Novinky
0
nechcu uz nechat tych pokusov vyrabat auta ..... 8-s
0
To auto je budˇ tak ošklivý až je vlastně hezký. Nevim proč, ale mě se docela líbí - zvenku - uvitř je to teda katastrofa.
Zdrávstvuj pytěl dlja šoféra! >😁 Ono by se to od 1.1. příštího roku bez toho bagu ani nemohlo v EU prodávat.... :-!
Než si koupit tohle "avto" tak je určitě lepší si za ty prachy koupit jetou oktávku :no:
nebo spíš nic ,protože to je jak z bláta do louže :no: :no: :no:
to bych zrovna netvrdil, představ si že máš doma 2 auta...1 audina a 2 volkswagen a 3 lada...ta je dobrá tak na uklízení domácnosti, když budeš potřebovat něco odvézt možná i víc nato jaký to má vybavení celkem slušný...pochybuju že bych jel s passatem a zanim měl vozík, s nepotřebnými věcmi...ještě bych to někde odřel,, a kromě toho seš první majitel :yes: ...tak že BRAVO lada jen tak dál 😄 😉
"Součástí standardní výbavy je čtyřsetlitrový zavazadelník" >😁 To mě pobavilo :yes: ... Vazeni, to bude trhak, za dveste tisic v plny palbe a nyni airbag zdarma. Jo to je revolucni myslenka, bag vam nyni zachrani zuby coz je pochopitelne pri ohledavani jednodussi k identifikaci >😒] :yes:
Já si myslím, že je to moc zajímavé moderní auto, které se viditelně vymyká uniformitě západní produkce, to si nikdo nesplete 😲
Baví se irácký generál s ruským ministrem obrany😒br />
Ty vaše rakety země-vzduch se výborně osvědčily.
Teď bychom měli ještě zájem o rakety země-letadlo. >😁 >😁 >😁
Teď bychom měli ještě zájem o rakety země-letadlo. >😁 >😁 >😁
No na Dacii Logan to stejně nemá a nikdy mít nebude.
No to asi ne. Logan je sice plečka, ale srovnávat ji s tímhle je skoro urážka. V Loganu je technika z Renaultu 19, kdežto v Ladě 110/111/112 z Fiatu 128. A co se týče designu tak u Loganu je dle mého skromného názoru vidět alespoň nějaký posun. Ladu 110 můžeš v tomhle ohledu srovnávat tak maximálně s předešlou Dacií SuperNovou. Jinak, než Ladu 110 tak raději nějakou ojetinu i když v segmentu nižší střední je 249.000 opravdu bezkonkurenční cena >😒] Tohle si koupí leda nějaký zapařený Ladomil :no:
r.v. 1975, barva převážně červená, jezdí i na propan-butan, sada zimních protektorů v ceně, vestavěné dig.hodiny a hifi rádio (bez CD), najeto hodně, cena dohodou, při rychlém jednání možná sleva.
Zn: Modernizuji, měním za LADU 110
Zn: Modernizuji, měním za LADU 110
snad tu ještě nikde není .. pokud ano omlouvám se 2.4-litr common rail diesel - Euro IV, 6 ti stupňová převodovka
pred par lety to byli mnohem lepsi auta jak skoda. Bez VW by skodovka vyrabela neco podobneho jen ze slabsim ale zato uspornym motorem
Před pár lety. Řekněme před vstupem VW do Škodovky (1991). No to už je hodně dávno. Ale věř mi, že to není jen o zázemí koncernu. Kdyby tady nebyli komanči od 1946 do 1989 tak je dnes Škodovka prémiovka. Takže tvému příspěvku se můžu jen zhluboka zasmát >😒] >😒] >😒]
Zajímalo by mne, kolik z Vás chytrolínu někdy s LADOU 2110 jelo. Já jí mám asi pět let a není zase až tak špatná.Za celou dobu, pouze běžná udržba a za "babku", na rozdíl od těch Vaších "bavoráku zn.ŠKODA".POSUZUJTE TO CO ZNÁTE, A NÉ CO JSTE VIDĚLI V OMALOVÁNCE, POPŘÍPADĚ V JINÉM DĚTSKÉM ČASOPISE.A co se týká toho LOGANu... až LADA vleze do zadku nějakému renomovanému výrobci jako DACIA Renaultu, pak s toho taky vzejde "dobré" auto. I když LOGAN má k dobrému autu stále daleko.Můžete mi zodpovědně říci, co by vyrobila škodovka bez VW ??? Zatím vyrábí jen "levnější" napodobeniny VW........ >😁
Mno, je fakt, ze jsem v tom nejel. Ale stacila mi staticka prezentace tohoto priblizovadla na jednom autosalonu. To auto, byt nove, vypadalo jako po totalce - tak strasne slicovani dilu karoserie jsem jeste nevidel. A interier - to je teprve zazitek. Ovladace jak z roku 1960, ergonomie konskeho povozu. Bylo to jedine auto, u ktereho jsem zazil, ze palubovka vrzala i kdyz to stalo >😁 Jak uz to tady nekdo srovnaval s Loganem: byt Dacii fakt nemusim, tak Logan je auto. Levne, pro nenarocne zakazniky, ale je to auto. O Lade se to rict neda . . . A k te Skodovce: taky jezdim Skodou (Fabia) a rozhodne si nemyslim, ze bych mel "bavoraka" 😄 , ale myslim si ze jezdim necim, cemu se da rikat auto.
Viděl jsem tu ladu na autosalonu v Lipsku. Byla to největší šou, jakou jsem tam viděl. Nějakej maník od importéra to tam předváděl nějakým bílým límečkům. Okolo stálo v půlkruhu asi 30 lidí a všichni to napjatě sledovali a řekl bych, že nevěřili vlastním očím. Věděli, že koukají na něco výjimečnýho. Všechno bylo celkem v pohodě, až do chvíle, kdy došlo na motor. Maník zvedl kapotu, zaaretoval vzpěru, pustil ji a chtěl zase něco povídat těm límečkům. Jenže, jen co vzpěru pustil, ta se úplně prohnula a kapota se s prásknutím zavřela, div mu neurazila pracky. Maník udělal ještě dva pokusy, ale vzpěra se vždy prohnula a víko spadlo. Lidi kolem ječeli smíchy. Ta vzpěra prostě nebyla schopná tu kapotu udržet. Na druhou stranu však musím říci, že se nezlomila ani nepraskla. Prostě kvalitní ruská práce. 😄
na psychiatrii , na očním nebo na záchytce ?
LADA 211x totiž nemá vzpěru haupny (tyč) ale 2 "tlumiče" po stranách. víme ?
LADA 211x totiž nemá vzpěru haupny (tyč) ale 2 "tlumiče" po stranách. víme ?
Aaaa, pan Fantazie... Soucasny Lady zadnou tyc na kapotu nemaji - maji dve plynove vzpery (jako treba u zadnich dveri) a kapotu udrzi v pohode. Navic jsem jel v 16v verzi (od prodejce s plnou zarukou predelany na LPG) a je to dost zivy a prakticky vozidlo. Interier by mohl byt hezci, to je pravda. Jenze zde zaznivajici kritika nevychazi ze skutecnych zkusenosti, jen ze zaujatosti a predpojatosti. Tvuj prispevek to doklada. Priste si dame treba tu o Cerveny Karkulce, znas ji preci, co rikas? 😉
ty jsi ale maňas, vzpěra se nemusí "aretovat" ani u hranatejch žigulů, natož u 211x, kde ani není :no:
No já jen k tomu vrzání palubovky v Ladě, Škoda Fabia taky v tomhle ohledu není zrovna dotažený auto, mám jí 5 let a můžu ti říct že tak po 10000km a půl roce mi taky začla vrzat palubovka. A vrže i u stojícího auta, stačí jen vzít za volant.. :no: A to jsem ji kupoval novou..Nemyslím si že Lada je za ty peníze až tak špatná, je ale pravda, že konkurence je kousek dál.. Svezl jsem se v tom a ten motor není vůbec špatný, je pravda že interiér nestojí za nic..Lada měla skvělá auta tak před 20lety, ostatně dodnes jich jezdí spousta.Hlavně Lada bývala absolutně bezúdržbové a spolehlivé auto,skoro až nezničitelné, což už se asi o dnešnímu modelu, ale i o spoustě dalších aut říci nedá..A to je škoda..
Kdyby Lada před pár lety nelezla do *jedný italský automobilce, tak dnes ani neexistuje :no:
:no: Víš co se Ladě nikdy nepodaří? Získat první místo za dílenské zpracování v anketě Auto 1 německého časopisu AutoBild. Audi A6 byla na druhém. Stačí? Prostě Ladu se Škodovkou nezkoušej srovnávat ani ze srandy.
No tak to srovnávat budu. Fábií jsem měl jako služební vůz.Faktem je že do 60 000 Km jezdila bez problému (to mají asi němečtí bratři dobře spočítané >😁 ), ale pak to začalo.Více stála než jezdila, a to nemluvím o porouchaných roletkách ventilace, nefunkčních zámcích, vibrujícím volantu a v záruce třikrát měněném řízení !!! po 75 000 odešla převodovka. Nakonec vyměnili super škodovku za ještě lepšího renaulta ;-\ .Já mám s tím sráčem LADOU najeto cca 90 000 Km a měnil jsem pouze dva díly výfuku a brzdové desky, olej a filtry.Dvakrát jsem absolvoval non stop cestu 4500Km dlouhou a nikdy jsem neměl nejmenšího problému.Ano dílenské zpracování není nejlepší, ale to je asi vše.Měl jsem hodně aut, zahraniční provijence, ale tvrdím a osvědčilo se mi to, že si raději koupím dva roky starou ladu 2110 za 100 000 Kč, něž osum let starého renaulta za 150 000 Kč.Jelikož za ten rozdíl lat do lady tolik nevrazím. pokud zde ale píšou milionáři, tak se nedivím že se jim lada nelíbí. Já bohužel poctivě pracuji,netuneluju, takže půl milionů na škodu a jim podobné vozy nemám. A ani mi to nevadí, jsem spokojen.
Ke služebáku se každý chová jak hovado. To se to srovnává s tvou hýčkanou Laděnkou co? To je zbytečné se o tom s Tebou vůbec bavit. Klidně si za svých těžce vydřených 249.000 kup tenhle křáp. Jen tě chci upozornít,že tenhle zázrak vyrábějící se bez inovace od roku 1995 má 1.6 vycházející ještě z Fiatu 128 a vstříkování je sice od Boshe, ale jednobodové Monomotronic. Takže pokud chceš srovnávat tuhle Ladu se Škodovkou tak maximálně s Favoritem. :no:
motor v rade 110 je motor vychazejizi ze samary a ta ma motor, ktery neni konstrukcne shodny s motorem s modely 2101, 2102, 2103, 2104, 2105, 2106, 2107, ktere byly a jsou osazovany motory, ktere kontrukcne vychazeji z fiatu (fiat mel OHV, VAZ ma OHC a jine zmeny). motor v rade 110 je motor 8 nebo 16 ventilovy s vicebodovym vstrikem. pro uplnost vicebodovy vstrik se dela i na motory puvodem od fiatu. montuje se do vozidel Lada Niva. Motor do Samary a motor do rady 110 byl odladen firmou Porshe. Tot uvadim jako zajimavost, ne zaruku kvality. Mnoho majitelu Lady 110 potkaly ruzne zavady, tak jako na jinych automobilech, ale vsichni se shodnou na tom, ze zvlast 16V verze motoru 1.5, ktery se do Lady 110 osazoval, je velice podarena.
Tyto udaje znam, neb o znacku Lada se pro vlastni poteseni zajimam.
Kazdy necht si koupi takove auto, jake mu vyhovuje a jake splnuje jeho predstavy. Nad hodnotami a udaji uvedenymi na papire se muzu divit a pozastovat (jak v kladnem tak v zapornem smeru), ale dokus jsem to auto aspon jednou neridil, pak je bezpredmetne vynaset velke soudy.
Tyto udaje znam, neb o znacku Lada se pro vlastni poteseni zajimam.
Kazdy necht si koupi takove auto, jake mu vyhovuje a jake splnuje jeho predstavy. Nad hodnotami a udaji uvedenymi na papire se muzu divit a pozastovat (jak v kladnem tak v zapornem smeru), ale dokus jsem to auto aspon jednou neridil, pak je bezpredmetne vynaset velke soudy.
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 boze moj ludia co toto je porovnavat nieco co ti stoji v garazi a jazdis stym jak vo vaticke ... s niecim co maka tvrde jak mula .... kludne si kup tu noemovu archu .... komu neni rad tomu neni pomoci .. inac mal som landrovera o ktorom som tvrdil ze je poruchivy krap .. a to som snim jazdil jak dement fakt som mu daval cez hubu .... a do 90 000 som menil len platnicky ,olej a jeden dvihac okna ... zacala sa kazit az pri 150 000 ... ale to som sa knemu fakt nechoval pekne .. inac netunelujem ... makam od rana do vecera ... a kludne si tu fabku oktafku .. bmw mozem dovolit .... vidim ze steba hovori zavist ..... :no:
Nemam nic proti robosom a tak. Ale tvrdit, ze kazdy kto zarobi rocne cez milion je mafian,zlodej a nepoctivo zarabajuci clovek je obrazom cloveka trpiaceho slepou zavistou a zacinajucou demenciou. :-!
A zase prispevek mimo misu. Jakse asi lidi chovaji ke sluzebnim autum co? Moje soukr Fabia ma 4 roky a najeto 95tkm. Zadne velke problemy nejsou. Dve sluzebni Fabie - stejne stare, najeto 40tkm - tech problemu maji, i pres mensi najezd, vice. Proc asi? To s temi roletkami ventilace je ukazkovy prikla😜 take je mame na jednom sluzebaku polamane. Kdyz jsem to videl poprve, tak jsem si rikal, jak se to muze stat. Ted uz to vim, jel jsem s kolegyni, ktera jaksi netusila, k cemu jsou ty kolecka u vydechu a smerovani se pokusela provadet primo za lamely . . . . 8-s
Možnosti opravy výduchov
Chlapci, služební fábii jsem dostal novou do soukromého užívání, takže jsem jí měl jen já.LADU 2110 jsem kupoval jako dvouletou ojetinu v 1.5 16V za 100 000 kč.Nemá a nikdy neměla jednobodové vstřikování od BOSCHE, NEVÍM KDE BERETE TYTO INFORMACE.Zato měla v základu všechny okna v el., zrcátka v el., centrál na DO,hagusy,TZ, elektronicky řízenou ventilaci.Zkrátka vůbec nevíte o čem píšete.Někde jste něco četli a jste chytří jako rádia.A závidět, bych Vám měl co ?? myslím že ty vaše fábie zrovna k závidění nejsou.Končím diskuzi s Vámi na téma LADA, jelikož to je jako přemlouvat mého psa, aby jedl dušenou mrkev.Loučím se a ve zdraví podporujte " naší " německy mluvící značku.Protože každý "neúplatný" novinář vždy vyzdvihne za pár halířů "naší" ŠKODU. >😒] 8-s :-! >😁 KONEC. :no:
Lada 2110 má vstřikování Monomotronic, které se dávalo do Favorita a Felícií do roku 1997. Na tom trvám. Lada 110 s cenou 249.000 je autem za včerejší cenu ovšem s předvčerejší technikou, designem a zpacováním. Na tom taky trvám. KONEC :no:
dovolte abych se i já připojil k diskuzi.Pisatel, který tvrdí že LADA má techniku z fiatu 128 je buď hlupák, nebo neví co je to fiat 128.Lada nemá 1.6 od roku 1995 !! LADA řady 2110 od roku 1996 má 1.5i v 8V a 16V.tento motor vždy byl vícebodově vstřikován a to nejprve od firmy GM a později asi od roku 2000 od BOSCHE.Teprve od letošního roku je dodáván v modifikované verzi 1.6 a to jak ve verzi 8V tak ve verzi 16V (57Kw vs.66 Kw).Dokonce i LADA SAMARA někdy z roku 1994 už měla vícebodové vstřikování paliva od firmy GM. Jednobodové vstřikování používali pouze a jenom novější NIVY ( asi od roku 2000 )a LADA řady 2107 s oznašením 21073i což byl motor 1.7i s jednobodovým vstřikováním.Ale to jsou staré hranaté typy, nikoli nová řada 2110 !!! Za další, řada 2110 nelze srovnávat s fábií, jelikož je konstrukčně starší.LADA (1996) Fábia ( 2002).Ale je PLNĚ srovnatelná se škodou FELICIA.Morory si troufám říci že jsou lepší než ve škodě., dílenské zpracování o něco horší.Výbava LADY je mnohem lepší.Komfort cestování také.Spotřeba LADY v 16V se pohybuje v kombinaci na cca 7 l.Při delším cestování není problém dosáhnout spotřeby okolo 6l/100Km.Takže závěrem, bych velice apeloval na pisatele aby psali pouze o tom čemu rozumí a nekydali špína na vše a na každého.Protože při výbavě LADY - viz.www.lada.cz včetně vaku řidiče a možnosti dokoupit klimatizaci, posilovač řízení to má v základu., to není zase až tak špatná volba.Mimochodem ABS má LADA také homologovaný, ale z důvodu malého zájmu zákazníku ho nenabízí ( zvyšuje cenu !! což zákaznící nechtějí).Bohužel zde platí co je německé je dobré, a co je ruské je bez okolků špatné.Zamyslete se nad tím a pište pouze a jenom o věcech o kterých něco víte.Věřte že vím o čem píšu.Dělám už hoooodně dlouho automobilového novináře a vím že psát o něčem co společnost odmítá je hodně špatné.Naopak vyzdvihnout třeba Škodovku je normální.Dále nereaguji. Děkuji.
Jezdil jsem jak s Ladou 2112 1.5 16V tak i se škodou Fobii 1.2 HTP Tak se Škodou Fobii 1.4 16V a jedno je jasny: Kdykoliv si vzpomenu tak milejm Fabinkam s Ladou nakopu pozadí a to jak v zatáčkách tak na rovině, protože než se milá Fabie dostane na 100km/h...to si řidič musí holt počkat cca 15s. Pravdou je, že dílenské zpracování je opravdu špatný, ale já spíš snesu že sem tam zavrže palubka než aby si mě dalo auto skoro o 50 000 Kč levnější. A mimo jiné musím říct, že když jsem někam přijel s Ladou tak se na mě hned vrhli všichni lidi a co to je prej za auto, a kolik stálo,...atd. tzn. byl jsem středem pozornosti, což se s Fobii nikdy nemůže stát.
Chlapci, chlapci. Vždyť vy vůbec nevíte oč jde. Mudrujete a pak si koupíte Fabii combi s tříválcem. O tom, že do tří čádků nasekáte pět pravopisných chyb nemluvě.
Do jakých tří čádků?
Nevim, ale arny má pravdu. Většina z Vás, tzv. odborníků nemá ještě ani zaschlý mlíko na bradě a autum rozumí jako traktorista vztlakovejm klapkám. Ale nemá cenu se zde rozčilovat, protože lidi jako většina těhlech přispěvatelů jsou manipulováni politikou. Pŕed rokem 1989 lezl každej (nebo aspoň většina) do análního výduchu Rusum a teď to jsou Američani, Němci a jiná podobná havěť. Český občan je krásně manipulovatelný, hlavně aby nevyšel z řady, náhodou neměl svůj názor. Zdravím tímto všechny příznivce vozů LADA.
Já zase vím. Zaschlý mlíko, traktoristu a manipulování politikou sem netahej. Až dosud stačilo si to tzv. nový ruský auto jít prohlídnout, podívat se kolikátý rok že je v kalendáři a kolik za auto chtějí, a bylo s nadějemi vymalováno. Je pěkné, že si na webu Ladaklubu chválíte, jak se právě tady vzájemně v diskusi podporujete (a věšíte lidem bulíky na nos, dodávám já), když to má jeden velký háček, vlastně hák: ta auta si totiž už nekupujete ani vy sami, a když, tak nějaký ojetý, to když se ho nějaký zoufalec 3. nebo 4. rokem snaží pod cenu prodat. To potom píšete, že auto má volant, čtyři kola s motorem, jak jsou lidé předpojatí a že Lada neinzeruje. A okolí tomu má tleskat a sednout si úžasem na zem. Asi tě, jelene, bude muset pořádně po lese prohnat od souseda půjčený cvičený dobrman 😄
ale ale, anonymousi, že tě to pořád baví - že jsou vůři Ladě lidé předpojatí a často nevědí, o čem mluví, to je pravda a diskuse pod článkem to jen dokazuje
souhlasím že velký podíl na tom má samotný vaz, který se o prodej v zahraničí příliš nestará, no a lidi z ladaklubu lady již mají, spolehlivě jim slouží - nepotřebují si tedy kupovat každé dva roky nové auto 😃
souhlasím že velký podíl na tom má samotný vaz, který se o prodej v zahraničí příliš nestará, no a lidi z ladaklubu lady již mají, spolehlivě jim slouží - nepotřebují si tedy kupovat každé dva roky nové auto 😃