Nenápadná věta, konstatující přípravu dalších modelů stvrzuje, že k Fabii, Roomsteru, Octavii a Superbu přibude pátá modelová řada. Kdy se tak stane zatím není jasné...
No tak 4lidé tam asi vlezou,klima proč by nefungovala,pokud není porucha a zavazadla? Co? Kreditka a pár osob. věcí tam asi vleze a dál není třeba vozit nic.Teda,pokud někdo nehodlá vozit s sebou tunu potravin,něco jako Kaufland atd.Vše mají na místě.Když se letí letadlem,tak se také téměř nic neveze.Existují půjčovny.Kdo chce kamion,koupí si S_Maxe,Picasso nebo Tranzita(to má kámoš s 5 dětmi a vleze tam i pes). ;-)
Já jenom doufám,že se tam 4x4 dostane do nabídky.Článek sem jenom prolít a nikde sem si nevšim,že by se nějak rozepisovali o technice a poslední zmínka v tisku počítala jenom s náhonem na předek.
Dovolil bych si doplnit tvoji myšlenku..."Aby si GTI nastavil to zrcadlo sám sobě"...že?Např. ;-) Nic ve zlým,GTI,ale jen tak,trošku,ať tu z toho nemáme myšlenkové ÚV KSČ-a protože jsme oba asi spíš od 20.tky dál, tak těm mladým připomínám, že to ÚV KSČ stavovovalo,co je a co není správný názor.Tak to my starší respektujme,že není jediná pravda,konečně ani nikdy nebyla,v ničem....a v autech už vůbec ne.
BTW: Tohle auto je určitě dobrý počin Škody,finále se uvidí časem,ono se také i doba trochu vyvíjí,takže kopie studie to asi nebude..a co? Proč by měla být? :-!
Najprv rozmyslaj, kym nieco take napises. 1203 nie je slovensky, je ciste cesky produkt, odsunuty do slovenskeho zavodu ked zastaral. Smutna je neschopnost vtedajsich sudruhov pustit do vyroby nastupcu. Na Slovensku ich bolo vyvinutych niekolko, vsetky skoncili v supliku, par vyrobenych vzoriek zosrotovali alebo su v muzeach...
Yeti..nádhera ,super..bomba už ať je v Autosalonech,nebudu mít na nové Yeti,musím čekat na mírnou ojetinu!!Roomster je hnus,Nová Fábia je Suzuki swift,ale Y E T I je BOMBA !!! :yes::-!
Nuž a kde já psal o dvou malých dětech v mé současné rodině? Odpovím si sám: NIKDE! A kde jsem psal o tom jak trávím svůj volný čas? No TAMTÉŽ čili NIKDE! Prostě si dovedu velice živě a barvitě představit sebe a tohle vozidlo, jak k sobě pasujem jak prdélka na hrnec. Tož tak.
Rodinu? Chtěl bych vidět jak s tím někdo jede s dvěmi malými dětmi na týdenní dovolenou...Ten vůz má odhadem zavazadlový prostor menší než krátká Fabia, myslím že takový vůz v ČR velkou šanci nemá...
No lidičky, myslím, že tohle tu chybělo, dostupný SUV s pohonem 4x4. Moc pěkný, doufám, že to takhle vydrží do finální podoby a dají tam slušný motory :yes: Škodovce to poslední dobou opravdu jde, jen tak dál ;-)
Nesouhlasím, s panem GTI nemůže souhlasit 90% ani nerozumných natož rozumných přispěvovatelů ;-) . Fanatiků je nás tu dost, ale GTI bezpečně vede ;-) .
Na Yettiho čekám s hodně velkým zájmem, neb, ano čtete správě a vidíte dobře, tento vůz splňuje mé představy o jediném a zcela dostačujícím vozidle pro mne a mou současnou rodinu. Pokud si tedy zachová maximum z konceptu, bude mít kvalitní pohon 4x4 a bude dobře v zimě topit a v létě klimatizovat. Tož se oraři ve Škodě snažte, a spěchejte, neb kdo ví jak dlouho ještě "stará Máňa" vydrží. Tož tak.
Jo, Joyster mě nadchnul :-) A upřímně řečeno - Yeti se mi líbí víc jak Roomster. Doufám že ho nijak už nezmění. A jestli jo, tak jen minimálně a ku prospěchu věci. Snad z úspornejch důvodů na něj nezačnou montovat čumák z Roomstera. Ten má sice pěknej, ale nas*ali by mě tím. Tenhle se k tomu tak nějak hodí.
No právěže u roomsteru první náčrty vypadali hrozně. Vypadal obrysem jako vw fox se světlama z fabie..hnus..teď je roomster zase něco jiného, nového, něco, čemu škodovka dala novou a docela pohlednou tvář. Yeti je vlastně podobný, ale zcela jiný koncept..jenom mě zklamali s novou fábií - ta děsná podoba s roomstrem mu uškodí..Joo, kdyby vypadala jako joyster, takby to byl oko lahodící kousek od škodovky..pořád v to tajně doufám, ale asi marně.. :-(
Problémem Tudoru bylo, že si marketing Škoda Auto správně spočítal, že přes spustu velmi pozitivních ohlasů by se toto kupé pravděpodobně nepřehouplo přes hranici rentability, kolovalo k tomu tuším číslo 20 tisíc vozů ročně. Prostě ne každý nadšený ohlas neznamená kupce, a Tudor s motorem 2,8 V6 se cenou blíží 3-4 Fabiím v základu, takže žádný český volkswagen by se nekonal. Vyhlídky Yeti bych viděl mnohem lépe, z tria F2/Roomster/Yeti vypadá ostatně nejlépe, tak nezbývá než doufat, že se na něm moc v sériové podobě nezmění a přát Škodě úspěch v novém segmentu.
Automobilka Škoda míří do kategorie suv. Alespoň tak mi to připadá. Po představení funkčního prototipu Tudor byl ohlas vyšší než se očekávalo, proč tedy nesměřují designéři do této oblasti? Trefou do černého by byly např. kupé, kupé kabrio, nebo nějaká limuzína podobná Phaetonu.
Napsal jsi to moc hezky, a já ti za to děkuju :yes: jen musím opravit některé (fatální) nepřesnosti - neprofiluji se jako tatínek... některým přispěvatelům bych mohl pozvolna vytvářet i roli dědečka :-);-) Na diskuzi to není s itelektuální úrovní vůbec špatné... myslím, že jsme dokázali (až na výjimky) eliminovat ty idioty někam do ilegality. Souhlasím, že jsme svobodná společnost, ovšem souhlasit nemohu s tím, že si tu každý může koupit auto, jaké chce, Většina lidí (i v té svobodné společnosti) je totiž v tomhle razantně limitována svými finančními možnostmi. jaké jsou v Česku, to vidíš na silnicích... Jinak souhlasím, že myslet si může každý, co chce.
>:D Šmarjápano, to jako že mu useknou ruce nebo něco jiného? Co bys pak dělal, proti komu se vymezoval, vždyť bys snad, proboha, musel začít psát o autech. Ne, anonyme, resekci GTIho raději ne, je to i v tvém zájmu. >:D;-)
GTI, neco ti prozradim. Neni to obsah tvych prispevku, na co lide reaguji, ale forma. V 90% pises neco, s cim vecne souhlasi 90% rozumnych lidi a ja take. Ale nechapu, proc se za kazdou cenu krecovite profilujes jako tatinek tech ostatnich, ktery jim radi, jak na to a jak to budou chapat, az vyrostou a zmoudri. Podlehas pak asi falesnym dojmum, ze ctenari auta.cz jsou nevzdelani zfetovani idioti, kteri by si radi koupili fabii nebo roomstera, ale nemaji na to, a tak plivou. Neuneses prostou skutecnost, ze ve svobodne spolecnosti si kazdy muze koupit auto jake chce a myslet si o skodovce nebo vw, co chce.
Každý kdo nepřijme Tvůj názor a náhled na automobilový svět je untermensch, jak jsme se tu nedávno dozvěděli :no: Nauč se respektovat ostatní i jejich názor, třeba pak budou oni resektovat tebe ;-)
Možná se v bližší budoucnosti dočkáme.Vzhledem k tomu,že se Škoda snaží odhlonit od konzervativního studeného,ale i velmi solidního designu,tak by image značky malý sportovně zaměřený model 2+2 vůbec neuškodil.
No... tak s tímhle názorem... pozor na vstup do života... ;-) Člověk se potácí želý život zrcadlovým blutištěm. Tu překvapí sám sebe, tu se celé okolí baví na jeho účet. Pokud chceš zažít, jaké to v životě je doopravdy, vyzkoušej si nanečisto zrcadlové bludiště na Petříně... dokonalá realita života... ;-):yes:
Ono obecně na trhu je dost málo kupé 2+2 a hlavně hravé,ne příliš těžké,se zaměřením na mladou klientelu.Přijde mi,že si toho všimli ve Wolfsburgu (studie iroc) a kdyby pod iroc mohla Boleslav posadit joyster,bylo by to velmi sympatické.
Mas pravdu v tom, ze cena by bola vzhladom k vyrobe maleho poctu kusov vysoka.A urcite naklady na vyrobu obrovske.(Aj ked podvozok Oktavia a uprava stávajíci karoserie by naklady mierne zmiernili.Ale image vyrobcu AJ sportovych aut by urcite Skode stupol...
A ak sme u predajnosti.
Kolko sa asi preda modelu Yeti... :-O
Prave u toho modelu sa obavam MALEJ predajnosti.
tak by mi to najviac pasovalo...už študie škoda yeti a yeti 2 sú tak dizajnovo podarene,že v pripade uvedenia na trh v takejto podobe by bol úspech zaručený...je len na škodu ,že Škoda toto určite neuroby...takže malo by sa počítať ,že yeti strati to svoje čaro,aj ked verím ,že úspech týchto štúdii u verejnosti aspoň trochu ovplivni ich rozhodovanie pri konečnom dizajne seriovky
aj ja osobne by som privítal nejake kupe 2+2 od škody ,nejaky odkaz na Rko,Rapidu alebo Garde...
Podla toho ako sa podaril roomster s jeho modularnou konštrukciou podvozka,by som si vedel predstaviť škodu s poskladanym športovym podvozkom zakladnym motorom aspoň 130k a cenou okolo 700000sk.
Strategia Skody je vyrabat len male auta a auta strednej triedy?Tak to je skor prikaz od koncernu VW...
Ale ja pevne verim, ze Rapid a Garde este nepvedali svoje posledne slovo.... ;-)
Já se bojim,že by to s ryze sportovním model by Škoda nebylo zas tak růžový.Aby to mělo prodejní výsledky,tak by Škodovka musela bojovat cenou a v tom případě nemůžem čekat extra sporták (drahej vývoj).Pokud by stvořili něco nového (dejme tomu i ten tudor - cestovní GT),tak by se cena šplhala někam hodně vysoko a pak bych se bál,že každej by pěl písně na to,jak je Škoda super,ale až by přišlo na lámání chleba,tak by si jí málokdo koupil.Cestu bych spíš viděl v nové fábii RS,ale bohužel po schlédnutí spy photos si to neumim moc představit (pokud neudělaj sportovněji střiženou 3dv karoserii) a hlavně opravdové RS,ne s TDI.
Automobil je spotrebni zbozi a tak ho asi take Skoda bere. Nemyslim, ze ve strategii Skody je automobil jako nejaky symbol statusu. Taky asi proto se Skoda nehrne do vyssi tridy. Taky se podle me Skoda nijak nesnazi napravovat komplexy nekolika "sportovne" zalozenych ridicu a proto zatim nevyrabi zadne sportovni automobily. Concept Joyster (i kdyz moc hezky) se za sportaka zatim vydavat nemuze.
To ze Skoda bude vyrabet Yettiho je jedine spravne. Jen doufam, ze ve fi´nalni verzi bude co nejvic podobny conceptu. Doufejme, ze se nestane to, co se stalo Roomsteru.
Takto len dookola vyraba male rodinne a studentske auta a nezmoze sa na poriadny risk a nevyrobi priadne sportove auto.No ono by stacilo 130kW.Kde su casy Rapidu a Garde.Nenavratne prec? Dost uz pchania sa do zadku zakaznikom.Vedia v Skode vobec co chce zakaznik.Nech si spravia konecne prieskum a zistia, ze vatsina dotazanych sa prikloni ku nejakemu dvojdverovemu sportiaku a ko ku mestskej kare.Ale nech preboha nevyzera ako Roomster...
Aby to nebylo nakonec jako s Roomsterem, ze skvělého konceptu podivná sériovka, ze širokého příš úzké, ale o to vyšší... Třeba to nekonec nebude offroad ale malé sportovní kupé >:-[]
Žeby v škodovke svitalo na nové časy? Konečne jedno dobré rozhodnutie, konečne škodovka, ktorá je (ako sledujem na tomto serveri) sympatická skoro všetkým. Tak držme palce aby sa to podarilo. Ak nezmršia dizajn do nejakej sériovo-nudnej podoby, tak klobúk dolu. Myslím, že to bude výnimočne sympatický a estetický počin v triede malých SUV, keď sa vydarí aj technicky,
kľudne môže zosadiť RAV4 z tróna, možno aj niektoreé väčšie modely. :yes:
Yeti se mi na rozdíl od Roomsteru opravdu líbí. Můj vztah k autu je však asi hodně mimo tvůj. Mě vůbec nevadí, když autem, kterým jezdím sám jezdí hromada dalších lidí. Tuctovost podle mne není primárně o frekventovanosti na cestách, ale o aspektech vzhledu a dalších parametrů - a v tomto ohledu mi přijde Yeti pohodový a rozhodně NEtuctový. Naopak budu rád, když na něj bude mít i soused. Pokud jde o vztah Yeti/Roomster - obával jsem se, že Roomster je to, co zbude v reálu z pěkného konceptu Yetiho. Jsem opravdu moc potěšen, že tomu tak není a že ten pizza-mobil nepohřbil opravdového fešáka Yetiho.
Toť otázka jestli je to dobré. Je lepší, když to bude "exkluzivní" zboží a bude dělat Škodovce parádu, nebo se jich bude chrlit 100.000 ročně na každý roh, což bude také úspěch, ale svým způsobem právě tuctový?
Moc bych si přál, aby se Yeti nestal tuctovkou, ale trochu stylovým autem, nemusí stát 200t, nemusí mít 20 motorů ani 10 druhů výbav ... stačily by dvě tři pořádný verze. Chceš Yetiho? Tak si ho kup, ale ne pro to, že ho má soused a je praktický na chalupu, ale protože ho právě soused nemá a tobě se zatraceně líbí :yes:
Škoda je silná a bude ještě sílit... tedy - 1.1 miliardy do vývoje... tohle přinese ovoce. Akorát je mi líto těch mladejch kluků, co tu pějou ty ódy falše o sockách a podobně...Vždyť ten Yeti... ten dokonale nastaví zrcadlo jejich prázdným kapsám... a nezbyde jim, než topit žal touhy zoufalstvím lží... Tak ŠKODA YETI... to bude trefa. BRAVO ŠKODA :yes:
Nejsem zrovna škodoholik,ale yeti se mi opravdu zamlouvá. Pokud by začínal lehce nad cenou roomsteru s lepšímy motory.. ;-) musím škodě poděkovat že nenechali umřít pěknou studii :yes::yes::yes: