To ,že táhne koncern -nevím,ale Škodovka s AUDI jso dvě značky koncernu,které jsou výdělečné a to dlouhodobě,což VW už dlouho není a SEAT už vůbec ne... Ten tahne koncern,ale dolu... :no:
Jestli jsem pochopil dobře váš příspěvek o tom, že přesouvání výroby do Číny nemusí být pro Škodu výhodné, tak o tom bych se troufal polemizovat. Čínský trh je nejrychleji rostoucí ekonomika světa. Radost z toho nemám, ale je to tak. Pokud chce Škoda zvyšovat prodeje v Číně, kde je ohromný potenciál, tak je pro ní "levnější" auta tam dovést rozebraná a v Čínské továrně je za minimální náklady složit a prodat. Ale nejedná se jen o Čínský trh, ale o celou oblast. Ještě větší potenciál do budoucna je v Indii. ;-) Jinak ještě k tomu přesouvání, je velký rozdíl mezi slovy přesouvání a rozšiřování. V tomto případě se jedná o rozšíření. Nebo snad Škoda zavřela továrnu(montárnu) v Ukrajině a přesunula do Číny? Není tomu tak, takže rozšiřování.
Dobrý den
A co zahejení výroby v Číně to je taky ekonomické?
Podle mého názoru je přesouvání výroby do Číny důkaz toho ,že Čína bude mít za chvíli "de luxus" a státy EU zas "bambus" jinak tuto činnost Škoda auto a jiných firem nedokáži zhodnotit.Ten to způsob jednání je velice nebezpečný co se týče EU ekonomiky.
Prosím o vysvětlení jak toto jednání bude užitečné pro EU ekonomika.
Gut škoda ;-)
Protože cosworth je asi človek, který neumí myslet ekonomicky. Myslí si o sobě, že je to člověk, který asi pobral od boha větší inteligenci, než kterýkoli manažer, logistik, inženýr ve Škodě.
Sakra cosworthe, když něco takového vypustíš, dolož to, nebo předlož jiný plán výroby, který by byl výhodnější!
A ty jseš kdo, že do toho tak vidíš? Mi chceš říct, že když Toyota vyrobí za rok 8 000 000 aut,, což vychází na 1 auto za 2 vteřiny, že to jsou sra**y??? A vysvětli mi, proč by nemohla mít 20 000 zaměstnanců? Zdá se ti to moc? Ok, nevrhni systém, který by těch zaměstnanců potřeboval 10 000 a finanční nároky na ten systém by byly menší a pak si tady otvírej ústa. Na Škodu můžeme být pyšní!!!