Já to vidím stejně. A stejně tak souhlas o SL. Krásné auto to je. Dokonce přenádherné, ale tady to je přesně ten příklad, že všeho moc škodí... Výjimečného by mělo být málo, jinak to přestává být výjimečným ;-)
No dobře :)) alé já sem neřek, že má špatný jízdní vlastnosti, určitě je na hodně dobré úrovni, ale ve srovnání s výše zmíňovanými poněkud byť jen krapet zaostává :));-) jinak ohledně zvuku věřím, že kdybych tu V8 slyšel chvilku řvát v červeným poli tak by mi jistojistě naskočila husí kůže:)) álé jak říkám každýmu se líbí něco jinýho a přece jenom řev gallarda mě způsobuje krátkodobou zástavu srdce :)) ikdyž věřím, že kdybych slyšel V12 co je tedka v Murcielagu LP640 tak bych se asi určitě ještě k tomu všemu aji *** :))) :-!
Presne tak, proto jsem tu zminil tu cenu, ze ktere se pak vyklubala docela pekna diskuse (akorat o necem jinem) :-) takze se to jeste dovolim uvest na pravou miru - cena se mi nezdala spatna, protoze jsem si vzpomnel treba na SL 65 AMG s cenovkou 6 470 000! Vim, ze to neni prima konkurence pro Vantage, ale rikam si - SL AMG potkavame kazdej den, ma ho tu kazdej druhej mafian, je to sice delo, ale tak nejak nema ten punc vyjimecnosti a originality. Zatimco Astonu nepotkame moc ani za mesic. A navic ve fakt kvalitni uprave, to uz je obrovska lahudka a byt majitelem a potkat druhy takovy kousek je jako potkat na pumpe Enzo s Veyronem. Zatimco do AMG casto zasedne clovek bez fantazie, do ladeneho Astonu skutecny labuznik. :-):yes:
Nova DB9 je udajne daleko ovladatelnejsi, zabavnejsi a vubec ma o dost lepsi jizni vlastnosti, nez Astony mivaly. A s tim zvukem bych byl opatrny, Gallardo sice zni docela divoce, ale treba Vanquish jsem mel moznost nekolikrat slyset a je to daleko agresivnejsi nez se kdy komu mohlo zdat. Strili do vyfuku, chvili je hluboky, hvili urvany, nepochybne jeden z nejlepsich zvuku vsech dob! U DB9 nevim, ten jsem slysel jen v nizsich otackach. No ale stejne, pokud tu mluvime o snech, ja si planuju zajet do Maranella >:D:yes:
STI má kombinovanou v papírech 10,9... ;-) . Jnak souhlasím, že turbo je velmi dobrý supersport, navíc s možností ho denně využívat. Ale aston...to je jiná liga :-) . Jestli chceš nadupanou verzi astonu, můžeš jí mít ;-)
Tak s Gallardem možná ne(ikdyž,kdo má na Gallardo tak má i na jeho každodenní provoz,nicméně dobrá, je kapánek víc nepraktické než V8) alé pokud vezmeš Turbo,tak nemůžeš prohloupit v žádném směru ať již ve spotřebě(12,9L - kombinovaná) či ve výkonu (460PS) nebo v akceleraci (3,7s na 100km/h s overboostem) ovladatelnosti a tak bych mohl pokračovat dále a dále ... vždyt turbo je snad ten nejpraktičtější supersport na trhu :-! no ale dobrá...chápu, že sou tací, kteří by si raději za stejné peníze koupili usedlejšího Astona a to je dobře!! ;-) Aspon všichni nejezdí ve stejných autech :)) hehe
Ty ale pořád nechápeš, že to má jinou cílovou skupinu. Cílem Aston Martin není porazit Lambo na okruhu o tři desetiny, kapiš? ;-) S AM můžeš klidně jezdit každý den do práce, což s Gallardem asi moc ne...
a já netvrdím, že s astonem nejdou vybírat zatáčky jenom jestli ste si pánové nevšimli,tak to srovnávám s jinými podobnými supersporty a tvrdím(nejenom já,nýbrž také Carauto, Top Gear a jiní) že pokud si chce člověk do sytosti zařádit jak na trati tak někde na opuštěných serpentýnkách je ať už Turbo, Gallardo nebo třeba M5 na tom o poznání lépe než Aston orientovaný hlavně pro konzervativce, kteří upřednostňují britskou okázalost a luxus :-! Tak a teď se na mě spustí smršť záporných a negativních názorů >:-[] že já sem vůbec psal :)))))))))))
Pánové, vy tu brečíte na kolama. Vždyť je kupovat nemusíte. Tenhle tuning není přeci nutný. Nemusíte ani vybrat všechny položky. Vyberete jen ty, které chcete. A nutno říct, že to chlapci od Lodera zvládli velmi, velmi, dobře :yes: Ani se mi nechce věřit, že jsou to Němci >:-[] Takovýhle tuning je přesně to, čemu já říkám tuning. Když něco vyměním, tak za lehčí díly, na první pohled není nic vidět. Jen oko znalce si všimne pár změn viz. přední spojler. Žádná křídla, mračítka a jiné hovadiny. Při koncepci této úpravy se snažili zachovat původní vzhled vozu a maximálně ho zachovat, možná trošičku poupravit k lepšímu. A to se dokonale povedlo! Kola, no nemusí se líbit všem. Však jsou jiné volby. Já tomuhle tuningu smekám. Dokonalost zůstala zachována, resp. dokonalost byla zdokonalena, svátost zůstala svatou a když ne za nic jiného (jako že to určitě ne), tak jen za toto patří pánům z Loder 1899 velký dík :yes::yes::yes:
Filixi, každé to auto je pro jiné zákazníky a ti si určitě koupí, co sami chtějí. Rozhodně nám tu ale nechceš povídat pohádky, že s Astonem neprojedeš zatáčku, že ne? Takovéhle "moudrosti" zkoušej v hospodě u vás na růžku ;-) PS: Kdybys zkusil tebou zmiňovaná auta a zároveň i AM, tak budeš tak nadšen a učarován, že z toho budeš mít týden mokré sny ;-)
chceš tím říct, že by jsi radši Gallardo než DB9? Ještě před rokem bych ti dal za pravdu...ale...asi vyzrávám...
Mimochodem, s DB9 jde jezdit, s gallardem jde jen dovádět (pozérovat) :-);-)
dobře oba máte pravdu:) Alé nemyslim si, že je Aston lepší než Gallardo .. dobře je to angličan,jezdí s ním bond(to už musí být sakra něco) hehe...každopádně Astony nikdy nijak neoplývaly zázračnou ovladatelností ani neuvěřitelnou zábavou za volantem. U Gallarda si vemte už jenom zvuk toho desetiválce..to je něco tak nádhernýho,že se to nedá ani slovy popsat ;-) Jistě, že i V8 má své kouzlo ale na Lambo fakt nemá :-! NIcméně jak bylo řečeno každý máme svůj názor a své sny...tudíž každýho věc,jestli by radši to nebo ono ;-)
chci tím říct jedno...Aston prostě stojí víc, protože víc nabízí...jakousi duchovní hodnotu...řekněme rozdíl mezi hodinkami Breitling a Swatch - i když Swatch budou mít časy pro všechna časová pásma,deset budíků,kompas a krokometr, tak když ti je někdo oboje nabídne, šáhneš po Breitlingách...pokud o hodinkách něco víš. Stejné je to i s auty. Klenoty jako 911T(z těch levnějších) nebo AM DB9(z těch dražších) jsou prostě nositeli jakéhosi neuchopitelného duchovního odkazu...uvidíš, že za 50 let neštěkne po Gallardu ani pes...po DB9 bude hlad.
Mě když se řekne Aston, rozhodně se mi nevybaví precizně vymetané zatáčky či snaha zajet další kolo o dvě setiny rychleji než to předchozí. Spíš čaj s mlékem, irský setr, fajfka a golf :-) . Každému holt po jeho stylu....a co mě se týče, Aston je jasná volba :-)
8le kdo se tady baví o pálení gum .. akcelerace je taky samozřejmě důležitá, ale hlavní je ovladatelnost a prožitek za volantem a to ti rozhodně stokrát víc dopřeje Turbo, Gallardo, či už zmiňovaná M5 než Aston a já si myslim ohledně toho luxusu, že kdyby si sedl do jednoho z výše uváděných tak by ses cítil jako Alenka v říši divů a bohatě by ti to stačilo.. tady jde aspon vidět kdo má rád auta po té technické stránce a kdo se zas čumí jenom na to jak oslní kdejakou pipku, kterou tím poveze :no::-!
Je to vcelku hezký. Když to porovnáš s některými tuningy BMW, Lamb atp. tak tenhle je fakt podle mýho gusta. Nenápadný, ale funkční :-) Až na ty nešťastný kola :'-( To je fakt děs. A když nad Astonem zapřemýšlíš, tak je přeci jen o něčem trochu jiným než o závodech "kdodřívspálínovýgumy" Ale to je můj názor a ty máš svůj.
? šrot? Snad nechceš srovnávat luxus,nadhled a pověst Astonu s nějakým prdítkem od taliánů, které má zpracování interiéru o tři třídy horší. Tahle auta se nekupují s tím, že sleduješ, zda zrychlíš z 0-100 za 4,5 nebo 4,9s...zamysli se nad tím ;-)
Asi záleží na úhlu pohledu a také na tom, co od auta očekáváte. Mně se zrovna Aston Martin V8 Vantage líbí, ale pravdu máte v tom, že i když ty kola jsou asi technologicky na výši, vzhledově se mi k tomu nesedí.
Maturita, pokud si dobře pamatuji, byla především z literatury, kde jsem si vytáhl světovou prózu 1. poloviny 20. století. 14 min jsem mluvil (teď už ani nevím o čem, ale určitě to bylo důležitý a zajímavý) a na sloh mi zbyla jen minuta ;-) Z ČJ jsem dostal za 1.
cožéé ?? :)) Takovej šrot za 4,1 mil. Kč ??:)) vždyt je to líná mrcha, kerou si kupujou jenom zazobánci co neví co s prachama :-! Ty kola jsou strašný .. nic horšího sem ještě neviděl. A za tolik peněz by sis pořídil 100násobně zábavnější, nádhernější, rychlejší a ovladatelnější auta jako je např. Porsche 911 turbo,Lambroghini Gallardo, BMW M5 a podobně :yes:
Díky pozorným čtenářům, že si všímáte tiskařských šotků, mě se ty potvůrky doma nějak přemnožily. Až ty malý mršky chytím, nahážu je čerstvě pořízenému hadovi do terárka. ;-)
Jsem vas dlouhodoby ctenar uz mnoho let, do diskuzi sem tam pisi, (no mnel bych se asi zaregistrovat) jste nejlepsi server s AUTO a doufam ze budete i s MOTO tematikou na ceskem netu, ALE ja sam nejsem nejsilnejsi v nasem materskem jazyku, ALE spojeni kompresY tlumicu, to je moc i na mne.... pipomina mi to situaci na zakladni skole, kdyz jeden umelec napsal mIs...... Prozente ty texty prez spell checker..... No doufam, ze jsem moc gramatickych chyb neudelal, preci jenom jsem nejakou tu basu z diktatu mnel a vim, ze kdyz napisi najaky clanecek, tak se chybky taky deji, ale hlavne ze jmena aut napisi vzdy dobre :-)
Jinak preji at se dari a Keep on good work!