Novinky
0
Pochybuju. To by ji nekde museli znovu vyrazit.
Přejít do diskuze
Neboj, tohle už dávno vyřešili jiní... akorát holt domů nebudeš moci závodit, ale to s nosičem stejně neděláš.
Hůř ale dopadne uživatel takového držáku.Krom toho,když mu někdo "načechrá" zadek,též mu zdevastuje 2 horáky.Na střeše by byly ve větším bezpečí.
Vyrobce cudne zamlcel, ze s timto vehementem prijde auto o rezervu. Takze az nekde pichnete, nezbyva nez kola z nosice dolu a z Krkonos do Prahy pekne slapat do pedalu.
Ja by som sa trochu pozastavil nad tým, ako prísne sa pri stavbe áut musia dodržiavať technické predpisy ohľadne vonkajších hrán a výstupkov, vštko sa meria a testuje. Originál na aute by to asi neprešlo, keď to urobia dodatočne, je to O.K. Z hľadiska motoristu praktická vecička, ale čo to spraví pri nehode, viem si predstaviť ako to zramuje predok auta, ktoré by inak odišlo nepoškodené po takom ťukanci...Na križovatkách to býva často, že niekto nedobrzdí...
Parádní nápad. Každý, kdo kdy vozil kolo, dokáže ocenit tuhle vychytávku :yes: Držák kola je pořád při ruce. Jsem zvědavý, kdo to kdy začne kopírovat. Určitě to ale u Opelu nějak pojistili (licence) nebo tak něco 😉
Na tchýně je lepší rakev na střechu, nosnost FlexFixe je jen 40kg, to na tchýni nestačí ;-\ >😒]
Jo, tak u tohoto nosiče se musela automobilka podřídit diktátu doby. Jezdíme auty... k cyklistickejm stezkám... na kolech pak dojíždíme k autdodráhám a svádíme tam krvežíznivé boje... abychom se zase vrátili na parkoviště, usadili kola do flexky... a odjeli se dívat na závody formule jedna v televizi. P.S. je to výbornej nápad ten nosič. Ostatně jak nejlíp zatípnout tipec tchýni - přikurtuj ji na flexku a máš klid. :yes: