Novinky
No už se vidim jak stošede vrazim do skutra... Ani omylem
kazda hracka neco stoji... ja mam jednoho v garazi a jezdim na nem do prace celorocne. a cesta, ktera trva 40 minut autem i autobusem, trva na skutru 8minut. 2x denne a mas hned usetrenou hodinu. 1.6 na te trase spotrebovala cca 1600Kc mesicne, skutr jezdi 320Kc mesicne. servisni naklady +- nic...
skoda ze v cr neni zima jako v UK...
skoda ze v cr neni zima jako v UK...
Jo, jo presne - jezdim denne 12 km do pce a zpet na 150tce scootu. 1200,- mesicne za benol/mesicne cca 400 km v prumeru a to jeste smejdim po meste, sem tam si vyjedu. Pohodlny, obratny, cesta autem 25-30 min, do 10-15 min.a sem v pci, neseru se ve meste v kolonach, projedu, proklickuju, neprekazim! Pro me to je cestovni ideal.
jasne, ale e😜erti, co nemaj doma nic mluvi o baleni zenskejch 😊
skutr je vec, ktera slouzi... ja mam i velky moto, ale do mesta je to ten nejvetsi vopruz... niceni spojky a pod 50 mi to proste nejede bez toho, aby se to dusilo...
skutr je vec, ktera slouzi... ja mam i velky moto, ale do mesta je to ten nejvetsi vopruz... niceni spojky a pod 50 mi to proste nejede bez toho, aby se to dusilo...
No vidíš Humle a konečně se taky někd názorově sejdeme...
Měl sem vybraný Piaggio Beverly 400 a nebo Aprilii 250. Asi bych šel spíš do té 400, i když 250 asi bude mít menší spotřebu, ale na dovolenou už je ta 250 asi slabá.. I když 120 jede asi taky... Tak bádám a přemýšlím... Ta 250 od Aprilie se dá koupit už za něco málo přes 100 000, to ostatní je už dražší... Ale asi sem připravený do toho těch 160 000 dát. Udělám si radost... P.S. Opravdu enní an první pohled poznat zda jeden na maxíkovi a nebo n mašině... a jako buzna bych si rozhodně nepřipadal, spíše naopak mám zkušenostm že kde se něco podobného objeví, tak an to každej čumí... Má to i nádherný zvuk...
Tohle to Piaggio má ale úžasné křeslo (schválně neříkám sedačku,ale křeslo)
Měl sem vybraný Piaggio Beverly 400 a nebo Aprilii 250. Asi bych šel spíš do té 400, i když 250 asi bude mít menší spotřebu, ale na dovolenou už je ta 250 asi slabá.. I když 120 jede asi taky... Tak bádám a přemýšlím... Ta 250 od Aprilie se dá koupit už za něco málo přes 100 000, to ostatní je už dražší... Ale asi sem připravený do toho těch 160 000 dát. Udělám si radost... P.S. Opravdu enní an první pohled poznat zda jeden na maxíkovi a nebo n mašině... a jako buzna bych si rozhodně nepřipadal, spíše naopak mám zkušenostm že kde se něco podobného objeví, tak an to každej čumí... Má to i nádherný zvuk...
Tohle to Piaggio má ale úžasné křeslo (schválně neříkám sedačku,ale křeslo)
jasne, ze malej skutr je obratnejsi, ale taky je na silnici min videt... a hlavne velky skutry jsou idealni pro pravidelny delsi trasy... napr. kazdodeni dojizdeni do prace, pokud treba bydlis za Prahou... ono na tebe tolik nefouka, neprsi a zvlada to i dalnici... takze nechlapactvi, ale jinej segment, jiny pouziti :-!
Nelibi-li se ti, ze to nejsou "chlapske" stroje, pak ti reknu, ze 200 km na velky motorce a na velkym skutru je zatracenej rozdil v pohodli. Na motu nic neodvezes! Ale zase si zablbnes, to jo.
A daj se dost dobre vytunit - variator + remen + spojka, pruzinky + valecky - 10.000 Kc, citelne zrychli + ladacek, otevreny filtr 7.500 Kc a mas dalsi narust, uz ne takovy jako v pripade variatoru. Maximalka se ti zvedne tak o 15 km/hod.a zrychleni je citelnejsi v porovnani se serii.
Nikdo ovsem nerika, ze tohle jsou chlapacke stroje.
Tak chlape, na klikaticich v horach bych dokazal drzel krok s podstatne silnejsima strojema! Nemluve o tom, ze scooty maj nejnizsi teziste ze vsech motorek.
Až budeš moci srovnat sériový skútr a vyladěný skútr, pak tu něco piš... Jo a MT-01 je look-bike, ale pro spolujezdce absolutně nepoužitelný 😉
Scooty sou na tuneni jak delany! Sem cumel, kdyz me napraskala 70ccm! A pak sem zjistil, ze tam ma 28 koniku!
Inu, nekdo ma predsudky, jinej se toho neboji!