Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Audi RS6 s přeplňovaným motorem V10

Když už ani deset válců s celkovým zdvihovým objemem 5,0 l nestačí k osazení vrcholných pozic modelové řady, zůstává jen několik málo dalších možností.
Zpět na článek
4. 11. 2006 21:55
milé
no asi bych to auto nenazýval sportovní, ale rozhodně bude veeeelmi dynamicky likvidovač vzdálensotí .... jsem zvědav jak sse vytáhnout když prý normální s6 prej nic moc co se týče jízdního komfortu ;-\
neregistrovaný "Donald"
3. 11. 2006 07:55
Re: kde to skončí??
Jasně,pro čistej požitek z jízdy jsou jiný auta než RS6.Já to jen psal,protože mi přijde,že hodně lidí vidí 500HP+ a už si myslej,že by s tim mohli honit snad i raketoplán.Pro svuj účel (?) super auto,ale zábavu hledej u pravejch supersportů,i když i s menšim výkonem.
2. 11. 2006 17:25
Re: kde to skončí??
:-) Téda nevím, jaká "číča" by to musela na sedadle spolujezdce sedět, aby vyrovnala úsporu hmotnosti způsobenou manuálem, zadním náhonem a mohutným použitím karbonu 8-s 8-s ;-)
neregistrovaný "jjk"
2. 11. 2006 17:23
Re: 520-550k s turbem?
edit: slimak = snek
neregistrovaný "jjk"
2. 11. 2006 17:20
Re: 520-550k s turbem?
Mozno prave preto, ze RS4 je orientovana viac do sportova ako RS6... Rovnocenny motor z lamba by bola kanibalizacia znacky. Dalej je rovnaky vykon a rovnaky vykon, pozri si priebeh vykonu a krutaku v m5. V novej RS6 to bude o hodne viac linearne (menej sportove?). Je to nieco ako 2.0 v Civic type R (inak klobuk dole) a 2.0 TFSI. Oba maju rovnaky vykon, no kym v honde sa slimakujes pod 4500 otacok, 2.0 TFSI ta krasne potiahne uz spod 2000 otacok. Jednoducho, RS6 s atmosferou z lamba by bolo znacne jednoucelove, co zrejme nieje politikou Audi.
neregistrovaný "jjk"
2. 11. 2006 17:09
Re: kde to skončí??
Rám, 10 válcový blok, náhon na 4, 6 stupnový automat, velká nádrz, tucnejsi vodic, bezpecnostne a luxusne prvky. Povedzme ze to tvori vacsinu dnesnych supersportov, a to vsetko pod 1,5 tony nedostanes. Zostava len skrtat, ale co? Luxusne prvky? No povedzme, ale kto si kupi supersport za niekolko mega co vnutri vyzera ako fabia? Dajme tomu ze zvolis zadny nahon, manual, a nejaky ten karbon, vsetku hmotnostnu usporu ti potom vykompenzuje cica na mieste spolujazdca. Nuz, ak sa ti nepaci, navstiv napriklad Lotus.
2. 11. 2006 16:43
Re: kde to skončí??
Souhlas! Blbý ale je, že i skoro všechny dnešní supersporty mají nadváhu. Nekoukal jsem se sice přesně, ale i takový Galardo bude mít asi víc, než 1,6t... ;-\ Myslím, že větší srandu člověk asi zažije s nějakým 800kg vážícím "vozítkem" s řekněme 120kW (napadá mě třeba Speedster), než s přemotorovaným mamutem. A ani bych se nedivil, kdyby to lehký auto bylo na klikatý cestě rychlejší...
neregistrovaný "mouse"
2. 11. 2006 15:52
Re: RS4 je s turbom alebo bez ??
dik
neregistrovaný "Donald"
2. 11. 2006 08:42
Re: kde to skončí??
Za tu hmotnostní dietu bych se opravdu přimlouval.Přijde mi,že 90% přispěvovatelů vidí = mezi rychlostí a výkonem auta,ale ono napálit přes 200 na autobahn opravdu neni o požitku z jízdy a zábavě a z toho důvodu bych RS6 neviděl jako nějaký supersport
1. 11. 2006 21:23
Re: Diamantovej v tangách
To je jednoduchý - aby jsi v "dlouhým táhlým" ujel rozzuřený Octavii TDI, i když potáhneš dvoutunový přívěs >:-[] >:D ;-)
1. 11. 2006 21:21
kde to skončí??
Pěkné, pěkné, asi to pěkně pojede... Ale vždy, když čtu podobný článek, mě napadne, kde to vlastně skončí? Když to půjde podobnou rychlostí dál, tak tu za dvě generace máme M5 s 500kW... Nebo i v "normálních" autech - nižší střední trída a diesel se 100kW a více jak 300Nm je spíš už nutností v nabídce, než něco vyjímečného... Kdyby páni vývojáři místo zvyšování výkonu sáhli po pořádný hmotnostní dietě, radosti z jízdy by to pomohlo (minimálně) stejně, jako vývoj takových supermotorů...
neregistrovaný "911"
1. 11. 2006 21:20
Re: RS4 je s turbom alebo bez ??
RS4 preplnovana neni, je to atmosfericky osmivalec FSI
neregistrovaný "mouse"
1. 11. 2006 20:45
RS4 je s turbom alebo bez ??
otazka chlapi, mam v tom zmätok. Je RS4 preplnovana alebo nie ?? dik za odpoved
1. 11. 2006 20:00
Re: Diamantovej v tangách
:no: :no: :no:
To je neskutocne takto plkat. Keby to bolo aspon zabalene do pozlatka ako tu jeden zvykne...
neregistrovaný "JayJay"
1. 11. 2006 12:45
520-550k s turbem?
Uz jsem tohle psal na autorevue, tak jeste tady...vrcholna verze toho desetivalce uz ma 520k v Gallardu SE, tak proc nedaj tuhle verzi do RS 6ky, a budou radsi podobnej vykon sponovat turbem? Mozna kvuli charakteru, kdy tocivych 520k se hodi do lehciho Lamba, a mohutnej zatah desetivalce s turbem je lepsi pro tezsi sedam/kombi.
No nic proti, ale vsude pisou jak tocivej osmivalec hrozne sedi RS 4ce, tak tak jsem ocekaval tocivej desetivalec v RS 6...
neregistrovaný "t.it"
1. 11. 2006 12:33
Re: Diamantovej v tangách
Může mi někdo vysvětlit smysl kombíku s 380kW??
To mám jako v neděli na projíž'dku pro radost vyrazit s tímto dvojtunovým ošklivým kombíkem?
Nebo s tím mám jezdit 20km do práce? Dal bych přednost krásnému supersportu a normálnímu kombíku v naftě. Ať dělá každý, co umí, ale proti gustu...
neregistrovaný "zmulin"
1. 11. 2006 11:36
Re: Diamantovej v tangách
Já jen,žes tu psal něco v souvislosti s přeplňovanym osmiválem.
To,že bude mít Audi o nějakejch 50Ps víc ještě neznamená,že bude rychlejší.Záleží na zpřevodování a váze(zrychlení) a odporu vzduchu(maximálka) a M5 je vážně hodně povedená,takže budou hoši zamakat.
Avatar - Pierro
1. 11. 2006 11:08
Re: Diamantovej v tangách
žmuline je, ale bez turbíčka... Jen jsem zvědavej, zdalipak vznikne něco jako RS8 namířená proti dvanáctihrnku S 65 AMG...
neregistrovaný "zmulin"
1. 11. 2006 10:57
Re: Diamantovej v tangách
Neni náhodou nová M5 taky desetiválec?
Avatar - Pierro
1. 11. 2006 10:49
Re: Diamantovej v tangách
Tibby ano trefils to - jablka a hrušky. Jedna věc je atmosféra, druhá pak motor dopovaný turbem. Faktem ale je, že výsledná dynamika RS6 s největší pravděpodobností své dva německé soupeře pokoří. Je otázkou, co je pro koho zajímavější, zdali vysoce výkonné osmiválce, či přeplňované desetiválcové monstrum. Ale na svém tvrzení o natrženém kaďáku trvám... ;-) Apropos chlape, jak se vede?? Byls na víkendě??
neregistrovaný "Tibby"
1. 11. 2006 10:24
Re: Diamantovej v tangách
Nesdílím Tvé nadšení, Pierro. Určitě to bude rychlý vůz, ergonomie bude více než dobrá a kvalita zpracování pravděpodobně výtečná. A cílová skupina si taky asi nedělá vrásky z přemrštěné ceny. Ale ohradím se proti tomu, aby se foukaný desetiválec glorifikoval a povyšoval nad poctivé, atmosféricky plněné motory, které najdeš v Tebou zmiňovaných klenotech. Jablka a hrušky, Pierro. Jablka a hrušky..
Avatar - Pierro
1. 11. 2006 10:10
Diamantovej v tangách
Tak pánové, tahle bestie natrhne zadek všem. Jak M5, tak i E 63 AMG. Máme nového krále vyšší střední. Z týhle audiny si nejeden diamantovej kovboj poSere tanga. Takže hošani, doporučuji na testovací jízdu pemprsky každopádně s sebou....:o)) Bravo Audi!!! >:D >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "zmulin"
1. 11. 2006 09:48
Němci
Asi to pojede slušně,ale pořád mi tak nějak neseděj ty vzteklý rodinný kombíky k německý spořivosti. ;-\
Avatar - davy
1. 11. 2006 08:32
super
Predchozi RS6 byla skvela. Nejake km jsem s ni najel a rad na to vzpominam. Na venek nikdo takove dynamicke vlastnosti neocekaval, zejmena u kombi. Jsem zvedav, jak to vymysli s tim motorem, protze atmosfericke mam radsi. Uz aby tu byl nejaky testovaci kus:-)