Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Riskantní srdcovka
neregistrovaný "K2"
| 5. 9. 2006 08:42
Kdyby to vyšlo byla by to nejlepší možnost, bohužel riziko bude asi dost vysoký. Ale Porsche na tom bylo kdysi podobně a teď :yes:
Riskantní srdcovka
neregistrovaný "freezer"
| 6. 9. 2006 07:14
Ano, protoze Porsche nespadlo pod impotentni americky system.
Ford Company
neregistrovaný "TT"
| 5. 9. 2006 09:21
nic proti, ale skoro jako by se uz stavalo pravidlem, ze kam vstoupi Ford, jako prestala trava rust...a to zname jen zprostredkovane situaci z US, kde jsou v uplnym loji...evropska divize jeste jaks taks, sice nejsou ve ztrate jako v Americe, ale dlouho auta bez zisku taky vyrabet nemuzou => no jsem zvedavej, kdyz clovek vidi, jak treba prznej Volvo, tak se ani nedivim...uvidime
Ford Company
neregistrovaný "yo"
| 5. 9. 2006 09:35
Cital si ty ten clanok??? V roku 1992 46 aut ci kolko, teraz planuju 5000. Aston teraz vyraba najkrajsie auta na svete, ktore (DB9, V8) skvelo jazdia a caka sa na ne peknych par mesiacov. Pripada ti to, ze to ako upadok? Skor by som povedal, ze niekto vo Forde si vypestoval super znacku a teraz si ju odkupi a Ford pride skratka....
Ford Company
neregistrovaný "MK"
| 5. 9. 2006 12:17
No to je vec pohladu a vkusu, mna zase Aston az tak neberie, je taky konzervativny, uhladeny... skor by som bral V8, ako DB9.
Ford Company
neregistrovaný "ciello"
| 5. 9. 2006 09:57
nevím co přesně máš na mysli pod prznením Volva... ;-\
Ford Company
neregistrovaný "Lovap"
| 5. 9. 2006 13:53
Ja napr. tie súčasné tvary - brrr. pre mňa posledné pekné volvá boli prvá S70/V70 (zaoblená 850) a 960, potom možno ešte S40/V40. Ďalej nič.
Ford Company
neregistrovaný "ciello"
| 5. 9. 2006 15:28
jeden odpadl a dva noví přišli do salónu a utratili peníze za nová zprzněná Volva... tzn 100% nárůst.. docela slušný.. tedy dle mého.. ;-)
Ford Company
neregistrovaný "Yaroukh"
| 5. 9. 2006 18:54
tyvole dalsi "znalec" >:D >:D ... 1) AM se az pod Fordem promenil v ziskovou firmu 2) i kdyz je na tom Jag v soucasny dobe blbe, alespon se u nej po prevzeti Fordem podstatne zvedlo hodnoceni kvality
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 09:35
Krasny concept pre Pariz: [odkaz] resp. [odkaz]
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 09:47
Muranosní záď... Ten pohled zepředu je milejší... problém bude ten gril... přiliš semknuté rty...
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 10:02
To Murano...to je fakt...lenze ono to rozvija myslienku viditelnu uz na Ypsilonke. Takze k tomu Muranu sa to dopracovalo tak nejak nahodou. Ten predok je tiez pravda - natomto concepte mi to neva...a v serii to bude aj tak ine. Co ma ale prekvapuje je uz zobrazku viditelna masivnost toho auta. Rozmerovo to bude asi vyrazne vacsie ako standard v nizsej strednej tr. (Nakoniec Fiat sam oznamil, ze ta kompaktna platforma bude v pripade Delty predlzena, tak aby zastupili aj chybajuce auto v strednej triede). Btw. vraj dostane v serii spickovu verziu Integrale, ktora pojde proti WRX a Evu. (Snad sa aj vratia do rallye... )
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 10:12
Jo,jo... ta masivnost... ta je zaznamenatelná...
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "don Pedro"
| 5. 9. 2006 17:34
Co to slyším? Lancia (snad) opět zpět ve WRC. Oooooo to jest rajská hudba pro mé uši, aneb legenda se (možná) vrací tam odkud ani nikdy neměla odejít. Brávo Lancia :yes:
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "don Pedro"
| 5. 9. 2006 17:54
Tož ta prdélka se mně líbí. Tam kde jsem se letos kousek léta poflakoval jezdilo Ypsilonů docela dost (a v různejch barvách), no a pohled to byl docela pjeknej - takovej příjemně střiženej italskej kabátek (žádnej copatej TTTris). A semknuté rty vypadaj (alespoň pokud já mám tu naštěstí ne příliš častou zkušenost) oupně jináč. Tyhlety rtíky jako by byly svůdné až smyslné Italky našpuleny svůdně až smyslně ke svůdnému až smyslnému polibku. Tož tak.
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "ciello"
| 5. 9. 2006 09:59
mně se to docela líbí... Drží si to styl Lancie (Y) a je to designově hodně výrazný.. až skoro jakoby to šlo do Crossoveru... Jako koncept super.. a nemyslím že by to bylo moc velký sci-fi...
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 10:24
Ano...presne tak. :yes: Myslim ze zakladne linky prejdu do serie...a potom uvidime o com to je. Tu je viditelna snaha robit to na "dojem" - a z toho mozno moze vznikat aj ten pocit crossoveroviteho auta. ;-)
OT: Lancia Delta Concept!
neregistrovaný "ciello"
| 5. 9. 2006 10:38
jo.. přesně.. vnímáme to stejně.. ;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 09:41
je viac ako povolany viest AM. Je vyvoleny. Ako osoba, je tou najlepsou zarukou, ze AM bude pokracovat v ceste, ktoru nastupil. Pochybnosti ale stale vyvolava financne a technicko-vyvojove zabezpecenie znacky. Ak dojde k financnej a technickej erozii (a k tomu bez zazemia obrovskeho autokoncernu velmi pravdepodobne dojde) bude aj clovek akym je Bez donuteny hladat kompromisy... Btw. mozno by tu situaciu islo vysriesit tak, ako v casoch problemov vyriesil Fiat "predaj" akcii Ferrari. Poskytnut ich cast nejakej banke, s opciou na spatbne odkupenie po dohodnutom obdobi...
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 09:52
Porsche... jede. Ferrari... jede. Lambo... jede. Aston... jede. Ještě. V Anglii za posledních 30 let zaniklo snad 20 automobilek. Plán výroby na letošní rok činí cca 5000 kusů. Jak je tohle životaschopné? Nevíš o tom něco? Jeden Aston je sice drahý jako 10 Fabií, leč... dá se vůbec provozovat automobilka s tak minimální výrobou? Tedy pokud do ni nebude velkej bratr pumpovat peníze? A proč by to kdo dělal?
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 10:12
Aston je po minulom roku v prevadzkovom zisku. Na chod tovarne to staci...ale na vyvoj novych aut by to nevyslo. Tam musi pomoct koncern ...technickymi kapacitami aj financne. Myslim si, ze podobna situacia je u Ferrari...Lamba, Bugatii. Koncerny to robia kvoli prestizi... A to ze v GB krachuju vyrobcovia? Ano vacsinou malovyrobcovia...je ich tam az prilis. Napriklad Marcos...skrachoval a teraz ho kupil nejaky americky softverovy mag...ale k ziskovosti to neprivedie a automobilka bude zit dovtedy, kym ho bude ako sukromnika bavit tam pchat vlastne peniaze. Bojim sa toho aby tak nedopadol aj AM (jeho historia, ani historia dalsich malych specializovanych GB vyrobcov nam moc optimizmu dat nemoze) - pretoze na konci bude jediny rozdiel medzi fantastiskym AM a fantastickym TVR ten, ze za AM stoji silny koncern....
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 10:15
Jo... Tak jde o to, zda nějaký velký výrobce bude považovat Aston za perspektivní pro svou image...
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 10:25
Presne! :yes: :-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "astros"
| 5. 9. 2006 13:05
Nooooo, tak to je priestor pre koreu alebo cinu, ty image potrebuju ako soľ. BRRRRR, ako predstava je to hrozne :-( :-(
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Bart"
| 5. 9. 2006 12:51
Ja se tedy az tak moc ekonomikou nezabyvam, ale pokud vim, tak Ferrari je vysoce ziskove, dokaze zaplatit i svuj vyvoj. No, ono kdyz neco vyvinou pro F1, strci to za par let jaksi mimochodem do "normalniho" silnicaku a je to, uz je ten vyvoj jednou zaplaceny... :-) Pokud se mylim, tak sorry
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 12:59
Ja tiez nevidim do uctovnictva Ferrari, ale nedavno som cital reportaz o fungovani Ferrari...a niekto od nich tam hovoril, ze pri vyvoji aut vyuzivaju aj kapacity koncernovych zariadeni, pretoze sami by na to nemali zdroje...
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "mates"
| 5. 9. 2006 09:55
Jsi s nima v kontaktu?;-) Jestli ne, je cas se prihlasit!;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 10:22
:-) ;-\ ...nie som s nimi v kontakte. Aby som bol...museli by ma chciet. A museli by splnit podmienku, ze budem mat plnu podporu koncernu (najlepise Fordu): Keby o mna stali, kludne by som cca. 49% AM predal nejakej banke na obdobie 5 rokov a Ford by som isiel pomahat sanovat za primerany plat ( na najom domu, obycajne zariadenie, bezne zivobytie, s obycajnym sluzobnym Fusionom... Teda nijake odmeny, nijaky golfovy klub (aj preto, ze by nan nebol cas), nijaky luxus...). Nic by som nepredaval, iba by som zrusil Mercury, a urobil spustu systemovych, personalnych a organizacnych zmien. Az by sme to zvladli...odkupil by som spat akcie AM, a ako odmenu by som chcel jeden kus AM. Mozno by som chcel pre ten koncern pracovat aj dalej, a ak nie tak na posledne dva roky by som tam vybral ludi, kt. by to dokazali vies dalej....ale za tie dva roky by som im spravil peklo na zemi... Lenze aby to vsetko klapalo, potreboval by som, aby bol Bill Ford iny clovek...a to asi tazko... ;-\
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "mates"
| 5. 9. 2006 10:32
Ja myslel k AM. To ostatni co jsi napsal je velka pravda. Jen k tomu, ze by te museli chtit. Musi o tobe vedet. To ze jsi nas zdejsi guru (neplest s Guru) neznamena, ze o tobe Ulrich vi;-) Ale kdyby vedel, tak je navrh smlouvy na stole, tomu ver!!!! Na Billa se vyser, to pako si nezaslouzi nikoho jako jsi ty. Teda ne ze by to pro ostatni nebyl prinos, ale ten Bill, ten za to nestoji;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 10:37
Ja som si vsimol, ze o mne nic nevedia. :-) ;-) Problem je trosku v tom (tu aj v UK) aby som sa dostal do situacie, kedy si niekto klucovy bude mat moznost vsimnut, ze ma tie auta bavia trosku viac nez je asi zvykom. (?). Ono asi nestaci niekam prist a povedat ze teraz robim tam a tam, a teraz by som rad robil pre nich...a ze nech chcu vidiet co som zac, nech si precitaju prispevky na ACZ ;-\ ;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "mates"
| 5. 9. 2006 10:48
Musis ty prilezitosti trochu pomoct;-) Napisu ti doporuceni a necham ho podepsat par lidma. To by mohlo stacit, ne?:-) Ale vazne, sel bys do toho, kdyby ta moznost byla?
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 11:05
Do AM? :-) Jasne...ale, s tou podmienkou, ze budem mat podporu nejakeho velkeho koncernu. AM v pozadi s financnou instituciou, sukromnou osobou, s modnym domom, alebo s inym neutomobilovym investorom (bez ohladu na ich schopnosti a dobry umysel a nadsenie) sa zacne posuvat postupne do ulohy takeho malovyrobcu akymi su TVR, Marcos, Ascari, atd... A to je velmi, velmi neista poda... A historia AM uz zazila prilis vela takych neistych chvil, aby som ja asistoval pri dalsej... Pre ma je AM skoro tak osobna a hlboka vec, ako laska k jednej zenskej. Ublizilo by mi, ak by bolo moje meno znova uvedene pod neuspechom jednej velkej lasky. ;-) Takze ano...bolo by mi ctou pracovat pre AM (je to konec-koncov druha z tych dvoch firiem, pre ktore, ked by som pracoval, bola by v tom okrem nezmerneho nadsenia k autam aj laska a hlboka ucta), ale pracovat iba vtedy, ak by som sa mal v s tou "krehkou krasou" moznost opriet o silny a spravny "dom".
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "mates"
| 5. 9. 2006 11:23
:yes: Pekne! Asi jsme si trochu nerozumeli. Ja myslel, jestli bys sel do AM treba na trochu vyssi uroven nez mas ted u *, proste normalne makat.
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 11:27
Myslim, ze ano... Nakoniec, ja aj tam kde som teraz budem musiet ist skor/neskor normalne makat (alebo odist). A to rozhodnutie asi nebude tak daleko...
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "mates"
| 5. 9. 2006 11:31
To uz jsi mi rikal. Verim, ze to rozhodnuti bude to spravny! Tak se po fleku u AM podivej. Urcite nemas az tak priserny reference s tim co delas :yes:
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 11:37
No...Problem je vo mne (vlastnim strach, pochybnosti a par dalsich pocitov, ktore tak zasadne rozhodnutie silne komplikuju...). A este je tu ten problem (ohladom AM), ze ta druha firma o kt. som pisal , ze ju obdivujem,...tak pre nu robim teraz. A v tejto chvili ani neviem, kam AM smeruje...
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "mates"
| 5. 9. 2006 11:39
Kdybys nemel to co pises, tak bys to nebyl ty! Moudry clovek o sobe pochybuje 10x za den;-) Vim, ze tam kde delas je to pro kazdyho sen, ale stejne to AM....:-) Kdo nic nedela nic nezkazi a taky nic nema;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 11:50
No vidis...presne o tom to je. Tam kde robim...tam je to "sen". A AM je rovnako velky "sen" (len s inym obsahom). Vybrat si medzi dvoma snami je tazke...asi tazie ako vybrat si medzi dvoma zlymi zamestnavatelmi (pretoze vtedy asi ide v prvom rade o prezitie). A ten strach a pochybnosti...vies, vy mi tu napisete, ze som guru, ale tam "vonku"...tam su veci strane zlozite. Tam ja musim mat zas svojich (este vacsich) guru... Vedia ma ochranit pred vecami, kt. nezvladam ani ja (a castokrat ich vobec nemusim riesit, a ani o nich nemusim vediet.) Tam kde som...tam tu istotu -zatial- mam (kym to cele nezhltne ten moloch). Ale to ti vysvetlim podrobnejsie, ked sa najblizise uvidime... ;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "mates"
| 5. 9. 2006 11:56
Ja presne vim co myslis! Jako zamestnavatel je ten soucasny asi perspektivnejsi. Samo ze tu visi ta divna hvezda nad obzorem, ale asi ani ta nebude tak tragicka. Jo, tohle musime probrat osobne!:-) Chystam se na SK asi za tyden, tak dam vedet, jestli budes doma a budes mit cas na kafe;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 12:00
OK, tak fajn... :yes: Medzi stvrtkom a utorkom som prec, ale inak si 100% cas najdem... :yes: ;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Tibby"
| 5. 9. 2006 12:13
Ten moloch to ale zhltne. Otázkou zostává, či to potom naďalej bude naplňovať ten sen. U AM momentálne existenčná istota neexistuje. Ale na rozdiel od * tam existuje istota toho, že je to sen. Marko, teraz jeden zo svojí snov žiješ..chceš v tom pokračovať a poriadne zariskovať alebo sa stať otrokom stereotypu molochovej mašinérie a vravieť si "Pracujem pre bre bývalý * a to bol predsa jeden môj sen"? Možno Ti to príde prinajmenšom podivné, ale tieto Tvoju pozíciu "medzi dvoma mlynskými kameňmi" Ti bude asi veľa tuprítomných závidieť.
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Tibby"
| 5. 9. 2006 12:14
"..túto Tvoju pozíciu.."
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 12:36
:-) ...ale ja nastastie medzi mlynskymi kamenmi nie som. "Aston" o mne nevie...a ani ja si ho nepripustam "k telu". A ano, udrzujem sa teraz vo velmi pohodlnej pozicii, ktora uz iba tym, ze stagnuje je zaroven dost neprijemna. Nedokazem teraz urobit dalsi krok sam...bez vonkajsieho tlaku...ale to je dosledok sirsich veci. Ak moloch pride...urcite to bude dalej sen, robit pre taku "firmu"...ale bojim sa toho, ze to bude ako v kazdom molochu. Ze ten sen bude iba v rovine legendarnosti znacky a jej uspechov, ale ze vnutri bude suboj roznych "politickych" frakcii s roznymi zaujmami. Ze tam budu podivni ludia s podivnimi cielmi, sposobmi, aj myslenim... A takych ludi sa bojim...zeru ti strasne moc nervov a energie. Nicia sposob tvojho myslenia, aj prace... A to je jeden z hlavnych dovodov, preco mi je pohodlne byt tam kde som a nesnazit sa (aspon teraz) to aktivne menit. (Ta priehladna a jasna struktura, a ti ludia....)/// Btw. zavidiet tu poziciu nie je dobre... Cena za jej dosiahnutie bola straslivo vysoka. Vies kolko krat by som si prial zit taky obycajnejsi zivot?! Mat aspon zdanlivy pokoj....
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Tibby"
| 5. 9. 2006 12:38
Ver mi, dokážem odhadnúť odpoveď na Tvoju poslednú otázku.
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 13:01
...ta odpoved by musela byt: najmenej 10x denne. ;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Tibby"
| 5. 9. 2006 13:02
Oh, tak to si ešte relatívne v pohode ;-)
Dr. Ulrich Bez
neregistrovaný "Marko"
| 5. 9. 2006 13:06
:-)
NEJSEM SI JISTÝ
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 13:41
kam tohle dojde... aktuální a bohužel dlouhodobý akcent tohoto světa je jednoznačně na písni ulice. Diamantového kovboje abys pohledal... přitom jestli někdo, pak stádo diamantovejch kovbojů drží Aston nad vodou... Postačilo by tedy tak 5 tisíc diamantovejch kovbojů ročně. To víš... diamantovej kovboj... to žádá mravy, vzdělanost, klasu... vědomí majetku, vědomí odpovědnosti. Tak jak? Je to težké... vždyť jen zde... pamatuješ na morální pád kolegy matese... údajný fanda Jaguaru... a připustil do X-type přepážku... jo... to jsou konce... to jsou pády. Přepážku do kufru a na střechu X-type ještě zahrádku na stan... Jak k tomuhle ten Jaguar přijde? Kudy dál? Tak především to chce kultivovat mravy... je potřeba ligy vyvolených. Liga, která pojede na vlně těchto aut. Žádní mělcí zbohatlíci... chce to šlechtu, chce to klub gentlemanů, klub vzdělanejch lidí. A ještě něco - bohužel, tomuto segmentu aut nepřeje ani doba... vypadá to, že budeme zanedlouho všichni jezdit výhradně obrněnejma SUV s kulometem na střeše, a krása světa, krása Evropy, krása života... pomalu vyklidí pole nejistotě příštích dnů... Ach Astone... ty sílo mé duše... ty věrnosti mého srdce... ty naději na naše lepší zítřky...
NEJSEM SI JISTÝ
neregistrovaný "FSi"
| 5. 9. 2006 14:08
zamáčk jsem slzu, GTi, jsi fakt básník a tohle je krutá pravda. A vynechals i tamto, víš co myslím? Vzal sis ponaučení, je to počátek správné cesty, chválím tě, GTíčko :yes:
NEJSEM SI JISTÝ
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 14:09
;-) Chystám (speciálně pro tebe) takovej malej auto-dekameron :-) Jinak děkuju :yes:
NEJSEM SI JISTÝ
neregistrovaný "FSi"
| 5. 9. 2006 14:11
Ježiš hlavně mně neukřižuj, páč já to myslím dobře, tak mně proboha neutrhni hlavu, buď koncernově schovívavý prosím pěkně >:D
NEJSEM SI JISTÝ
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 14:13
>:Dudu ;-)
NEJSEM SI JISTÝ
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 14:13
Tedy - budu.
NEJSEM SI JISTÝ
neregistrovaný "FSi"
| 5. 9. 2006 14:20
:yes: no hele, soukromně - trochu jsem se sám se sebou vsadil, že se zabejčíš a nevemeš to, přeci jen budeš ten správnej týpek, kterej nemá v hlavě jen hobliny piliny. :yes:
NEJSEM SI JISTÝ
neregistrovaný "GTI"
| 5. 9. 2006 14:35
No, to doufám... ;-) :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku