Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť Porsche

Dnešný prehľad bude venovaný značke Porsche. Značke, ktorá ešte pred niekoľkými rokmi ponúkala svojim zákazníkom (iba) dva modelové rady a pak prišiel kontroverzný vstup Porsche do kategórie SUV...
Zpět na článek
19. 10. 2006 11:06
neregistrovaný "Leftie 81"
19. 10. 2006 07:15
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 08:26
19. 10. 2006 08:36
19. 10. 2006 10:02
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 10:45
19. 10. 2006 12:45
neregistrovaný "manitou"
19. 10. 2006 13:04
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:23
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:58
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:06
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:52
neregistrovaný "manitou"
19. 10. 2006 14:05
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 14:10
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 10:07
19. 10. 2006 11:20
anonym
19. 10. 2006 15:48
19. 10. 2006 23:34
neregistrovaný "Q7"
19. 10. 2006 10:04
19. 10. 2006 10:20
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 11:23
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 13:06
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:09
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 13:13
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 14:45
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 15:04
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 15:21
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 15:39
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 15:52
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 09:28
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 11:08
neregistrovaný "Leftie 81"
19. 10. 2006 21:15
anonym
19. 10. 2006 14:11
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 10:35
neregistrovaný "Skyline"
19. 10. 2006 11:05
19. 10. 2006 11:08
neregistrovaný "Cooper S"
19. 10. 2006 14:42
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 11:16
neregistrovaný "Lancer"
19. 10. 2006 22:57
neregistrovaný "Lancer"
19. 10. 2006 11:40
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 11:43
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 12:05
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 12:07
19. 10. 2006 13:01
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 13:32
19. 10. 2006 13:46
19. 10. 2006 13:24
19. 10. 2006 13:50
19. 10. 2006 14:45
19. 10. 2006 13:11
19. 10. 2006 13:23
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 13:29
19. 10. 2006 13:33
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 13:42
19. 10. 2006 13:48
19. 10. 2006 14:52
19. 10. 2006 21:18
anonym
19. 10. 2006 22:26
20. 10. 2006 00:24
20. 10. 2006 08:51
anonym
20. 10. 2006 07:06
19. 10. 2006 13:39
19. 10. 2006 13:45
19. 10. 2006 13:55
19. 10. 2006 14:21
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 14:50
19. 10. 2006 15:18
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 15:46
19. 10. 2006 18:04
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 20:04
19. 10. 2006 21:10
anonym
19. 10. 2006 21:21
anonym
19. 10. 2006 22:25
anonym
19. 10. 2006 20:58
19. 10. 2006 21:24
anonym
19. 10. 2006 21:29
20. 10. 2006 07:04
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 07:21
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2006 08:14
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 11:51
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2006 12:11
neregistrovaný "Paja"
19. 10. 2006 12:51
neregistrovaný "manitou"
19. 10. 2006 13:41
19. 10. 2006 13:35
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:48
19. 10. 2006 13:53
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 14:02
19. 10. 2006 14:06
19. 10. 2006 14:20
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 14:19
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 17:15
neregistrovaný "esc"
19. 10. 2006 17:17
neregistrovaný "esc"
19. 10. 2006 14:54
19. 10. 2006 15:01
19. 10. 2006 15:39
19. 10. 2006 18:22
neregistrovaný "Well"
19. 10. 2006 19:12
neregistrovaný "wrx.sti"
19. 10. 2006 21:27
anonym
19. 10. 2006 23:14
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 07:05
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 09:31
neregistrovaný "Lancer"
22. 10. 2006 10:34
neregistrovaný "cayanne S"
22. 10. 2006 10:39
neregistrovaný "cayanne S"
22. 10. 2006 10:45
neregistrovaný "cayanne S"
19. 10. 2006 21:28
anonym
20. 10. 2006 08:44
anonym
22. 10. 2006 15:07
anonym
19. 10. 2006 23:08
20. 10. 2006 08:41
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 12:15
20. 10. 2006 09:16
neregistrovaný "helmuthhyb"
20. 10. 2006 10:13
21. 10. 2006 15:05
neregistrovaný "Hives"
22. 10. 2006 10:22
neregistrovaný "cayanne S"
20. 10. 2006 12:00
20. 10. 2006 17:34
neregistrovaný "matheus"
20. 10. 2006 18:26
neregistrovaný "wrx.sti"
19. 10. 2006 06:57
PORSCHE, PORSCHE...
No neviem, čo by povedal tatko Porsche... Možno by bol nadšený a možno krútil hlavou. Ale každému podľa jeho chute, kto chce klasiku (a má na ňu), kúpi si klasiku, kto chce niečo iné, kúpi iné. Som veľmi zvedavý najmä na to, ako sa uvedie Panamera, resp. aký bude o ňu záujem. Ak sa nemýlim, podobné autá robí len Maserati, a priznám sa, to som na ceste ešte nevidel.
--celkom fajn článok-- :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Leftie 81"
19. 10. 2006 11:06
Re: PORSCHE, PORSCHE...
nejaký Malchárek ho vraj má... (maserati) ;-)
19. 10. 2006 13:15
Re: PORSCHE, PORSCHE...
Môže byť, každopádne si myslím, že takéto auto bude na cestách podstatne zriedkavejšie ako Cayenne...
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 07:15
Jako vzdy
Marko :yes: :yes: :yes: PS: Snad se to SUV silenstvi uz zastavi. Kdo dalsi jeste podlehne? Ferrari, AM, Jaguar... ;-\
Rozbalit vlákno
18
19. 10. 2006 08:26
Re: Jako vzdy
S tym SUV mas sakra pravdu. Pomaly kazde 3 auto je SUV. A vacsina z nich aj tak jazdi len po meste. ;-\ Marko ty mas za 1 daj index. :-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - misoo
19. 10. 2006 08:36
Re: Jako vzdy
naco je markovi index ?? ten uz ma davno titul vo vacku, toto su uz len nepovinne doktorantske prace, z ktorych vyucuju profaci... :-! ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 10:02
Re: Jako vzdy
Ozvi s mi na mail, pls;)
19. 10. 2006 10:45
Re: Jako vzdy
OK. Uz som sa ozval. :-)
neregistrovaný "manitou"
19. 10. 2006 12:45
Re: Jako vzdy
Už zas máte elektriku nebo jedeš hybridně ? ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:04
Re: Jako vzdy
V moji VIP ctvrti elektrika sla porad >:D Jenom luza byla o svickach ;-)
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:23
Re: Jako vzdy
Záložní generátor? Manželka šlapala na kole? >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:58
Re: Jako vzdy
Ne, jsem na spravnym konci mesta a tim padem na jinym kabelu nez ostatni pakaz a mechovaci ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:06
Re: Jako vzdy
Jo, nacelniku, jak pristi vikend?
neregistrovaný "manitou"
19. 10. 2006 13:52
Re: Jako vzdy
Máš to ve schránce ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 14:05
Re: Jako vzdy
Nic nedorazilo :-( Poslal jsi to po prerijnim kojotovi, Old Shaterhandovi nebo to ma prijit mailem?
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 14:10
Re: Jako vzdy
Uz to donesl postovni sup. No nic moc teda chlape! Koukej s tim jeste neco udelat ;-\
anonym
19. 10. 2006 11:20
Re: Jako vzdy
Akorát by mě zajímalo co je komu potom, že má někdo SUV a jezdí s ním jenom po městě. Spíš mě přijde, že v týhle zemi lidi záviděj co se dá.
19. 10. 2006 15:48
Re: Jako vzdy
To je známá věc... závidí se vždy jen to lepší...
neregistrovaný "Q7"
19. 10. 2006 23:34
Re: Jako vzdy
:yes: souhlas !!!
19. 10. 2006 10:04
Re: Jako vzdy
Aston Martin a Ferrari su v bezpeci. Jaguar - tam sa dozvies co pripravuju o 4 tyzdne. :-) (Ale SUV sa bat nemusis...;-) ). Bentley a Rolls-Royce tiez nic take nepripravuju... Vsetci ostatni maju, alebo pripravuju SUV.
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 10:20
Re: Jako vzdy
Ufff, aspon ten zaklad automobilismu zustava rozumny! :yes:
19. 10. 2006 09:06
PORSCHE JE BUDOUCNOST
Porsche je Porsche je Porsche. Porsche je budoucnost. Budoucnost dokonalých sportovních aut s hlubokou duší. Kdo tohle neví, snad alespoň tuší... P.S. 911 krát - BRAVO MARKO :yes:
Rozbalit vlákno
23
19. 10. 2006 10:05
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
:-) Dik... :-) Buduci tyzden sa priprav na detailny prehlad VW. :-)
19. 10. 2006 10:14
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
:-) :yes: Těším se.
19. 10. 2006 10:46
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Zaciatkom novembra budem vidiet pripravovane novinky nazivo - ak budu foto budem ich vediet "skritizovat". :-)
19. 10. 2006 11:05
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Mobil asi budes musiet pred tym odovzdat, ze?! >:D Nechcem Ta navadzat na nic zle, takze teraz vazne: Ja sem obrazky nebudem moct linknut (tie z autobildu / AMS /atd...) ale budes nam moct aspon ramcovo opisat co si videl...(?) :-)
19. 10. 2006 11:10
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Mobil fotak vsetko co dokaze robit obrazky sa bude musiet odovzdat. :-( A keby som kreslil tak nerozoznas Golfa Varianta od Hyundai Santa Fe. :-)
19. 10. 2006 11:23
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Tak to mas podobny problem ako ja >:D ;-)
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 11:23
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Bond... Jozki Bond... >:D však něco vymyslíš... >:-[] ;-) No hlavně ať se vydaří výlet.. ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:06
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Vy dva tam snad budete spolu, ne? Bando vlkohradska >:-[]
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 13:09
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
já bohužel ne... nezbyla letenka... :-( :'-( no co... však kdo by si chtěl kazit weekend... >:-[] :-( ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 13:13
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
>:D :yes: Vidim, ze jsi jeste moc nenacuchnul smradem ze zeli a parku ;-) To je dobre, moc dobre :yes:
19. 10. 2006 14:06
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Co uz by som tam ja robil s ciellom ? 8-s Budem tam len obdivovat to co bude valcovat europu v najblizsich par rokoch. ;-) >:-[]
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 14:45
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Makate pro stejnyho pana. Jen jeden ma domenu SK a jeden CZ ;-)
19. 10. 2006 14:53
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Aleba. To su mi novinky. Fakt ? :-)
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 15:04
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
ozaj... ;-) >:D
19. 10. 2006 15:07
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Nuz ak je to tak, tak je nas tu cim dalej tym viac. :-) :yes:
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 15:21
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
a myslíš... bude to stačit?? ;-\ >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 10. 2006 15:39
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Ja myslim, ze je toho uz vic nez je zdravo!!! ;-)
19. 10. 2006 15:45
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
No vy nestacite. Za 1-9/2006 mate 6% a ste 3 my mame 7,9 a sme druhy. Tak makat nie obkecavat kde co po nete. ;-)
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 15:52
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
>:D :yes: :yes: >:D Jo Jo... tak já je tady už jdu spráskat ..!! ať něco dělaj... ;-) >:-[]
19. 10. 2006 15:59
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Tedy... o téhle diskusní výměně budu přemýšlet... ;-) Jsem poměrně chápavý... chápu to správně? :-)
19. 10. 2006 16:42
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Pomerne. no ... ;-) >:-[] Premyslaj kludne, ved do Vianoc casu dost. ;-) >:-[] >:D
19. 10. 2006 15:59
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Tak tak. Im daj robotu, sebe premie a uz je z teba sef. ;-) >:D
19. 10. 2006 13:07
Re: PORSCHE JE BUDOUCNOST
Jozki, bravo :yes: Pokud nefotíš, maluj, pokud nemaluješ, mluv, a pokud nemluvíš, piš. jo, budeš to tu muset sakra vypsat... do posledního škroubku. A to bude horká diskuze. Možná se tu nebude mluvit, možná se tu nebude malovat, možná se tu nebode fotit... ale třetí světová to bude určitě... to tuším. Tak se těším na tvá slova. A svou klávesnici už mám přepnutou na seriovou palbu ;-) :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 09:28
žádná reakce na hybrid ?
to vám všem uniklo že se připravuje i hybridní jednotka ? žádná reakce ? žádná hybridní baterka dneska nebude ? ;-)
Rozbalit vlákno
6
19. 10. 2006 10:01
Re: žádná reakce na hybrid ?
Já tedy se musím přiznat, že jedno Porsche už na baterky mám... :-) Je to 911 Carrera (co taky jiného) a jsem s ním poměrně spokojenej. Nestačí mu na rovinkách ani cyklisti. Převážím ho v kufru mý káry v přepravce... Takže já jdu s dobou. P.S. Pokud tam dá Porsche hybrid, pak stačí napsat - nikdo tomu neuteče... Ale... přečti si Marka pozorně, vždyť to není najisto.
neregistrovaný "Leftie 81"
19. 10. 2006 11:08
Re: žádná reakce na hybrid ?
Tak potom Ty už hybrid máš... Klobúk dole kámo >:D :yes: Greenpeace má z Teba radosť. Len baterky nezahadzuj do trávy >:D >:D :yes:
19. 10. 2006 13:01
Re: žádná reakce na hybrid ?
>:D :yes:
anonym
19. 10. 2006 21:15
Re: žádná reakce na hybrid ?
nemá,hybrid není elektromobil ;-)
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 14:11
Re: žádná reakce na hybrid ?
:-) no, doufejme, doufejme..hybrid bych do ryzího sportátku nechtěl a nepřál bych ho snad ani Porschi ;-) (můj vztah k "dokonalýmu autu" znáš). BTW - v pondělí jsem si prohlížel caymana a nový TT a musím uznat že to tomu malýmu poršátku velice sluší a TT...dospělo :yes:
19. 10. 2006 14:44
Re: žádná reakce na hybrid ?
:yes:
neregistrovaný "Skyline"
19. 10. 2006 10:35
Pekna studie
Marko :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cooper S"
19. 10. 2006 11:08
Chybí info o DSG
Nenašel jsem tam info o DSG v 997..Informace doposud hovořily o tom, že to chtějí zavést už v průběhu 997. Pochybuju, že s tím přijdou až s 998, to by bylo dost velký zpoždění, ne?
A taky kacířská myšlenka - bude vůbec další Cayenne?? Oni se vždy chovali celkem oportunisticky a teď když trh SUV půjde do kytek, přepnou logicky na Panameru. >:-[]
Rozbalit vlákno
5
19. 10. 2006 11:18
Re: Chybí info o DSG
Tie clanky su neni primarne zamerane na technicke detaily... (to by som sa u kazdej znacky upisal "na smrt"), ale ked chces vediet nieco u DSG v 997 tak potom existuje tato informacia: DSG by malo byt dostupne v modelovom rade 997 po jeho facelifte (premieru by mal mat takto o rok vo Frankfurte).
/// Cayenne bude pokracovat. II. gen. je uz vo vyvoji. Btw. s tym zanikom SUV by som to az tak dramaticky nevidel. ;-)
neregistrovaný "Paolo"
19. 10. 2006 14:42
Re: Chybí info o DSG
"Su neni" se mi na slovenstine vzdy hrozne libilo :-)
19. 10. 2006 15:46
Re: Chybí info o DSG
To je bratislavcina nie slovencina. ;-) >:D Marko len podpichujem aby bolo jasne. ;-)
19. 10. 2006 16:00
Re: Chybí info o DSG
>:D ...ja sa tomu snazim vyhybat, ale niekedy je to silnejsie ako ja. :-) >:D :*)
19. 10. 2006 16:06
Re: Chybí info o DSG
>:D Ja ked pridem domov a idem s kamaratmi von tak naschval zacnem : 1. vypravat 2. kde som bol neni a pod. >:D
neregistrovaný "Lancer"
19. 10. 2006 11:16
OT - dotaz na Marka
Cau Marko, vim, ze je to od tematu, ale stejne se chci zeptat, jestli nahodou nevis neco o planu Skody na vstup na australsky trh? Myslis, ze je to nekdy mozne? Diky!
Rozbalit vlákno
2
19. 10. 2006 11:26
Re: OT - dotaz na Marka
Ano, mozne to je. Vsetko bude jasne do 40 dni od tejto chvile. ;-) Sefovia australskeho importera VW na autosalone v Parizi povedali, ze do konca nov./ listopadu pride oznamenie na zaklade detailneho marketingoveho planu, ktory sa posudzuje. Vseobecne sa caka kladna sprava a predaj by mal zacat od buduceho roku. ;-)
neregistrovaný "Lancer"
19. 10. 2006 22:57
Re: OT - dotaz na Marka
Tak to se tesim! Diky za odpoved! :yes:
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 11:40
napad
Nekamenujte me, ale: domnivam se, ze Porsche by melo sebrat odvahu a poslat 911 na zaslouzeny odpocinek... a vymyslet neco jinyho. Ford taky odpiskal uspesnyho escorta a zalozil dalsi uspesnou sagu - focuse (vim, ze je to neporovnatelny s 911, ale jako priklad snad staci). ;-)
Rozbalit vlákno
41
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 11:43
Re: napad
proč?
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 12:05
Re: napad
Uz je to unavujici.
19. 10. 2006 12:07
Re: napad
Ukoncit vyrobu 911 uplne by asi neslo. A urcite by to bolo chybou - na to je to prilis velka legenda. Ja by som ale postupoval inak. Skusil by som 911 nechat vo vyrobe pre skalnych fanuusikov, a popri nom ponuknut nieco moderne tvarovane (pre novu skupinu zakaznikov). Nieco co by bolo postavene podla myslienky 911, ale na cistom archu papiera, a v liniach 21. storocia. ;-)
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 13:01
Re: napad
Presne. Ale pro skalni fanousky bych vyrabel porad stejnou, resp. nevytvarel dalsi generace...
19. 10. 2006 13:32
Re: napad
Hmm..ja by som asi u 911 pokracoval v nastupenej ceste. Teda, inovoval by som ju v nejakych generacnych cykloch tak ako sa to deje doteraz. Ono totiz v pripade 911 uz ani v sucasnosti nejde o plnohodnotne generacne obmeny (tak ako ich chapeme u inych aut)- ale skor prave iba o "up-to-date upgrade". 911 sa dostala do stadia v ktorom ide na karoseri urobit po rokoch zas iba detailne zmeny (pretoze akekolvek vacsie sa kvoli naruseniu charkteristickeho designu nedaju urobit). Technika auta je dovedena tiez k dokonalosti a medzigeneracna zmena sa prejavi v zlepseni vykonu /jazdnych parametrov uz tiez iba radovo v precentach. Rozdiel medzi generaciami je tak iba minimalny a moze to vyvolavat pocit, ktory si popisal vyssie slovom "unavujuci", alebo to moze aj vyvolavat otazku, preco si kupit dalsi generaciu 911 ak ta doterajsia je iba o kusok horsia (...nehovoriac uz o tom, ze vela fanusikov 911 sniva / sa vracia k povodnym seriam, ktore legendu zalozili). To, ze taka situacia nastava sa ukazalo ku koncu zivotneho cyklu predchadzajucej generacie 911, ktora vtedy mala odbytovy problem (...co sa btw. stalo 1x v jej historii). Obavam sa, ze tento problem sa bude znova opakovat (a vo vacsej miere). Prave preto by som nasadil aj nieco podobne, ale moderne tvarovane. 911 pi som ale urcite nechalzit. Je to jedna z ikon automobiloveho sveta, a bude pre nu existovat trh aj nadalej - aj ked sa bude asi postupne zmensovat (otazkou zostava, akym tempom). ;-)
19. 10. 2006 13:24
Re: napad
Víš... problém je v... našich srdcích a očích a v... dokonalosti tvaru 911. Nelze, prostě nelze udělat jinou ikonu, která nabude mít ty tolik milé tvary... v tom je mimo jiné síla 911 - je milá, a pod kabátem peklo. Světla - nic lepšího nikdo neudělal. Linie střechy a bočních okének - nic lepšího nikdy nikdo neudělal. Přechod střechy do zádi, zadní blinkry - nikdy nikdo nic lepšího neudělal. Vytaženost blatníků (ten erotický motiv), celá silueta vozidla... to je prostě linka absolutna. Jo, můžou udělat žraloka 2007... tak jako byl žralok 928... dokonalej, ostrej, ovšem, postrádal tu milost... Vždiť 911 to je 911 našich životů, to je 911 našich lásek, to je 911 našich maskotů, to je... 911 našich vrásek...
19. 10. 2006 13:50
Re: napad
Ano...v tomto suhlasim. Ak urobia nove 928, tak mozno prave to auto bude ponukat to o com tu pisem - modernu tvar Porsche. ;-)
19. 10. 2006 13:11
Re: napad
Souhlas, jakop příklad tvého nazírání na auta a na Porsche zvláště, to stačí... Ještě, že je na světě pár jinejch, kteří to i jinak vidí...
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 13:23
Re: napad
A tvuj napad? Vyrabet variace na 911 do nekonecna? Uz to zacina bejt mlaceni prazdny slamy. Ani Brouk nevydrzel na veky. :-) P.S.: To, ze to auto je vynikajici, je bez debat... ale chce to zmenu. Marko to rek docela dobre.
19. 10. 2006 13:29
Re: napad
Marko ví, že v tomhle se spolu neshodneme. Já tvrdím, že 911ku lze jen lehce posouvat... ovšem 99,99% vizuality musí zůstat. Je to silueta, kterou by načrtl i Michelangelo... už jsem to tu jednou psal. Dej pětiletýmu klukovi pastelku a řekni - namaluj fáro - namaluje silutetu PORSCE 911. Buďme stále těmi pětiletými kluky, to je naše naděje. A co si o 911ce myslí u PORSCHE? to vyjádřili v Caymanovi... Jen variace. Jistě. Variace absolutna, variace dokonalosti.
neregistrovaný "VDC"
19. 10. 2006 13:33
Re: napad
A neni to je tim, ze jsi na to zvyklej? Kdyby Ford chrlil padesat let ruzny generace GT40, tak v tom taky budou lidi videt ikonu, ktera prece NESMI skoncit... a GT(40) JE tvarove genialni.
19. 10. 2006 13:42
Re: napad
GT 40 je dokonalej žralok... ovšem na cestu do práce bys ho asi neužíval. 911 jo. Nejsem ovlivněn, abych neuměl vidět krásy i jinde (E-Type)... leč, někdo to prostě musel vystihnout. A ten někdo byl Porsche. Podívej se za 911, tedy na 356... poznáš, že v padesátých létech všichni obdobně laborovali, ale jen ten Porsche uměl vystihnout to nejdůležitější. Je to jako píseň Yesterday od Beatles... i kdyby se Oasis snažili skládat tisíc let... McCartney jednou ráno sedl ke klavíru a zahrál tenhle neskutečnej flák... je tak...
Avatar - VDC
19. 10. 2006 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2006 14:52
Re: napad
:-) ... jo, ale McCartney je jiná liga, než ABBA... Oni přece 911 při životě neudržují... rvou jim jí od ruky... :-) celej svět.
anonym
19. 10. 2006 21:18
Re: napad
:yes: 911 je klenot :-) :yes:
Avatar - Dinar
20. 10. 2006 00:24
Re: napad
Teprve jsem to přečetl, co se týká 911 máš můj absolutní souhlas. :yes: :yes:
anonym
20. 10. 2006 08:51
Re: napad
nejde srovnávat Elvise a Abbu...fakt ne ;-) :yes:
20. 10. 2006 07:06
Re: napad
Myslím, že je zbytočné sa o tom hádať. Ty máš zmýšľanie modernejšie, smerom vpred, GTI je založený konzervatívne. Takže spoločnú reč nájdete asi ťažko. Z určitých pohľadov máte obaja v niečom pravdu (osobne sa viac prikláňam k názoru GTI), každopádne je to na samotnej firme, či 911 zachová alebo nie.
19. 10. 2006 13:39
Re: napad
Hmm... ja netvrdim, ze 911 by nemala pokracovat. To urcite ano. Jej tvary aj historia su neopakovatelne. A urcite to je ikona. Len by som chcel aj nieco nove, modernejsie - ako subeznu alternativu. Naznaky z nedavnej minulosti 911, a napr. aj skusenost s Jaguarom XJ (ktoreho klasicke tvary su uz dalej neudrzatelne), naznacuju, ze podobny krok by mohol stat za to. 911 sa nepochybne raz dostane do situacie Jaguaru XJ (otazkou je kedy to bude) a potom moze paralelny model udrzat pri zivote aj 911 pre skalnych fans (aj keby mala byt vyrabana v mensich seriach ako imageovy model). ;-)
19. 10. 2006 13:45
Re: napad
Alespoň do doby, než si jí koupím... ;-)
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 14:21
Re: napad
hmmm, pro mě jedinej skutečnej sporák bylo vždycky jen a jen Ferrari. Takže dej pastelku pětiletýmu zbynkovi do ruky a namaluje něco co má z boku dvě křivý kola, jakousi linii vzdáleně připomínací auto, výfuk chrlící černý dým, ale rozhodně to bude červený a nad tím bude "FERARY" - některý R bude asi ještě navopak ;-) P.S. silueta sportáku nesmí mít tak "těžkej" zadek - to je můj největší problém s vnímáním Porsche - a ted všichni do mě ! ;-) :yes:
19. 10. 2006 14:50
Re: napad
Těžiště vozidla, myslím těžiště optické, musí být v zadní partii... Ta "usazuje" vozidlo na silnici, ta předurčuje tu připravenost šelmy ke skoku... v tomhle problém nemám. U 911 nemám problém s ničím. Ferrari je trochu jiná ikona... až příliš nekompromisní sporťáky... neumím si vůbec představit, že bych si to pořídil. Přitom 599 GTB je milé... ale postrádá prostě tu kompaktnost Porsche.
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 15:18
Re: napad
souhlas, já netvrdím že je problém u Porsche, tady je problém u mě a mého vnímání sportáku. Pěkně jsi to napsal o Ferrari - v pár větách perfektně vystiženo a to je ovšem taky to co miluju na Ferrari a nemám rád u Porsche (myslím tím jakoby "vyměklost" i když to není to pravé slovo). Vím že Porsche perfektně jede, ovšem právě to že je i pro každodenní ježdění mi právě víc sedí k GT než sportáku. Přece zrychleni za 4,5s má dnes i eskový MB, takže sporák musí nabídnout i něco jiného...živočišného..proto nějak moc neberu Porsche jako konkurenci k Ferrari i když se to tak všeobecně bere..a 599 GTB..to je přece velké GT, nic pro 911 ;-) :yes:
19. 10. 2006 15:46
Re: napad
Jistě. je to velké GT... Carrera je také velké GT... Když jsi zmínil MB...nezapomínejme, že já se tu vyznávám ke kastli 911... ale ona (i Ferr) má nedostižné jízdní vlastnosti. A na rozdíl od Ferrari je prostě i k ježdění do práce milá.
neregistrovaný "Galant"
19. 10. 2006 18:04
Re: napad
jak jsem již psal - je to spíš ve mě než v Porsche..naprosto chápu ikonu Porsche (zejména 911), chápu i důvody lidí co ji uctívají...ovšem nechává mě chladným, pro mě je No.1 Ferrari a na ježdění do práce si Porche kupovat nebudu ;-) P.S. starší ročníky celkem beru,mají své kouzlo, nové už pro mě vůbec...možná až na "krokodýlka" :yes: Jinak - je to velké téma a nerad bych se svým "negativním" pohledem někoho dotkl
anonym
19. 10. 2006 21:10
Re: napad
Jste mimo... Pravej sporťák není Ferari, ale ani Porsche... Prafej sporťák je třeba Wiesman, Kaipan nebo Proteus... A kamenujte si mě, stejně to nezměníte!!!
anonym
19. 10. 2006 21:21
Re: napad
po pár šutrech to ještě rád odvoláš >:D
anonym
19. 10. 2006 22:25
Re: napad
>:D >:D >:-[]
19. 10. 2006 20:58
Re: napad
No, jeden z nás masi asi trochu pokřivené vnímání dynamiky zvířat, podle mě šelma připravená ke skoku má přední část dole a zadní nohy pokrčené, šelma, kterou ty popisuješ jako příměr k 911, spíš vypadá jako kdyby vykonávala slušně řečeno velkou potřebu >:D (celkem kolmé čelní sklo, vzpřímena, posazená na zadek). Ten tvůj popis pasuje daleko více právě na ferrari než na 911.
anonym
19. 10. 2006 21:24
Re: napad
>:D (GTI nepochybně měl na mysli to těžiště na zadních, to je (alespoň visuálně) u sportovního auta hrozně důležité...notabene u takových nádherných klenotů, jakými jsou již desítky let 911)
19. 10. 2006 21:29
Re: napad
těžiště na zadek :yes: o tom žádná ;-)
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 07:04
Re: Konec 911??? Neblaznete!!!
Nezlob se na me, ale 911 MUSI zustat v nabidce Porsche, do doby, kdy auta budou stale auty a ne automatickymi prepravniky lidi. Proc prestat vyrabet model, ktery pres 40 let znamena definici vyrobce??? Panove, to by bylo dobrovolne harakiri po nemecku, to si nedovoli ani Wendelin, ani jeho nastupci, pokud budou mit alespon spetku zdraveho rozumu. V zasade se da rict, ze neni primeho konkurenta ke slavne 911. Je to jakasi kategorie sama pro sebe. Ano daji se srovnavat parametry, ale ne duch vozu...ten kdo touzi po Ferrari, nekoupi Porsche a naopak...jina situace je u sberatelu.
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2006 07:21
Re: Konec 911??? Neblaznete!!!
No a pak je jeste par takovych, kteri nepujdou ani pro Ferrari, ani pro Porsche a pujdou rovnou do AM ;-)
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 08:14
Re: Konec 911??? Neblaznete!!!
To byl modelovy priklad a Ty se toho hned chytnes jako nejaky pernikar! Nejsi z Pdbc? >:D
neregistrovaný "mates"
20. 10. 2006 11:51
Re: Konec 911??? Neblaznete!!!
Ne neregistrovanyho hornika jsi dost drzej ;-) >:D
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 12:11
Re: Konec 911??? Neblaznete!!!
Tak ode mne jiz uhli necekej! >:D :-!
neregistrovaný "manitou"
19. 10. 2006 12:51
MISTŘE
Díky Marko. Opět zasvěcený pohled do budoucnosti a dokonalé informace v souvislostech. Jen tak dál, ať zdroje nevyschnou, píle neupadá a vize nezmizí ;-) PS: už se těším na VOLVO a SAAB ;-)
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2006 13:41
Re: MISTŘE
:-) :yes: Budu aj Svedi...ale este nedokazem povedat kedy. :-) Postupne sa ale dopracujeme aj k Volvu a Saabu.
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:35
998
Tak to jsem na to zvědavej, jak moc se odvážou při modernizaci tvarů. Chceš tím říct, že trošku opustí současný dlouholetý recept 911? A co zájemci po klasické (modernizované) 911? Ti utřou nudli? PS: Jinak jako vždy :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
11
19. 10. 2006 13:48
Re: 998
Ja mam iba take info, ze sa zvazuje aj moznost vdychnut do klasickych tvarov 911 modernu "dusu". Neviem presne, co si pod tym moze clovek predstavit. Ze by nieco taketo? [odkaz] /// Btw. ak by v buducej generacii presla myslienka nejakej "revolucnejsej" zmeny, tak zaujemcovia upgradovanej 911 by prisli skratka...
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:53
Re: 998
Hmmm, já osobně bych se té radikálnější změny nebál. Na mě ale asi moc nezáleží :-( ;-) Dokonce bych řekl, že modernější design by přitáhl i další zákazníky, kteří prostě nechtějí "obyčejnou" a okoukanou 911. Fakt to nevypadá vůbec zle [odkaz] ;-)
19. 10. 2006 14:02
Re: 998
Ano...ako marketingovy napad to ma hlavu aj patu. Dokazem si predstavit, ze 998 by sa na jednu generaciu pretransformovala do moderneho tvaru. S tym, ze tie prisne klasicke tvary by si dali na jednu generaciu oddych, a vratili by sa v podobe 999 nikedy okolo 2020. Ta moderna 998 by sa stala odbockou, ktora pritiahne novych zakznikov, a svojim sposobom aj niecim ako specialnou, orginalnou generaciou (ak by bola dobre spravena, v buducnosti by to bol urcite vyhldavany zberatelsky kus). Je teda dost pravdepodobne, ze ak u Porsche rozmyslaju o nejakej vyraznejsej zmene detailov, romyslaju podobne ako som nacrtol. Otazkou je ci to naozaj chcu, a ak ano, ci na to maju nervy. V konecnom dosledku by to bola dilema ja pre mna - pretoze u takej ikony by to mohlo mat nepredvidatelny komercny efekt (...teda okrem toho, ze by sa vyrazne polarizovali dva nazory na modernu 998).
19. 10. 2006 14:06
Re: 998
btw. ten Tommy Forsgren odvadza perfektnu pracu :yes: Krasne kresby. [odkaz]
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 14:20
Re: 998
A nejen na poli automobilů... ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 14:19
Re: 998
Názory by se polarozovaly stejně jako to bylo v případě Cayenne... s tím rozdílem, že u 998 by to bylo lépe stravitelné. Možná že je i lepším krokem zkusit tu u jedné generace obměnit, než rovnou skočit do dvou odlišných. Ušetří to náklady. V případě velkého úspěchu by se dalo jednak pokračovat v nastoleném novém pojetí i rozběhnout paralelní výrobu ortodoxní 911. V případě neúspěchu se dá vždycky vrátit k již osvědčeného receptu. Jde o to, jestli na to má Porsche koule ;-) Asi se to také dost odrazí v úspěchu dalších modelů, které přijdou dříve...
neregistrovaný "esc"
19. 10. 2006 17:15
Re: 998
Tak to mi teda spredu pripadá ako ferrari.
neregistrovaný "esc"
19. 10. 2006 17:17
Re: 998
Vlastne ked si odmyslim ten znak porsche a predstavim si to v cervenej tak to je ferrari.
19. 10. 2006 14:54
Re: 998
Hezké... lehce arogantní, sci-fi prvky... ale pod krunýřem tepe srdce 911 zřetelně.
19. 10. 2006 15:01
Re: 998
Ano...sci-fi prvky su tam viditelne, a keby mohlo byt podla mna...tak by som ich vypustil...ale inak :yes:
neregistrovaný "Well"
19. 10. 2006 18:22
Zpracování a ergonomie
Měl někdo s Porsche stejný problém jako já? Taky se vám zdá zpracování a ergonomie na třídu do které se řadí jen podprůměrné. Z venku huj a uvnitř fuj (možná moc drsné přirovnání, ale mě Porsche zklamalo :no: )
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "wrx.sti"
19. 10. 2006 19:12
Re: Zpracování a ergonomie
Porsche jsem sice neřídil,ale po "ohmatání" interiéru jsem byl trochu zklamán.Věřím,že vše funguje bezchybně,ale za ty prachy.....Každopádně třeba "vychytávky" v ergonomii může být to,čím se dá taková legenda 911 uchovat na trhu.A ONA tu bude dlouho.Jinak se moc těším na Panameru,myslím,že to je lepší směr,než "zmenšovat" Cayenne.
anonym
19. 10. 2006 21:27
Re: Zpracování a ergonomie
já byl nadšen...911 v šedé metalíze v cabriu...v jemné kůži...nemohli mě dostat ven :-)
neregistrovaný "Lancer"
19. 10. 2006 23:14
Re: Zpracování a ergonomie
Ja jsem nedavno sedel v 911 Turbo (996). Zadny extra vychytavky, proste jen tak v cerne, s cernou kuzi, navic s Tiptronicem, takze uplne jina sestava, nez bych si vzal ja. Navic bylo ojety, takze interier uz trochu poznamenan. Kazdopadne ven se mi vubec nechtelo. Kazdou bunkou jsem si uvedomoval, kde to sedim, co to znamena Porsche... co to znamena 911... a co to znamena, kdyz se tahle magicka kombinace doplni jeste o "Turbo"... Kdyz si na to vzpomenu, porad mi jezdi mraz po zadech... Mozna to neni interier pro auto za 4 miliony, ale zbytek auta to vynahrazuje... :yes: Jsem sice 100%ni Ferrarista, ale na tohle stale s laskou a mirnou zavrati vzpominam... ;-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
20. 10. 2006 07:05
Re: Zpracování a ergonomie
Sedel...sedel...? A jel si? ;-)
neregistrovaný "Lancer"
20. 10. 2006 09:31
Re: Zpracování a ergonomie
To bohuzel ne... Obavam se, ze by to na me zanechalo trvale nasledky... ;-)
neregistrovaný "cayanne S"
22. 10. 2006 10:34
Re: Zpracování a ergonomie
Turbo 997 sem mel pujcene predminuly vikend,na supersport dokonale odhlucneni z vozovky,nerovnosti jako zulove kostky jdou citit asi tak jak v 3 ci 5 BMW proste uplne v klidu...jak je znamo-auto pro kazdy den s 480 Hp:-)))
neregistrovaný "cayanne S"
22. 10. 2006 10:39
Re: Zpracování a ergonomie
A nevim co cekate od interieru?Pises ze jsi "ferrarista"...jel sem teda jen v Modene a spideru ale nepustil bych si tam ani radio...vsude kolem ten tupy plast prahprosty...odhlucneni na nic.proste jako bych jel na motokare.Ale tohle je Ferrari jasna vec.Potom ale nechapu proc tak hatite interier 911 ci primo Turba...dokonale kozene calouneni,strohy sportovni interier,super odhlucneni,audiosystem Bosse(to ve ferrari jsi vubec rad ze ti dam daji radio z Fiata)...tak nevim v cem je problem... :yes:
neregistrovaný "cayanne S"
22. 10. 2006 10:45
Re: Zpracování a ergonomie
a modenna tedy ma interier auta za 4 miliony? :-! :no:
anonym
19. 10. 2006 21:28
Dotázek na hybrid
Marko, myslel jsem, že porsche spolupracuje (kupuje technologie?) na hybridu s toyota group? Dokonce něco o spolupráci subaru a porsche zaznělo (nebo to byl diesel - boxer)?
Rozbalit vlákno
5
19. 10. 2006 23:11
Re: Dotázek na hybrid
Diesel.....boxer.....hybrid...od Subaru....a ted si predstav ze by to zamontovali do Porsche........dokazu si predstavit na tomhle foru autobus lidi, co by se z toho rovnou presypali do urny >:D
20. 10. 2006 07:52
Re: Dotázek na hybrid
To riesenie s Toyotou malo byt bezprostredne. Ak by mali teraz niekedy ponuknut hybrid, tak uvazovali o nakupe u Toyoty. Asi to riesenie ale vzalo za svoje vo chvii, ked majetkovo vstupili do VW. Pockaju este 2-3 roky a budu mat koncernovy hybrid. ;-)
anonym
20. 10. 2006 08:44
Re: Dotázek na hybrid
Jasně,to je rozumné (teda,pro uživatele ne, bo budou vychytávat mouchy a uvidíš to hafo svolávaček). A spolupráce se subaru frčí dál? nebo se to všechno zpřetrhalo tím vstupem do VW? (porsche a subaru jsou dneska vlastně jediní, co celosvětově dělají auta s boxery)
20. 10. 2006 22:31
Re: Dotázek na hybrid
Myslim, ze tym ako sa Porsche zblizuje s VW, tak spolupraca s Toyota Group je mimo hru. Nepamatam si teraz presne, ale tusim na niektorej cinskej univerzite spolupracuje spolu s Toyotou bud VW, alebo Porsche, na vyskume nejakeho alternativneho pohonu. Je dost mozne, ze tento projekt pokracuje dalej. Ale to nijak zvlast nesledujem - je to univerzitna zalezitost, a takych je po svete "mraky"... :-) ;-)
anonym
22. 10. 2006 15:07
Re: Dotázek na hybrid
mi povídej... :-) ;-)
19. 10. 2006 23:08
GTI ja zasnu
co se stalo? zavazna mozkova operace? sok elektrickym proudem? Tobe tady naservirujou ze Porsche mozna bude jezdit na tuzkovy baterky a ty k tomu mas smirlivy postoj jako beranek??? >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
20. 10. 2006 08:41
Re: GTI ja zasnu
Viděl bych to na cévky do genitálií >:-[] ;-)
20. 10. 2006 12:15
Re: GTI ja zasnu
Mám od včerejška kardiostimulátor... tak proto ta smířlivost ;-) >:D >:-[] P.S. Klid, klid ;-)
neregistrovaný "helmuthhyb"
20. 10. 2006 09:16
Pre Marka
Hore odznela debata na nove porsche (akusi nahradu za 911). Mne to pripada ako logicka vec. Nic proti 911 ale ma "konštrukcne" obmedzenia. Ten motor nad zadnym kolesami nedava vela moznosti konstrukterom. Je to dobre vidiet na caymanikovy. Porsche ma zjavne problem aby neprekonal 911. Lebo v principe je jeho konstrukcia lepsia. Uz terazvo vsetkych testoch pisu ze je v mnohom lepsi ako 911. Myslim ze pre porsche je to idealna cesta. Koniec koncov aj car GT ma motor v strede a nie na zadnej naprave. Myslis ze sa dckame niecoho medzi caymanom a gt? (ale v tom pripade nie je vela miesta pre 911)
Rozbalit vlákno
3
20. 10. 2006 10:13
Re: Pre Marka
Myslim, ze medzi Caymanom a GT ostane iba 911. Ci uz v klasickej, alebo modernej forme. Nemyslim si, ze by vedla 911 mohlo teraz realne existovat este nieco ine (Nie, ze by to neslo, ale Porsche o tom neuvazuje), alebo ze by dokonca nieco ine 911-ku nahradilo.
neregistrovaný "Hives"
21. 10. 2006 15:05
Re: Pre Marka
Mluvis mi z duse. Problem 911 neni v porad stejnem designu, ale v zastarale koncepci. Proto by to na jednu generaci melo podle me Porsche risknout, najmout poradnou designerskou kancelar a dat Caymanu "koule", aby se aspon priblizil 911. Zaroven mu dat motory stejne jako v 911, vse odladit a poslat na Nordschleife. Pokud by se ukazalo, ze je Cayman jak predpokladam rychlejsi , pritom by mel podobnou hravost a charakter 911, myslim ze by nebylo co resit. 911 by odesla treba dalsi generaci prirozenou cestou diky nizkym prodejum......Jediny hacek je v me prognoze v tom, ze by bezpodminecne MUSEL byt Cayman designove dotazeny jako 911. To je v podstate to jedine, co drzi 911 nad vodou. Pak je jeste moznost, nevim do jake miry technicky proveditelna, posunout motor v 911 vic dopredu. Jedina cesta jak 911 jeste nekam vic posunout. Nejake experimenty s designem 911 jsou cesta do pekel.
neregistrovaný "cayanne S"
22. 10. 2006 10:22
Re: Pre Marka
carrera=klasika,nikdo nic menit nechce,klientela tehle tridy zadne extra hrave auto nepozaduje.A kdyz bude treba ujizdet caymannum tak muze kazdy sahnout po Esku nebo Turbu
caymann=alternativa pro mlade,dle vyjadreni Porsche se bude hledat klientela zejmena ve vekove hranici kolem 30let,takze poutavy design oproti usedle carrere(mne se nelibi),teziste uprostred,hravost sama,navic ma interier z boxstera a cena je v pripade caymanna oproti carrere bez pul milionu dvojnasobna a caymanna S stale asi o pul milion vyssi.Takze myslim ze tady nikdo ani ve snu nechce dale priblizovat tyhle dva modely-ty jsou urcene pro odlisnou klientelu.To by jinak majitele Carrer vyskakovali z kuze-nemyslis?platit dvojnasobek a mit vlastne to same.Myslim ze je to takhle vyhovujici.
Jinak Porsche bude mit zrejme jine experty na analyzu trhu a prodej nez mi tady:-) takze tak
Hezky den vsem...
20. 10. 2006 12:00
Panamera spy shots
Nejake spy shots su aj na [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "matheus"
20. 10. 2006 17:34
KDYŽ KILOWATTY U MOTORŮ TAK I MILIMETRY U KOL!!!
Když se tu oháníte správnýma jednotkama tak uvádějte velikost kol v milimetrech, aby to bylo přesné, ne? to budou mít určitě všichni radost!!! Koně patří k autům, kilowatty ke sporákům!!! To je takový problém uvést oboje??? 8-s Lenoši líní!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wrx.sti"
20. 10. 2006 18:26
Re: KDYŽ KILOWATTY U MOTORŮ TAK I MILIMETRY U KOL!!!
U kol 17" to vypadá takto: 431,8 mm.HEZKÉ,co?
anonym
22. 10. 2006 11:39
Re: KDYŽ KILOWATTY U MOTORŮ TAK I MILIMETRY U KOL!!!
Autoři se ohání soustavou SI tak ať to pojmou se vším všudy :yes: