Novinky
0
to sou pro běžný lidi,co řídí auta o běžných výkonech samý důležitý věci,hned bych tu maximálku ozkoušel na nějaký naší okresce :-! 😉
Moje nejoblíbenější auto je Koenigsegg CCX takže věřím, že vyhraje a bude nejlepší..i když je to směšný... "doufáme, že 9km nám bude stačit" >😁
Kdy už to pochopí, že chtějí-li dosahovat takových rychlostí, tak tomu musí podřídit celý vůz, když sebou veze x kilo kůže, dřeva a plechu navíc, pak může těžko dosahovat rychlosti "závodního" vozu. Prvenství si zaslouží CCX protože tomu víc podřizuje..
Jo,mas recht-ale preci jen,mit tolik money a rozhodovat se mezi nima,tak jdu do Veyrona, 16 cylindru je 16 cylindru... 😲
Kdy už konečně někteří čtenáři auto.cz pochopí, že Bugatti Veyron není stvořený primárně jako oholená závodní plechovka. Je to luxusní vůz a svým způsobem demonstrace nejvyspělejší možné techniky, až ho uvidíš stát u chodníku, padneš na zadek. Vím, o čem mluvím.
Viděls, koupil, jezdíš. Jasně. :-! Tak se někdy stav, uvidíme co proti němu zmůže rodinná dvojka turbo s přepážkou. MUHEHE >😒]
Nevsiml jsem si, ze bych v posledni vete psal, ze jsem ho koupil a ze s nim jezdim. Videl jsem ho stat v Mnichove. A lidi zastavovali s autami, aby si ho mohli vyfotit. Videl jsem to pozdvizeni, co to auto budilo. Ale samozrejme co je pro mistni pubertalni borce. Ti uz videli o velke prestavce tolik lepsich aut... 😄 No nic, vsichni jsme byli hrozni machri, kdyz jsme byli mali.
no já ho viděl v Mullhouse v automobilovém muzeu, kde byla navíc e😜ozice Bugatti, a na zadek jsem z toho moc nepadal. Interiér je nádherný, výkon úžasný, ale designově tam byly daleko krásnější vozy a to i od Bugatti.
Souhlas, posledni test v časopise EVO, pokud jste ho nekdo čet, byli redaktoři odvaření z toho, jak je Veyron hbitý i na okreskách.
By ther way, na dalnici s Veyronem vyblikali dalkovkama Enzo, ktery se muselo uhnout do pomalyho pruhu >😒] >😒] :yes:
By ther way, na dalnici s Veyronem vyblikali dalkovkama Enzo, ktery se muselo uhnout do pomalyho pruhu >😒] >😒] :yes:
Pokud chceš jezdit nad 300 km/h, už je celkem jedno, kolik to váží. Hlavně to potřebuješ protlačit vzduchem a na to potřebuješ co nejmenší odpor a co největší výkon. A když už máš ten výkon, tak zase není problém se dostat rychle na těch 300. Potřebuješ k tomu jenom dost trakce, a tu má spíš čtyřkolka. Takže zase vede Veyron. Četli jste někdo v Carautu letošní test 0-160-0 ? I když většinou o Veyronu píšou dost pohrdavě, v tomto testu všechny ostatní auta prostě zadupal do země (včetně superverzí Caterhamu a Arielu). A to nejen při akceleraci, ale kupodivu i na brzdy. A když jsem četl test toho Saleenu co má být rychlejší (myslím že ve Speedu) bylo tam, že to bylo dost zklamání - že to prostě není taková bomba, jak by čekali. Zato jsem ale nečetl jediný test Veyronu, kde by testující nenapsal, že ho to auto naprosto odvařilo...
Tak mě by ani nevadilo, že není nejrychlejší. Ale když to nejde pořídit v N1 na lízačku, tak do toho nejdu. Navíc by mi mohly dětičky poničit to vysouvací křídlo někde u Tesca, až tam půjdu pro nejlevnější zboží ve městě 😄
Nicméně tohle soutěžení o kilometry je nesmyslné, ale pochopitelné. Ale co, ať si hrajou 😄
Nicméně tohle soutěžení o kilometry je nesmyslné, ale pochopitelné. Ale co, ať si hrajou 😄
tak som isiel minuly tyzden po jednej z exkluzivnych ulici v Manchestry a jeden taky 16.4 tam stal a spravil tam celkom velky rozruch, dost ludi si ho fotilo a na druhy den bola foto aj v novinach lebo to auto sa len tak nevidi, tak som obzeral aj ja kym nam vsetkym nevytrela jedna osoba zrak, prisla, usmiala sa, odomkla a odisla. Len tak. Blond slecna s peknou postavou a peknym usmevom, ale potom som si povedal ze to auto uz nechcem ani zadarmo 😉
Chudák Ettore Bugatti, musí se obracet v hrobě, legendární sportovní automobily jsou dnes jen marketingovou obludou koncernu VW :no:
Tak vám teda nevim, ale auta za hranicí 400 km/h by se měla někam sepisovat, protože pak by se nemohlo stát (jako v tomto článku), že bude označeno chybné auto. Mimochodem Saleen S7 dosáhl oficiálně 417 km/h a Ultimate Aero neoficiálně může jet až 440 km/h.
Já jsem jednoznačně fandou Veyrona. Dle mého názoru je to nejdokonaleší auto současné produkce. A co navíc, není to na rozdíl od Saleenu anebo Koenigsegu supersportovní bolid, prakticky nepoužitelný na normální silnice a běžné ježdění. Bugatti je dnes tí nejrychlejším a njdražším Gran Tourismem... 😉
Na které české silnici by se dal využít? Kilopade + průměrný stav vozovky by z auta udělali kopeček šrotu...
dyť valí 409 😢