Odkedy vlastní Renault Daciu? Po kúpe Škodovky VW trošku inovoval Favorita a napokon uviedol aj jeho facelift, honosne nazvaný Felicia, ktorý sa svojho času dokonca dodával v koženom vyhotovení ako L&K! A to tu niekto prskal na Logan s koženou radiacou pákou... Chce to trošku vyčkať, Škoda je v hierarchii tiež pod VW, ale dnes má viacej modelov než len 1.
Renault je stoprocentním vlastníkem Dacie a řídí všechny její kroky.Škoda je sice pod VW,ale její modely mají podstatně větší kvalitu a image než dacia a myslím,že to tak zůstane i v budoucnu. ;-)
myslim ze major nespochybnoval to ze renault vlastni dacii, ale spis chtel poukazat na to jak dloho, tedy spis kratce, tomu tak je.
no musim rict ze jsem to taky z popcatku nepochopil :-)
S tou kvalitou by som až tak nekričal, Dacia súčasnosti a minulosti diametrálny rozdiel. Použité materiály a technika to je jasné, Škoda je niekde inde, ale kvalitou je Dacia ku konkurencii možno bližšie než si myslíš...
"Logan se nyní vyrábí v sedmi různých zemích po celém světě, v Rumunsku, Indii, Rusku, Maroku, Kolumbii, Brazílii a Iránu", rvrdí auto.cz. Nesmysl - v Indii, Brazilli a Iránu výroba teprve zacne. Zádám o opravu lajdácké informace.
To nie je podstatné, podstatné je, že Dacia sa stáva globálnym autom pre východ, ktoré sa dobre predáva - povedal by som, že skutočnosť minimálne na zamyslenie pre ostatných európskych výrobcov...
Majora jsem dobře pochopil. Čekám na fundovanou odpověď od stejných, zřejmě velmi fundovaných přispěvovatelů.
Kolik let trvalo Škodě, než vyjel 1 vúz auto Octavia?
Hlavně tu nepište o autech jako blacline,silverline atd!
Logan je proti feldě kus kvalitního auta. A ještě dotaz pro pana SARS. Kolik si v životě vlastnil škodovek a kolik Renaultů?
Dík za objektivnost. :yes:
Vlastnil jsem 2 škodovky -Š 105 a Š Octavia 1.9 Tdi a pracovně Renault Rapid a Master.Myslím, že tady nejde o to za jak dlouho Škoda vyrobila dostatečně kvalitní vozidlo,ale jakým směrem se Škoda celkově ubírá.Na rozdíl od tebe si rovněž nemyslím, že Logan je proti Felicii až tak kvalitnější.Felicie byla prodávána úplně v jiné době,teď se píše rok 2006 a Dacia podle mne dodává na trhy levné ekonomické vozy u kterých zákazníci slyší na cenu a tak to zůstane i v budoucnu. :yes:
Stejně tak i Skodověnka. Zjisti si dosavadní úspěchy, které sklízí Logan na všech trzích. kam byl vypuštěn. Nárůsty prodeje jsou vyšší, než čekali optimistické prognózy. Poměr cena výkon je tak impozantní, že i asijští výrobci smekají. A navíc se podívej, za kolik se tř. Octavia prodává na západních trzích. Po tomto zjištění spadne brada nejen tobě. A v době 105 a 120 byla dácia pro mnohé z nás naprosto nedostupné auto. to byl panečku kočár, jen jsme záviděli.Dívej se na svět objektivními brýlemi a né očima z české kotlinky. Věř jedomu. Mít tady konkurenci jako v německu, itálii nebo francii, jezdíte ve škodovkách tak o 30% levnějších a navíc budou vypadat jako svébytná auta, nikoliv submisivní popelnice za drahé peníze. :yes:
Čagos,trochu jsem se opozdil.Velmi dobře to napsal v příspěvku čert,s tím souhlas.Abychom to nějak ukončili:určitě si nemyslím,že Logan je vyloženě špatný,jen to prostě není můj šálek kávy. Za peníze,které stojí dobře vybavený nový Logan bych si raději koupil západní ojetinu.Dost dobře si nedovedu představit,že bych přijel na nějaké obchodní jednání v loganu >:D.I když jsou auta jenom stroje,tak i trochu vypovídají něco o svém majiteli.P.S.Octavii jsem už dávno vyměnil za jiný vůz ;-)
Mám Škodu Forman. Má 13 rokov, 140.000 km a poznať to na nej.
Napriek tomu som pomerne spokojný, slúži vpodstate dobre. Najväčším problémom je hrdza. Potom vŕzgajúce a búchajúce diely, občas sa kaziace zámky dverí, striedavo nefungujúce komponenty na prístrojovke, rezonujúce repráky a tak podobne.
Daciu Logan som si prezrel podrobne niekoľkokrát, mám za sebou skúšobnú jazdu, vypočul som si hodnotenie dvoch ľudí, ktorí Logana vlastnia.
Záver: niet o čom diskutovať. Jednoduchá technika, jednoduché a lacné materiály, ale príkladná kvalita. Všetko spolu pekne lícuje, žiadne búchanie a vŕzganie pri jazde sa nekoná, auto ide plavne a ticho, so spotrebou vraj okolo 6.5 litra.
Jeho hodnotu u mňa znižuje slabá variabilita, sklopné operadlá v druhom rade by si určite zaslúžil. Neobstojí argument o pevnosti karosérie, kombík predĺžili riadny kus a pevnostne to zvládli aj bez priečky za sedadlami. Takže vzhľadom na to by sa mi viac páčil kombík. Aj keď by som ho pasoval skôr do pozície auta pre remeselníkov a živnostníkov, pošty a podobne ako do role auta pre rodinu.
to by som netvrdil....japonci vedia dobre programovat zivotnost jednotlivych dielov na priblizne rovanku uroven.....14 rocna 323, ak vyslovene nestala vacsinu casu v garazi sa tazko moze rovnat s akymkolvek novym autom
Já nehodnotím rozdíl mezi loganem a škodou ,ale líbí se mi jak renault chytře vyplnil mezeru mezi levnými vozy a s vyuzitim svych dovedností. A prodeje? parada!!! Co by takovy seat za takove auto a npad dal jenze ten se moc smeroval na sportovniho ducha ale uplne to nezvladli.
Mam logana mal som fabiu som objektívny logan vo všetkom premohol fabiu v rodine máme autoservis u junioroch sa predná náprava musí meniť po 80000 km poholi tvar terán previšuje na 1,4Fabku v zríchlení mu dám 3s 0-100 to je 14s ako v manuálibolis ma dvaja Ta isto dvaja sme merali Fabku 17,3s.
Takže Fabia VS Logan Vítaz LOgan
Jazdím na Logan 1,5 dCi. Jazdil som aj na iných západných automobiloch, ale Logan radím do takmer rovnocenných áut. Motor bol podľa papierov vyrobený vo Francúzku a väčšina dielov mimo Rumunska. V Rumunsku sa to poskladalo. Spotreba 4,6 l/100km. Tichý chod motora, nízka spotreba, za 15 sek. je to 100 km/hod. Ako nedostatok vidím, že tam nie je 6 rýchlosť. Tých 5 rýchlostí vpred sa mi zdá málo, lebo i 5 rýchlostnom stupmi, keď pridám v kopci, stále to má slušnú akceleráciu.
Mám Dáciu logan a jednoznačne musím povedať, že Fábia sa Logana nemá, takmer v žiadnom ohľade. Jediná prednosť Fábie pred Loganom je vo väčšej variabilnosti (sklopné zadné sedadlá, čo Logan nemá).