Novinky
0
Motor 1.6 16V neni sice nejnovější (myslím tak 5 let)ale základ vyvinuli u Porsche. Komponenty většinou BOSCH, včetně zapalování a PC
Přejít do diskuze
Jestli se vyráběly před 20 lety motory s vícebodem a řízené PC, 90 k a spotřebou 5,2 jak jezdím já (lehce 160 km/h, max 180 km/h), tak potom víš o čem je řeč, jinak si tady všichni nejdříve zjistěte jaký motor Lada dnes používá. Mimochodem, NIVA má dnes taky vícebod s PC BOSCH.
... kde po škodě nikdo ani neštěkne 😉 . Váš problém je, že si nevidíte na špičku nosu. Milí čecháčci, nejste pupek světa, nikoho nezajímáte!
Nechci Vám brat ilute, ale Lada tu zústane či už uspeje v Germanii anebo ne avšak Jaguar jede do večných lovišť. Hold jednou tam musí každý. Tak šťastnou cestu Jaguare >😒]
Konečně už vím, co jsem >😁 Už mám totiž čtvrtou Škodu, když tedy nepočítám předchozí vrak typu 120 L. Jinak ti převelice děkuji. Je spousta lidí, co zde žije a trápí se otázkou proč a kdo vlastně jsou... Já už to vím - hurá!!!! >😁
Polovina tu naštěstí Paroubka nevolí. A nezapomeň, že budeš za nedlouho pár těch tvej blbů potřebovat... aby to dopadlo u voleb lépe... tak buďme slušní...
aha,tak jsem zas chytřejší... 😉 Ale nejen ve škodovce používají staré motory,Fiat dává do Seicenta motor,který ve své prapodstatě začal vrčet už ve Fiatu 600 někdy v roce 1955 - za tu dobu byl samozejmě několikrát převrtán a osazen hydraulickými zdvíhátky,ale jinak je to myslím pořád to samé... 😄
Jasně že má, motor od porsche osazovaný do Samar se povedl a dává se do řady 11x a Kalin zřejmě taky.........sice je to motor jež byl vyvinut před více než 20 lety....ale zase když jsme přežili felicie, osazené óhávéčky z dob embajze...........
když zkrachuje a musejí zavřít Rover, tak mě to mrzí.. když se debatuje o ztrátovosti Jaguáru a jeho problémech, tak se steskem mě to taky mrzí.. ale kdyby zkrachovala Lada.. tak nikdo ani neštěkne.. a mě to mrzet nebude.. Doufám, že po světě nebude jezdit Lada na úkor Jaguarů..
Trochu tě opravím.Motor 1,6 8V nepochází z prvních motorů,ale je to následek nutné evoluce a pochází z řady 211x.Dokonce s motorem 1,6 16V má společnej spodek(rozílná je akorát hlava).A teď už se nechci hádat,jestli tenhle motor nemá kořeny v Samaře.
pockej, jak vis, jaka je kvalita Kaliny, kdyz jsi ji podle me jeste ani nevidel?!?!.....jinak Lade preju hodne stesti proti Loganovi😄
8-s take auto to uz ano,odkedy sa to u nas predava?este som to nazyvo nevydel,ale na obrazku ten sedan z boku vypada jak stare polo classic alebo stara cordoba.
inak co ine .....sojuz.... >😁
inak co ine .....sojuz.... >😁
a asi ani vo vychodnej, kvalita je katastroficka, servisna siet a sluzby detto.
Podla mna si ju kupi iba zamestnanec dealera ktory na nu dostal 60% zlavu a neukojeny pamatnik VOSR.
podla mna bez sance na uspech, BRAVO LOGAN
Podla mna si ju kupi iba zamestnanec dealera ktory na nu dostal 60% zlavu a neukojeny pamatnik VOSR.
podla mna bez sance na uspech, BRAVO LOGAN
Logan je proti tomu luxusní limuzína. Jestli nedostanou cenu pod 6500EUR, tak je to prakticky neprodejné 8-s A co si budem povídat, i za tech 6500EUR se da pořídit lepšího evropana/korejce. :no:
Nechci se mýlit,ale motor 1,6 8V 56kW opravdu nebude výdobytek moderní techniky,protože se zcela určitě jedná o starou dobrou Žiguláckou 1,6 z VAZ 2106 a Lada Niva.. 😉 Ale motor je to dobrý,to se zas musí nechat! 😄
Nevím, ale když jsem byl na autosalonu v Lipsku tak jsem tam žádnou Samaru, Favorita neviděl..... a jediného Wartase a žigula jsem viděl přímo na výstavišti.... jako úsměvný e😜onát ve stánku dálniční policie a zrenovovaný žigul ve stánku Lady....
Je zřejmé, že tohle auto nebude konkurovat evropským značkám s vyspělou technologií. Pochybuji, že někdo, kdo má v ůmyslu koupit Fabii, Polo nebo třeba Corsu se nakonec rozhodne pro tohle. Přesto si myslím, že Lada tímto modelem ukázala posun dopředu a už je schopna konkurovat alespoň Dacii Logan. Design jak už někdo zmínil připomíná starší modely Opelu Corsa. Pohonné jednotky 1.6 8V 56kW a 1.6 16V 66 kW nejsou také výdobytkem nejnovější techniky. Určitý posun lze zaznamenat také u výbavy. Cena je podle mě neuměrně vysoká. Tohle auto může konkurovat (Loganu a možná korejcům), pokud bude mít cenu základního modelu nastavenou pod 200.000 Kč. Ovšem kdybych chtěl kupovat nové auto pod 200.000 Kč sáhnu spíše po něčem z Korei :-! Za 240.000 se dá koupit už vyspělý evropský model v nějaké limitované sérii :-!
Ale tohle je parodie na Opel Corsa z 90.let a vcelku nepovedená stejně jako parodie Scary Movie. Za tu cenu bych radši bral Hyundai Getz. V dlouhodobém testu SM dostal známku 1- :yes: , a to je na takhle levné auto super známka(to i dfaleko dražší dostali o stupeń míň). Je pravda, že jde o malé auto a kufr je mini. No ale radši víc kvality i za míň auta než opačně.
Myslím že by se Lada měla inspirovat sama sebou a koupit zas nějakou licenci tak jak to udělala z roce 1970 - než aby utrácela za výzkum a vývoj tak prostě vybrala osvědčené a kvalitní auto Fiat 124,přizpůsobila ho drsným podmínkám (topení,elektrika,plechy,nový motor..) a legenda která se vyrábí dodnes byla na světě! 😄
tedy rozhodně nerozkvétaj... přesto... myslím, že každej s vokem vidí tu velkou vizuální příbuznost s obdobnými modely z Koreee. Ano... klasický LOW-END. Nekritizuj zpoza volantu své 911ky... uvědom si, že jak Korea, tak náš bejvalej okupant hledá cestu do ráje. Tím rájem je Evropa... myslím rájem estetickým. Koneckonců, low-endová produkce nemá ambice tě naplňovat pocity, jaké míváš po návštěvě musea moderního umění v N.Y. V Česku bude za cca 200 tyček... a v záplavě obdobnejch low-endovejch východních raket se tu ztratí...
Němci už se třesou. Dle průzkumů se hodlá drtivá většina zbavit svých golfů, A3ek a mění za Kalinu >😒] I když věřim, že v NDR se pár dobrodruhů najde, co vymění svoje Favority, Samary aj. 😉
Viděl jsem už Kalina na vlastní oči ... no design přejdu - to je silně individuální věc (viz třeba názor na Logan) - nicméně musím říct, že interier na mne působí doslo příšerně - nechi být zaujatý, ale připomínka Samary se mi prostě stále vybavovala.
A poslední poznámka --- 8000 EU - tzn. cca 230.000 - 240.000 Kč mi připadá jako poměrně hodně vysoká cena - zejména vzhldem ke konkurenci (a cenovým akcím) která v tomhle segmentu panuje. Můj názor - v západní evropě bez valné šance.
A poslední poznámka --- 8000 EU - tzn. cca 230.000 - 240.000 Kč mi připadá jako poměrně hodně vysoká cena - zejména vzhldem ke konkurenci (a cenovým akcím) která v tomhle segmentu panuje. Můj názor - v západní evropě bez valné šance.