Novinky
0
8-s 8-s :😉 😐 😐 😉 😄 😄 :yes: Zvyknu si...
0
GTI Ti vysvetlí, že prečo by si si mal na neho zvyknúť, a prečo by sa Ti mal páčiť 😄 😉
0
já vím- bude to dokonalý koník segmentu 😄 >😒] 😉 Ale nejhorší na tom je že to asi bude pravda... Vlastně proč nejhorší... Vypadá fakt k světu (zatím) :yes:
0
Zatiaľ mi pripomína Touarega vypratého na 60tku 😄 Trochu sa zbehol. >😁 Ale ako si hovoril. Možno si zvyknem... 😉
0
😉 :yes:
Pane dealer- jednoho Leguana prosim 😉
Počkal bych si na Yetiho...budou to dvojčata, ale za jinou cenu..a design bude živější a ne usedlej...YETI :yes:
To v zadnem pripade, Yetti bude upraveny Roomster a ten zase sedi na modifikovane plosine Fabie, takze sourozenci ano, ale dvojcata ne.
Proč by se měla "modifikovat" plosina Fabie, když už to bude u VW hotový?..šetření nákladů...to je v poslední době víc a víc používaná metoda..
Konecne jsem zjistil k cemu by se metamorfoza Golfu Plus v Tiguan dala prirovnat...Fiesta vs. Fusion a to dokonce vc. pojeti zadni casti vozu. Jiste, prodavat se bude a naklady na vyvoj? Relativne nizke, podvozek Golf, pohon kol 4motion zakladni struktura karoserie G Plus... O to vic zamrzi, proc nas domaci vyrobce neudela neco podobneho. Lidi by za zvysenou OII s allroad lookem utrhali skodovce ruce.
Dobre ze pises.....koluju take famy, ze nieco podobne by sa mozno mohlo objavit v Parizi za necele dva mesiace...neviem co je na tom pravdy, ale.... 😉
Bylo by to pochopitelne, kdyz Skoda planuje Roomster offroad (dobra Yetti, ale kazdy vime sve), pak by mohla udelat to same s OII. Navic dnes jiz alespon se 140k TDI, 105k varianta by byla nedustojna. 😉
Už byly publikované snímky - Octavia scout - poslední Svět motorů - jsou tam dva detaily.
A tak to mne uniklo, SadoMaso prilis nectu... Jeste pro , OII ma jednu vyhodu proti Uproadu a tou je priraditelny pohon zadnich kol, coz Stilo nema, ale par jich tu na vychode jezdi a musim uznat, ze rozdil oproti standardni verzi je marakntni...za malo penez hodne muziky.
tak info o pouziti CR misto PD me prekvapila!
mě ne.. 😄 >😁
Tak to zase neprekvapuje me! >😒] >😁
>😁 >😁 :yes: :yes: :yes: >😁
Vy 2 jste se hledali😉 2 prekvapeny-neprekvapeny😄 ciello, ze tys mu uz ten leguan vnutil?😉
copak dělám v zoo..?? >😁 no vlastně... ;-\ počkej.. no jak jsem to tak zhodnotil.. tak jo.. 😒 Ale každá zoo... potřebuje nějaký dozorce.. >😁 >😁 :yes: 😉 A leguána zásadně nutím jen s klecí... >😁 >😁 :-!
Na tych fotkach je to auto tazko zamaskovane...AutoBild (ktory ma vcelku presne informacie a az na detaily sa vo svojich kresbach trafi do zakladnych tvarov takmer vzdy) zverejnikl tieto obrazky: [odkaz] resp. [odkaz] Ono to stavrnenie aj vcelku zodpoveda sucasnemu design-direction VW. A nebolo by to najhorsie :yes:
Vypada to dobre, ale prave zadni cast spy pics neodpovida. 😉 Jinak to vazne neni spatne.
taky se obávám, že ten zadek bude mnohem horší.. ;-\ předek vypadá vcelku dobře a asi bude kopírovat Eose do poslední mrtě a zadek si vezme z Golfa Plus... >😁 - to takhle vypadá na pěknej bastl... >😁
Co myslis pod zadnou castou 😉 Ja pozeram na tie obrazky a zda sa mi ze to sedi. Teda zvazujuca sa stefa, zvysujuci sa ponton, aj male tretie okienko(pokial ho vidiet). Zo zadnej casti toho moc poznat na fotkach nejde - ta je zamaskovana dokladne, ale: svetla idu "za roh" ako na obrazku, pod nimi je evidentne vykrojenie akona AB obrzku. To ostatne poznat nejde....moze to byt sucast maskovania... 😉
Přes všechny mé výhrady k této třídě vypadá ta kresba Autobildu nadějně pro VW... :yes: Co mě okamžitě praštilo do očí, je zejména podobnost přední části s Infinity FX - viz. [odkaz] ...
pekna kresba... :yes:
a Marko...nevies nahodou ze Q5 bude vychadzat z tiguana alebo bude väčsi
na platforme...?? 😉 😄 :yes:
a Marko...nevies nahodou ze Q5 bude vychadzat z tiguana alebo bude väčsi
na platforme...?? 😉 😄 :yes:
Koukám na to, župan nežupan... bude to silnej pořez. Pokud děláš do baletu, už dávno jistě jezdíš v něčem jiném. Zajímavé... jak to prostě VW vždycky umí střihnout - neokázale, jistě, s jaksi... přirozenou linií. Tak ještě chvíli vydržme... jedno je však jisté už dnes. Težko budeš hledat někoho lepšího. BRAVO TIGI :yes: :yes:
chtěl bych vědět jak to přes tu izolepu poznáš že je to neokázale střihlé 😄 neříkám ovšem že to tak nakonec nebude
Připomíná mi to tak trošku obludku typu Q7..nebo spíše nafouklý golf plus.. :no: :no:
Brejle prodávaj v Kotvě ve třetím patře...
😉
No asi jsem jediný, komu se to nelíbí..ze předu mi připomíná okopírovanou suzuki grand vitaru a jinak bok je typicky vw, ale jako celek se mi prostě nelíbí. Jak říkám, něco jako škaredka Q7.. :no: :no:
O Quasimodovi nemám iluze... ovšem znám jeho siluetu...
No kdyby to vypadalo jako ty snímky z autobildu,tak ani popel..ale tyhle spyphotos mi tohle auto předvádí v nepříliš dobrém světle..a vlastně proč se handrkovat o nějaké zakamuflované auto, když reál bude určitě krásnější.. :-!
Jo, TIGI bude trefa.
ja neviem .. opuchnuty glof .... alebo co ... velka kasna male kola ..
Soudime podle prototypu s lepenkou? 😉 To je sakra odvazne... 😉
jezis kukni proporciu .. kukni tuarega .. a kukni ostatnu produkcciu a smerovanie VW ... a zistis .. a ano je tu prototyp s lepenkou a sudim to co vidim ...
a okrem toho netrpin nedostatkom predstavivosti .. vidim kam ktore linie pokracuju .. ano zivim sa tym som designer ... a vzdy bolo moje ocakavanie optmistyckejsie ako vysledok ....
a z toho soudím já, že ta tvoje představivost bude asi bujná.. 😄 A pokud byl vždy u tebe výsledek byl horší než očekávání... tak vážení přátelé.. podle slov sepa nás čeká obluda půlstoletí... 😉
ne zas tak strasne to nebude ... ale nevim ci to nebude tloustik na kolech ... jo ket to obuje tak 22 tak ne .. ale ... 😄 😉
sepo, v tom ti dám za pravdu. Riadny macek to budě! >😒]
To abysme šli zachraňovat Ratha 😄
Jo macek macek, rozdal pár facek! Ať žijou doktoři! >😁 A schválně kdo z vás ví, v čem jezděj doktoři??
Vel Satis? 😄
depá macek je jaguárista. ratha bych otypnul na apoštola. 😉
k tomu prvnímu to tedy moc nepasuje... Myslel jsem že Jaguara si berou spíš fajnšmekři, ne seladonové za zenitem... No nic musím se ještě hóóódně učit 😄 😄
Ty skici vypadaji nadejne, ale v realu to vypada, ze vw se zdesil te spousty invence a smrncu, kterou vlozil do toho znameho modreho koncepru a opet odvazne strhl kormidlo smerem k dustojnemu pohrebnimu vozu. No, uvidime.
Skicy byly pěkné což o to, ale realita bude bohužel asi jiná. Z boku to působí dojmem obézního golfu. Takové auto k ničemu. SUV to pořádně není, kombík taky ne. Ani kočka ani pes. Snad leda tak prasopes. >😒] No nechme tomu čas. Soudit budu až si toho Tiguana prohlédnu. Apropos proč to divné jméno?? proč ne třeba Leguan anebo ovnou Varan???
No audinu má možná Rath jako služební ale soukromýho bude mít apoštola anebo oktávku, myslím si. 😉
Pierro: víš že já nikdy nepíšu sprostá slova, proto se vyserme na ty * a vzpomeňme radši naše modly na kolech 😄 😄 PS: když už jsme pod VW, co takhle Corrado 😉 :yes:
Corrado byl můj pubescentní sen. Pak když jsem sháněl své první auto, bylo právě Corrado objektem mého zájmu. Jenže jsem nechtěl VR6, která by mě sežrala. Jiné verze (hlavně nevytuněné) však nebyly k dispozici. Nakonec jsem si pořídil dvojkového Golfa G60. byl r.v. 1990 a já to auto miloval. Lítalo jako drak a jeho 160 koní (118kW) dokázalo s 1000 kg vážícím autem opravdové divy. Kam se sralo soudobé GTI... 😉
Chlapi, pojďme napsat co jsme měli kdo za první auto! Teda já měl ještě před golfem žigulíka, ale ten nebyl jenom můj.
Já "Leninovy saně" v kombi,předělané ze 408 na 412,aby to jelo,jednookruhové brzdy,šajtra pod volantem,uprostřed se to pak jednou zlomilo(vozilo materiál na stavbu) a šlo do šrotu. :no:
Snad se brácha GTI neurazí,ale další krabice na kolech,takže děkuji,ne.Ale a´t se to prodává a lidé mají práci(v EU). :yes:
Snad se brácha GTI neurazí,ale další krabice na kolech,takže děkuji,ne.Ale a´t se to prodává a lidé mají práci(v EU). :yes:
Jo, ten Golf G60 měl motor z toho Corrada. G dmychadlo se tuším jmenoval ten kompresor. Zajímavé bylo že se s tím dalo jezdit i za 8L... Mě se taky Corrado líbilo, hlavně ten sexy zadeček 😄 :yes: . Moje první auto byla Schade 110L- modrá s černou střechou. Od 70ti nahoru tak lítala po silnici, že jsem ji volantem náháněl jak splašeného koně >😁 >😁 :yes: Byla to strašná kraksna. Žigul 1600 to byla jiná káva 😉 :yes: Vůně koženky a benzínových výparů... Tehdy to bylo dělo děl... :yes:
tak kucíííí ostatní, nestyďte se, copak bylo vaší čtyřkolou prvničkou??? GTI co třeba ty??? 😉
stary Saab 900 Cabrio
To jsem byl ja
sakra jacobsi, tos měl ale sakra dobrou káru! to o kabriu si já moh nechat leda zdát.... 😒
Za a byla za babku, byl to strasny strep a tam mel kabrio skoro kazdy
to bylo jak jsi mi psal v mejlu?? někde dole na jihu??
No primo na rovniku ne :-! . PS abych te uklidnil za 2 mesice jsem ho prodal
No já dnes mít 9-3 v kabriu tak jí za dva měsíce neprodávám... 😉
V te dobe uz mel 7 let ( myslim )- o stavu ti napovi ze jsem ho kupoval za 1000 tamni meny a prodaval za 900
to je v * jak jsou někde levný auta! 8-s Já dal za toho golfa v 95 (to mu bylo 5 let) 120.000,- Kč!!!! No koukám, že moc lidí se tu nechce chlubit s čím kdy jezdilo poprvně. Tak jiná kontrolní - co je vaší největší automobilovou ikonou???
Jaguar XJR, Range Rover 4,2 S´C a Aston Martin Vaniquish S- pokud myslis ze soucasnych
čoveče nejseš troškař - anglofil každým coulem! 😉 Tak já teda Vanquish S bych taky mohl. Vlastně jakejkoliv Aston. Vantage i DB9. Jsou to úžasný auta. Stejně tak se mi líbí i Bentleye. Co nemusím je Rolls. Připomíná mi rakev. Co naopak můžu jsou Jaguáry. Všech typů i s přepážkou... 😉 Stejně jako Rovery. Ale Ikon, těch je jen pár. Pro mě to jsou v zásadě čtyři auta v poválečné historii: Ferrari Dino, Porsche 911, Jaguar E-Type a Aston DB3
Tak jestli myslis klasiku tak Aston BD5, Klasicky Range Rover😄 , E-Type a Citroen DS, Mini, Volvo 480ES ( naprosto nedoceneny vuz), BMW 507
😄 Moje první kára? No... zvažoval jsem tehdy 911ku (tu jsem ale jenom zvažoval... protože nakonec to vyhrála... ŠKODA 😄 100 deLuxe... neskutečný dělo... v "50 od GTI" máš příspěvek, jak se tu tehdy "prodávala" auta... tam o tom píšu. Já jí bohužel vytáčel, jako tu 911 takže jí jednou vylítla klika vanou ven... ale vydělal jsem na tom, po půlročním shánění jsem obstaral novej motor - 110 Lux, ten měl asi o 200 koní víc 😄 ... něco neskutečnýho... pohádka máje hadr. :yes: ovšem někdy v půlce osmdesátejch jsem si pořídil už opravdu skoro911ku - Škoda 110 R Coupe... a to bylo NĚCO... mezi těma Trabantama valit auto, cos ho v mlze od 911ky fakt nerozeznal 😄 ...krásnej vozejk. :yes:
Hm, 110 R Coupe :yes: , jinak začátky naprosto shodné Škoda 100, tenkrát za 3.500, pak Opel Kadett, žluté třídvířko, 4 kvalt, byl jsem tenkrát v sedmém nebi, ... atd.
😄 :yes:
Zdá se,že ochota sdělit s čím kdo začínal je malá....Tak se nebojte!!!No jo,v roce 1975 toho moc na výběr nebylo,pro ty 15-35 leté.Ti starší,kolem 40,zažili přibližně stejný, nic moc výběr:no:
Z tohoto pohledu,to není na tebe, GTI, ale obecně mi přijde občas úsměvné,proč se lidé čílí nad HTP,nafta nebo benzín,Roomster hrůza nebo nehrůza,Logan,atd,atd, VW ano či ne...protože na trhu je takový sortiment aut,že k dokonalosti chybí už jen to,aby každý měl na to,co se mu líbí a co by si přál(např. na nějakou tu ikonu).
Já bych si,pokud brát auto jen podle designu a "originality" vzal C6 v plné palbě (aby se v něm odvezli 4 lidé).
Z 911, Lamba atd jsem už vyrostl,ale v Paříži u nich stejně zase budu stát a mačkal se s ostatními lidmi.... 😉 Patří to k atmosféře.
Z tohoto pohledu,to není na tebe, GTI, ale obecně mi přijde občas úsměvné,proč se lidé čílí nad HTP,nafta nebo benzín,Roomster hrůza nebo nehrůza,Logan,atd,atd, VW ano či ne...protože na trhu je takový sortiment aut,že k dokonalosti chybí už jen to,aby každý měl na to,co se mu líbí a co by si přál(např. na nějakou tu ikonu).
Já bych si,pokud brát auto jen podle designu a "originality" vzal C6 v plné palbě (aby se v něm odvezli 4 lidé).
Z 911, Lamba atd jsem už vyrostl,ale v Paříži u nich stejně zase budu stát a mačkal se s ostatními lidmi.... 😉 Patří to k atmosféře.
Tak taky přihodim svůj trošek do mlýna.První kára byla Honda Civic coupe.Chtěl jsem něco,co bych sehnal tak za 100k a dobře to vypadalo a jakž takž jelo (asi jako chce každej mladej kluk),takže nakonec Civic,trochu bouchlej na levej předek,ale dalo se.Bylo to super ježděni, 1.6 v benzínu 92kw a auto 1060kg.Ted,když se ohlídnu zpátky,tak jsem rád,že to nebylo silnější,protože bych to jisto jistě někde rozstřelil.Pak už mi to přestávalo stačit.No znáte to,člověk si zvykne a chce víc.Tak jsem hledal a hledal a nakonec se z toho vyklubala Celica ve dvoulitru 96 rok.To bylo krapet jiný kafe.Dodnes si pamatuju,jak jsem jí vez domu a když jsem najel na dálnice,tak jsem si jí cvičně zkusil a jen jsem koukal,jak se v pohodě dostala na 200.S Celdou bylo dobrý ježdění,sice přdchozí majitel byl trochu prase,takže jsem si s ní pěkně pohrál (žádnej tuning/tuzing),ale opět spokojenost.Spíš je sranda poslouchat lidi kolem,hlavně spořílky,málo kdo totiž pochopí,že se chci bavit.To je pořád,kdy si koupim něco normálního,co nežere 10l a víc a to hrozný povinko atd... Na to mám universální odpověd,že naftu v kombajnu si můžu koupit až bude rodina,ted,dokud to jde si chci plnit,v rámci možností,svoje sny a bavit se.
to GTI: 110R Coupe :yes: :yes:
to GTI: 110R Coupe :yes: :yes:
Moje prve auto bol Moskvic Roadster Monoposto, zlta farba, zapnutelne svetlomety, trubka, plexisklovy windscreen, a dva pedale...akurat sa clovek naslapal. >😁 Ale prvy AUTO-MOBIL bol (novy) Mitsubishi Lancer 1,3 rocnik 1996. 😉
Víme, víme 😄 😄 :yes: Marko, pokud jsi to Mitsu nekoupil minulej tejden 😉 tak - Bravo 😄 :yes:
Preco minuly tyzden? 😄 Naahodou...je to fajn autak. Ma to perfektny podvozok...je na tom citit skusenosti z tych rokov odjazenych v rallye. 😉
Jasně... Mitsu tu po revoluci velmi silně nastoupilo a "uměli".
Ano tych par rokov po revolucii sme Mitsu zachytili este v kondicii, potom prislo desat rokov Mitsu-katastrof ;-\ Ale zda sa, ze uz to bude dobre. Na nove Pajero sa tesim, a myslim, ze z dvojice klasickych SUV ktore by som chcel - keby som SUV chcel - (Discovery, Pathfinder) bude za par tyzdnov trojica. 😄 😉
Takze ak to bolo myslene tak, ze Mitsubishi nie je "v kondicii" (a nebolo ani minuly tyzden) tak potom uz chapem 😄 😉
Prve som si kupil podla stavu penazenky, Daewoo Nubira (2000), ale bola to 1.6 16V a 110 koni, celkom slusne to jazdilo. Neskor Ochcavka 1.9 SDI a teraz Leon 2.0 TDI Stylance na 17" 😄
No to je velmi zajímavé téma..já jsem měl první auták po našich: škoda 120 s motorem 135 pětikvalt..super vozítko..škoda že jsem ho tak uhnal. Po totální generálce motoru jsem s ní letěl z pětikilometrového kopce 180( tacho-nekecám), ale to už jsem se bál že fakt něco uletí..jinak další peugeotek 309, 406 a dnes mám jenom služebku fábku..není nad užívání cizího auta >😁 >😁
Nejak nechapu, proc schovavaji design, stejne bude stejny jako tuareg a golf plus dohromady, stejne nic noveho nevymysli....😄
No blíží se pátá. Pánové mějte se tu, já povalim domů. Zítra nashle. A ne že se tu zas zhádáte 😉
Mohlo se to jmenovat VWolf, volkswagen do lesa, udelanej z golfu, usetrilo by se za pismenka. Ceskej offroad by se naproti tomu melo jmenovat Zetor. Zetor Crystal. Kazdej, kdo zije na vesnici, vi, ze Zetor to zvladne, zetor to projede, zetor te vytahne. To jmeno ma zvuk. Yetti? Co to je? Messneruv kamarad v kozichu.
Může mi někdo ze zasvěcených čtenářů (nejsem nijak extrémní fanda aut) vysvětlit, k čemu je dobré toto auto a případně jemu podobná? Všechny ty "terénní" kombíky, Hondy CRV, touaregové nebo mercedesy M. Nemohu se ubránit dojmu, že jsou to auta naprosto na H.... a že jejich úspěch je jen výsledkem brutální mktg masáže.
Kdyz jedes timhle autem v levym pruhu, a vidis nekomu v normalnim aute na klin (koukas na nej z vrchu), mas nad nim moc, prevahu. Zaroven on se boji, ze kdyz ti rupne v bedne, rozlousknes tim svym kramem jeho 120ku na soucastky. Ne vazne, tyhle auta jsou dobry na to, ze berou 14 16l v benzinu a 10 12l v nafte. Takze podporujou mezinarodni terorismus a ekologii.
První, které jsem měl k dispozici, byla Škodovka 105L 😉 Moje vlastní první byl Citroën Xantia 2.0i 16V 111kW (150k) - neuvěřitelný brko :yes: 😉 Byl to vůbec jeden z prvních vyrobených. Na tu dobu mega výbava: všechno v el., šíbr, automatická klima, centrál na DO, elektrony. No prostě auťák snů. Tmavě lahvová zelená metla. A hlavně to mělo hydraktiv - možnost měnit tuhost podvozku. Po stisku tlačítka "Sport" to ztuhlo a z pohodlné kolébavé kačeny byl závoďák 😉 :yes: To auto mi navždy zůstane v srdci :yes:
Jo,kamarád ji měl přesně před deseti lety funglovku, ale v tdčku..ale lítalo to taky dvě kila..a ten podvozek..labutí píseň..asi nej svezení jaké jsem kdy zažil..a to jsem na stopa sjel republiku několikrát v kdejaký káře..fakt na to taky rád vzpomínám..
Tohle lítalo 235 😉 Otáčkoměr byl už ale lehce v červeným >😒] Jo, křesla v Xantiích jsou super :yes:
No nej zážitek mám když jsme jeli pro jeho ségru do práglu na letiště..zpátky jsem celou cestu prospal v kufru.. >😒] >😒] škoda že jeho ségra nechtěla spát taky.. >😒] >😒] ..ale zpět k autáku..at si říká kdo chce co chce o hydropneu..je to jeden z nej(ne-li nej) podvozků vůbec..kdo nezkusil neuvěří..a ty sedačky..byly fakt luxusně pohodlné..
Proč to asi do Rollse dodává Citroën? 😉 Ale je to, jak píšeš: "kdo nezkusil neuvěří". Ovšem chápu, že někdo má rád tvrdší nastavení. Pro extra pohodlné cestování ale neznám lepší volbu :yes: 😉
podepište petici proti silničnímu zákonu www.chcetezmenu.cz/petice a čtěte www.chcetezmenu.cz a www.stalose.cz
A k čemu? Stejně ta petice nic nezmění..Jinak je to v podstatě dobrý zákon se spoustou chyb..A na těch je potřeba pracovat..Chcete mi snad někdo namluvit že jste to nějak evidentně pocítili? Já jezdím pořád stejně, ale pokuta zatím ještě žádná..jediný rozdíl vidím v tom, že se to na silnicích uklidnilo..takže nemám důvod nadávat na něco, co má zatím evidentně dobré výsledky.. :-!