Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Flextreme GT/E Concept: Nový impuls pro rüsselsheimský design

Opely Insignia, Astra a Meriva jsou jen počátkem nového věku Opelu. Další směřování naznačí koncept Flextreme GT/E, který se představí na ženevském autosalonu.
Zpět na článek
19. 2. 2010 12:48
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2010 09:03
Rád bych věděl...
.... kde seberou těch 120 kW a 370 Nm když bude baterie vybitá... V tom případě nemůže motor 1,4 dodat dost energie a z auta se rázem stane mrtvola s parametry........ řekněme 1,2 HTP Škoda. Myslím že v tomto promo článku, který je prakticky beze změn a komentářů slepě převzat redakcí auto.cz od Opelu, je spousta lží a polopravd.
Taky jsem ohromě zvědav na spotřebu, když po cca 60 km (v reálu tak max. 40) dojdou baterky a ono to pojede určitě za 2 litry 500 km, v součtu 1,6...
Pravda se ukáže velmi brzy a bude to jakou u Priusu, který zvláště v první generaci nevykazoval reálné hodnoty takové, jaké sliboval. Zvláště po vybití baterií to byla muka, když motor 1,5 musel táhnout 200 kilo baterek.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - delphino
19. 2. 2010 09:33
Re: Rád bych věděl...
a ještě k tomu kdyby dopředu dali symbol mazdy tak bych jim to věřil >:D a kam daly ty kamerky? prohlížel jsem ty obrázky co nejdůkladněji a nenašel jsem ani výstupek na kamerku... pokud je až vzadu tak je to už dost pozdě a slepý úhel bude obrovský... ale jinak to nevypadá tak špatně, ale ta technika...
19. 2. 2010 11:04
Re: Rád bych věděl...
Nepovedal by som, že sú v článku lži ako píšeš. Iba nie sú v ňom úplné informácie.
Nikde nie je napísané, že auto ide iba na baterky a keď sa vybijú, tak auto ženie benzínový motor - ten podľa všetkého dobíja batérie počas jazdy - dojazd ôčiste na elektrinu" je iba teoretický údaj. Čiže energia je dopĺňaná permanentne - motor poháňajúci generátor pobeží v optimálnom režime a vpohode môže dosahovať uvedenú spotrebu.
Čísla udávajúce maximálny výkon a maximálny krútiaci moment sú pekné - reálna potreba energie je však iná a okrem svižného rozbehu alebo pri jazde do stúpaní sa týmto hodnotám ani len nepriblížiš. Čiže si myslím, že trpíš prílišnou skepsou. Tento spôsob elektrického pohonu je v súčasnosti asi najlepším riešením.

Každopádne ale tento koncept nie je len o pohone. Dizajn spomínať nebudem, štýl Opla posledného obdobia mi proste nesedí. Chválim ale snahu o ladné tvary a dobrú aerodynamiku (tie vysoké robustné čumáky dnešných áut mi už fakt lezú krkom) a rovnako je treba oceniť použitie ľahkých materiálov, dnešné autá priberajú neskutočným tempom - a dvojitý pohon a batérie navrch tiež z váhy neuberú...
Avatar - T613
19. 2. 2010 11:27
Re: Rád bych věděl...
bude to fachat na elektřinu než klesne na určitou mez, pak se zapne spalovák, který je začne nabíjet ..
19. 2. 2010 16:21
Re: Rád bych věděl...
Asi tak. Tá medza ale môže byť len kúsok pod maximom, predĺži to dojazd, ale ktovie, možno sa to bude dať aj nastaviť. Načo budeš stále dobíjať naplno za drahú ropu, keď budeš chcieť prejsť len pár kilometrov a potom to lacnejšie dobiješ zo siete doma... ;-)
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2010 18:23
Re: Rád bych věděl...
Laciněji nenabiješ - pravdu řekli v Automotorevue, v přpočtu na benzín to bude dělat asi 4,4 l benzínu na 100 km, což skutečně není žádný zázrak. Pusť si Automotorevue z minulé soboty.
19. 2. 2010 19:23
Re: Rád bych věděl...
To sú dohady - benzínový motor nie je iba o nalievaní benzínu. Olej, chladenie, filtre, údržba, ...počíta sa všetko. Ani v noci nenabíja lacnejšie, ale zo siete nočný prúd čerpať môžeš. Tých 4,4 litra by som bral ako ideálny ideál, sám vieš, že realita býva iná. Hrubý prepočet by som nechal na Michala Polana, ak sa tu objaví, má predsa len v tomto smere lepší prehľad aj vedomosti.
Autorevue si nepustím, nejak ma to netankuje - môžu mať pravdu ale môže to byť aj blbosť, koľko ich už do sveta televízia a tlač pustili...
19. 2. 2010 12:35
Re: Rád bych věděl...
ten tvoj prvy stlpec: uplny suhlas.. Ono ja som tiez trosku skepticky tak ako vsetci vyrbcovia zavadzaju, ci uz ide o prius lebo insight pripadne maloobjemve turba, vsetci si uberaju spotrebu na papiery ako sa im zachce. Ale tento system pohonu na elektrinu ma velmi zaujal, mozno toto bude ta prava cesta mat motor s najlepsim priebehom krutaku: elektromotor a spalovaci motor vyuzivat cisto en na nabijanie. Mozno by sa tak zvacsila aj ucinnost spalovacieo motoru..
19. 2. 2010 16:22
Re: Rád bych věděl...
Nie je to nič nové, na tomto princípe už dlhé roky fungujú dieselelektrické lokomotívy.
Avatar - Ada je zase tady
19. 2. 2010 12:31
Re: Fl-extrement
Komercne uspesny ekologicky hybrid nemuze mit benzinovy motor. To je protimluv. Ledaze by ten benzinovy motor mel kompresni pomer alespon 20. To by ale zase nepotreboval ty zapalovaci svicky...

Podobnych konceptu se objevi jeste cela rada - ale stale jeste nejsou zajimave, protoze:

- energeticke naklady na vyrobu takoveho vozu (hlinikova karoserie, baterie s velmi omezenou zivotnosti) spolecne s energetickymi naklady na provoz jsou stale vyssi, nez kolik je nasledna realna energeticka spotreba klasickeho vozu s dobrym dieselem s vysokym kompresnim pomerem (napr. 1,9TDI PD)

- vyvoj se spise ubira smerem k biotechnologiim (alternativni vyroba olejnate baze pro vyrobu paliva napriklad pomoci geneticky modifikovanych mikroorganismu), s podporou novych slunecnich clanku s vysokou energetickou ucinnosti a levnou vyrobou.

- budoucnosti tedy budou nejspise vozy podobne VW UP s hybridnim pohonem dieselem s vysokou kompresi (1,4TDI PD) prizpusobenym ke spalovani 100% bionafty s podporou elektromotoru, LIPOL akumulatoru a slunecnich clanku na strese.
Avatar - jazva
19. 2. 2010 12:48
Re: Fl-extrement
ja ti neviem, ale pripadáš mi ako neskutočný idiot!!!!! napadlo ťa niekedy čo budú ľudia žrať, keď si farmár povie, že nezasadí pšenicu, ale radšej repku olejku, pretože tú mu vykúpia drahšie ako palivo do motora, ako pšenicu na múku/chlieb????
Slnečné články sú ešte stále hudba veľmi vzdialenej budúcnosti a 1,4 TDI PD sa chystá na cestu do večných lovíšť >:D chvalabohu...
Avatar - Ada je zase tady
19. 2. 2010 14:02
Re: Fl-extrement
O ***ch bych mluvil v pripade, ze nekdo neni schopen zdekodovat tento typ informace: ..."napriklad pomoci geneticky modifikovanych mikroorganismu"...

[odkaz]
19. 2. 2010 12:53
Re: Fl-extrement
rypol by som si do toho TDI ale necham to tak. V prvom rade ale nemozem suhlasit. Biopaliva sa robia prevazne z rastlinnych produktov a momentalne sa to stiha vyrabat vdaka tomu ze ich pouziva malo krajin. Keby sa zacali masovo pouzvat, kde by si vypestoval tolko flory? To by bolo zase plno pesticidov v ovzdusi z pestovania, klcovanie lesov kvoli pode atd atd.. Nie je to jednoduche, vsetko ma momentalne dost velke uskalia, realne palivo pre buducnost este podla mna nie je objavene, resp. implementovane.. Mozno raz budeme jazdit na mau kocku uranu ..:))))
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2010 13:40
Re: Fl-extrement
Nebo budeme jezdit na mňau kočku uranu. >:-[]
19. 2. 2010 16:23
Re: Fl-extrement
Teória, ktorej praktické využitie bude utópiou aj o 100 rokov... 8-s
19. 2. 2010 16:26
Re: Fl-extrement
Kokso, toľko blbosti v jednom príspevku, to som ani netušil, že je niečo také možné...
:-!
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2010 18:25
Re: Fl-extrement
Žádné 1,4 TDI PD se nekoná, končí. Náhradou bude common rail 1,2 TDI. přestaň snít o PD, je out. A tečka.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2010 13:50
Tvrdý Y-koncept
Tam kam se nedostane můj Opel Blitz, tam dojedu zcela bezpečně s novým Opel Hybridem. Dakare třes se! Zde na fotografii s mým sluhou při zahořovacích testeam:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
19. 2. 2010 13:59
Re: Tvrdý Y-koncept
a kde je ta fotka? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
19. 2. 2010 14:00
Re: Tvrdý Y-koncept
Bohužel, po chvíli mi sluha shořel. [odkaz] >:-[]
Avatar - T613
19. 2. 2010 14:05
Re: Tvrdý Y-koncept
jsem to věděl, že mechové nejsou na trhu jen kvůli globálnímu spiknutí výrobců pneumatik! >:-[]
Avatar - igor77
19. 2. 2010 21:45
dalsi "rüsselsheimský" knedlik
dalsi hlinikovy knedlik na 22 palcovych kolech.
"Boční dveře FlexDoors se otevírají od sebe, stejně jako na nové generaci Opelu Meriva" - no bezva, ucuravam z toho do trenek ;-\
jeste jim zbyva doladit bocni prolis na dverich a pak uz se muzou zajemci mezi sebou poprat o prvni kusy
Rozbalit vlákno
0