Milý ježíšku, pod stromeček nic moc nechci, takže by mně stačilo, kdyby redakce auto.cz přestala psát o těchto kreatůrách z východu, nebo by se mohlo stát že čím víc nám to budou cpát, tím víc lidí se o ně začne zajímat 8-s
Aby som pravdu povedal, ak si odmyslím ten podivný predok a nepekný zadok, tak to kľudne môže byť BMW, línia okien mi ho docela pripomína...
Ale pre európanov asi nič moc, dizajn prednej a zadnej časti je ešte príliš ázijský...
Ja nejak neviem ale ZHONGUA,HONGGI a ine čínske výmysli,nejak mi to pripada sproste aby sa po europe prehanali taketo značky.
Ja osobne by som nič také nekúpil.
legendarni jmeno na cinske popelnici - trest smrti je malo
Mam problem: nenavidim cinu a miluju BMW M3. A ted se doctu o dalsim cinskym odpadu s tim legendarnim nazvem! Vsechno ve mne bubla a musim rict, ze takhle nastvanej jsem dloooouho nebyl. At laskave neco udelaji s tim nazvem! :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no: :no: :no:
jinak jste tady vsichni v poradku? kdyz se vam to auto nelibi tak ok ale ty vyroky co tady ctu to je fakt des...premejslejte trochu nez sem neco napisete. jinak s tim M3 souhlasim, mohli to pojmenovat jinak ale pokud BMW nema znacku M3 nikde registrovanou...bohuzel
M3 je jen jedna a jestli si soudruzi z Číny myslím, že když tam vrazí tuhle IKONU, tak to pojede o něco lépe je stejně směšné jako zrychlovací pruhy na škodách...osobně se ale také přimlouvám za to, aby tenhle odpad ani nebyl zveřejňován, protože za to vážně nestojí...
Jestli príznivci BMW jsou jen takoví ubozáci jako Lancer a Anonym, tak to je ubohost. Tato firma si proste vybrala takové oznacení. Svuj první model nazvala M1, druhý M2 a tretí M3. Rád bych vedel kdo je Anonym a cemu rozumí, ze tyto vozy muze nazývat odpadem. Napríklad karosérii Zhonghua M1 navrhla firma Pininfarna. Nová generace motoru byla zkonstruována nemeckou firmou FEV, hlavní cásti tohoto motoru se vyrábejí v Evrope. Krome toho má tato firma spolecný podnik s BMW. Vozy BMW se vyrábejí v sousední hale, a lakovací linka je spolecná, pro BMW a Zhonghua. Mluvil jsem s manazery BMW, kterí pusobí v Cine, a Ti se o firme Brilliance vyjadrují velice pozitivne.
Tak budu tykat. Takze: Nevím kdo jsi a proc se vyjadrujes tak netolerantne. Co se týce mne, tak já ziju jiz víc nez 20 let v zahranicí a mám takovou práci, ve které se kazdý den zabývám automobilovým prumyslem celého sveta. M´´am do cinení jak s evropským (západo.. i východo...), tak severoamerickým ci japonským. Ale treba taky s výrobci automobilu a komponentu v Brazílii, Jizní Africe, Austrálii, Indii, Thajsku a taky Cíne. Vzdycky jsem se zajímal o auta z celého sveta, velká ci malá, hezká ci skaredá. Nejsem príznivcem zádné znacky, protoze kazdá znacka a firma, která má dlouhou historii, má za sebou povedené a nepovedené modely a lepsí a horsí monenty. Tak treba firma BMW, která si dnes vede tak dobre, byla v 50tých letech ve velkých potízích a málem ji koupil mercedes. Cína mne zajímá, protoze se tam deje neco zajímavého. Rozvoji cínského automobilového prumyslu nezabráníme, at chceme nebo ne. Prot se vyplatí sledovat, co se tam deje. Pritom je treba si uvedomit, jak zaostalý tento prumysl v Cíne jeste pre nedávnem byl. Teprve v 80tých letech bylo v Cíne povoleno soukromé vlastnictví automobilu. Rada automobilek, o kterých se dnes hodne píse, pred 10ti lety jeste neexistovala. Samozrejme, Cínani nekdy kopírují. Nekdy je to podrazáctví, nekdy výraz jiné mentality. Pokud dají na jednoduchý malý minivan náznak "ledvinky" BMW, tak to samozrejme proto, ze by chteli konkurovat BMW, ale protoze se to designerovi l´´ibilo. Proste jiná mentalita. Ale rada dnesních svetových automobilek ve svých zacátcích kopírovala. Dneska pro ´Cinany pracuje rada designérských a engineeringových firem z celého sveta. Nekolik príkladu: AVL List, Bertone, EDAG, FEV, IDEA, Ital Design, Magna Steyr, Pininfarina, Ricardo atd. Taková je skutecnost. Na výstave, která práve probíhá v Pekingu, je vystavena rada originálních automobilu. Nekteré moc povedené nejsou, nekteré ano. Mohu Te kazdopádne ujistit, ze spickoví manazeri západních výrobcu automobilu se Cínanum nesmejí. Oni totiz ví, jak zacínali Japonci a Korejci a kde jsou dnes. Nikdo neríká, ze se kazdému musí cínská auta líbit. Kazdý at si kritizuje jak chce, ale na úrovni. Ne slovy jako odpad, kreatury, h.... To je proste muj názor.
máš svůj názor...pravdou je, že čínani si s nějakým kopírováním nedělají hlavu...než pochopí, že my, evropané, nehodláme kupovat tyhle jejich podivné výtvory, ale chceme mnohem kvalitnější design pro auta, budeme se jim jen smát. Jistě příjde doba, kdy začnou vyrábět auta zaměřená primárně na americký či evropský trh...pak to bude zajímavé sledovat. Těmhle autům, která možná rozhicují srdce nejednoho čínánka, se zatím můžeme jen smát. Pro ty, kdož si auto kupují jen a pouze jako spotřební zboží, přichází nirvána...auta levnější než logany... nečekejme od nich ale duši...žádnou nemají - a když ano, tak je rudá jako trenýrky. PS: favorita také dělal Bertone a díru do světa opravdu, ale opravdu neudělal ;-) . designérské studio se řídí zadáním automobilky a vkusem jejich kupců...proto nás žádné z čínských aut nemůže oslovit...jejich kultura je tak diametrálně odlišná, že to nad ani víc nejde. PPS: a co máš za auto ty?
Pro me to bude vzdycky odpad a ty pro me budes vzdycky primitiv. To ze si nejaka firma ted zniceho nic vybrala, ze se jeji model bude jmenovat M3 je sice moc pekne, ale nezapomen, ze prava M3 se vyrabi uz pres 20 let! Ted nemuze prijit nejakej cinskej rudej soudruh a rict, ze ma taky M3. To by pak klidne mohli vyrabet Zzonghua Ferrari F430 - to by se ti taky libilo, ze? :no:
Ty hovádko ,vem si M3 Gilette a jdi se oholit-jestli ti vůbec vous roste a jestli ne tak si aspoň utři mléko na bradě... :no: Jasně je to Čína ,ale většina to tady zatracuje,ale kdyby tam byl znak nějaké Evropské ikony to by byla onanie... :'-(
Evropa nemá potřebu něco neustále kopírovat... jestli se ti to tak líbí tak si to kup... a nadhazovat tu nějakej Gilette je trošku ubohé...
Gilgit: prosím můžeš mi uvést alespoň jedno jméno oněch manažerů... děkuji.
Musel bych se prohrabat ve svých zásobách vizitek, ale byl to Nemec, který má jako manazer spolecného podniku China Brilliance a BMW na starosti nákup cínských dílu pro vozy BMW vyrábené v Cíne. Bylo to v únoru tohoto roku na kongresu o automobilovém prumyslu ve Stýrském Hradci v Rakousku. Jinak já samozrejme chápu Vasi kritiku a vzhledem k tomu, ze se cínským automobilovým prumyslem pravidelne, tak bych mohl vyjmenovat radu negativních príkladu z Cíny. Jde mne jenom o to, ze rozvoji cínského automobilového prumyslu stejne tak nezabráníme, a ze v Cíne nejsou jenom smejdy, ale v nekterých prípadech i zajímavé firmy a zajímavé projekty.
Panove, objektivne si priznejme, ze to auto nevipada vubec tak hrozne, jako tady vetsina prispevovatelu pise. Na auto z cinske provenience je to minimalne po disignove strance celkem povedene-neurazi ani nenadchne a byt na nem pridelany znak nejake evropske automobilky, urcite by tady nepadaly takove ostre vyrazi o vrazdeni jeho tvurcu a podobne.. Chte nechte se blizi doba, kdy se Cina stane jednim z celosvetove vyznamnych producentu automobilu. Jiste, ti nejlepsi z nejlepsich jsou jen jedni, ale v mainstreeamovem sektoru trhu zacnou "hosi od zlute reky" behem nekolka let delat vrasky na cele i osvedcenym svetovym znackam. Ne ze by me to tesilo, ale proste to tak je. Nebo proc si myslite, ze se s cinkymi vyrobci snazi spolupracovat vetsina autmobilek zvucnych jmen?? Proste pochopily, ze oni na to jak se to dela, stejne jednou prijdou, a ptoto jsou radeji rozhodli byt "kamaradi" nez se stat primou konkurenci..
Tot muj nazor. A ted se do me muzete vsichni a se vsi vervou pustit.
Inak, jak som bol cez leto v Taliansku, kúpil som si Qattro Ruote a bola tam Zhonghua. Robili si znej riadnu pi... Kompletne ju rozobrali a nafotili ako jedným dotykom odstránili výplne dverí, ako sa rozpadávali dielce a ukázali aj to, že niektoré diely lepia chemoprenom...
Kvalita á la CHINA