neregistrovaný "ZZ"
22. 12. 2006 10:07
Re: AURIS
:yes: ;-)
anonym
22. 12. 2006 20:02
Re: AURIS
Toyota je plechovka :no: :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
23. 12. 2006 12:52
Re: AURIS
Samozřejmě... Kromě Trabanta to jsou všechno plechovky :-! :yes:
neregistrovaný "RS4"
22. 12. 2006 20:50
Re: AURIS
no, tak zle bych to s tim VW nevidel,staci se podivat jaka auta jezdi kolem nas,jestli toyota nebo VW,WV forever a doufam,ze prodeje i nadale porostou :yes: :yes: :yes: :yes:
anonym
23. 12. 2006 01:16
Re: AURIS
:yes: :yes:
neregistrovaný "O.J."
26. 12. 2006 23:17
Re: AURIS
:yes:
anonym
11. 2. 2007 20:12
měl jsem corolu a golfa
Corola tři roky brutálního provozu s minimem závad, golf za půl roku opravy za 30 tisíc. Toyota je lepší. Mnohem pohodlnější, lepší sedačky,bytelnější i když nevypadá,mnohem spolehlivější, akorát holt míň hezká na pohled. Ale řízení, brzdy, řazení , podvozek vydrží minimálně 2x tolik co VW. A ten pocit, že vždy nastartuju, odjedu a dojedu, to je k nezaplacení. Měl jsem jednu corolu, ve 230 000 pořád slušná a pevná, golf II ve 180 000 plechovka, golf III samá oprava. Třeba jen to, jak se zavřou dveře- prostě zapadnou kam patří, u golfa po pár letech prověšený o 3 cm a při zavírání se musí přizvednout. VW je možná technicky dokonalejší, vypiplaější,ale mnohem, mnohem choulostivější a chatrnější.
Rozbalit vlákno
0