Má největší procento poruchovosti. Normy na výrobu turbodmychadel nemají u Garretu tak přesné, jako např. v Toyotě a Mitsubishi (dělají si vlastní turba, ty od Toyoty jsou naopak nejlepší). Nakupuje u nich tolik výrobců prostě proto, že jsou nejlevnější.
No a Ricardo vyraba znamy diesel D5 pre znacku volvo, ktory sa montuje napr. do vozidiel S60 alebo XC90.Je to licencovany motor od Ricarda,s tym ze je oznacovany ako VOLVO.
No nevim kolik toho vis, ale reknu ti ze nejprve musi splnit pozadavky zakaznika a pak se bavis o cene, samozrejme ze u osobnich aut je vetsi tlak na ceni nez treba u nakladaku, ale durability test proste neodrbes. A to ze se serou je trosku dano tim ze Garrett ma 65% trhu to znamena ze sumarne to cislo vypada velke ale v porovnani s produckui ostatnich vyrobcu je kteri vyraby ten zbytek je to +/- stejne. Podil na trhu celosvetove je Garrett 65% , KKK 20%, IHI 5%, MHI 5%, ostatni 5%
Zaroven musim rict ze v soucasnosti je technologicky nejvyse KKK pak MHI a pak az je Garrett ale to neznamena ze dela spatne turba.
Jo k te Toyote, 1.4D-4D ma turbo Garrett, jen tak na okraj. Je to strasne drahe platit vyvoj za takovou komponentu ktera je jen pro Toyotu a nikoho jineho.