Tak to se tu každej bavíme o něčem jiném. Já se šklebím nad AM jako vozem pro rally. Do celkového náhledu na značku, do jeho image mi rally nejde ani trochu. O zatraktivňování (strašné slovo) rally není žádná.
A atraktivitou jsem měl namysli situaci kdy GT zadokolky různých značek spestřily by startovní pole.Třeba ve své kategorii a bez šance na celkové vítězství,ale divácky vděčnější než xxx lancerů či filcek či fabek.Ale znovu opakuji,že je třeba vážit si všech kteří se odvážili pustit do rally!!!
ZZ: měl jsem na mysli (dal=fanda),(jezdí=jezdci).Nebo jinak-
1.ti fandové co se začli zajímat o rally nyní,určitě budou spokojeni se současným stavem protože rally je atraktivní samo o sobě!!!
2.ti závodníci,kteří rally jezdí "a před těma je třeba smeknout ať jedou v čemkoliv!!!" Blahout se žigulem kolik sklidí ÚCTY na tratích rz!!!
Jo a pokud to někoho uspokojuje,tak se dal na rally teprve nedávno(což v tomto případě chápu),nebo rally jezdí a před těma je třeba smeknout ať jedou v čemkoliv!!!
Kam? K atraktivnosti!Je to všechno show a o penězích to jo.Ale je na čase,aby se národní federace vzepřely diktátu FIA
>:-[] Jinak svět dopadne tak jako naše rally scéna a to,že místo 18 WRC jede 88 myšáků různých evolucí ,zpracovaná média nás přesvědčují jaký to byl zážitek,jenže kdo zažil na vlastní kůži blije :no:
No tak tam jezdi skupinu i N s Z350 tak toto neni zadny exot jak jsi nekteri zde mysli, holt ste chlapy z cech trochu zaspali dobu, navic pokud se to s zadokolkou umi je to na sotoline nadhera,veci nares nez s Evem, nebo STi!!!! Porsche maji dokonce svuj rally cup je to pravdu maso, pokem se jede porad, jezde tam i H.
no kdyby ještě něco podobnýho postavil Jaguár a Audi, už by to společně s uvednou GT3 a Astonem stačilo na to, aby FIA mohla vyhlásit další kategorii, tím pádem i jejich vlastní šampionát. To by bylo :-!:yes:
Pochybujem, ze v tychto rallye by to startovalo. Podla mna to bude pouzitelne na asfaltovych, maximalne sotolinovych podnikoch. Niekto, kto ma na to peniaze a nervy sa s tym cisto s pleziru prihlasi na Monte carlo, alebo nieco podobne...
Jezis a rekl jsem snad neco jako ze by Aston nekdy jezdil skupinu B? Radim radeji dvakrat cist a pak si jeste dvakrat rozmyslet, jestli budes nekoho poucovat. ;-)
" Pro soukromé týmy je Porsche 911 GT3 Rally příležitostí k účasti v soutěžích za relativně příznivé peníze, se silným a okázalým vozem. Neklade si za cíl konkurovat mnohem dražším a sofistikovanějším vozům kategorie WRC. Pokud se najde v ostatních zemích stejné pochopení, jako v případě Belgické autoklubu, mohou se po zavedení třídy GT objevit podobné vozy i v dalších zemích."
Ak si dobre pamatam (! :-)) tak FIA vo vseobecnych homologacnych predpisoch pre rallye nijak neobmedzuje objem motora. Iba rozdeluje auta podla zmaerania (N, A,...) a prave objemu motora (od-do). To, ze taketo auto sa v rallye neobjavovalo, neznamena, ze nemoze startovat. V sucasnosti startuju auta v kategoriach, ktore su pre vyrobcov komercne najviac zaujimave (kvoli nejakej forme tovarenskej podpory). Takze, tento Aston je "prvym" svojho druhu (kategorie). Nie som si teraz isty ci by spadal do skupiny A (Touring Cars), alebo B (Grand Touring Cars). Nepoznam totiz detailne predpis pre Gr. B. A klasifikovanie auta? Vypisanie nejakej skupiny na rallye je podmienene minimalne 5 ucastnikmi spadajucimi do jednej skupiny. Takze, teoreticky, ak by na nejakom podniku stratovalo 5 Astonov (alebo podobnych aut z rovnakej skupiny) je mozne taku klasifikaciu zalozit. Doteraz nic take neexistovalo, pretoze proste podobne auto nebolo homlogovane. ;-)
S prototypovým kouskem jel letos Stephane Sarrazin jeden podnik francouzského mistrovství, nikoli jako předjezdec, ale normálně se počítal do klasifikace. Jel ve třídě N4, tedy produkčních aut s objemem nad 2 litry.
se dá nastavit na šotolinu vejš! se nejezdí s jednou vejškou po všech zavodech. na asfalt a šotolinu jsou u továrních týmu 2 auta. tady pro soukromniky se to přenastaví
a co to náčiní bude stat. už takhle je aston docela mastnej a ještě pro rally. no nevim no. a v duvěru jezdců pochybuju. rally je uplně něco jinýho než okruhy. ale nechme se překvapit. třeba to dopadne dobře.
Stejne jako mnohe by me take zajimalo, v jake kategorii tohle bude jezdit, neni to nejaky nesmysl? Dokazu si to predstavit jedine jako predjezdecke auto, ktere bude delat Astonu reklamu... Nebo snad FIA obnovi skupinu b :-)