Civic je svetový automobil a Honda nemá jediný cieľ mať 5 hviezd v NCAP, takže sa do toho netlačia. Renault vyvíja vozidlá zamerané na nárazy v EuroNCAP. Ale napr. v amerických alebo japonských testoch by mohol mať za iných testovacích podmienok 3 hviezdy.
trochu ostuda to je, když třeba Rencek dokáže 5 hvězd snad u všeho co vyrobí ... i to dělá z aut prémiovky a Audi to vyloženě podělala, holt svářet je kumšt :o) .. ale spíš sem zvědavej na nový Civic, fakt sem zvědavej, už to trvá nějak dlouho ... ;)
:-) Klid, klid, klid. Zkus Quasimoda... pokud se nezapneš, pípá to to tam, že by si toho musel všimnout u hluchej... nerozumím tomu, co jim na tom vadilo. P.S. Jinak bych byl klidnej... ztrátu hvězdy za to, že si musíš čistit před jízdou uši, bych nepovažoval za fatální problém. :yes:
Nejsem fandou ani Audi a ani Q7, ale ani ty vozy kvůli jedné hvězdičce neodcuzuju. Jenom by mě celkem zajímalo, jak udělali takovejhle závěr. Zničili takhle jednu Qsedmičku či dvacet? Jestli dělají vždy jenom jeden pokus s jedním autem o jednu překážku vždy jenom jednou tak mi příjde tento institut k ničemu. :no:
No na Q7 už je 9 svolávaček, ale pochybuju, že tohle půjde nějak operativně řešit. Pravděpodobně budou schopni to napravit v další výrobě, ale majitelé již vyrobených vozů mají smůlu...další věc je, že koncern na podobné podněty reaguje až směšně pomalu. Jeden příklad za všechny. Nová A8 je ve výrobě od roku 2003 a od počátku je obrovský problém se zavíráním kufru. Troufnu si říct, že u každé vyrobené osmičky s el.zavíráním kufru se to řešilo minimálně jednou, mám zákazníky, kterým se to dělalo i třikrát. Výrobní závod na tento problém zareagoval před cca měsícem.....
Však já vím,předjíždím stále kamiony s těmito auty,jen jsem myslel,že je to počátek výroby a jestli se některé věci náhodou nesvařují ručně namísto robotů a tam klidně může vzniknout problém.Když se zjistil,OK,je na Audi to řešit,víc bych v tom neviděl :-! Mercedesu se převrátilo Ačko,stará Vectra měla blbou konstr.šroubu upevnění kolejnice pro sedadlo,při crash testu vyšlo,že by to řidič nepřežil(holt sériovka a prototypy jsou dvě různé věci),tak dali jiný šroub,svolávačka a vše bylo v pohodě.
Je dobře,že se včas zjistí chyba,ne?
Včera jsme to ve městě a při pomalé jízdě v uličkách se ženou potkali=Q7 a když jsme seděli kdesi při zemi v tom našem 5* ***,tak jí říkám: "Co ty na to, kdyby to do ná čelně drclo?"..."Neblázni,vždyť je to jak dodávka(tak moje žena má své definice auta)..to bychom asi dopadli blbě,nemyslíš?"
Já na to: "Asi jo....";-\
Možná udělali někde chybu,ale krom agresivity,která z toho čiší,je to fakt silný soupeř pro menší auta, a to naše váží prázdné asi 1,4 tuny,ale potkat bych Q7 nchtěl... :'-(
BTW:Přece tohle auto bude naprosto okrajový segment,v Česku tutově,tak bych to neřešil.Mně se to především nelíbí,takže někdo jistě zvolá BRAVO Q7,já zase hrůza,ale každý máme jiný vkus.To také neřešme.
Většina lidí při bouračce dopadne stejně hůř, než lidé v této dodávce :-!
Takový erfolg Überkoncernu a GTI s oslavnými ódami na téma "crashtesty jsou nanic, brácho, následuj svůj nevkus" nikde. :-O To se divím, to se divím, de facto vrcholný model prémiové značky je zprasen nejen stylisticky, ale očividně i kvalitativně. Ne-li konstrukčně, protože ty sváry tam Dežo s Lakatošem nemrskaj, jak se jim to zrovna líbí. :-! Takže BRAVO, VW-Porsche :no:, je třeba držet basu s průserovým Mercedesem, protože 4 Sterne u takéhoto auta, to už průšvihem zavání. Ale za tu solidaritu s M-B :yes::yes: >:D
tomu nějak nerozumím... moc se díváš na reklamu... Saab měl všechny modely s 5 hvězdama v době kdy jsme měli jěště jiného prezidenta.. >:D .. každopádně nechápu jak to souvisí s mým příspěvkem... ;-\ Ale asi jezdíš Renaultem..?!? ;-)
kdyz si prectete detailni vysledky testu, tak u Q7 neni pricinou jenom ctyrech * spatna konstrukce. Ve zprave je jasne uvedeno, ze v aute jsou spatne udelane svary co nevydrzi tak jak maji.....
Slendrian u nemeckeho "uberwagen" a´za 2 Mega :no:
1) Teda Q7 v dnešní době docela sklamání...
2) Jak může být testován C4 picasso, když ještě není v prodeji??(A neni to zdaleka první auto testované, před vstupem na trh) Měl jsem za to, že EuroNCAP kupuje vozy anonymně v autosalonech, jako běžný zákazník...
neviem ci sa tie NCAP beru aj podla kategorie auta ale nejaka moja fiesta ma 4* a q7 ma tiez 4* ale je to vysledok pri naraze do pevnej prekazky. pri celnom strete tychto aut by bol vitaz jasny
to je zajímavý, že najednou všechny ty hvězdy tak zajímají... Kdyby se tu auta prodávala resp. kupovala jen podle hvězd a bezpečnosti, tak tu je samej Saab a Volvo.. a ejhle.. ono nic.. ;-\ tak jak to tedy je? :-O
to já samozřejmě vím, i když to není tak horké.. a ty 2.5mega.. to jsi v benzínu a s nadstandadrdní výbavou... v naftě budeš na 2 s královskou výbavou.. na vzduchu, s navigací atd.... Ale pro pořádek.. nepřu se ani nic nehájím... jen kanstatuji.. ;-)
Teda, teda - ta Q7 to je dost velký překvapení:-((( Říkal jsem si, že bych si jí koupil na firmu, ale teď teda nevim a asi půjdem do Volva XC 90. Škoda, jinak Q7 je moc hezký auto, dobrý výhled, posez, jízdní vlastnosti, ale při představě, že když se něco nedej bože stane, tak pode mnou bude praskat podlaha apod. mi naskakuje husí kůže. Fakt škoda, ale od auta za 2,5 mil bych očekával automaticky 5hvězdiček:-(((
Za prvé musím uznat, že nejhorší auto má stále ještě velmi dobré 4*! :yes: Na druhou stranu mě ale dost překvapily výsledky Q7. U takové značky bych očekával přesvědčivých 5* a ne prasklé sváry ;-\ Holt přes dvě tuny živý váhy se asi jen tak nezastaví, proti tomu nezmůže ani slavné Audi nic 8-s