VW posledních pět let už solidní továrnou není. Podívej se co vyrábějí za pouťové atrakce. Je to jeden velký kýč. Přední maska u Passata a GTI komplet obuta do chromového plechu (asi spíš plastu). Zadní světla u Pola s chromovým rámečkem uvnitř - hnus a nejlepší jsou zadní světla Golfu Plus. Vypadají jako vietnamské žárovky na stromeček a ještě k tomu svítí málo a růžově. Jsem moc zvědavej, čím nás ještě VW pobaví :no: .
...súčasťou akčného balíčka k tomuto autu je aj pár ponožiek vkladajúcich sa do slipov, aby sa aj majiteľ mohol hrať na niečo čo nieje. Ale vizeral bz dobre... >:D
No tak, nechajte Touran ešte chvíľu žiť. Pekné, ale nudné a ľahko prehliadnuteľné auto. Konzervatizmus už neletí, snáď si to konečne uvedomili aj vo Volfsburgu. Touran nutne potreboval nejakú iskru, aby úplne neupadol do zabudnutia. Tou iskrou je oživenie vzľadu, zatraktívnenie kabáta, ktoré sa celkom podarilo. Slúži jedinému účelu - zviditeľniť sa, upútať na seba pozornosť a predĺžiť si tak o chvíľu život.
Verím, že VW urýchlene pracuje na nových modeloch. Konečne im došlo, že treba niečo robiť, opustiť doterajšiu filozofiu dizajnu. Nový dizajn potrebujú Volkswageny priam zúfalo. Pánom z Volfsburgu je to už jasné a snažia sa. Držím im palce.
Jen jestli to chápeme správně? Pokud si v tom budeš hrát na tvrďáka a krále hor, sklidíš jen posměch. Ale v rukách manželky, která se s ním proplétá a parkuje denně v přecpaném městkém provozu, když se ji za krkem pošťuchují 3 caparti. Tady budou plasty slavit úspěch. :-) Pro koho jiného taky jsou MPV určena? Mně zrovna minulý týden nějaký šikula při vyparkovávání odřel blatník nad kolem. Mít plasty, není to tolik vidět.
Dlouhá léta si lámu hlavu nad tím, v čem a jak vozit Wg.
Konečně mé dilema je minulostí.
Ještě bych ale dal plech do boků a hlavně na zadní část.
Abych nezapoměl. Chtělo by to ještě menší kola. Pak je to pravé auto pro osamělé lovce jak vyšitý. >:D
320xd neexistuje zatím - co vím, mohla by tu být nejpozději do roka. A Panda 4x4 existuje ve verzi Cross (superoplastovaná), 4x4 Climbing (mírně oplastovaná) a 4x4 (mírně zvýšená avšak neoplastovaná). Ale to jsou detaily, rozumíme si, co jsem myslel...
GTI, nedelam to moc casto, ale tentokrat musim reagovat... Nepripada ti, ze si trosku protirecis? C-Max (potazmo S-Max) vedle odsoudis za to, ze si (nebudu citovat, ale tak to vyzniva) hrajou na vostry kary. Jenze ma to hacek - v ramci MPV opravdu "vostry" jsou, protoze maji jizdni vlastnosti v segmentu nevidane. Takze na svuj "rychlej" vzhled maji tak trosku narok. A ted velebis oplastovanej touran, kterej... jaksi... do terenu se nehodi. Takze si hraje na neco, co neni. C-Max si hraje na to, co je. MPV s dobrejma jizdnima vlastnostma - na silnici. Crosstouran chce mit (nebo vzbuzovat zdani) schopnosti v terenu. A ty nema... vim, ze je to moda, bohuzel,a VW na ni zkratka reaguje - ale je to doopravdy pozersky auto, nezlob se na me.
Proč toto musí být nějaký Cross? Tohle by mělo být u rodinného MPV v základu. Asi by se mělo počítat s výletem po kamenné cestě na chatu, polní cesty nebo jen nějaké hrubější zacházení! Ale musím uznat, že je to hezčí než standartní Touran a hezčí jak plasty na Roomstru :yes:
At´ se koukám, jak se koukám, nějak nemohu na tomhle vozítku najít nic ani z kategorie SUV, ani nic sportovního. Design je věc čistě osobní a mně osobně se tohle auto líbí mnohem více bez těch laciných plastů, než s nimi. Tak trochu to zavání pouťovou atrakcí, nebo rádoby tuningovými úpravami, které lze vidět na ulicíh a jejichž smysl je velkou otázkou. Jestli je tohle oficiální "výtvor" výrobce, tak mám vážné obavy o budoucí směr značky VW. tohle se dle mého názoru hodí pro mladého tunera a ne pro solidní továrnu... :-!
Abych vysvětlil to pozérství, o kterém mluvím. Nejde o šplhání po skalách. Na to je potřeba daleko víc - závěrky diferenciálů, redukce... Ale když se už něco chce tvářit alespoň trochu terénně, mělo by to podle mě mít alespoň tu nejjednodušší čtyřkolku, jinak to zapadne na každé rozblácené polní cestě od chaty k silnici. A kolem projede v závěsu Panda 4x4 (bez plastů), Octavia 4x4 (bez plastů), Legacy (bez plastů), BMW 320xd (bez plastů) a všichni jejich majitelé se budou smát, až se budou za břicha popadat.
Pokud s tím majitel nehodlá jezdit ani po rozblácených polních cestách, je u mě pozér - proč by jinak chtěl vypadat, jako že má terénní auto?
Uznávám, že to nebyla uplně nejlepší reakce, ale chtěl jsem tím jenom odsoudit to věčné používání slova "pozér" tam, kde se vůbec nehodí... Nechápu proč by podle mnohých každé auto s trochu vyšší světlou výškou, které není rozený teréňák, mělo být autem pro pozéra... Pozér je ledatak támhle ňákej Vašek z horní dolní s jeho favoritem "ozdobeným" obřím křídlem a rourou od okapu místo výfuku...
Jak vysvětluju v příspěvku pod C-Maxem, nehodlám s ním jezdit ostře. Jen se mi líbí, že jeho podvozek komunikuje, na rozdíl od většiny takhle velkých aut. A chová se tak, jak se u dobrého auta chovat má.
Caymana nepotřebuju, na nedělní sportovní vyžití mám starého sporťáka.
Ano, to bylo opravdu inteligentní, Johne Deere.
Jestli jsi to nepochopil, ta přezdívka měla být vtip.
Nick the Greek... kdyžtak se někdy podívej na "Lock, Stock and two smoking barrels", je to docela pěknej film.
Je znát, Greeku, že hledáš něco, co nemůžeš najít. Touran se netváří, že je to offroad století. Naopak... pojal do sebe (klasicky po VW) určitý trend... tedy trend SUV... a dokonale ho aplikuje na toto vozidlo. Přece bys sním do toho moře opravdu nejel... P.S. Ty hodláš s MPV jezdit ostře? Proč? Kup si Caymana.
Vymalováno máš tak akorát ty, GTI. Fakt se na mě nezlob, ale zkus se na to podívat alespoň trošinku objektivně.
Ford má S-Max, který vypadá ostře a v rámci třídy MPV i poměrně ostře jede (mluvím o jízdních vlastnostech a komunikativnosti podvozku, nikoli nutně o motoru).
A pak tu máme CrossTouran, který se tváří terénně, ale jedinou jeho devizou je o 1,2 cm vyšší světlost. Ani prachobyčejný haldex to nemá. Je to Pozér, auto, které na všechny strany křičí že je něco, co není. To si mám koupit?
Já tedy ne. Je to auto-pozér pro majitele-pozéra.
Mě se na tom autě dost nelíbí ta kombinace plastů a chromu.... působí to na mě hrozně přeplácaným dojmem... No a ty oranžové sedadla? Do Fiatu Punto pro holky možná fajn, ale do Touranu? Nein, danke.... Takhle si teda opravdu "auto pro chlapy" nepředstavuju...
Nezlobte se, přátelé, ale jestli plast-na-plech-manie není trendem pouze letošního podzimu, nýbržto časově neomezeným, obávám se, že přespříští rok budem jezdit do práce v plastových bakulích, kde jediným kovem na karoserii bude 3 kg chromu na masce a hliníková lišta napříč interiérem...
Takhle to má vypadat. Proti plastům nic nemám, když jsou použity tam kde mají být. A tomuhle fešákovi moc slušej. Hlavně na té páté fotce. Ani by mi u něj nechyběla čtyřkolka. Přece po něm nikdo nemůže chtít aby "šplhal" Himaláje. Pro mě by byl s TSI jasná volba! :yes:
Jo, konečná, zatahujeme, vystupovat. Teď to tu bude pro chlapy. Tomuhle se dá říkat auto... Já tam pod C-Maxem brečím, že prostě to má jít k ostřejšímu vyznění a VW to sem pošle. Jo, jako vždy, v pravý čas. Tak to si kup. Ostrej, přidrzlej tahoun, žádnej rally-max. Je to MPV s nutnou aktuální vizuální stopou SUV/crossover. Někdo na to prostě má. BRAVO :yes: