Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Novinky Fiat Auto do roku 2008: Panda Sport, Bravo, Delta, 149 a další překvapení

77 komentářů

Co na to zakaznici? 😉
jací? 😄
ti co odcházejí od opla
>😁 😉 :yes:
sqely postreh! >😁
vtipalku... 😉 shodou okolnosti ti sami jako u Renaultu, nebo Opelu... 😄
tak dobře no, už nebudu provokovat 😄 To nové Bravo je solidní. Štve mě že Lancia se zabývá výrobou takových žebrotin jako Y :no: . Měla by dělat v koncernu luxusní odnož- tak k tomu musí být i odpovídající nástroje... Chybí nástupce Lybry, Ten Thesis to taky s tou horlivostí kapku přehnal. Jsem zvědavý na nástupce Delty... Už jsem si koupil 4 vruty na přišroubování židle k podlaze. Nerad bych si vyrazil dech- až to se mnou sekne 😄
mari, že my jsme tu ještě spolu neprobrali Lancii???? 😉
to je pravda- na tu ještě nedošlo 😄
I když téma Lybra a Thesis + Kappa tu už bylo jestli se nepletu? 😉
aha tak přece jo. Jinak: Nepřekonatelný z mého pohledu byl tandem Thema/Kappa. Hlavně verze s turbem. Pánové, to je tedy zážitek...Thema ve své době nabídla i elektronicky řízené tlumiče. Bonbónkem byla verze 8.32 s motorem Ferrari. Je ale zajímavé, že 2.0ie 16v Turbo ji udělalo v akceleraci >😒] . Lancia ve vyšší střední něco znamenala :yes:
Thema je už poněkud stará ale ve své době to byl pojem. Ostatně stejně jako sesterský Saab 9000. No a verze 8.32 - to byl nářez. mimochodem i cenovej, to auto stálo 100.000,- DM. Každopádně Lancia v té době něco znamenala. A Kappa bylo překrásný auto. Jak sedan tak kombík. Nejkrásnější ale bylo coupé. Skutečná lahůdka. Viděl jsem ho ve vínové metalíze se světlounkým koženým interiérem, palubka vykládaná matným kořenovým dřevem, prostě paráda.... 😄
:yes: Jo italové uměli. To bylo... Viz níže Marko a Alfa 169... Finito
Co se tyce Y, tak tam jsem zmenil nazor az kdyz jsem jich videl tisice v Italii, jednoznacne nejvice mu paradoxne slusi slonova kost. To auto je proste urceno pro spaghetti maminy. Nevim co cekat od nastupcu Thesis a Delty, zatim probehlo pouze par skic, ktere maji jeden spolecny znak a tim jsou "mandlove oci" svetlometu z konceptu Fulvia. jsem zvedav jestli prijde i avizovana verze Integrale!
Klid... slonovou kostí do hlavy... vždyť ta "Y" je něco neskutečně kýčovitého... a vidím, že nahoře úporně tenhle kýč brání i do budoucna... Y... to BYL pojem... než z toho udělali banánovej koktejl...
Banánovej koktejl... ten podávej Paulovi 😉 A o kýčovitosti raději mlč.. někdo by si mohl vzpomenout, že tu velebíš VW >😁
Asi jsi dlouho neviděl Y... jinak je fajn, že ses nechal poučit redakcí, že psát tu sprostá slova a nadávat kolegům, je než degradace autora i diskuze. Když zvládneš i svou mozkovou menstruaci (opravdu vyjímečná úchylka) možná se tu i poučíš... a nakonec pochopíš i slovo - kýč. Bravo, ZZ :yes:
Bohužel u tebe se sebereflexe nedočkáme. :no: Dál s tebou tohle téma rozebírat nebudu, protože s ulhaným * se nemá cenu bavit.
No, vidím, skautíku, žes to ještě na úroveň nás, to jest slušnejch přispěvatelů nedotáhl... ono taky vyhrabávat se z močálu lživého lháře, není žádnej med, viď... a máš ty vůbec na to? Těžko, ZZ... těžko. Tak na sobě pracuj... zejména ta tvá lehká mozková periodická disfunkce... tu ti nezávidím. Držím palce :yes: :yes:
Nezklamals, chudáku :no: Končím
Velmi cením tvé rozhodnutí... pokud se tu budeš chovat slušně, nebudeš sprostý, nebudeš tu uplatňovat svou lživou povahu a udržíš na řetězu zzoufalost v podobě mozkové menstruace (u chlapa opravdu vyjímečné)... není důvod, aby ses tu nesnažil vypsat, ze své lásky k francouzskejm bazarovejm autům... ale slušně, ZZ, vždy slušně.
Pod inym clankom spominam, ze vedenie AR zvazuje uvedenie zakladneho modelu 139. Ak sa pren rozhodnu, uvedeny bude do dvoch rokov. K tomu crossoveru Fiat: v jeho pripade pojde zrejme o "soft-road" verziu modelu Croma. Nie je ale uplne vylucene ani to, ze by islo o uplne samostatny model (...aj ked ja o tom pochybujem). kazdopadne tento projekt ale bezi v spolupraci so Suzuki, kt. rovnaky typ auta pripravuje tiez. Fiat este pripravuje aj sedan (a kombi) - verziu Gd.Punta, kt. nahradia "svetove" Palio. Minicargo Panorama nahradi sucasne Doblo. / Lancia: projekt Pangea (seriovo mozno Koala) bude rebadgeovany Fiat Sedici v luxusnejsej vybave. Predstavenie: este do konca tohto roka. Btw. v pripade Lancie sa hovori o maloserivom specialnom projekte (sportak?, luxusna limuzina?).. ktoreho vysledok by sme mohli vidiet uz za par tyzdnov na parizskom autosalone. 😉
jj, už jsem to četl :yes: . Croma "soft road" 8-s 8-s :no: , GP jako sedan/kombi :yes: (těhotná muréna 😉 ). Na tu Lancii jsem fakt zvědavý :yes:
...na tu Lanciu aj ja. Ked sa pozsnazia...moze to byt "bomba". 😉
😄 :yes:
Pokud se něco vyvýjí se Suzuki tak to nebude převlečená verze Cromy. To sem si jistý. Facelift Cromy bude asi fajn věc, i když sem si na ni vzpoměl při článku 100 000 prodaných Superbů... To Fiat prodá za rok a půl... (tak ta Croma opravdu neúspěšná není). Prodeje Lancie Y jsou :yes: I na ostatní Lancie dojde...
169 :yes: 139 (pokud bude) :yes:
mám o Lancii oprávněné obavy... Poslední cca 4 roky jsou agónií. Na 169 se těším, teda spíš doufám. Mám ale zvláštní pocit že 166 překonaná nebude
dufam že bude, 164 bola na svoju dobu zaujímavejšia... 166 nebola zlá asi by som to nekúpil
s tou 164 jsi tedy moje krevní skupina 😉 :yes:
164 byla skvělá.... 😄
😄
169 bude nieco "velke": Bude sa to blizit 5m sedanom, ale nebude to sedan, ale zrejme isty typ crossoveru. Tazko to popisat...ale nieco ako obrovsky tourer, alebo vzdialene pripominajuc hatchback, alebo tak nejak... :yes:
Proboha Marko nestraš!!!! 8-s Tourer jako vrcholný typ alfy??? Nechtěj třeba postavit luxusní autobus??? 8-s
Malo by ist o nieco taketo: [odkaz]
Marko to je dost hrůza.... 8-s
..netvrdim, ze to bude presne take...obrazok je skica conceptu ID Visconti...ukazal som to ako priklad typu karoserie.... 😉
Co jsem tak odposlechl tak 169 by mela byt opravdu na bazi studie Visconti....osobne vubec nejsem proti..me se to libi
8-s právě mi odešel kardiostimulátor...
>😒]
😲 8-s 8-s 8-s >😒] 😉
náhodou to vypadá nadějně..Nevím tedy jestli jako varianta manažerského vozu.. ale taliáni jsou schopni jezdit vším.. 😄 Na to jsem tedy opravdu zvědav..
Spise si myslim, ze pujde o sportovni sedan, nebot maji byt vyuzity nektere skupiny budouciho Quattroporte, vcetne osmivalce ve vrcholne verzi, tedy jakesi Maserati pro "chude".
To ano...ale zrejme to nebude mat trojpriestorovu karoseriu.... 😉
tak to jedy tragédie, Marko... Jsem už předem znechucen... Fakt. Alfa Romeo... Mein herz brennt. To je na šaškec... :no:
Mne by sa to pacilo..Ma to v sebe silu a napad. Okrem toho si myslim, ze Alfa na seba musi v segmente luxusnych aut uputat...a nie som si isty ci by klasickym sedanom dokazala prerazit nem. konkurenciu. Takto si vytvori vlastnu tvar a vlastny koncept auta....bude to take silne Gran Turismo v ktorom by sa odrazal stary dobry charkter zaoblenych zadnych casti [odkaz] . Bol by to taky navrat na moderny sposob - takze v suvislostiach s vecami minulimi by to bolo pre mna fantasticke auto. 😉
Na AR jsem zvědav, nebýt horší kvality a nevalné bezpečnosti tak pro mě navždy zůstane 156ka umělecké dílo, které nepotřebuje náhradu!!! 2Marko: AR 139 bude co? Už 147ka je takový prcek 😲
no, ja som z tej 139 moc nadseny neni...ale ked myslia ;-\ 😉 Ale mozno to az tak zle nakoniec nebude...Audi bude mat tiez novu A1. Akurat sa bojim aby 139 nekradla cast zakaznikom Ypsilonke. To by bol pre Lanciu dalsi uder.... A vobec, s Lanciou treba zacat rychlo nieco robit...aby nebolo neskoro.... ;-\
No já bych ty staré bugatky nechal odpočívat a místo toho bych postavil sedan. Elegantní sedan v tradici Alfy. Takový co by vyrazil dech ladností svých linií. Elegancí, jež by byla metou na dalších 20 let dopředu... Jenže já to auto nemůžu postavit, to je ta chyba... Jak to bylo v té pohádce "dařbuján a pandrhola"? Slyšíte? Už zvoní... A za ňákýho bohatýho: Pole, louky, dům... pole, louky, dům...
😄 ...ano islo by to aj tak - s tym sedanom. Ale muselo by to mat fakt silnu osobnost...musela by vzniknut nova legenda. V designe, technike, jazdnych vlastniostiach, vybave....a marketingu. 😉 V idealnom svete....by to muselo fungovat. V idealnom svete.... ;-\ 😉
😒
už jsme to tu rozebírali v případě Signum... a já jsem přesvědčen, že tu v budoucnu bude půda pro drahá, luxusní, reprezentativní zajimavě střižená manažerská auta do rodiny.. Signum předběhlo dle mého dobu a myslím, že se Alfa v tomto ohledu dokáže poučit ve svůj prospěch.. Tomuto směru fandím.. :yes: a ten odkaz na minulost.. hmmm... ano to bych si dal říct..
:yes: ...presne!!! 😉 :yes:
Asi pětadvacet let čekám, kdy zase konečně začnou dělat v Itálii dobrá a levná auta... sakra... já stále nesu v sobě Fiat 124, 125, 128, 500, 850 :yes: Nějak to nejde... Vidím jen Pandu... o Lancii si raději už ani nesním... Alfa Romeo má sice jeden z nejkrásnějších názvů... jenže musel bych bejt hodně nadrženej Romeo, abych se do ní znova zamiloval... Svět je jinde... a to, co italové dokázali od poloviny padesátejch let... tj. držet v šachu Evropu autama za pár pětek... tohle se už opakovat nebude. Smutná je i ta rezignace na ostré dravce typu Delta... ví někdo, proč nastal ten úpadek "říše římské"?
Bez přehánění- to je opravdová tragédie... Jsem zmučený z Markovy skleněné koule... Alfa Romeo... Jako 5timetrový bachratý oharek... To je konec. Připravme se na konec světa.
... smutné...
naopak.. 😉
... jo, naopak... smutné 😄 ... já bych se toho trochu bál. Nahoře píšeš o tom Signum... to se mi líbí... tá krásná záď.
mari, někdy si říkám, kam ten svět spěje?? abych pravdu řekl, m+ nijak neuchvacuje ani Brera. Předek krásný, z boku a ze zadu takový veliký hatchback. Já si pořádné kupé představuju jinak. A ta 169, jestli bude koncepčně jako ta skica, to bude hrůza. A bohužel mám obavu že se tohle projeví ještě horší prodejností, než má současná 166... 😒 :no: :no:
Pierro... S Alfou je konec. Cítím to... Příznivci Alfy nikdy netoužili po crossoveru. Tohle je položí... PS: Jdu na vrakoviště, pokusím se zachránit co se dá
Mari, nééé jááá nechci... nechci přijít o krásnou Alfu, tajemnou Lancii... Stačí že už jsme přišli o Rovera, Tatru, MG... Chci zase zpátky krásný BMW, šmrncovní Oply, klasický Saaby, líbivý Fiaty... Je to nějaká divná doba.... 😒
je to tak. Opustili svou silnou parketu a šli na pole neorané. Pak přišly problémy... Odliv zákazníků, ztráta důvěry... V soufalství pak staví různé paskvily a chtějí se chytat stébel... Pak přichází první vážné problémy: Redukce nákladů, propouštění, fůze... Další a další rány. Ten led je tenký a oni chtějí rozložit váhu na co nejvíc noh. Otázkou není jestli, ale kdy... přijde ta obleva...
Z dvoch dovodov: 1.) v automotive je striedanie krizy a konjunktury cyklicka zalezitost...teraz bol proste na rade Fiat...a bolelo to o to viac, ze ovlada takmer cely taliansky autopriemysel. tak sa to odrazilo vsade. Ale pojde to zas hore (teda uz ide). 2.) tu je to zlozitejsie: uradovalo viac faktorov. Hlavne to bolo ale nebyvale mnozstvo chybnych rozhodnuti...ale hlavne (!) cela skupina Fiat Auto zaciatkom 90. rokov nezachytila zmenu EU autopriemyslu. Nezacali uvadzat trhovo silne a vysoko ziskove premiove modely, kt. by zarabali peniaze...takze to islo dolu vodou (spolu s dopytom na domacom trhu).
Jo,jo, přitom přece ale levná auta... uspokojují největší část populace... a i přes to na takovýchto modelech automobilka málo vydělá?
Male auta maju malu marzu...ak nepostavis "silne" auto, tak mas problem...a boli Cinqucento, Seicentu, minule Punto, BRav👋Barva, Stilo silne modely? (Fans talianskych aut povedia, ze urcite, ale...).... ja mam pocit, ze nie! (Nenechaju v historii stopu ako Tipo, 500, Uno, mozno predminule Punto atd...) Boli sice dobrymi pokusmi. Ale iba pokusmi.... Dalsia vec: v 90. rokoch doslo k pozvolnemu posunu v potrebach zakaznikov. Dovtedy hrali velku ulohu aj take tie auta ako UNO? Tipo, atd...Ale s tym ako "dole" zostupili premiove znacky....zacali sa ocakavania zakaznikov posuvat smerom k luxusu. A nie som si isty, ci sa talianom podarilo idealne prsiposobit sa tejto zmenenej situacii (paradoxom je ze u malych luxusnejsich modelov Lancie to funguje....co ukazuje na spravnost popisanej "teorie"). No a este jedna vec: ak dojde ku krize na trhu a znizi sa spotrebitelska dovera (a v taliansku k tomu prislo), prvy koho to zasiahne su mainstreamove znacky. Clovek z priemernej prijmovej skupiny odlozi nakup auta skor, ako ten bohatsi... 😉
Dobrý rozbor :yes: :yes:
Jak se bude ještě dlouho vykládat o tom, že je Fiat v krizi? Popravdě? Už me to ser.e. Z Fiatu se za poslední rok stala jedna z nejzdravějších automobilek v Evropě (líp je na tom jenom VW a BMW). Furt tady někdo kydá na Fiat hnůj,ale Ferrari se prodává nejlíp, jak se kdy prodávalo, Maserati se prodává nejlíp jak se kdy prodávalo, Punto je nejprodávanějším autem už půl roku na (skoro)všech Evropských trzích, i když konkurence je obrovská!!. AR 159 ačkoliv to GTI neustále popírá, se prodává velmi dobře (líp než na svoji dobu bombastická AR 159). Brera je nádherný auto (ano je jiný,ale je krásný) a je vyprodaná (mimo jiné i třeba v Australii), Croma se prodává taky skvěle a v nejvyšších výbavách (o tom si třeba nejúžasnější auto na světě Superb může nechat jen zdát)... Na Sedici se do pořadníku ani nedostaneš. Lančka ačkoliv to teď táhne pouze Thesis, Ypsilona Musa jsou skvělá auta a prodávají se tak výborně. Ano jsou zde mezer (ale ty mají být v nejbližší době zaplácnuty) v podobě nového Brava, 149, Delty, nástupce Lybry, 169...atd... Přijde nová 500 )která už dnes má tak dobře marketingovou reklamu, že bude první tři roky výroby vyprodaná (ano GTI, klidně se s tebou vsadím o slipy ty bejku). Přijde možná nové SUV od Maserati (to aby to neměl v Evropě Touareg tak lehký). O prodejích v jižní americe (kde je Fiat bezkonkurenční jednička, o tom vůbec nemluvím).... KURA, v čem vidíte ten problém (ano s částí souhlasím s Markem,ale jen v části)?

Problém nevidím v tom jaký Fiat dělal auta. Ale v marketingu. Marketing mu v 90. letech umřel, žil v domění, že dobrý produkt se prodá sám. Bohužel svět se globalizoval a v tom jak víme, neprodává kvalita, ale Goebls huba. Fiat například úplně zazdil fleet. Dnes jede na fleet a všude ve světě... A s velkým úspěchem. Říkám!!! Do tří let, je FIAT opět 2. Evropskou automobilkou!!!
Jo, ale v Itálii, Wolffe 😉 Maj to těžký... hele, ty slipy beru... a rád je i prohraju... a před odesláním i vyperu. Fakt jsem na odezvu na F500 zvědavej... Přitom v srdci nesu Fiat a spol... velmi silně... nahoře to píši... takovej 128 coupé... to BYLO dělo.
wolffe, ale to ze doslo k prepadu tal. trhu je pravda 😉 to, ze Fiat bol v problemoch (vsimas si ten minuly cas tu aj v predchdzajucich prispevkoch) je pravda...a nech sa ti to paci, alebo nie, bude sa to pripominat dovtedy, kym Fiat nebude uplne ozdraveny (pretoze tie problemy, kt. mal boli dosledkom aj tejto krizy) 😉 To, ze trebars Brav👋Brava, Stilo & spol neslapali tak ako mali (a to tak ako svojho casu slapalo Tipo) je tiez pravda. 😉 Takze vsetko sa to tu bude pripominat vzdy, ked pride otazka na to, co sa to Fiatu v nedavnej minulosti stalo... 😉 Automobilka bola chora (a nebolo to zdaleka len o zlom marketingu. Talianske znacky totiz maju uplne iny charakter a uplne inu cielovu skupinu ako Nemci. Takze Goebles huba s tym moc nema co robit... 😉 ) a teraz sa uzdravuje (v com mas plnu pravdu). Ale * Ta to fakt nemusi. Neni ani jedina, ani prva, ani posledna, kt. si tym presla... 😉
mno na jednu stranu je pravdou ze v podstate cela skupina automobilek pod FIAT maji marketing....mno....rekneme spatny a to je jeste shovivave vyjadreni.....nevim jestli si Marko pamatujes, ale kdysi jsme se tu bavili o marketingu Alfy a shodli jsme se na tom ,o)...jinak je pravda ze skupina FIAT auto zacina mit slibne naslapnuto...tak ji drzme palce at to vyjde
uprimne..nepamatam....ale verim: je to velmi pravdepodobne, ze sme sa o tom bavili 😄 😉 Btw. ja myslim, ze aj ten marketing uz je super. Napr. ICE-bar Lancie na olympiade v Turine bol super napad...aj tie kratke filmy a wallpapery co k tomu boli :yes: Stranka na ktorej sa odpocitava cas do prichodu noveho 500 a mozes si tam kombinovat farby a vybavu tiez :yes: Fiatacky corporate design z tal. trikolorou, novy rad znackoveho oblecenia, nove internet. stranky FIATu, kolekcia mobilnych telefonov, a spustu dalsich veci....to fakt ocenujem. Fiat je vidiet. :yes:
a jasne, ze si pamatam....bolo to o tych ludoch so srdcom pre auta 😉 :yes: :yes: :yes:
Však sem Marko říkal, že máš v lecčem pravdu... Ale taky ne úplně.Ale hádat se nechci. No však ten marketng ty 500 sem uváděl jako dobrý příklad, že Fiat teď začal dělat věci konečně zprávně!!! Proto sems e taky vsadil o ty slipy... Ta tricolora na tý 500 je prostě bomba a už se vidím, jak si ji du vybírat... Jestli to někde neztakulhá, tak 500 bude takovej šlágr, že dokonce výroby neuspokojí zájem... Myslím, že i na japonským trhu to megastar (což se o žádném evropském autě dosud říct nemohlo). Je vidět Marko, že si v obraze. Sice si to krapet zjednodušil, ale v podstatě máš pravdu... :yes:
OK, OK. Ved ja som to nemyslel ako hadku 😉...chcel som iba vediet s cim nesuhlasis.... A ano, veci som trochu zjednodusil...nemam teraz moc casu ani chuti napisat detailny trachtat...takze ak neuvediem dalsi podrobnosti (a v suvislostiach) zjednodusit to musim...ianka by to moc nedavalo zmysel. 😉
Však ano... 😉
jooo jooo presne o tom byl nas rozhovor 😉 :yes: ...co se tyce toho marketingu....pro cloveka, ktery se o to zajima muze byt informaci dost, ale pro lidi mene zasazene benzinem si myslim by to mohlo byt lepsi.Na druhou stranu, pocitam se mezi ty vice zasazene benzinem, ale i tak se mi zda propagace tak nejak nedostatecna...jinak jsem mel namysli spise marketing z dob minulych...rekneme "temna"....coz se promita i do soucasnosti, tim, ze by nyni si myslim mel byt ve vetsim rozsahu, aby se skupina FIAT auto dostala o5 do "povedomi" lidi...
Bože!!! (a to jsem ateista) Může existovat ještě větší kýč než Lancia Y. Na těch fotkách vypadá opravdu strašně. To auto by skvěle zapadlo do průvodu alegorických vozů na karnevalu v Rio de Janeiru 8-s :no: >😁
podepište petici proti silničnímu zákonu www.chcetezmenu.cz/petice a čtěte www.chcetezmenu.cz a www.stalose.cz 😒