Loder1899 V8 Vantage: odpověď na Ferrari F430
Aston Martin V8 Vantage nemá v základu nastavitelné odpružení. Skupina inženýrů z firmy Loder1899 majitelům V8 Vantage nabízí nejmodernější odpružení z titanu, kde je možné nastavit světlou výšku auta, sklon podvozku, tlak a kompresi tlumičů. Celý tento hi-tech balíček stojí 9 320 eur.
Kompletně nový sportovní výfukový systém z nerezové oceli stojí 5 900 eur včetně katalyzátoru. Při 4 000 otáčkách motoru se ve výfuku otevře speciální ventil a vidlicový osmiválec o objemu 4,3 l V8 Vantage si může lépe odfouknout. Díky tomu vzroste výkon o 20 koní na celkových 298 kW (405 k) v 7 000 ot/min. I v akceleraci si upravený Aston Martin polepšil, stovku zvládne za 4,9 s, což je o 0,1 s méně, než u sériového modelu.
Loder1899 se nezastavil ani před úpravou karosérie. Pokud si říkáte, že na obrázcích nevidíte žádná velký přítlačná křídla nebo masivní prahy, máte pravdu, tuning se odehrál jinde. Loder1899 vyměnil některé díly hliníkové karosérie za uhlíkové kompozity. Z karbonu je přední nárazník s novým decentním spoilerem na spodní hraně, dále víko od motorového prostoru, zadní difuzor a víko s přítlačnou hranou od zavazadlového prostoru. Paket s karbonovými díly stojí 4 680 eur.
Pro V8 Vantage jsou také připravena speciální sada 21palcových kol za cenu 6 000 eur. Disky mají speciální dutou konstrukci a i přes celkovou vizuální mohutnost jsou zhruba o 25 procent lehčí, než srovnatelná kola konkurence. Pneumatiky mají rozměry 255/30 ZR21 vpředu a 295/25 ZR21 vzadu. Loder1988 také myslí na zimu a proto nabízí sadu 18palcových zimních pneumatik Gaydon s cenami od 2 799 eur.
Pokud si necháte nový vůz kompletně vyladit bavorskou firmou Loder1899, bude vás to stát včetně V8 Vantage 147 900 eur (cena na německém trhu, cca 4,1 mil Kč).