Souhlas, posledni test v časopise EVO, pokud jste ho nekdo čet, byli redaktoři odvaření z toho, jak je Veyron hbitý i na okreskách.
By ther way, na dalnici s Veyronem vyblikali dalkovkama Enzo, ktery se muselo uhnout do pomalyho pruhu >:-[] >:-[]:yes:
Nevsiml jsem si, ze bych v posledni vete psal, ze jsem ho koupil a ze s nim jezdim. Videl jsem ho stat v Mnichove. A lidi zastavovali s autami, aby si ho mohli vyfotit. Videl jsem to pozdvizeni, co to auto budilo. Ale samozrejme co je pro mistni pubertalni borce. Ti uz videli o velke prestavce tolik lepsich aut... :-) No nic, vsichni jsme byli hrozni machri, kdyz jsme byli mali.
Já jsem jednoznačně fandou Veyrona. Dle mého názoru je to nejdokonaleší auto současné produkce. A co navíc, není to na rozdíl od Saleenu anebo Koenigsegu supersportovní bolid, prakticky nepoužitelný na normální silnice a běžné ježdění. Bugatti je dnes tí nejrychlejším a njdražším Gran Tourismem... ;-)
V přímce je prostě nejrychlejší Veyron a i když se možná Saleen dostane na větší maximálku díky menší čelní ploše, bude mu trvat týden, než se na tu rychlost rozjede, a to už Veyron dávno pojede svojí maximálkou, která možná bude o 2 km/h nižší.
Pokud chceš jezdit nad 300 km/h, už je celkem jedno, kolik to váží. Hlavně to potřebuješ protlačit vzduchem a na to potřebuješ co nejmenší odpor a co největší výkon. A když už máš ten výkon, tak zase není problém se dostat rychle na těch 300. Potřebuješ k tomu jenom dost trakce, a tu má spíš čtyřkolka. Takže zase vede Veyron. Četli jste někdo v Carautu letošní test 0-160-0 ? I když většinou o Veyronu píšou dost pohrdavě, v tomto testu všechny ostatní auta prostě zadupal do země (včetně superverzí Caterhamu a Arielu). A to nejen při akceleraci, ale kupodivu i na brzdy. A když jsem četl test toho Saleenu co má být rychlejší (myslím že ve Speedu) bylo tam, že to bylo dost zklamání - že to prostě není taková bomba, jak by čekali. Zato jsem ale nečetl jediný test Veyronu, kde by testující nenapsal, že ho to auto naprosto odvařilo...
no já ho viděl v Mullhouse v automobilovém muzeu, kde byla navíc expozice Bugatti, a na zadek jsem z toho moc nepadal. Interiér je nádherný, výkon úžasný, ale designově tam byly daleko krásnější vozy a to i od Bugatti.
Tak vám teda nevim, ale auta za hranicí 400 km/h by se měla někam sepisovat, protože pak by se nemohlo stát (jako v tomto článku), že bude označeno chybné auto. Mimochodem Saleen S7 dosáhl oficiálně 417 km/h a Ultimate Aero neoficiálně může jet až 440 km/h.
Kdy už konečně někteří čtenáři auto.cz pochopí, že Bugatti Veyron není stvořený primárně jako oholená závodní plechovka. Je to luxusní vůz a svým způsobem demonstrace nejvyspělejší možné techniky, až ho uvidíš stát u chodníku, padneš na zadek. Vím, o čem mluvím.
tak som isiel minuly tyzden po jednej z exkluzivnych ulici v Manchestry a jeden taky 16.4 tam stal a spravil tam celkom velky rozruch, dost ludi si ho fotilo a na druhy den bola foto aj v novinach lebo to auto sa len tak nevidi, tak som obzeral aj ja kym nam vsetkym nevytrela jedna osoba zrak, prisla, usmiala sa, odomkla a odisla. Len tak. Blond slecna s peknou postavou a peknym usmevom, ale potom som si povedal ze to auto uz nechcem ani zadarmo ;-)
Tak mě by ani nevadilo, že není nejrychlejší. Ale když to nejde pořídit v N1 na lízačku, tak do toho nejdu. Navíc by mi mohly dětičky poničit to vysouvací křídlo někde u Tesca, až tam půjdu pro nejlevnější zboží ve městě :-)
Nicméně tohle soutěžení o kilometry je nesmyslné, ale pochopitelné. Ale co, ať si hrajou :-)
Kdy už to pochopí, že chtějí-li dosahovat takových rychlostí, tak tomu musí podřídit celý vůz, když sebou veze x kilo kůže, dřeva a plechu navíc, pak může těžko dosahovat rychlosti "závodního" vozu. Prvenství si zaslouží CCX protože tomu víc podřizuje..