Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

UAZ
neregistrovaný "anonym"
| 7. 9. 2006 16:35
Ten lehký facelift masky vypadá dobře, ale ten zadek je otřesný.
UAZ
neregistrovaný "anonym"
| 8. 9. 2006 08:55
Podstatnou věcí, kterou ovšem zapoměli napsat je, že to bude mít nový zavěšení přední nápravy a UAZu poprvé jen jednu nádrž.
Terrain master
neregistrovaný "Esevenoo"
| 7. 9. 2006 16:45
UAZy jsou auta, před kterými skládám poklonu. Kdybych bydlel na Vysočině, a nikam mimo terén moc nejezdil, max. na finančák splatit daně, rozhodně bych do něho šel ... navíc u UAZu mec nehrozí, že bych je ve štatlu viděl řízené podnikatelkami vezoucími děti do školek. :yes:
bez titulku
neregistrovaný "cuisine"
| 7. 9. 2006 19:37
no jedno z mála terénních aut u kterých ještě není tolik lelektroniky že když vypadne drátek tak se zastaví i když i u něj už je podíl větší ale stále ještě záležína řidiči jak to s ním v terénu umí. měl jsem čest s tím jak tu byl v testu a byla to velmi příjemná zkušenost. a jinak zítra začíná aro show v jičíně a tam bude určitě možné se s ním povozir .. držím jim palce
bez titulku
neregistrovaný "jerevan"
| 7. 9. 2006 22:26
Subaru Forester je tiež ešte klasika, bez prehnanej elktroniky :yes: žiadny palubný počítač, pri -20 štartuje na prvý raz :-!
bez titulku
neregistrovaný "anonym"
| 8. 9. 2006 00:01
To isté sa dá povedať o Chevrolete Niva :-!
bez titulku
neregistrovaný "sword"
| 8. 9. 2006 09:45
...ťažko Niva má samonosnú konštrukciu takže je do ťažkého terénu v podstate nepoužiteľná, lebo neumožnuje skríženie náprav...ale aby som reagoval na príspevok vyššie ..myslel som že 2 nádrže sú skôr výhodou....aj ked asi skôr niekde v boji...pri prerazení jednej len prepneš na druhú...
bez titulku
neregistrovaný "anonym"
| 8. 9. 2006 12:11
Ty jsi asi nevidel nivu v terénu že
bez titulku
neregistrovaný "sword"
| 8. 9. 2006 13:53
Nivu som nielen videl ale aj šoferoval v terene, napriek tomu trvám na tom že je to skôr lepšie SUV s uzávierkou a takemu Defenderu sa čo do priejazdnosti nemože rovnať..
bez titulku
neregistrovaný "anonym"
| 8. 9. 2006 20:40
sworde: "Niva má samonosnú konštrukciu takže je do ťažkého terénu v podstate nepoužiteľná, lebo neumožnuje skríženie náprav"
No ja sa s tebou hádať nechcem vychádzam so skúseností s automobilmi Lada Niva a Chevrolet Niva. Tam kde iný končia Niva možno len začína a mal som možnosť vidieť mnoho labužníkov (managerov na voľný čas) aj na Defendery pritom to považujem za skvelé auto do terénu ako išli v tom tvojom "ťažko prejazdnom teréne" Proste išli ako posraný a ani som sa im nečudoval, že sa bali tu tam ho škrtnú kdež to Nivu nemusíš vôbec šetriť. Rozdiel medzi jazdnými vlastnosťami Lady Niva a Chevy Niva v teréne je o pár percent lepší v prospech Lady Niva, pritom na klasickej ceste a šotoline je Chevy Niva podstatne stabilnejšia atď...

P.S. Aj Chevrotet Niva je v podstate na 98% Lada 2123 :yes:
bez titulku
neregistrovaný "sword"
| 8. 9. 2006 21:00
...súhlas ale to je o vodičovi ako si verí a ako sa bojí o auto...lada niva je asi tam ako suzuki samurai(jimmy)aspon podla mňa...defender so šialencom(v tom správnom ponímaní)asi nemá konkurenciu...leda tak Mercedes G
bez titulku
neregistrovaný "anonym"
| 8. 9. 2006 12:26
No výhoda to je. Ale todle má být svým určením především civilní vozidlo a v UAZu naznali, že dvě nádrže jsou z obchodního hlediska u business caru spíš nevýhodou.
bez titulku
neregistrovaný "riccardo"
| 8. 9. 2006 16:46
Prdljs tomu rozumí. Dvě nádrže a pancéřování, to je frajeřina ! :-)