Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Cayenne hnusnej byl a hnusnym i zůstane. Ten lift jsem krom předních nasávacích děr a lehce pozměněných světel ani nezaregistroval. Nevím, co na něm tak tajili. Bohužel ale tohle pseudoporsche rozhodně nemusim 8-s
kvalita sa mu upriet neda, ale ten dizajn nie je nejaky uchvatny 😒 .
P.S. V clanku sa pise, ze je striebornej farby. Podla mna je cierne, alebo som farboslepy 😄 ?
P.S. V clanku sa pise, ze je striebornej farby. Podla mna je cierne, alebo som farboslepy 😄 ?
Klasika...naživo a na 22 palcových kolech to bude mazel... ale !!! je tady nová X5 a je neskutečně ve formě... Porsche by si nemělo dovolit prohrát s relativně sériovou značkou... nicméně... Cayenne tady není kvůli nám... když se bude líbit Amíkům, bude mít úspěch...
Jakube proboha nač by ti byly 22 palcový kola na SUV???? 😲
A co třeba na okrasu? 😉
bys byl za dobrýho kýčaře s takovejma kolama... >😒]
Jistě ... mezi lidma, co tomu rozumí, tak ano. :yes: Navíc kdo se SUVem ještě 😄 jezdí do terénu, byl by s 22" jako sebevrah ...
Vy všichni - čtěte VŠECHNO co Jakub napsal 😄 Je to určeno pro amíky. A tam se na SUV koukají jinak než tady v Evropě. U nich je 22" na SUV minimum. Blink. Já z toho zvracím také, ale je to holt jiná kultura. To, na co jsou u nás určené SUV, na to mají za velkou louží Trucky. I když, určené..trh říká něco jiného. Ale ještě pořád vnímáme SUV jako auto, které by mělo zvládat minimálně lehký a střední terén. Mno, ale to jsem odbočil 😄 Vnímat text v kontextu, signori. Capisca? 😉
Kycar ani nahodou! Poctivej cernej rapper z getta ma vkus.Kamo 😉
jasně - mezi svejma. 😉 :yes:
Znas to leopardi tanga, zlata nausnice jak splachovadlo od stare toalety a tlusty zlaty retez kolem krku. Nadava jak vsechno stoji za nic, nikdo mu nerozumi- neb bili kritici strhali jeho desku, macha kolem sebe bouchackou a obvykle stravil nejaky cas tam kde k opaleni potreboval solarko 😉
>😁 >😁 Asi tak. Kámoš jednou četl návod "Jak se stát ultimate hopperem". Škoda, že už nemá link, bylo to fakt dost drsny ... "... nezapomeň si na svou škodárnu s obrovským křídlem nalepit pruhy, aspoň to víc pojede ... pokud chceš, aby tvoje ulice vypadala jako ghetto, ulámej všem autům zrcátka - teda kromě své škodáry s pruhama". >😁
X5 je podobný hnus pro ty co se musí blýsknout a jinou značkou než touto, bmw a mercedes nemohou pro společenské hledisko jezdit. V garáži pak mají octavii II 4x4 kombi a svým dobrým kamarádům říkají, jak se s ní dobře jezdí :-!
😒 No, tak já doufám, že většina designových prvků na dnes prezentované Cayenne je pouze maskování. Osobně si dovoluji předpokládat, že např. zadní světla budou mít spodní linku rovnou, ten zadní nárazník se mi zdá jako parodie M paket X5, a nevím nevím jestli si na ten předek zvyknu ... první věc, co mě napadla, když sem se díval na fotky tohoto vozu, byla "proč se to tak divně tlemí" >😁 Tedy, jestli to ještě nevylepší, což asi ne, tak právě přišli o jednoho potencionálního zákazníka. I když, jak tu už někdo napsal, když se to bude vyhovovat "American consumer taste rules", bude to úspěšné. Škoda ... a to sem předchozí model vyloženě hltal ...
než předtím. Doteď byl Cayenne otřesný zepředu... Takto je to o dost lepší. Vypadá to agresivnějc a ostřejc. Tak to má být :yes: . Stejně ale mám problém přijmout SUV od Porsche ;-\ . Ale jinak :yes: 😉
Chápu, že pro mnoho srdcařů bylo obtížné přijmout Cayenne od Porsche, ale lepší Porsche s Cayenne, než Porsche s VW. 😉
😄 nevím jak je to provázané teď, ale pamatuju že Porsche mělo s VW nějaké vazby... Jak silné netuším. Postrádám náhradu za osmiválec 928
No vlastně projekt Cayenne/Touareg je Porsche/VW (asi jediná věc, co mě štvala na původní Cayenne po jízdě s Touaregem >😁 ). Nicméně Porsche, když má nějaké to volné €, investuje a kupuje akcie VW ... je to asi kravina, ale jednou se možná dočkáme, že Porsche koupí VW ... asi je to kravina, ale jak by vám znělo "Passat by Porsche", nebo, když to zavedu do extrému, "Fabia by Porsche"? Zní dobře co? >😁 :yes: :-!
Passat by Porsche? Proč ne. 1994/95 a Audi RS2. Audi by Porsche. A Audi JE VW. Jo, systém Quattro a většina dílů byla orig. Audi, ale motor (větší turbo, mezichladič, vstřikování, vačková hřídel, zapalování, nízkotlaké výfukové potrubí) byl předělán u Porsche. Brzdy a podvozek vyvynuli lidi u Porsche. Kola a zpětné zrcátka byli dokonce přímo z 964 Turbo 😄 RS2 se dokonce montovala v Zuffenhausenu, by Porsche. Porsche a VW jsou více provázaná, než se zdá 😉 Vem si už jen brouka.. Jo mimochodem, RS2 se začala dělat krátce poté, co tam Porsche přestalo ručně (!) kompletovat Mercedes Benz 500E (W124), jedno z nejbrutálnějších sleeper sedanů vůbec 😉
Tie ostrejšie linky vpredu sú fajn (ak to tak bude v skutočnosti), potom to ale nejako neladí s celkovou "boubelatostí" tvarov Cayennu.
Nový Cayenne se mi líbí o dost mín než před faceliftem.Proč? Zatim nevim,nedokážu přesně identifikovat jednotlivé detaily (zatim mě napadaj přední světla),ale každopádně jako celek a podle fotek se mi moc nelíbí (třeba to bude v reálu uplně jiné).Ale chtěl bych se zamyslet nad něčím jiným a to je otázka SUV od Porsche.Ze začátku jsem to nějak nemohl překousnout,ale pak si člověk uvědomí neúprosnost trhu a nutnost generovat zisk a už s tim nemám takovej problém.A nebo to napíšu jinak.Pokud Cayenne znamená větší zisk Porsche a víc peněz na vývoj sportovních modelů tak jen víc Cayenne.Myslim totiž,že úspěch Cayenne může za to,že Porsche mohlo dotáhnout do série Carreru GT (po finanční stránce) a možná proto měli i peníze na Cayman.A doufám,že to bude znamenat i Panameru.Vím,že skalní příznivci Porsche mě asi odsoudí,ale luxusní rychlé 4dveřové Porsche se mi docela zamlouvá a společně s 4dveřovým Astonem by to mohly být super auta.A když se podívám ještě dál,tak bych mohl vidět komerční úspěch Panamery a peníze na vývoj budoucího nástupce Carrery GT,takže překousnu Cayenne a budu se těšit na další budoucí Porsche.
První model Porsche Cayenne byl překrásný, ale tento jestli to tak zůstane tak tak budu příznivec BMW X5...
Tak tohle si určitě udrží příčku...nejméně prodávaného mid-size SUV v USA. >😁
Mno, když sem viděl Cayenne poprvé, docela zklamání - podle mě je to auto nesmysl od první myšlenky, ale móda holt velí jinak. Asi jede perfektně, ale design je fakt :no: :no: . Ale po tom faceliftu...přísloví, že nikdy není tak špatně, aby nemohlo být hůř je tu naplněno. Ty světla - prostě hrůza. Teď už si to koupí snad jen partička snobů toužících po tom být in za každau cenu. S takovou konkurencí (nová X5 - prostě nádhera) to nemůže zvládnout. Možná se pletu...uvidíme :-!
Zajímalo by mě co je podle tebe na Cayenne nesmyslnáho? Jistě, móda velela, ale Porsche se s tím vypořádala skvěle. Základ konkuruje X5/Q7/ML díky N1, vrchol je prostě vrchol, pomohlo to zachránit Porsche, a je to. To je příliš velký úspěch na nesmyslné auto, nemyslíš?
>😁 >😁 >😁 ...musím se smát - přece nebudu pro Cayenne brečet... 😉 Děsí mě na tom ovšem jedna věc - a sice očividná nemohoucnot současného designového oddělení Porsche... Protože když tohle vidím, napadá mě, aby třeba Panamera, na kterou se těším, nakonec opravdu nevypadala jako na některých předběžných fotomontážích - pak už bych se asi nesmál... 😒
Zdánlivě nemožné se stává skutečností. Z každého pohledu ošklivý a nesmyslný Cayenne dostává ještě ošklivějšího a o poznání nesmyslnějšího nástupce. Zepředu i zezadu je to naprostá hrůza, která daleko překonává starší model i moje nejhorší představy. Ať se dívám jak se dívávám, nevidím ani jediný detail, který by design nového Cayennu posunul třeba jen o milimetr dál. Těžko říct, jak moc se bude "definitivní podoba" lišit od tohoto (už ani není moc co zkazit..), ale nechme se "překvapit".. Starý Cayenne splnil svůj účel, zachránil automobilku. Teď by bylo nejlepší ho zaříznout bez nástupce. Dostalo by se mu tak alespoň odměny v tom, že by se stal klíčovým a jedinečným modelem v historii Porsche.
Ok... jen by mě zajímalo v čem byl staý Cayenne nesmyslný? Nebo se snad zařadíš mezi lidi co nadávají na všechna auta 1+mega, s tím, že jsou nesmyslná?
Ani ne. Ok, sem zaujatej, celá kategorie SUV mi přijde víceméně nesmyslná. Ale to je trochu na jinou diskusi 😄 . A o té ceně, mé vysněné auto, shodou okolností stejné značky, by mě stálo (kdybych na něj měl) tak kolem 1,9 mio. Cayenne konkrétně měl pro mě smysl jen aby vydělal na vývoj Carrery GT a dalších skvělých modelů. Svůj účel podle mě splnilo. Další existence SUV značky Porsche je nadbytečná (ty by sis snad koupil Ferrari Canyonerro? 😉 ). Toť můj názor a nikomu ho necpu.
"Ferrari Canyonerro" >😁 >😁 Jj, jinej člověk - jinej pohled. Souhlasím s tím, že Cayenne by mělo vydělávat na vývoj pokračovatelů legend. Pokud si to Porsche umí nyní vydělat i bez Cayenne, je to ok. Ale zase já bych rád nějakého nástupce, protože na Cayenne sem si osobně brousil zuby. Než ale tohle, radši nic, s tím souhlasím ... ;-\
..ačkoli oproti původnímu Cayenne to ztratilo na "originalitě". BTW. Zadní světla jsou zcela jistě podvrh dosazený ve fotošopu, takže tam bych byl s hodnocením zatím schovívavý..
to bude prima dodavka >😁
A proč by jako neměla být? Až si TY budeš kupovat premium SUV, pak si s ním taky dělej co chceš, já ti do toho kecat nebudu. :no:
Neprijali vo vw dizajnera so sangyongu???? Dobra praca >😒] >😒]