Novinky
0
...A co takhle si uvědomit podstatné rozdíly ve sledování kvality během celého výrobního procesu(Toyota klidně zastaví linku...),výběr kvalitních dodavatelů do prvovýroby,technická úroveň managementu,kvalitně nastavené výrobní procesy a postupy,.... Nejsem ani opilý, ani moc velký blb, ale vůbec nechápu, cos chtěl svým příspěvkem sdělit. Á propos, invektivy si nech od cesty, ty sem nepatří. Zkus si zkomplikovat večer normální diskuzí.
Přejít do diskuze
Á,zase další "zaručeně pravicový odborník" na výrobu aut...A co takhle si uvědomit podstatné rozdíly ve sledování kvality během celého výrobního procesu(Toyota klidně zastaví linku...),výběr kvalitních dodavatelů do prvovýroby,technická úroveň managementu,kvalitně nastavené výrobní procesy a postupy,....dalo by se dlouze pokračovat.Jenže proč si komplikovat život myšlením,že.Tak prostě zplodím blábol ve stylu okresního tajemníka na opačné straně barikády...Nesnesitelná lehkost ideologie...Právě kvůli podobným "odborníkům" jsme 40 let byli kdesy,a kdoví...... ;-\
Pěkně je to vidět například na Yarisech - od doby, co se v roce 2001 jejich výroba pro Evropu přesunula z Japonska do Francie, začaly permanentní problémy zejména s dílenským zpracováním. Totéž se týká i Hondy Accord, jejíž facelift z roku 1997 se začal vyrábět v Anglii. Podobných příkladů je víc.
Naprosto nesouhlasím. Už proto, že přesunutí výroby naprosté většiny japonských modelů do Evropy mělo vždy fatální vliv na jejich kvalitu. Líný a rozmazlený evropský dělník si vždy najde cestu, jak ošálit přísné asijské řízení kvality.
Podle mého názoru spolupráce a spojení Mazdy a Fordu uškodilo Mazdě... V době kdy 121 Mazda byla totožná s Fiestou a dokonce vyráběná na stejném páse musela Mazda dávat na stejné auto 3 roky záruku,kdežto na Fiestu byl jen rok... Jeden z prodejců Mazdy prohlásil"Než abych prodal Fiestu,alias Mazdu 121 a posluchal další dva roky kecy na kvalitu,tak jim ji radši rozmluvím" :-!