Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bugatti Veyron 16.4 není nejrychlejší a chce to změnit

35 komentářů

to sou pro běžný lidi,co řídí auta o běžných výkonech samý důležitý věci,hned bych tu maximálku ozkoušel na nějaký naší okresce :-! 😉
Moje nejoblíbenější auto je Koenigsegg CCX takže věřím, že vyhraje a bude nejlepší..i když je to směšný... "doufáme, že 9km nám bude stačit" >😁
Tiež to prajem viac CCXku ako tomu "mastodontovi" >😁 :yes:
aj moje najoblúbenejšie je CCX :-! >😒] :yes: :yes:
může jet až 500km/h* a je pro děti od tří let 😉 ...... *bez DPH ze skály
na konci je také na Bugatti. chtělo by to opravu.
Kdy už to pochopí, že chtějí-li dosahovat takových rychlostí, tak tomu musí podřídit celý vůz, když sebou veze x kilo kůže, dřeva a plechu navíc, pak může těžko dosahovat rychlosti "závodního" vozu. Prvenství si zaslouží CCX protože tomu víc podřizuje..
Jo,mas recht-ale preci jen,mit tolik money a rozhodovat se mezi nima,tak jdu do Veyrona, 16 cylindru je 16 cylindru... 😲
Kdy už konečně někteří čtenáři auto.cz pochopí, že Bugatti Veyron není stvořený primárně jako oholená závodní plechovka. Je to luxusní vůz a svým způsobem demonstrace nejvyspělejší možné techniky, až ho uvidíš stát u chodníku, padneš na zadek. Vím, o čem mluvím.
Viděls, koupil, jezdíš. Jasně. :-! Tak se někdy stav, uvidíme co proti němu zmůže rodinná dvojka turbo s přepážkou. MUHEHE >😒]
Nevsiml jsem si, ze bych v posledni vete psal, ze jsem ho koupil a ze s nim jezdim. Videl jsem ho stat v Mnichove. A lidi zastavovali s autami, aby si ho mohli vyfotit. Videl jsem to pozdvizeni, co to auto budilo. Ale samozrejme co je pro mistni pubertalni borce. Ti uz videli o velke prestavce tolik lepsich aut... 😄 No nic, vsichni jsme byli hrozni machri, kdyz jsme byli mali.
no já ho viděl v Mullhouse v automobilovém muzeu, kde byla navíc e😜ozice Bugatti, a na zadek jsem z toho moc nepadal. Interiér je nádherný, výkon úžasný, ale designově tam byly daleko krásnější vozy a to i od Bugatti.
Co to muže mít za krásnej design,když to navrhoval VW,chudák Ettore ,kdyby to viděl... 8-s :no:
Souhlas, posledni test v časopise EVO, pokud jste ho nekdo čet, byli redaktoři odvaření z toho, jak je Veyron hbitý i na okreskách.
By ther way, na dalnici s Veyronem vyblikali dalkovkama Enzo, ktery se muselo uhnout do pomalyho pruhu >😒] >😒] :yes:
Vsichni jste jen sberatele pohadek .-) A jeste jim verite... >😁
Pokud chceš jezdit nad 300 km/h, už je celkem jedno, kolik to váží. Hlavně to potřebuješ protlačit vzduchem a na to potřebuješ co nejmenší odpor a co největší výkon. A když už máš ten výkon, tak zase není problém se dostat rychle na těch 300. Potřebuješ k tomu jenom dost trakce, a tu má spíš čtyřkolka. Takže zase vede Veyron. Četli jste někdo v Carautu letošní test 0-160-0 ? I když většinou o Veyronu píšou dost pohrdavě, v tomto testu všechny ostatní auta prostě zadupal do země (včetně superverzí Caterhamu a Arielu). A to nejen při akceleraci, ale kupodivu i na brzdy. A když jsem četl test toho Saleenu co má být rychlejší (myslím že ve Speedu) bylo tam, že to bylo dost zklamání - že to prostě není taková bomba, jak by čekali. Zato jsem ale nečetl jediný test Veyronu, kde by testující nenapsal, že ho to auto naprosto odvařilo...
V přímce je prostě nejrychlejší Veyron a i když se možná Saleen dostane na větší maximálku díky menší čelní ploše, bude mu trvat týden, než se na tu rychlost rozjede, a to už Veyron dávno pojede svojí maximálkou, která možná bude o 2 km/h nižší.
Tak mě by ani nevadilo, že není nejrychlejší. Ale když to nejde pořídit v N1 na lízačku, tak do toho nejdu. Navíc by mi mohly dětičky poničit to vysouvací křídlo někde u Tesca, až tam půjdu pro nejlevnější zboží ve městě 😄
Nicméně tohle soutěžení o kilometry je nesmyslné, ale pochopitelné. Ale co, ať si hrajou 😄
..ale moze to byt zabavne takto sa hrajkat a nahanat 😄
jo jo taky by mě to bavilo >😒]
Třeba dosáhne i 420km/h, ale v příručce bude napsáno "Na vlastní nebezpečí". 😄
tak som isiel minuly tyzden po jednej z exkluzivnych ulici v Manchestry a jeden taky 16.4 tam stal a spravil tam celkom velky rozruch, dost ludi si ho fotilo a na druhy den bola foto aj v novinach lebo to auto sa len tak nevidi, tak som obzeral aj ja kym nam vsetkym nevytrela jedna osoba zrak, prisla, usmiala sa, odomkla a odisla. Len tak. Blond slecna s peknou postavou a peknym usmevom, ale potom som si povedal ze to auto uz nechcem ani zadarmo 😉
Co ma spolocne auto s tym, kto v nom jazdi?
Longerr chtěl asi jenom něco naznačit??? 😉
jo jo, tak presne tyto reakce mohu potvrdit z Mnichova, ale bez blondyny, majitele (ci spise ridice - testera) jsem nevidel.
Chudák Ettore Bugatti, musí se obracet v hrobě, legendární sportovní automobily jsou dnes jen marketingovou obludou koncernu VW :no:
Tak vám teda nevim, ale auta za hranicí 400 km/h by se měla někam sepisovat, protože pak by se nemohlo stát (jako v tomto článku), že bude označeno chybné auto. Mimochodem Saleen S7 dosáhl oficiálně 417 km/h a Ultimate Aero neoficiálně může jet až 440 km/h.
Já jsem jednoznačně fandou Veyrona. Dle mého názoru je to nejdokonaleší auto současné produkce. A co navíc, není to na rozdíl od Saleenu anebo Koenigsegu supersportovní bolid, prakticky nepoužitelný na normální silnice a běžné ježdění. Bugatti je dnes tí nejrychlejším a njdražším Gran Tourismem... 😉
Na které české silnici by se dal využít? Kilopade + průměrný stav vozovky by z auta udělali kopeček šrotu...
Moulo >😒]
dyť valí 409 😢
Zavisi od toho, kto v nom sedi a kolko ma v nadrzi. Ak je plna nadrz a velky a tazky vodic, tak len 399.99km/h. >😁
mas na to :yes:
bugati je nejrichlejši na svjete a nejhešči
Moc drahé radši to nikdo nekupujte. nebuďte blbí!!! >😁