Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Landwind a Great Wall: přednost má Evropa

12 komentářů

Cinu nemam rad, komunisty nemam rad a urcite nebudu podporovat jejich ekonomiku. Vzdycky radeji sahnu po evropske nizsi stredni, nez po cinske luxusni - ikdyz budou za stejnou cenu... Jakekoliv oziveni trhu a rozsireni volby vitam, ale to je tak vsechno, tohle jde uplne mimo mne.
Cina jim nabidne nahrazku auta, nad kterym by jinak slintali u autosalonu. Ono kdyz se vsechno okopiruje a ukradne, prida se k tomu ryzovy delnik s ryzovym kloboukem jehoz denni mzda je nizsi nez nase hodinova, tak levnou pleacku ktera se proda vyrobi i Cinan :no:
za 50 let se ty auta stejne budou vsechny delat tam. Skoda tam uz prece taky zacina.
Avatar - R32
R32
máš pravdu, ale všetci čo tam vyrábajú tak vyrábajú výlučne pre čínsky trh a to je rozdiel. A ďalší zásadný rozdiel je v tom, že keď sa auto navrhne a otestuje tu tak sa môže vyrábať prakticky kdekoľvek ale kvalita zostane (ako-tak) zachovaná. :yes:
Bárt
Téda, dost mě překvapila větička, že v Evropě je menší konkurence, než v USA. Já osobně to vidím spíš naopak, spousta evropských aut je nabízeno v USA, zatímco opačným směrem jde jen pár vyjímek... A pokud se podívám na řežby na německým trhu, tak bych to nazval vším, jen ne malou konkurencí... A hlavně evropský zákazník dá víc na jméno, než americký (viz úspěch Lexu nebo Infinity za mořem), takže nevím, co tady chtěj strašit. :no: Na druhou stranu bude novej Landwind furt přecijenom asi lepší, než prorezlá Š120, nebo Favorit... ;-\
cha ... auta se prodávají kvuli prachům, takže jukni na americké cenovky a zjistíš jak je to s tou konkurencí.
Bárt
Že jsou tam auta levnější ještě neznamená, že je tam automaticky lepší konkurence. To by z tohodle pohledu musel být u nás ve srovnání třeba s Dánskem úplný (pro zákazníka) ráj... A navíc když se podíváš na průměrnou kvalitu nepremiový americký značky, tak se ta nízká cena vysvětlí sama, jen zbytek jde na nižší daně 😉
V Americe je větší konkurence, lidi tam mají víc zažitý tržní myšlení, rozhodujou se podle kvality a ceny....to vede k tomu, že tam jsou auta levnější a prodeje japonskejch aut jdou nahoru. V Evropě je to pokřivený myšlením lidí, víc se tu kupuje "odznáček" na kapotě i když ta kvalita tomu nemusí odpovídat.....automobilky si pak dovolí auta předražovat a lidi jim to baští.
kto by si este pred par rokmi kupil kiu alebo huinday? a pozrite co teraz vyrabaju a stavaju zavody u nas, to iste bude aj s cinskymi autami, pozrite sa napr. na skutre kolko cinskych skutrov vidite v okoli? celkom vela, su sice kazove a dizajnovo nic moc ale cenou vela zakaznikou prilakaju
nastran
Souhlasím s tebou. Kdo by si chtěl koupit KIA dneska? Je to jenom o tom, že si lepší dovolit nemůže, jinak by si ji nekoupil. Ani Hyundai ani KIA nejsou dobrá auta. A než mi tady začne někdo oponovat, tak ať mi pak napíše se kterým z těch vozů jezdil. Já se Sorentou a Tusconem a s klidným svědomím můžu říct, že to nejsou dobrá auta :no: čínské vozy budou ještě horší a ještě levnější. Ono to tiž na tom autě je nejdražší ten vývoj. Ten stojí daleko víc, než postavení výrobní haly, najmutí a zaplacení dělníků a vyrobení vozu. Proto částka, kterou za vůz zaplatíme, jde hlavně do vývoje. Výrobní cena vozu je asi 1/10 až 1/5 z jeho celkové ceny.
Můžu vědět, podle čeho konkrétně jste usoudil, že Sorento a Tucson nejsou dobrá auta?
Klaudius
Tak to by ma tiež zaujímalo, nastran, v čom Ti tie autá nevyhovovali a prečo ich nepovažuješ za dobré.