Novinky
0
Jedno CORRADO mám na prodej. Vykuchal jsem G60 a narval tam EATON. Fouká 1.5 Baru...Kdyby někdo měl zájem, mám ho na SBAZARu.728699987
Přejít do diskuze
A k čemu? Stejně ta petice nic nezmění..Jinak je to v podstatě dobrý zákon se spoustou chyb..A na těch je potřeba pracovat..Chcete mi snad někdo namluvit že jste to nějak evidentně pocítili? Já jezdím pořád stejně, ale pokuta zatím ještě žádná..jediný rozdíl vidím v tom, že se to na silnicích uklidnilo..takže nemám důvod nadávat na něco, co má zatím evidentně dobré výsledky.. :-!
podepište petici proti silničnímu zákonu www.chcetezmenu.cz/petice a čtěte www.chcetezmenu.cz a www.stalose.cz
Jel jsem, zkoušel to, i přes díry... ZZ se těší až to tu napíšu... tak ho trochu napínám... 😄 Myslím na podvozku.
Proč to asi do Rollse dodává Citroën? 😉 Ale je to, jak píšeš: "kdo nezkusil neuvěří". Ovšem chápu, že někdo má rád tvrdší nastavení. Pro extra pohodlné cestování ale neznám lepší volbu :yes: 😉
No nej zážitek mám když jsme jeli pro jeho ségru do práglu na letiště..zpátky jsem celou cestu prospal v kufru.. >😒] >😒] škoda že jeho ségra nechtěla spát taky.. >😒] >😒] ..ale zpět k autáku..at si říká kdo chce co chce o hydropneu..je to jeden z nej(ne-li nej) podvozků vůbec..kdo nezkusil neuvěří..a ty sedačky..byly fakt luxusně pohodlné..
Tohle lítalo 235 😉 Otáčkoměr byl už ale lehce v červeným >😒] Jo, křesla v Xantiích jsou super :yes:
Jo,kamarád ji měl přesně před deseti lety funglovku, ale v tdčku..ale lítalo to taky dvě kila..a ten podvozek..labutí píseň..asi nej svezení jaké jsem kdy zažil..a to jsem na stopa sjel republiku několikrát v kdejaký káře..fakt na to taky rád vzpomínám..
První, které jsem měl k dispozici, byla Škodovka 105L 😉 Moje vlastní první byl Citroën Xantia 2.0i 16V 111kW (150k) - neuvěřitelný brko :yes: 😉 Byl to vůbec jeden z prvních vyrobených. Na tu dobu mega výbava: všechno v el., šíbr, automatická klima, centrál na DO, elektrony. No prostě auťák snů. Tmavě lahvová zelená metla. A hlavně to mělo hydraktiv - možnost měnit tuhost podvozku. Po stisku tlačítka "Sport" to ztuhlo a z pohodlné kolébavé kačeny byl závoďák 😉 :yes: To auto mi navždy zůstane v srdci :yes:
Hmm, neveřím, že to teď napíšu, ale zejména zepředu to vypadá fakt hezky. Na zadku mi vadí ta A6 Avant světla - čekal bych víc originality. Ale jinak :yes:
No to je velmi zajímavé téma..já jsem měl první auták po našich: škoda 120 s motorem 135 pětikvalt..super vozítko..škoda že jsem ho tak uhnal. Po totální generálce motoru jsem s ní letěl z pětikilometrového kopce 180( tacho-nekecám), ale to už jsem se bál že fakt něco uletí..jinak další peugeotek 309, 406 a dnes mám jenom služebku fábku..není nad užívání cizího auta >😁 >😁
Prve som si kupil podla stavu penazenky, Daewoo Nubira (2000), ale bola to 1.6 16V a 110 koni, celkom slusne to jazdilo. Neskor Ochcavka 1.9 SDI a teraz Leon 2.0 TDI Stylance na 17" 😄
Kdyz jedes timhle autem v levym pruhu, a vidis nekomu v normalnim aute na klin (koukas na nej z vrchu), mas nad nim moc, prevahu. Zaroven on se boji, ze kdyz ti rupne v bedne, rozlousknes tim svym kramem jeho 120ku na soucastky. Ne vazne, tyhle auta jsou dobry na to, ze berou 14 16l v benzinu a 10 12l v nafte. Takze podporujou mezinarodni terorismus a ekologii.
Může mi někdo ze zasvěcených čtenářů (nejsem nijak extrémní fanda aut) vysvětlit, k čemu je dobré toto auto a případně jemu podobná? Všechny ty "terénní" kombíky, Hondy CRV, touaregové nebo mercedesy M. Nemohu se ubránit dojmu, že jsou to auta naprosto na H.... a že jejich úspěch je jen výsledkem brutální mktg masáže.
já měl jako první Škoda 110L, to bylo žrádlo, vůbec jsem se o to auto nebál 😄 a tak jsem vymetal kdejakou polní cestu. Pak jsem nějakou dobu jezdil s Fordem Scorpio, r.v. 1991 a teď mám "všemi nenáviděnou" 1.2 HaŤaPku 😉 r.v. 2005, najeto cca 15000 km.
Ahoj GTI, nebyls včera dlouho na sluníčku? Nový Passat je "neokázalý, s přirozenou linií"? O.K. vím přesně co myslíš, ale v poslední době už to není co bývalo... Takže šup zpět na zem z prémiového segmentu a do boje s Toyotou.. >😁
Tak taky přihodim svůj trošek do mlýna.První kára byla Honda Civic coupe.Chtěl jsem něco,co bych sehnal tak za 100k a dobře to vypadalo a jakž takž jelo (asi jako chce každej mladej kluk),takže nakonec Civic,trochu bouchlej na levej předek,ale dalo se.Bylo to super ježděni, 1.6 v benzínu 92kw a auto 1060kg.Ted,když se ohlídnu zpátky,tak jsem rád,že to nebylo silnější,protože bych to jisto jistě někde rozstřelil.Pak už mi to přestávalo stačit.No znáte to,člověk si zvykne a chce víc.Tak jsem hledal a hledal a nakonec se z toho vyklubala Celica ve dvoulitru 96 rok.To bylo krapet jiný kafe.Dodnes si pamatuju,jak jsem jí vez domu a když jsem najel na dálnice,tak jsem si jí cvičně zkusil a jen jsem koukal,jak se v pohodě dostala na 200.S Celdou bylo dobrý ježdění,sice přdchozí majitel byl trochu prase,takže jsem si s ní pěkně pohrál (žádnej tuning/tuzing),ale opět spokojenost.Spíš je sranda poslouchat lidi kolem,hlavně spořílky,málo kdo totiž pochopí,že se chci bavit.To je pořád,kdy si koupim něco normálního,co nežere 10l a víc a to hrozný povinko atd... Na to mám universální odpověd,že naftu v kombajnu si můžu koupit až bude rodina,ted,dokud to jde si chci plnit,v rámci možností,svoje sny a bavit se.
to GTI: 110R Coupe :yes: :yes:
to GTI: 110R Coupe :yes: :yes:
Mohlo se to jmenovat VWolf, volkswagen do lesa, udelanej z golfu, usetrilo by se za pismenka. Ceskej offroad by se naproti tomu melo jmenovat Zetor. Zetor Crystal. Kazdej, kdo zije na vesnici, vi, ze Zetor to zvladne, zetor to projede, zetor te vytahne. To jmeno ma zvuk. Yetti? Co to je? Messneruv kamarad v kozichu.
😄 Reagoval jsem na to, žes psal, žes koupil Mitsu, rok výroby 1996... a že tedy pokud jsi ho nekoupil minulej tejden (tedy jako 10ti letej vrak) tak že volám bravo, protože to byla dobrá kára... 😄 :yes:
No yeti není kopie roomstera.je to něco jinýho je to hezčí je k světu krásnej.bude to možná 4X4 ale eště se to neví jistě.se těším 😄
Tu se nikdo nikdy nehádá,tak bacha,tu se sděluji výlučně subjektivní názory a ve finále je z toho mela. 😉
Takze ak to bolo myslene tak, ze Mitsubishi nie je "v kondicii" (a nebolo ani minuly tyzden) tak potom uz chapem 😄 😉
Ano tych par rokov po revolucii sme Mitsu zachytili este v kondicii, potom prislo desat rokov Mitsu-katastrof ;-\ Ale zda sa, ze uz to bude dobre. Na nove Pajero sa tesim, a myslim, ze z dvojice klasickych SUV ktore by som chcel - keby som SUV chcel - (Discovery, Pathfinder) bude za par tyzdnov trojica. 😄 😉
Preco minuly tyzden? 😄 Naahodou...je to fajn autak. Ma to perfektny podvozok...je na tom citit skusenosti z tych rokov odjazenych v rallye. 😉
Moje prve auto bol Moskvic Roadster Monoposto, zlta farba, zapnutelne svetlomety, trubka, plexisklovy windscreen, a dva pedale...akurat sa clovek naslapal. >😁 Ale prvy AUTO-MOBIL bol (novy) Mitsubishi Lancer 1,3 rocnik 1996. 😉
Zdá se,že ochota sdělit s čím kdo začínal je malá....Tak se nebojte!!!No jo,v roce 1975 toho moc na výběr nebylo,pro ty 15-35 leté.Ti starší,kolem 40,zažili přibližně stejný, nic moc výběr:no:
Z tohoto pohledu,to není na tebe, GTI, ale obecně mi přijde občas úsměvné,proč se lidé čílí nad HTP,nafta nebo benzín,Roomster hrůza nebo nehrůza,Logan,atd,atd, VW ano či ne...protože na trhu je takový sortiment aut,že k dokonalosti chybí už jen to,aby každý měl na to,co se mu líbí a co by si přál(např. na nějakou tu ikonu).
Já bych si,pokud brát auto jen podle designu a "originality" vzal C6 v plné palbě (aby se v něm odvezli 4 lidé).
Z 911, Lamba atd jsem už vyrostl,ale v Paříži u nich stejně zase budu stát a mačkal se s ostatními lidmi.... 😉 Patří to k atmosféře.
Z tohoto pohledu,to není na tebe, GTI, ale obecně mi přijde občas úsměvné,proč se lidé čílí nad HTP,nafta nebo benzín,Roomster hrůza nebo nehrůza,Logan,atd,atd, VW ano či ne...protože na trhu je takový sortiment aut,že k dokonalosti chybí už jen to,aby každý měl na to,co se mu líbí a co by si přál(např. na nějakou tu ikonu).
Já bych si,pokud brát auto jen podle designu a "originality" vzal C6 v plné palbě (aby se v něm odvezli 4 lidé).
Z 911, Lamba atd jsem už vyrostl,ale v Paříži u nich stejně zase budu stát a mačkal se s ostatními lidmi.... 😉 Patří to k atmosféře.
Hm, 110 R Coupe :yes: , jinak začátky naprosto shodné Škoda 100, tenkrát za 3.500, pak Opel Kadett, žluté třídvířko, 4 kvalt, byl jsem tenkrát v sedmém nebi, ... atd.
Nejak nechapu, proc schovavaji design, stejne bude stejny jako tuareg a golf plus dohromady, stejne nic noveho nevymysli....😄
😄 Moje první kára? No... zvažoval jsem tehdy 911ku (tu jsem ale jenom zvažoval... protože nakonec to vyhrála... ŠKODA 😄 100 deLuxe... neskutečný dělo... v "50 od GTI" máš příspěvek, jak se tu tehdy "prodávala" auta... tam o tom píšu. Já jí bohužel vytáčel, jako tu 911 takže jí jednou vylítla klika vanou ven... ale vydělal jsem na tom, po půlročním shánění jsem obstaral novej motor - 110 Lux, ten měl asi o 200 koní víc 😄 ... něco neskutečnýho... pohádka máje hadr. :yes: ovšem někdy v půlce osmdesátejch jsem si pořídil už opravdu skoro911ku - Škoda 110 R Coupe... a to bylo NĚCO... mezi těma Trabantama valit auto, cos ho v mlze od 911ky fakt nerozeznal 😄 ...krásnej vozejk. :yes:
A vůbec největší ikonou všech dob je pro mne Bugatti Atlantic. Nejfantastičtější kupé co kdy spatřilo světlo světa. 😄
Tak jestli myslis klasiku tak Aston BD5, Klasicky Range Rover😄 , E-Type a Citroen DS, Mini, Volvo 480ES ( naprosto nedoceneny vuz), BMW 507
čoveče nejseš troškař - anglofil každým coulem! 😉 Tak já teda Vanquish S bych taky mohl. Vlastně jakejkoliv Aston. Vantage i DB9. Jsou to úžasný auta. Stejně tak se mi líbí i Bentleye. Co nemusím je Rolls. Připomíná mi rakev. Co naopak můžu jsou Jaguáry. Všech typů i s přepážkou... 😉 Stejně jako Rovery. Ale Ikon, těch je jen pár. Pro mě to jsou v zásadě čtyři auta v poválečné historii: Ferrari Dino, Porsche 911, Jaguar E-Type a Aston DB3
to je v * jak jsou někde levný auta! 8-s Já dal za toho golfa v 95 (to mu bylo 5 let) 120.000,- Kč!!!! No koukám, že moc lidí se tu nechce chlubit s čím kdy jezdilo poprvně. Tak jiná kontrolní - co je vaší největší automobilovou ikonou???
V te dobe uz mel 7 let ( myslim )- o stavu ti napovi ze jsem ho kupoval za 1000 tamni meny a prodaval za 900
Bohuzel vysnenym vozem Paroubka je take Jaguar- on i Topolanek s Jeepem taky nema moc smysl pro esteticnost
Jo, ten Golf G60 měl motor z toho Corrada. G dmychadlo se tuším jmenoval ten kompresor. Zajímavé bylo že se s tím dalo jezdit i za 8L... Mě se taky Corrado líbilo, hlavně ten sexy zadeček 😄 :yes: . Moje první auto byla Schade 110L- modrá s černou střechou. Od 70ti nahoru tak lítala po silnici, že jsem ji volantem náháněl jak splašeného koně >😁 >😁 :yes: Byla to strašná kraksna. Žigul 1600 to byla jiná káva 😉 :yes: Vůně koženky a benzínových výparů... Tehdy to bylo dělo děl... :yes:
Já "Leninovy saně" v kombi,předělané ze 408 na 412,aby to jelo,jednookruhové brzdy,šajtra pod volantem,uprostřed se to pak jednou zlomilo(vozilo materiál na stavbu) a šlo do šrotu. :no:
Snad se brácha GTI neurazí,ale další krabice na kolech,takže děkuji,ne.Ale a´t se to prodává a lidé mají práci(v EU). :yes:
Snad se brácha GTI neurazí,ale další krabice na kolech,takže děkuji,ne.Ale a´t se to prodává a lidé mají práci(v EU). :yes:
Chlapi, pojďme napsat co jsme měli kdo za první auto! Teda já měl ještě před golfem žigulíka, ale ten nebyl jenom můj.
Corrado byl můj pubescentní sen. Pak když jsem sháněl své první auto, bylo právě Corrado objektem mého zájmu. Jenže jsem nechtěl VR6, která by mě sežrala. Jiné verze (hlavně nevytuněné) však nebyly k dispozici. Nakonec jsem si pořídil dvojkového Golfa G60. byl r.v. 1990 a já to auto miloval. Lítalo jako drak a jeho 160 koní (118kW) dokázalo s 1000 kg vážícím autem opravdové divy. Kam se sralo soudobé GTI... 😉
Pierro: víš že já nikdy nepíšu sprostá slova, proto se vyserme na ty * a vzpomeňme radši naše modly na kolech 😄 😄 PS: když už jsme pod VW, co takhle Corrado 😉 :yes:
No audinu má možná Rath jako služební ale soukromýho bude mít apoštola anebo oktávku, myslím si. 😉
k tomu prvnímu to tedy moc nepasuje... Myslel jsem že Jaguara si berou spíš fajnšmekři, ne seladonové za zenitem... No nic musím se ještě hóóódně učit 😄 😄
Skicy byly pěkné což o to, ale realita bude bohužel asi jiná. Z boku to působí dojmem obézního golfu. Takové auto k ničemu. SUV to pořádně není, kombík taky ne. Ani kočka ani pes. Snad leda tak prasopes. >😒] No nechme tomu čas. Soudit budu až si toho Tiguana prohlédnu. Apropos proč to divné jméno?? proč ne třeba Leguan anebo ovnou Varan???
Jo macek macek, rozdal pár facek! Ať žijou doktoři! >😁 A schválně kdo z vás ví, v čem jezděj doktoři??
ne zas tak strasne to nebude ... ale nevim ci to nebude tloustik na kolech ... jo ket to obuje tak 22 tak ne .. ale ... 😄 😉
a z toho soudím já, že ta tvoje představivost bude asi bujná.. 😄 A pokud byl vždy u tebe výsledek byl horší než očekávání... tak vážení přátelé.. podle slov sepa nás čeká obluda půlstoletí... 😉
a okrem toho netrpin nedostatkom predstavivosti .. vidim kam ktore linie pokracuju .. ano zivim sa tym som designer ... a vzdy bolo moje ocakavanie optmistyckejsie ako vysledok ....
jezis kukni proporciu .. kukni tuarega .. a kukni ostatnu produkcciu a smerovanie VW ... a zistis .. a ano je tu prototyp s lepenkou a sudim to co vidim ...
pekna kresba... :yes:
a Marko...nevies nahodou ze Q5 bude vychadzat z tiguana alebo bude väčsi
na platforme...?? 😉 😄 :yes:
a Marko...nevies nahodou ze Q5 bude vychadzat z tiguana alebo bude väčsi
na platforme...?? 😉 😄 :yes:
... šetření nákladů ... kolik roků dělá VW stejně kliky??? Tomu říkám "šetření nákladů"!!! SEAT, AUDI, ŠKODA a VW. Hrajou machry a kliky u dveří jsou staré tak 15 let... :no:
Hmmm, jak to rict, hmmm, rekl bych, ze budu recyklovat, nebo-li za Ciellem se stavim, ale ne kvuli objednavce... ;-\
Jo... já to také nečtu, učinil jsem výjimku - psali tam o všech generacích Golfu. Ta Octavia se prý začne prodávat od ledna. Bude to lidový Allroad... a očekávám velký zájem.
No kdyby to vypadalo jako ty snímky z autobildu,tak ani popel..ale tyhle spyphotos mi tohle auto předvádí v nepříliš dobrém světle..a vlastně proč se handrkovat o nějaké zakamuflované auto, když reál bude určitě krásnější.. :-!
Ty skici vypadaji nadejne, ale v realu to vypada, ze vw se zdesil te spousty invence a smrncu, kterou vlozil do toho znameho modreho koncepru a opet odvazne strhl kormidlo smerem k dustojnemu pohrebnimu vozu. No, uvidime.
No asi jsem jediný, komu se to nelíbí..ze předu mi připomíná okopírovanou suzuki grand vitaru a jinak bok je typicky vw, ale jako celek se mi prostě nelíbí. Jak říkám, něco jako škaredka Q7.. :no: :no:
copak dělám v zoo..?? >😁 no vlastně... ;-\ počkej.. no jak jsem to tak zhodnotil.. tak jo.. 😒 Ale každá zoo... potřebuje nějaký dozorce.. >😁 >😁 :yes: 😉 A leguána zásadně nutím jen s klecí... >😁 >😁 :-!
Proč by se měla "modifikovat" plosina Fabie, když už to bude u VW hotový?..šetření nákladů...to je v poslední době víc a víc používaná metoda..
chtěl bych vědět jak to přes tu izolepu poznáš že je to neokázale střihlé 😄 neříkám ovšem že to tak nakonec nebude
Koukám na to, župan nežupan... bude to silnej pořez. Pokud děláš do baletu, už dávno jistě jezdíš v něčem jiném. Zajímavé... jak to prostě VW vždycky umí střihnout - neokázale, jistě, s jaksi... přirozenou linií. Tak ještě chvíli vydržme... jedno je však jisté už dnes. Težko budeš hledat někoho lepšího. BRAVO TIGI :yes: :yes:
To v zadnem pripade, Yetti bude upraveny Roomster a ten zase sedi na modifikovane plosine Fabie, takze sourozenci ano, ale dvojcata ne.
A tak to mne uniklo, SadoMaso prilis nectu... Jeste pro , OII ma jednu vyhodu proti Uproadu a tou je priraditelny pohon zadnich kol, coz Stilo nema, ale par jich tu na vychode jezdi a musim uznat, ze rozdil oproti standardni verzi je marakntni...za malo penez hodne muziky.
Bylo by to pochopitelne, kdyz Skoda planuje Roomster offroad (dobra Yetti, ale kazdy vime sve), pak by mohla udelat to same s OII. Navic dnes jiz alespon se 140k TDI, 105k varianta by byla nedustojna. 😉
Přes všechny mé výhrady k této třídě vypadá ta kresba Autobildu nadějně pro VW... :yes: Co mě okamžitě praštilo do očí, je zejména podobnost přední části s Infinity FX - viz. [odkaz] ...
Dobre ze pises.....koluju take famy, ze nieco podobne by sa mozno mohlo objavit v Parizi za necele dva mesiace...neviem co je na tom pravdy, ale.... 😉
Zatiaľ mi pripomína Touarega vypratého na 60tku 😄 Trochu sa zbehol. >😁 Ale ako si hovoril. Možno si zvyknem... 😉
Co myslis pod zadnou castou 😉 Ja pozeram na tie obrazky a zda sa mi ze to sedi. Teda zvazujuca sa stefa, zvysujuci sa ponton, aj male tretie okienko(pokial ho vidiet). Zo zadnej casti toho moc poznat na fotkach nejde - ta je zamaskovana dokladne, ale: svetla idu "za roh" ako na obrazku, pod nimi je evidentne vykrojenie akona AB obrzku. To ostatne poznat nejde....moze to byt sucast maskovania... 😉
Počkal bych si na Yetiho...budou to dvojčata, ale za jinou cenu..a design bude živější a ne usedlej...YETI :yes:
taky se obávám, že ten zadek bude mnohem horší.. ;-\ předek vypadá vcelku dobře a asi bude kopírovat Eose do poslední mrtě a zadek si vezme z Golfa Plus... >😁 - to takhle vypadá na pěknej bastl... >😁
já vím- bude to dokonalý koník segmentu 😄 >😒] 😉 Ale nejhorší na tom je že to asi bude pravda... Vlastně proč nejhorší... Vypadá fakt k světu (zatím) :yes:
Na tych fotkach je to auto tazko zamaskovane...AutoBild (ktory ma vcelku presne informacie a az na detaily sa vo svojich kresbach trafi do zakladnych tvarov takmer vzdy) zverejnikl tieto obrazky: [odkaz] resp. [odkaz] Ono to stavrnenie aj vcelku zodpoveda sucasnemu design-direction VW. A nebolo by to najhorsie :yes:
Konecne jsem zjistil k cemu by se metamorfoza Golfu Plus v Tiguan dala prirovnat...Fiesta vs. Fusion a to dokonce vc. pojeti zadni casti vozu. Jiste, prodavat se bude a naklady na vyvoj? Relativne nizke, podvozek Golf, pohon kol 4motion zakladni struktura karoserie G Plus... O to vic zamrzi, proc nas domaci vyrobce neudela neco podobneho. Lidi by za zvysenou OII s allroad lookem utrhali skodovce ruce.