Novinky

Zpět na článek

Dodge Caliber: v Evropě vyprodáno

33 komentářů

Kdyby neměl caliber interier kvalitou odpovídající žigulíku anebo picantu, tak je to super auťák. Líbí se mi. A to o mnoha amerikách říct nemůžu.... 😐
Souhlas v obou aspektech. Hlavně ten červený plast na středovém panelu je fakt jak někde z lega 8-s :no: Ale zvenčí je to opravdu celkem fajn, hlavně profil se mí líbí :yes:
Moment, picanto má na svou třídu slušný interier, nevim co se tu stalo módou (zejména u jednoho výrazného účastníka)dávat picanto jako vzor děsu a běsu napříč třídami. Jinak souhlas, že interier caliberu nebyl tím správným krokem a dost lidí to odradí. Alespoň trocha textilií a měkčenejch plastů... P.S. počkej, žígo 2106 bylo ve svý době mercedes východu >😁 :yes:
je to kvalita srovnatelna s dnesnimi vozy typu golf V nebo logan. proste standard
Pozor, pozor, dávat do jednoho pytle Logan a Golf, to by se nemuselo na tomdle serveru vyplatit 8-s 😉
Ten interiér je odporný. :no:
Já bych to docela pochválil, za ty prachy je to výborná nabídka. Působí bezpečným-robusním dojmem, že si říkám: "V tomhle bych se nebál vybourat." >😁
Mne sa moc Caliber nepaci, ale je super, ze konecne nejake americke auto zaznamenalo v Europe uspech. Prelomit lady, z toho mam radost... Caliber II sa snad bude pacit aj mne a po uspechu prveho, by neuspech prist snad nemal. :yes:
Není snad v Evropě spousta normálních a hezkých aut? Americké paskvily v čele s PT cruiserem mi tu prostě nějak nesedí.
...ze by dalsi PR-masage...koncept auta dobrej, ale to zpracovani...ja nevim, ale je mozny, ze americky manyry dorazily uz i do Evropy, tim padem je vyprodano, anebo je to jen upozorneni od Dodge, ze vubec nejaky takovy auto v Evrope existuje... 😄
Nic moc mě v tomhle červencovým dusnu nerajcuje zvuk plácačky na mouchy, když to pleskne o okno mý mansardy v pátým patře za rohem pětatřicátý, a to i přesto, že v zájmu pudu sebezáchovy, dosahuju letos v týhle disciplíně poměrně slušnejch výsledků. Jo, na rohu pětatřicátý, přesně v tom oprejskaným, rohovým baráku, v němž sídlí i Armáda spásy. Lépe jsem si vybrat nemohl. Zato když vezmu do pravačky svou slušně zajetou Berretu, mod. 92 a lehce ji vykloním k levačce v níž mám už přichystaný plný zásobník, pak grifem zautomatizovaným kdysi v Kongu za obdobně dlouhejch dusnejch nocí ho vsunu dovnitř a rázným úderem jej nechám zaskočit, pleskne to jako tři kila hovězího o pult. Tak ten zvuk, vedro nevedro, miluju. Ten zvuk mě uklidní. Ten zvuk mě dostane do stavu, v jakém se čas od času nacházím ve svém DODGE CALIBER. Berretu v něm parkuju vpravo vedle středového tunelu. Jsme dobrá trojka, Caliber, Berreta a já. Caliber má prostřelenej blatník - honička na jižním předměstí Miami s králem pekařů místní perníkárny. Dostal ji vějš než Caliber, umím se nachomejtat k povzbudivejm věcem. Já mám jeden čistej průstřel srdcem - dlouhá, temná historie, kdy jsem jedinkrát ve svým životě zaváhal, zda by nebyla vhodnější manželská postel, namísto sítě, co ji mám tady zavěšenou mezi stěnama. Ta síť se tu se mnou pohupuje naštěstí dodnes. A ten stav? Za rohem je pumpa. Určitě starší, než pupmař, co ji obsluhuje, takže soudě podle jeho znavenejch očí, by ji mohli brzy prohlásit za památku na časy prohibice. Ale možná tu v okolí žije víc těch, co by v zájmu svejch precizně zastřiženejch plotů na tuhle dobu raději v klidu zapomněli. Sesednu z Calibera, mrknu na pumpaře, beru čerpací pistoli podobným grifem, jako Berretu, zasouvám ji do hrdla nádrže, a v ten okamžik se mi pravidelně vybavuje ten průstřel levý srdeční komory... ani vlastně nevím proč. Pak cvaknu a beru plnou. Nevzít plnou, to je jako nechat nad ránem na pultě posledního panáka skotský, zpoloviny nedopitého. Na tohle jsmem už roky dost silně pověrčivej a tak vždycky beru plnou. Hadice sebou lehce poškubává, přesně tak, jako sebou škubali hadi za těch dlouhejch dusnejch nocí tam v Kongu. Prostě, jak vám říkám, jsme dobrá trojka, Caliber, Berreta a já. Ten pumpař má znavený oči a ještě znavenější chůzi. Šikmo přes čelo se mu táhne dlouhá tmavá jizva ve tvaru Amazonky, zařezávající se do džungle přesně, jako ta jizva do jeho vrásek. Jednou vám jeho historku budu vyprávět. Nic pro plácačky na mouchy :yes:
😉 😄 :yes: :yes:
😄 :yes:
Tak tohle pasuje na puvodni Challenger v opryskane puvodni zelene barve s cernou strechou! 😉
dílko super :yes:, ale taky mi k tomu ten Caliber nepasuje.
Jo,jo 😉 :yes:
Souhlas, souhlas, souhlas 😄 :yes: P.S. Já to... jaksi psal pro genereci "Caliber"...
Takze Calibra! >😁
>😁
Seš rozenej Phil Marlowe :yes:
Ty GTI nechceš napsat detektivku. Podle tvejch prvních pár řádku celkem dobrý.
Vážím si moc tvého příspěvku... :yes:
Tomu hovoria uspech? predalo sa v celej Europe cca 3000 aut, tak to je necakany uspech >😁 To musi byt pre Dodge uplne zanedbatelne cislo, vzhladom na kolko aut predaju doma. Uspech tomu hovoria iba preto, ze manager naplanoval predat 2000 aut a predali viac. Podla coho hodnotia uspech?
Pro český trh bylo vyčleněno do konce roku 2006 pouhých 50 aut.

Volotrkové v debatě na dané téma tomu předpovídali skvělý prodejní úspěch.....
Než čekat na tento automobil 6 měsíců,dá se za slušný peníz pořídit(také s podobným čekáním) nějaký Civic 8, a to je celé trochu někde jinde.Takže fiktívně jedno místo přenechávám 😉
>😒] :yes:
Rádo se stalo >😁 :yes:
tož teď jsem tedy vážně zvědav, smrk (to jako z nosíčku), co mi naježíš, smrk smrk (stejně máme vždycky jedličku). Ale i vážně: krabici tomu ti mufloni, nebo co je to vlastně za zvíře, udělali pjeknou, interiér jest ovšem diskutabilní (a to jsem mírnej a slušnej). Přesto, zdá se, tohleto auto jeho vintřek asi "nezaříz". Že by to přece jen live nebylo takové jak na fotkách? No uvidíme co uvidíme, jestli tedy něco uvidíme.
Videl jsem ho jako predvadecku nedavno v hale letiste, zvenku vypada dobre, uvnitr je to uz napohled jasne.
Kdy se (u nás) začne prodávat verze s phonem 4x4?
😄 😉 😐
V USA bola zaznamenaná priemerná cena transakcie za nový Dodge Caliber 17 138 US dolárov (to by malo byť pri kurze 29,556 Sk za 1 USD priemerná cena 507 000,- Sk. Na Slovensku sa však predáva v cenách od 599 000,- Sk (model S 1,8 L) až 809 000 (model SXT 2,0 CVT) 😢 :no:
Mám pocit že většina autorů diskuzních příspěvků nikdy nejela v ničem lepším než Škoda Favorit.
Ale jo,jela v Škode 120S