je treba mit velke cile-je potom alespon z ceho slevovat-ale tou posledni vetou, ve vazbe na minimalne dva posledne jmenovane modely, jde doufam nikoliv o prani automobilky hyundai, ale o sen nejakeho neznameho "mr./mrs. hyundai"...
Nevíš prosím jak je to s výrobou FD? Zaujala mě věta ze stránek HMC: "Hyundai plans to launch the FD in late spring of 2007." Myslel jsem, že FD chtějí dělat až v Nošovicích a do té doby sem budou vozit novou Elantru (která k nám podle některých dealerů má přijít v únoru).
na youtube.com je asi minutový video. To že má spíš americký design se dalo čekat, primárním trhem bude právě Amerika. Ale věřím že se bude dovážet i do Evropy, protože hodně lidem se zdá být americký design přitažlivý a zas tu bude něco, co se jen tak neokouká. Interiér je nesen v duchu Lexusu a motor má mít obsah 3.5 litru, takže se spotřebou do 10 litrů nepočítejte. V základu má 5 sedadel, ale lze na přání mít i sedm, přičemž poslední řadu nelze označit vůbec za nouzovou jenom pro prcky.
Tak ted uz i ja...maxifanda SUV a vselijakych crossoveru...se desim toho, ze kdejaky blb bude za chvili jezdit v "terenaku" Hyundai za par kacek a nejlepe po strechach okolnich aut. Inspiraci mi bylo v poslednich tydnech nekolik majitelu Santa fecka, te priserne kupy srotu, kteri si evidentne mysli, ze maji nejvetsi auto sveta...syndrom Octavie coby nejrychlejsiho auta sveta se rozsiril ve zmutovane forme i do SUV segmentu >:-[]:no: Treba to s investici Hyundai v CZ dopadne stejne jako s LG...tedy spatne! Jinak aby clovek zivil H2 a jezdil po strechach SUVerenu >:-[]
Co to meles? Ako mozes hodnotit auto podla jeho majitela? Veracruz je trochu ine kafe ako Santa fe - nie je dizajnovo tak ciste. Ked si vsak pozries dnesny Terracan a Veracruz tak pochopis o com dnes Hyundai je: brutalne tempo v dobiehani konkurencie. A uz si konecne vsetci pozrite cenniky aktualnych modelov Hyundai - hlavnym argumentom preco si ich ludia v takej miere kupuju uz nie je cena. Santa Fe stoji 1,2 miliona - to je dost aj pre bohatych milionarov. V kazdom segmente, kde je Hyundai zastupeny je davno mnozstvo modelov ktore su lacnejsie. Znacka boduje nadpriemernou spolahlivostou a kvalitou. Preto je v Cechach na 3-5 mieste a na Slovensku sa v septembri umiestnila na 6.mieste 30 aut za Citroenom!!! A to sa chysta na najblizsie 3 roky brutalna ofenziva. Zacalo to Santa Fe a buduci rok bude pokracovat Arnejs(nastupca Elantry). Mame sa na co tesit.
tak vono je to Hondai jeste navic predrazeny jak pises :-O ...no to je hruza >:-[] O.K. Autak nemuze za to, ze si ho kupuji pitomci ;-) Jen se mi ted nejak nakupili do kratkeho casoveho useku pitomci zrovna v Hyundai :-) Ovsem s tou nadprumernou spolehlivosti >:D a kvalitou >:D >:D jsi to teda setsakramentsky prehnal >:D >:D >:D Tyhle auta by vubec nemeli prodavat na leasing, protoze ten musi trvat minimalne tri roky a to uz chodis Hyundai lestit pomnicek >:-[]. No treba se casem taky prejmenujou na Chevrolet a hned to budou jiny auta >:-[]
On je problem spis v tom, ze se nekdo rozpada, kdyz zjisti ze uz nejen on muze jezdit ve "vetsim" aute. Spousta automobilek tc dokazuje, ze auta SUV se daji vyrabet za mensi penize a tudiz si je z pochopitelnych duvodu muze poridit vice lidi... a nevim proc by si je nemeli porizovat
njn,někdy mi příjde, že chlapci s málým...intelektem si prostě kupují SUV...a léčí si mindráček (a wočiplá octávka f metle f tdi již ustupuje z kurzu), nebo se mýlím? řekněte mi jediný rozumný důvod pro koupi SUV do prahy nebo brna...beru možná pas. bezpečnost,ale tím to tak hasne. Ty výlety na chatu vám neberu, bo všude, kde jsou chaty, jsme za minulého režimu projeli se š120. Ani špatné silnce vám neberu,rozhodně to není nějaká nutnost v praze jezdit SUV...
No, veľké SUV v meste asi nemá zmysel, ale také malé - 3dv Vitara, staršia RAV a pod už má. Sedíš vyššie (lepší prehľad), má to väčšie kolesá a robustnejší podvozok (dobré na rozbité cesty, obrubníky) a ani 4x4 v zime nie je na zahodenie...
Ahoj, zrovna testuju eMeLko... takže... komfort, vysoký posaz a tím i přehled, obratnost, vnitřní prostor, image, a v neposlední řadě...před obchoďákem si svoje auto (zatím) docela rychle najdeš... před eMeLkem jsem jezdil v BMW 5 a třeba jízda ve městě je v něm výrazně horší...
Rad bych rekl, ze tento Hyundai je jednoznacne velmi pekny, vyrazny i uhlazeny, o originalite se asi moc bavit nemusime, ale tvrdit, ze je Veracruz osklivy mi zavani autorasismem. Jinak pridavam mensiho konkurenta avsak za stejne penize nove XC70...lepsi kvalita fotek zatim bohuzel neni. [odkaz] [odkaz]
Tvrdit že jsou velká SUV pro zamindrovaný ubožáky je hovadina. SUV zažívají nebývalý tozmach ve všech evropských státech. Spíš bych řek, že řada těchto rádoby odborníku mají mindrák. Ono sedět v uprděný stodbáce a za sebou vidět obra je na některý povahy dost silný kafe. Jinak v dnešní době zvláště u nás a našich kvalitních silnicích bych řekl, že mít SUV je skoro nezbytnost. Ke kvalitě Hyundai bych jen dodal, že jsou jejich auta na kvalitou standardu Evropy. To že před více jak 15 lety dělali ne moc hezká a kvalitní auta, no a co. Vzpomeňte na Škodovku. Ta dělala ještě větší * a to měla za sebou skoro 100 letou historii. Navíc např. Kia Sportage minulé generace byla daleko spolehlivější než stejně stará Frontera.
zajímavé, že i když je to nezbytnost, tak 90% řidičů si kupuje normální auta. Zatím jsi neřekl jediný argument pro koupi velkého SUV pro normální rodinu žijící ve městě. PS: že ty máš SUV ;-)
Ne, ale uvažuju o Tucsonu, ten je do Prahy tak akorát. Jde hlavně o to, že po sklopení zadních sedaček se tam v pohodě vejdou 2 až 3 horáky a ještě bágly k tomu. Pro mladý a aktivně založený lidi je tohle celkem cenově dostupný auto no.1
1) ohledne ochiple octavky v kombiku - HLUPAKU, netusis, co muze takove auto uvezt, utahnout a mit pritom i relativne velice dobre pruzne zrychleni pri nizke spotrebe
2) do mesta je to pro pany s malym perem a damy, ktere neumeji ridit a protoze jejich manzele vedi moc dobre, jaka jsou to streva, tak radeji nechaji zabit pul naroda, nez aby to odnesla jejich neschopna (za volantem) manzelka
3) proste zijeme ve stredu Evropy a az na vyjimky u nas neni pro takove auto opodstatneni - snad nekde v horach, ale tam bych si auto, ktere me dost pravdepodobne necha ve stychu nikdy neporidil a spis bych volil Forestera, Land ROvera apod. ...rozhodne ne do Prahy ... a pokud vam jde o rozhled, tak je tu dostatek automobilu s "vyssim posezem" - z beznejsich napriklad Touran
4) Skoda byla taky nekde, nicmene Skoda je jedna z nejstarstich automobilek sveta ... navic v dobe, kdy ona uz mela design, tak toto vyrabelo stale krabice (a pritom dostoupnost grafickych programu byla stejna)
5) korejce beru jako auto, ktere je urcene pro rozbiti a tak se s nim i zachazi - jak to rika muj znamy - "no neber to, je to tak levny, ze se to vyplati, ikdyz se to za chvili podela ...navic se najde hodne blbejch mladejch rodin, ktery to koupej, kdyz to bude nasrot" a to jen kvuli cene ... proste se stavame smetistem no
6) dalsim parametrem je spotreba a ukazatel "vykon/litr": nezlobte se na me, ale motor V6 o objemu 2,7litru s vykonem nedosahujicim alespon hodnoty 200koni a zrychlenim 8,2s/100kmph se radobyvzhledem a spotrebou supersportu (mno spotreba bude asi vyssi, nezli uz Hondy s pomalu dvojnasobnym objemem>:D ) je pro me proste totalni LOOSER ... pokud benzina, pak Hondu nebo Toyotu, pokud diesela pak TDI nebo BMW
NEJSME PRECE TAK BOHATI, ABYCHOM SI MOHLI DOVOLIT KUPOVAT LEVNE VECI, NE?!!! :-!
Koukám že tady píšou samý lidi, co vlastní fricovzskou-škodovku... ;-\ A nemužete přiznat že hyundai se vypracoval. Za posledních 10 let je to nesrovnatelný.