Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v lednu 2010: Pořadí modelů, značek a zemí

Evropský trh s novými automobily vykazuje oproti prvnímu měsíci loňského roku pozitivní nárůst. Situace však není tak růžová, jak by se mohlo na první pohled zdát.
Zpět na článek
22. 2. 2010 08:42
22. 2. 2010 09:38
22. 2. 2010 10:36
22. 2. 2010 08:43
22. 2. 2010 09:07
22. 2. 2010 11:54
23. 2. 2010 23:40
neregistrovaný "Alexx11"
22. 2. 2010 09:10
22. 2. 2010 09:23
22. 2. 2010 09:33
22. 2. 2010 09:54
22. 2. 2010 09:55
22. 2. 2010 09:59
22. 2. 2010 10:02
22. 2. 2010 10:22
22. 2. 2010 12:15
22. 2. 2010 12:33
22. 2. 2010 22:06
22. 2. 2010 13:07
22. 2. 2010 21:43
23. 2. 2010 08:23
22. 2. 2010 09:36
22. 2. 2010 14:11
22. 2. 2010 14:38
22. 2. 2010 09:52
22. 2. 2010 12:31
22. 2. 2010 15:20
22. 2. 2010 14:04
22. 2. 2010 14:10
22. 2. 2010 14:16
22. 2. 2010 14:25
22. 2. 2010 14:28
22. 2. 2010 15:14
22. 2. 2010 15:27
22. 2. 2010 14:59
22. 2. 2010 15:26
22. 2. 2010 15:34
22. 2. 2010 15:49
22. 2. 2010 16:21
23. 2. 2010 08:40
22. 2. 2010 16:04
22. 2. 2010 16:17
22. 2. 2010 18:49
23. 2. 2010 08:42
23. 2. 2010 16:55
23. 2. 2010 18:22
22. 2. 2010 19:35
22. 2. 2010 17:38
22. 2. 2010 18:38
22. 2. 2010 19:10
22. 2. 2010 21:46
22. 2. 2010 22:11
22. 2. 2010 22:09
22. 2. 2010 22:28
22. 2. 2010 22:49
22. 2. 2010 23:01
22. 2. 2010 23:32
22. 2. 2010 23:38
23. 2. 2010 07:51
23. 2. 2010 10:30
23. 2. 2010 10:06
23. 2. 2010 10:29
23. 2. 2010 10:34
23. 2. 2010 10:37
23. 2. 2010 10:42
23. 2. 2010 11:43
23. 2. 2010 11:46
22. 2. 2010 23:34
22. 2. 2010 23:35
23. 2. 2010 00:01
22. 2. 2010 22:41
24. 2. 2010 09:28
22. 2. 2010 22:36
22. 2. 2010 22:40
22. 2. 2010 22:50
23. 2. 2010 07:40
22. 2. 2010 22:46
22. 2. 2010 22:48
22. 2. 2010 23:31
22. 2. 2010 23:36
23. 2. 2010 09:26
23. 2. 2010 09:44
23. 2. 2010 10:40
23. 2. 2010 11:31
23. 2. 2010 09:00
23. 2. 2010 09:53
23. 2. 2010 09:54
23. 2. 2010 13:45
23. 2. 2010 14:46
23. 2. 2010 10:01
23. 2. 2010 11:11
22. 2. 2010 08:42
Ta toto
Tak čo Ado , čo ty na to ? Megane tretí v nižšej strednej, v prvej desiatke polovica frantíkov a talianov. Strašné čo ? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2010 09:38
Re: Ta toto
ada sa tu ani neprihlasi neboj uz je niekde na are ;-) a kriesia ho
Avatar - KANKUNEN
22. 2. 2010 10:36
Re: Ta toto
Áda to nepřežije, že on má japonské auto s německým motorem a ve Francii si kupují Clio a Megane. Vždyď už i v česku stojí rencky míň než korejci.
22. 2. 2010 08:43
recese?
Nu jak je videt, v Evrope porad lide maji dost volnych prostredku coz mne velice tesi!

Nejvice prekvapil Renault a cekal jsem podstatne horsi vysledky u Toyoty.

Gratulace VW!
Rozbalit vlákno
3
22. 2. 2010 09:07
Re: recese?
K čemu gratulace fauvé? Když si to seřadíš podle změny stavu tak pořadí je následující : Renault,Peugeot,Fiat,Toyota,Citroen,VW takže?
22. 2. 2010 11:54
Re: recese?
Koho zajímá změna stavu?
Nejprodávanější na evropském trhu je VW. Golf je poměrně velké auto mezi těma malýma prckama, snaží se mu se***vat až na osmém místě Focus, nebo na desátém místě Megan.
neregistrovaný "Alexx11"
23. 2. 2010 23:40
Re: recese?
a takýmto novinárskym somarinám ešte veríte ?? tak poboskaj žabu a možno sa premení >:D
Avatar - jenik1
22. 2. 2010 08:48
Kde je "geniálni" škodovka
V propadlišti dějin >:D
Rozbalit vlákno
4
22. 2. 2010 09:03
Re: Kde je "geniálni" škodovka
To je ale "geniální" příspěvek!
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2010 18:31
Re: Kde je "geniálni" škodovka
myslim ze toto netreba komentovat...
Avatar - white label
22. 2. 2010 21:15
Re: Kde je "geniálni" škodovka
To máš naprostou pravdu..., posmívat se současným Škodovkám "spoza volantu" Pandy 1.1 Aktive, je jako posmívat se především sám sobě...
:*) 8-s ;-)
Avatar - woody-alien
22. 2. 2010 22:02
Re: Kde je "geniálni" škodovka
Hlavně je to jako s.r.át si do vlastního hnízda. Pokud to Škodovce nepůjde, tak to ještě jenik1 obrečí, ať už dělá jako vedoucí úseku uzenin v Tescu nebo koloťuk na Masaryčce. A ani Jirka Bradavička mu nepomůže... :-!
Avatar - jazva
22. 2. 2010 09:10
POLO
POLOvičné auto to "úspešne" nandáva Fieste a dokonca aj Cliu! A čo na to miestny KLAMÁR a DEMAGÓG GTI????
PS
Pre tých čo by si to náhodou nevšimli, konečne priznal že jazdí na olietanom Volve... Proti samotnému faktu sa nedá nič namietať, ALE, vzhľadom na jeho elaboráty "ako kupovať auto"... 8-s

>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
13
22. 2. 2010 09:23
Re: POLO
Tak to mi nejak ušlo, kde to priznal ?
Avatar - jazva
22. 2. 2010 09:33
Re: POLO
v diskusii pod Touaregom...
22. 2. 2010 09:54
Re: POLO
Tam nič také nepriznal, to je asi tak , ako že jeho manželka jazdí v mistrovi elegance. >:D
22. 2. 2010 09:59
Re: POLO
Tak som potom čítal nejakú hacknutú diskusiu . 8-s
Avatar - jazva
22. 2. 2010 10:02
Re: POLO
alebo si lenivý hľadať to... ;-)
22. 2. 2010 10:22
Re: POLO
Alebo si niečo "ináč" pochopil ... ;-)
Avatar - Ronault.
22. 2. 2010 12:15
Re: POLO
On to přiznal tak nějak nepřímo. Přiznání typu: "Tady neřešíme to, čím jezdím já, ale diskutujeme o autech v obecné rovině"

Samozřejmě tahle otázka na něj byla vyprovokována jeho narážkou na to, že jeden z přispěvovatelů jezdí ojetinou, takže se to dalo čekat.

Každopádně stále platí 2 věci:
1. Obecně diskutujeme o autech a je jedno čím jezdíš, když o nich nic nevíš.

2. Zameť si před vlastním prahem ;-)
22. 2. 2010 12:33
Re: POLO
přiznal, nepřiznal, důležité je, že Volvo se najednou dostalo mezi prémiovky :-! >:-[]
Avatar - woody-alien
22. 2. 2010 22:06
Re: POLO
A Suzuki už míří do supermainstreamu. >:-[]
Avatar - jazva
22. 2. 2010 13:07
Re: POLO
dôležité je, že to nepoprel!!! na to treba obzvlášť hľadieť cez jeho profesionálnu deformáciu. >:-[]
Avatar - hattori_hanzo
22. 2. 2010 21:43
Re: POLO
Důležitý je,že ty jsi blb a vůbec nemá smysl tě brát vážně.;)
Avatar - jazva
23. 2. 2010 08:23
Re: POLO
>:D tak si sa nám predviedol v plnej kráse. len tak ďalej... >:D
Avatar - pocitac
22. 2. 2010 09:36
clio - polo
Samozřejmě, že je Clio lepší auto než Polo. Prodeje to také potvrzují. Renault se tímto tempem brzy stane nejprodávanější značkou v Evropě. Výborně :yes: . Kvalitní auta za dobré ceny – to je to co lidé chtějí a kupují. Nikdo nebude kupovat průměrná auta za přemrštěné ceny.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2010 09:45
Re: clio - polo
Problem je ten ze polo a golf sa navzajom pozieraju aj ked to znie neuveritelne je to tak. Nejeden znamy ked zvazoval golfa a prislo nove polo si povedal ze to auto mu uz bohate staci a lepsie silnejsie a dobre vybavene polo ako 1.4 59kw golf ze? Proste ked chce VW tak zoberie polo a nie golfa lebo je priserne drahy. Ide to sice stejne do jednej kapsy ale pocty sa delia cize mozno tretina majitelov co by volila golfa zvoli polo a potom kukame ake ma polo super vysledky :-)

A nech mi nikto nevravi ze kto si chce kupit golfa si ho aj vzdy kupi lebo nie je to vzdy tak, poznam pripady ze chlapik siel kupit fiat brava a nakoniec mal punto :-) predsa len je to ine na obrazku a ked clovek ma cennik v ruke a v predajni si sadne do auta

;-) :-!
22. 2. 2010 09:51
Re: clio - polo
Píšeš to jako by šlo o propadáky a v globále s oběma VW vévodí Evropě. Navíc pozapomínáte na důležitý fakt, že nejprodávanějším vozem je pouhý facelift starého modelu, který se prodává za více než novinky...
Co to ve finále způsobí? Že si VW uštří na nákladech s vývojem a vydělá na půlgenerační obměně víc než kdokoliv jiný.
22. 2. 2010 14:11
Re: clio - polo
To máš naprostou pravdu.
Na druhou stranu.
ty by ses s tím jako zákazník srovnal?
Já ne.

Na druhou stranu, je tady spousta zastánců, co budou tvrdit, že to auto je etalon..., takže možná nakonec to s tím výdělkem nebude tak žhavé... on ten marketing taky něco stojí... ;-)
22. 2. 2010 14:24
Re: clio - polo
A na třetí stranu, Golfů se za rok 08 prodalo skoro půl milionu, takže si na tu reklamu vpohodě vydělá. To není žádná malosériová Alfa. ;-)
23. 2. 2010 08:24
Re: clio - polo
A ktoré auto je etalón?
22. 2. 2010 09:52
Re: clio - polo
Tak isto môžeš povedať, že sa požiera clio a megane, fiesta a focus atď. , čo to je za nezmysel ? :no:
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2010 11:51
Re: clio - polo
nezmysel to nie je, pozri si cenovy aj rozmerovy rozdiel napr medzi cliom a meganom a medzi polom a golfom. Golf je zvnutra snad o vlas vacsi nez polo. Ja v starom pole z roku 96 mam vacsie sedadla ako novy golf , je to tak meter este mam ;-)
22. 2. 2010 11:56
Re: clio - polo
Co píšeš je nesmysl. Koukni se na výsledky před rokem (proto tam taky jsou) a pak tu piš něco o tom, kdo koho požírá. :-!
22. 2. 2010 12:31
Re: clio - polo
Sedel si niekedy v Golfe? Lebo ten vlas, o ktorý je vačší bude asi riadne hrubý/dlhý ;-)
Avatar - pocitac
22. 2. 2010 09:58
Re: clio - polo
Nevybavené, nudné, předražené vs skvěle vybavené, nápadité a za dobrou cenu - co si vybereš? Co si koupíš? Volba je jasná :yes:
22. 2. 2010 11:56
Re: clio - polo
Přesně. Bude to Auto roku, bude to Polo. ;-)
Avatar - pocitac
22. 2. 2010 12:15
Re: clio - polo
jj přesně to jsem myslel ;-)
22. 2. 2010 15:20
Re: clio - polo
V tom případě je tvůj příspěvek lež :-! .
22. 2. 2010 15:32
Re: clio - polo
>:D
Ale chlapci, to jste družstevníci?!? >:D
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2010 09:37
neskutocny renault a fiat - super sprava
gratulujem Renaultu a Fiatu :yes:

panda, punto, clio, megane - parada neskutocne cisla :yes:

Panda snad nestarne a to auto je hit storocia, sused ho ma a mozem povedat ze pri parkovani je radost sa pozerat ako s tym lahucko manevruje ako stuka vo vode :yes:

Punto je pravy taliansky autiacik :-) s perfektnymi motormi a mimoriadne vydarenym vnutornym priestorom :yes:

Clio - nie je mi jasne z coho zrazu taky uspech ale auto je to sikovne a velmi vsestranne a sympaticke :yes:

Megane - pekne velke rodinne auto za slusne peniaze s kvalitnymi motormi, interierom a vybavou, dizajn je sice subjektivna vec ale vyzera famozne to sa musi nechat :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
22. 2. 2010 10:41
Korea válcuje Evropu
Opravdu dobrý výkon, gratuluji.
Rozbalit vlákno
8
22. 2. 2010 11:03
Re: Korea válcuje Evropu
ty máš z té Koreje nějaký mindrák co? ;-)
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2010 11:53
Re: Korea válcuje Evropu
to ze pogratuloval korei tak co to ma suvis s tym zeby mal mat z nej mindraky? mas ty vobec mozog v hlave? >:-[]

korea go
22. 2. 2010 11:58
Re: Korea válcuje Evropu
Bohužel jsi to nepochopil. Ty naše mozkovno. :-!
22. 2. 2010 12:27
Re: Korea válcuje Evropu
no, zjavne strýčka Boba velmi dobre nepoznáš, ale si už len zober tie tabulky - nikde žiadna Korea, a on napíše že Korea válcuje Evropu - necítiš tam trošku irónie a sarkazmu?

a mozog asi mám (nevidel som zatial >:-[] ), otázka je či funkčný >:D
22. 2. 2010 12:40
Re: Korea válcuje Evropu
S tým mozgom tam vidím problém skôr u toppera >:-[]
Avatar - Plautus
22. 2. 2010 14:37
Re: Korea válcuje Evropu
Už chýba len Ramada >:-[]
23. 2. 2010 08:27
Re: Korea válcuje Evropu
Tak nediv sa, je tu dosť takých, čo lezú do diskusie bez toho, aby si vôbec prečítali článok...

Čo sa týka Kórey, je fakt, že Hyundai/Kia sa počíta medzi najväčších svetových výrobcov, aktuálne je asi na 4 mieste (?)... Samozrejme, prím hrá niekde inde ako v Európe...
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2010 11:53
ej ale vam rusaci dali
:-) este ze my sme ich vycvicili :yes:
Rozbalit vlákno
51
Avatar - jazva
22. 2. 2010 13:10
Re: ej ale vam rusaci dali
a ty si kedy zliezol zo stromu?! 8-s
Avatar - T613
22. 2. 2010 13:24
Re: ej ale vam rusaci dali
tipnu si, že v r.82. to byl celkově špatný rok.. přeci jen všechny plody byly osvíceny Černobilem >:-[]
Avatar - jazva
22. 2. 2010 13:27
Re: ej ale vam rusaci dali
sa ti smeje keď si to nezažil! >:-[]
Avatar - T613
22. 2. 2010 14:44
Re: ej ale vam rusaci dali
zas tak mladý soplak nejsem >:D
Avatar - jazva
22. 2. 2010 14:54
Re: ej ale vam rusaci dali
no neviem neviem... >:-[] ;-)
23. 2. 2010 08:27
Re: ej ale vam rusaci dali
V istej dobe sme všetci trpeli týmto neduhom....
22. 2. 2010 13:30
Re: ej ale vam rusaci dali
I ty náš Černobílku. :-O
Avatar - T613
22. 2. 2010 14:39
Re: ej ale vam rusaci dali
no coco .. se stane >:D
22. 2. 2010 14:06
Re: ej ale vam rusaci dali
Plody byly osvícené až v ´84 ;-) ale v každém případě bylo Slovensko docela hodně zasaženo tím svinstvem a bylo to všude - v luftu, v půdě, v jídle, v slivovici...

Včera jsme akorát u nás pojídali nakládané houby ze Slovenska, a sousedi se moc divili, jak velké a "zdravé" kousky tam byly. Taky jsem se shodli, že ten Černobyl prostě působí ještě i teď progresivně co se týče rozměrů fauny a flory :-|
22. 2. 2010 14:22
Re: ej ale vam rusaci dali
Plody, byly osvícené až po dubnu 86' ... ty plode. :-!
Avatar - Plautus
22. 2. 2010 14:32
Re: ej ale vam rusaci dali
Konečne ste sa k tomu "dolicitovali" :-) Dúfam, že už nikto nepridá... >:D
Avatar - T613
22. 2. 2010 14:45
Re: ej ale vam rusaci dali
už vím co za tragédii si v 82 udála, a proč se mi to slilo z Černobylem! V Grónsku bylo referendum o vystoupení z Evropského společenství! A to je přeci tragédie no ni?! >:-[]
22. 2. 2010 14:50
Re: ej ale vam rusaci dali
>:-[] :yes:
Ale osobně myslím, že mnohem důležitější zprávou bylo, že se Maavíja uld Sídí Ahmed Tajá stal prezidentem Mauritánie. A v kinech začal úřadovat John Rambo. >:-[]
22. 2. 2010 21:48
Re: ej ale vam rusaci dali
Jo sem tam nam unesli nejakyho doktora v An***eee, potaji jsme poslouchali Prazsky Vyber a zapijeli to mokem stejneho nazvu! Jo to byly casy! >:D
Avatar - jazva
22. 2. 2010 14:55
Re: ej ale vam rusaci dali
a myslím, že vtedy prebiehal vnútropolitický boj v Ugande... >:D
22. 2. 2010 15:14
Re: ej ale vam rusaci dali
píšu něco jiného než co myslím... to asi to osvícení >:-[] dík za korekturu :yes:
22. 2. 2010 15:21
Re: ej ale vam rusaci dali
No jo, no jo, ale příště to už musíš umět na poprvé, jako Pája. ;-)
22. 2. 2010 17:17
Re: ej ale vam rusaci dali
makám na sobě, drtím jazyky, zraju, lepím plakáty nad postel, poflakuju se kolem plotu bazarů :-! >:-[]
22. 2. 2010 18:58
Re: ej ale vam rusaci dali
na spravneho eurodrzka este musis mat poriadnu karu... >:-[]
22. 2. 2010 21:50
Re: ej ale vam rusaci dali
Poradnou karu? Ja myslel, ze staci uplne neco od WV! >:D
23. 2. 2010 01:07
Re: ej ale vam rusaci dali
Je to tak to byly tragedie Hirošima 45, Černobyl 86, Windows 95
23. 2. 2010 08:29
Re: ej ale vam rusaci dali
blbe...
24. 2. 2010 20:21
Re: ej ale vam rusaci dali
Don't be evil
23. 2. 2010 09:40
Re: ej ale vam rusaci dali
Černobyl 1982? To je nějaký druh humoru, nebo spíš neznalost historie?
22. 2. 2010 14:33
Re: ej ale vam rusaci dali
Hlavně, abyste vycvičili i Amíky >:D Tipuju Šťastnýho na hattrick ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2010 15:32
Re: ej ale vam rusaci dali
Rusáci si před zápasem spletli Slovensko se Slovinskem, a proto je tak podcenili... i lepšího brankáře si šetřili až na další zápasy...
;-) >:-[]

P.S. Slováci teď mají Norsko a pak Švédsko
USA může při podobném výkonu, jako dnes ráno. překvapit nakonec úplně všechny...
Avatar - jazva
22. 2. 2010 15:46
Re: ej ale vam rusaci dali
pôvodne som nechcel rýpať, ale tuším sa vám to nejako ťažko pregĺga... Aj Jardu vám zostrelili, aj pekne naložili a tuším sa už aj váš generálny stihol vyplakať novinárom na plecia... [odkaz]

>:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2010 15:56
Re: ej ale vam rusaci dali
Že jste jasně lepší jste nám dokázali hned v úvodním zápase, rýpat a dávát sem odkazy klidně můžeš dál, hlavně pokud ti to pomůže, lépe se s tím vyrovnat... :*) >:-[] >:D
Avatar - jazva
22. 2. 2010 16:03
Re: ej ale vam rusaci dali
a kde si prosím ťa v mojom príspevku našiel, že sme lepší???? >:D Hokej si síce pozriem, ale že by som to nejako extra žral, tak to sa nedá povedať. :-!

Jediný kto tu vytiahol SVK si ty! >:-[]
Tak ma tu teraz neobviňuj z toho že určujem kto je lepší a kto horší... To sa zatiaľ úspešne darí iba tebe. >:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2010 16:14
Re: ej ale vam rusaci dali
A já tu snad někde "určoval", kdo je "lepší"? ;-)
Kde konkrétně? >:-[]
Avatar - jazva
22. 2. 2010 16:17
Re: ej ale vam rusaci dali
>:D >:D >:D ty si mi ale dobrý bavič!!! >:D >:D >:D

nasleduje úryvok z citátu(mimochodom tvojho...): "Že jste jasně lepší jste nám dokázali hned v úvodním zápase..." ;-) treba dodávať, že to bolo myslené ironicky? >:D
Avatar - white label
22. 2. 2010 16:28
Re: ej ale vam rusaci dali
To sice bylo, ale to jen fakticky popírá případné tvrzení, že jste lepší než my (viz vaše výhra s rusy po prodl. a naše prohra s nimi), ale rozhodně tím nikdo zároveň netvrdí, že jsme naopak (momentálně) lepší než vy...
;-) >:-[]
Avatar - jazva
22. 2. 2010 16:36
Re: ej ale vam rusaci dali
a kto tvrdil, že SVK je lepší ako CZ team????? hádam len nechceš povedať že ja?! ak áno, tak mi to prosím ťa nájdi, pretože ja si na takú vec vôbec nepamätám. Pokiaľ ma pamäť neklame, a mám tušenie hraničiace s istotou že ma neklame, tak som len vypísal holé fakty o zápase a o tom že sa váš generálny musel posťažovať ako vašim chlapcom všetci krivdia... >:D a aj to len ako reakciu na keci o Slovinsku a Slovensku... a "prípadné tvrdenie" si strč za klobúk :-!
Avatar - white label
22. 2. 2010 16:47
Re: ej ale vam rusaci dali
Tak pokud ti vadily především ty "keci o Slovinsku a Slovensku", pak nechápu proč si "neřešil" je, místo nějaké "tiskovky" Černíka... ;-)

P.S. A klobuky už se u nás dávno nenosí... >:D >:-[]
Avatar - jazva
22. 2. 2010 17:23
Re: ej ale vam rusaci dali
Tak pokiaľ ti vadili najmä tie "kecy" čo vypustil nejaký Černík, tak nechápem prečo si ich neriešil hneď a motal si tu stále niečo o tom, kto je lepší a kto nie je a "prípadné tvrdenie" (to je bomba spojenie!!! >:D )

P.S.
a klobúky sa u vás nosia. Minule som dvoch obiehal u "vás na vsi" a obaja mali klobúky. Síce neviem na čo im boli v aute, ale mali ich na hlave - asi mali deravé strechy... >:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2010 18:12
Re: ej ale vam rusaci dali
S těmi klobouky to byli určitě hosté z východu, bydlím totiž, jak sám víš, jen cca 30 km od slovenských hranic... >:D

P.S. Nemůžeš přece hledat nějakou intelektuální hloubku ve vlákně, které začíná příspěvkem:
"ej ale vam rusaci dali......este ze my sme ich vycvicili"
>:-[]
Avatar - bubucci
22. 2. 2010 21:42
Re: ej ale vam rusaci dali
No já též, a přímo v těch ,,vašich´´ Kloboukách >:D
Avatar - white label
22. 2. 2010 21:52
Re: ej ale vam rusaci dali
Ty jsi z VK? :-O
Tak to já ale ne... vzdálenost od hranic je asi podobná, jen jsem kousek dál na sever... ;-)
22. 2. 2010 22:11
Re: ej ale vam rusaci dali
Rožnov, co? >:D
22. 2. 2010 15:59
Re: ej ale vam rusaci dali
Aha, tak Švédy, tím hůř pro Slováky. Švédové jdou do finále.
Avatar - white label
22. 2. 2010 16:17
Re: ej ale vam rusaci dali
No já dnes v noci/ráno viděl jakou hrou porazily USA Kanadu a Ameriku za slabšího soupeře, než Švédsko, je tentokrát v žádném případě nepovažuju, spíš naopak... ;-)
23. 2. 2010 08:38
Re: ej ale vam rusaci dali
Amíci prekvapujú. Ja osobne prajem našim na olympiáde úspech, môže byť nadlho z tých posledných. Káder je plný veteránov, ktorí budú čoskoro končiť a mladá generácia sa moc čím chváliť nemá. Slovenský hokej totálne zaspal, pre budúce roky už nebudeme mať takých výrazných ťahúňov ako sú mnohí súčasní hráči. Nahradiť Pálffyho, Šatana, Demitru, Handzuša a im podobných nebude jednoduché - aj vzhľadom na veľkosť krajiny a počet obyvateľov - proste niet z čoho vyberať, výchova mladých talentov sa zanedbala a z klobúka ako kúzelník Alexander ich teda nenavyťahajú...
Avatar - white label
23. 2. 2010 09:32
Re: ej ale vam rusaci dali
Je to tak...stejně je obdivuhodné, že se relativně malé (bývalé) Československo i po rozdělení na dva ještě menší celky drží tak dlouho na světové špičce, a to v obou případech...
23. 2. 2010 09:47
Re: ej ale vam rusaci dali
SOuhlas, hokejisty máme my i Slováci dobré.
Ale že jsem tak smělý, kolik obyvatel má třeba Švédsko nebo Finsko?
23. 2. 2010 10:55
Re: ej ale vam rusaci dali
Devět a pět milionů.
Avatar - Plautus
23. 2. 2010 11:27
Re: ej ale vam rusaci dali
Tak, tak, Banjo to ako prirovnanie slušne trafil...problém osobne nevidím v počte obyvateľov krajiny, problém je v prístupe k výchove nových generácií (a nielen hokejových)...ak rozhodujú o tom, či chlapec dostáva v juniorke šance, iba sponzorské príspevky jeho rodičov, tak je to dosti smutné, pretože sa zbytočne pripravujeme o množstvo talentov a vychovávame omladinu, ktorá hrá hokej iba "strojovo" a nie srdcom... ;-\
23. 2. 2010 11:43
Re: ej ale vam rusaci dali
Jo, stejně to funguje i tady. Rozhodujou prachy. Když je přineseš, tak hraješ. Nebo musíš mít extra talent, ale ty se témeř nevyskytují. Je to zdeformované penězma. ;-\
Avatar - Plautus
23. 2. 2010 11:52
Re: ej ale vam rusaci dali
Extra talentov je skutočne málo, talenty by sa našli, ale prístup klubov ich "zabíja", a keď mladí chalani nedostanú príležitosť rozvíjať svoj talent len preto, že ich rodičia nemôžu financovať klub, či skôr ľudí, ktorí ho riadia, tak budeme o pár rokov na hokejovom chvoste. Nám nezostáva nič iné, len dúfať, že zodpovední za tento stav si to raz uvedomia...
23. 2. 2010 15:01
Re: ej ale vam rusaci dali
Ono je to jedno s druhým - myslel som to tak, že napríklad Američania to majú iné, aj keby sa starali o talenty tak ako my na Slovensku, vzhľadom na počet obyvateľov by dobrých hokejistov tak či tak našli, alebo aspoň oveľa ľahšie.
U nás je problém ten, že pokiaľ v minulosti dostávali šancu hrať skutočné talenty, a výstroj a mnoho ostatného platili kluby a štát, dnes majú šancu len tí, čo na to majú - pretože si prakticky všetko platíš sám. A tak hrajú aj slabší chlapci namiesto tých talentovaných, ktorí na to proste iba nemajú. Smutné.
Avatar - Plautus
24. 2. 2010 08:19
Re: ej ale vam rusaci dali
Každopádne to nie je len o tom, že je to relatívne nákladný šport na výstroj či časové nároky (zo začiatku i na rodičov, ktorí decká vozia na tréningy)...je to i o tom, o čom sme sa bavili s jossalitom. Syn známych je v juniorke Slovana a na ľad ho tréner posiela minimálne len preto, že rodičia neprinášajú klubu sponzorské dary, akokoľvek je talentovanejší od tých, ktorých rodičia klub sponzorujú...to vieš, počas zápasov sedia v hľadisku práve i tí rodičia a tí, ktorí tie peniažky klubu dávajú chcú vidieť svoje deti na ľade a aj ich vidia, pretože tréner si ich nedovolí na ľad neposlať, klub sa o sponzorské príspevky pripraviť nechce...
Avatar - pocitac
22. 2. 2010 14:04
prodejce
Chtěl bych být prodejcem Renaultu a jet na provize ... :yes: Takový prodavač jen slušně pozdraví, ukáže soupis výbavy, posadí zákazníka do auta, ukáže ceník a je prodáno ... ;-)

Onehdy se mi něco podobného stalo v u Fordu. Prodavač slušně pozdravil, ukázal soupis výbavy, posadil mě do auta, ukázal ceník.... a už sem byl u Renaultu..
Rozbalit vlákno
34
22. 2. 2010 14:10
Re: prodejce
já bych chtěl být raději tím zakázníkem ;-) >:-[]
Avatar - KANKUNEN
22. 2. 2010 14:16
Re: prodejce
A já bych chtěl být zákazníkem u Ferrari. ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2010 15:12
Re: prodejce
To není problém, stačí si od nich koupit třeba nějaký "parfém"... ;-)
Avatar - jazva
22. 2. 2010 15:14
Re: prodejce
alebo na shellke tričko za body... >:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2010 15:19
Re: prodejce
Jako zákazník servisiu Ferrari, by pak šetřil (místo dovolené u moře) na "garančku", aby nepřišel o záruku "mobility"... :-O :*) >:D
Avatar - jazva
22. 2. 2010 15:27
Re: prodejce
tak čo by si nespravil pre Puňto alebo Míťo, či čo to za to ponúkajú... >:D
22. 2. 2010 14:36
Re: prodejce
Je vidět, že jsi velmi skromný. Myslím, že bys měl větší provize u Amwaye než u Renaultu >:D

Ale abych nebyl jen hnusnej, tak já bych chtěl jet u Renaultu taky na provize...ale v servisu :-)
Avatar - pocitac
22. 2. 2010 15:26
Re: prodejce
tak jeď ;-) , ale podle těch lednových čísel by sis víc vydělal v prodejně >:-[] ... už vím odkud pramení ty narážky na kvalitu Renaultů... je to holt největší konkurent VW. A stejně tak je to jediný „argument“, který může prodejce VW použít, když chce prodat. Teda abych nekřivdil, setkal jsem se s tím i u Fordu. Holt když docházejí argumenty ...
22. 2. 2010 15:34
Re: prodejce
Největší konkurent? Ale jdi ty brepto. Renault se stahuje z půlky segmentů. Není to již plnoformátová značka. Ten bude bojovat teď a v budoucnu nejvíce s Korejcema a Italama. ;-)
22. 2. 2010 15:49
Re: prodejce
Řekl bych, že má Renault a VW podobnou modelovou skladbu. Jaké segmenty má VW navíc ?
22. 2. 2010 15:56
Re: prodejce
Renault boduje s menšími auty do nižší střední a MPV, cokoliv většího je pro Renault tragedie (Laguna, Koleos atd.)
Avatar - pocitac
22. 2. 2010 16:21
Re: prodejce
ano máš pravdu, VW zase boduje tím "cokoliv větším", ostatní je pro něho tragédie ;-) Ale pozor, časy se mnění, Renaul má velmi dobře našlápnuto... jestli to půjde tímto tempem dál, máme tady brzy nového krále v prodejích.
22. 2. 2010 16:26
Re: prodejce
Tomuhle nemůže uvěřit ani největší fanda Renaultu Sarkozy :-)
Avatar - woody-alien
22. 2. 2010 22:17
Re: prodejce
Sarkozy je hlavně fanoušek Sarkozyho a nějakýho Karla Brůny....

;-)
23. 2. 2010 08:40
Re: prodejce
A čo záleží na pokrytí segmentov? Kde sa VW a Renault stretávajú, tam proste sú ostrými konkurentami, s tým nič neurobíš.
Avatar - white label
22. 2. 2010 15:48
Re: prodejce
Pokud hodnotíš evropské prodeje Ford vs Renault jen podle jednoho měsíce, pak ti argumenty skutečně docházejí... ;-)
Co zkusit aspoň celé období roku (02/09 - 01/10)? :-O
22. 2. 2010 15:54
Re: prodejce
Trochu zapomínáš na to, že i v Evropě se Fordy prodávají dráž než Renaulty, takže ten rozdíl 2 500 ks v neprospěch Fordu na provizi vymažeš hned.

Btw. zkus porovnat prodeje třeba za celej loňskej rok ;-)
22. 2. 2010 16:04
Re: prodejce
Pleteš se, Renaulty jsou naopak jedny z nejdražších aut v Evropě.
Avatar - pocitac
22. 2. 2010 16:17
Re: prodejce
tak tohle už jsem taky zkoušel ;-) >:D
Avatar - white label
22. 2. 2010 16:34
Re: prodejce
Ale tys měl tenkrát pravdu, protože jsi tvrdil, že má Renault sice nejvyšší ceny v Evropě, ale především vzhledem k tomu, co za ně nabízí... :-O :*) 8-s >:D
22. 2. 2010 16:28
Re: prodejce
Už jsem porovnával ceny v Itálii nebo Španělsku.
Třeba Laguna v dieslu začíná asi o 3 000 EUR níž než dieslové Mondeo...atd.
22. 2. 2010 18:49
Re: prodejce
Podívej se do Británie nebo Francie.
22. 2. 2010 21:47
Re: prodejce
Do Francie se dívat nebudu, bylo by pro Renault smutný,kdyby i doma ve Francii prodával auta levněji než Ford narozdíl od zbytku Evropy.

Ale pro srovnání ceny v Anglii:

Fiesta začíná na 11 536Ł, Clio 11 209Ł.

Focus začíná na 17 870Ł, Megane 14 284Ł (V Anglii se Renault s Meganem podbízí oproti evropské konkurenci stejně jako u nás)

Mondeo 19 044Ł, Laguna 18 074Ł.

Takže abychom to shrnuli, v Anglii se Laguna prodává za cenu Focusu :-)
23. 2. 2010 08:42
Re: prodejce
Ten prvý odstavec, to berieš podľa spôsobu Škody, predávať "svojim" drahšie?
23. 2. 2010 08:50
Re: prodejce
Jistě, kde jinde si může automobilka nadsadit cenu než na domácím trhu?
23. 2. 2010 16:55
Re: prodejce
Taky by jsme to mohli porovnat se Škodovkou v UK
Focus je tam teď se slevou za 13 500,-
Octavia - 12 240 GPD
Megane - 14 290
Superb - 16 670
Laguna - 18 070
Fabia - 9 130
Clio - 11 320
23. 2. 2010 17:16
Re: prodejce
Škodu sem teď nepleť, porovnáváme Ford x Renault.

S tím Focusem to byl marnej pokus, najdi si ceník, novej začíná na Ł17,870 ;-)
23. 2. 2010 18:22
Re: prodejce
Do konce března je 5. dv. za 15 000,-. a v Německu je za 16 000,- Eur. Stejné ceny jako Megane. Německo a Británie jsou přitom pro Ford v podstatě domácí trhy.
Avatar - pocitac
22. 2. 2010 19:35
Re: prodejce
a u Meganu a Golfu je rozdíl asi 3 tisíce českých ;-)
22. 2. 2010 17:38
EUROESA
Kapesníky se fasujou v přízemí. ARO je v prvním patře. A koreafans mají přednost.

Nejprodávanější (z třídního pohledu) jsou subkompakty. Potvrzuje se, že aktuální slušně dimenzované vnitřky subkompaktů jsou dnes vskutku příjemným prostředím pro jízdu (srovnej například z před více jak dvaceti lety Uno nebo Renault5).

Absolutním králem ovšem byl, je a nadále i bude ten ve všem nejlepší - GOLF, Volkswagen GOLF :yes: Ano, ano, auto, to není jen hmota, auto, to jsou i emoce. Myslím tedy ty opravdové řidičské emoce, nikoliv plakátové hledání pravdy o sobě samém...

Ve vztahu k prodejním proporcím skončili na posledních mnístech mégane a panda. U mégane je to trochu překvapivé, nový model, mutační úchylky (kombi) neznají estetických mezí a... ono desáté, poslední místo. Možná právě proto.

Ovšem nejsmutnějším pacientem je panda. Totiž v evropském kontextu, byť s nejsilnějším tabulkovým potenciálem (cena za babku, minivůz) skončila na předposledním, devátém místě. Není výmluvnější pravdy.

Z hlediska výrobců je věc jasná, Volkswagen je neotřesitelná jednička Evropy, jednička tvé... garáže. Tedy doufej.

Zemský pohled je taktéž výmluvný. V zemi, kde se prodá nejvíce aut se jich nepochybně nejvíce prodá jako... import. Třeba Golf je v Itálii nejprodávanějším kompaktem. Je to vůbec možné?

BRAVO AUTA :yes:
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Ronault.
22. 2. 2010 18:38
Re: EUROESA
Fiat Panda není předposlední, nýbrž první. Tedy pokud nepočítáš, že v EU se neprodává jen 10 modelů aut a Panda patří mezi subkompakty.

Megane také není poslední, nýbrž třetí ve své třídě (je před Octavii, Leonem, 308, C4, Astrou!, A3, 1-er).

To je jen doplnění, či spíše doučení některých tvých neznalostí v oblasti segmentů automobilů-
22. 2. 2010 19:10
Re: EUROESA
Človek ako ty by snáď už mohol vedieť, že tento rebríček nemá desať miest. >:D
22. 2. 2010 21:46
Re: EUROESA
S tím Golfem a Bravem máš bohužel pravdu, byť Golf nemá ten náskok moc velký a o svou pozici bojuje s Focusem a právě Bravem a Deltou. Přiznám se, že to sám nechápu. Golf má v Itálii prostě tradici a je tam hodně oblíbený. Tady Golfu :yes:

Jinak, VW jako takový je v Itálii trojkou (takže nic moc), na plné čáře prohrává s Fordem a k tomu mu těsně na paty šlape i Renault. Krom Golfu a Pola nemá VW v Itálii moc co nabídnout...

Je potřeba se ptát, zda-li je to úspěch být až třetí na největším evropském trhu. O tom, kdo je první víš a taky víš, že propadáku F 500 se tam prodalo jen za leden o 2000 víc ks než toho Golfu... :yes:

Nárůst Fiatu na italském trhu krásných 30% :yes:
Podíl celé skupiny fiat na domácím trhu krásných 32,08 % (40% by bylo ideální,ale už se to pomalu blíží)

Jen tak pro zajímavost. Nejhůře se asi vedlo těmto hráčům:
BMW -10% podílu
Mercedes -17%
Avatar - white label
22. 2. 2010 21:58
Re: EUROESA
To víš, krize je i tam... a místo baworáků a meďourů se holt kupujou stylové pětistovky... ;-)

P.S. Odkaz k tomu "rozkvětu" Fiatu:
[odkaz]
22. 2. 2010 22:11
Re: EUROESA
Obávám se, že wolffovo ekonomické povědomí je spíše bezvědomí. :-!
22. 2. 2010 22:09
Re: EUROESA
Koukám, že ty taky neřekneš všechno, ale jen to, co se ti hodí do krámu.

Itálie rozhodně není největší "evropský trh" jak píšeš. Tím je pořád Německo s více jak 80 miliony obyvatel. Akorát minulý rok se v Itálii prodalo nejvíc aut hlavně díky masivní podpoře na šrotovném a tamní vysoké oblibě malých a levných aut.

Teď Fiat hlásí, že na dva týdny zavře 6 svých fabrik, protože nemá odbyt. A jelikož italská vláda prohlásila, že o dalším šrotovném neuvažuje, stejně jako ostatní evropské státy, tak to vypadá, že se Fiatu čísla prodejů začnou propadat.

Takže abych to shrnul, bud tomu co píšeš absolutně nerozumíš, nebo sem máš potřebu psát polopravdy. :-!
22. 2. 2010 22:28
Re: EUROESA
Ještě to s těma polopravdama napiš nicku GTI tady nahoře.... Abysme nebyli poloobjektivní, že jo...
22. 2. 2010 22:49
Re: EUROESA
Zkus něco k výplodu wolffa, jsi li toho schopen. :-!
22. 2. 2010 23:01
Re: EUROESA
nemám absolutně chuť chytat tady diskutující za slovíčka a hledat nelogičnosti v jejich tvrzeních, to bych nedělal nic jiného (největší chujovinu má tady ostatně na svědomí GTI, který 9 místo v prodejích v Evropě označuje za "předposlední"). Akorát mě fascinuje, jak mu tady děláš bodyguarda.... 8-s

Jinak jakékoliv plky o té tabulce nahoře jsou zcela zbytečné, ten trh je tak zdeformovaný šrotovným, že vypovídací schopnost těch čísel je skoro nulová....
22. 2. 2010 23:32
Re: EUROESA
Když nemáš chuť, tak co sem píšeš? Já tady zase nepotřebuju číst nesmysly, který zde produkuje Vlček. Na jednom serveru ho zabanovali, tak leze sem.

PS: Nikomu badygárda nedělám, akorát sem alergickej na osobní debilitu některých diskutujících. A ano, GTI píše v kontextu tabulky, a tam je deváté předposlední místo. K ničemu jinému se ani vyjadřovat nedá, páč ta tabulka má jen deset míst. ?áš li jinou s dvaceti či padesáti místy, hoď ji sem, pobavíme se dále. :-!
Avatar - DRBNUTY
22. 2. 2010 23:38
Re: EUROESA
Vlcek uz dostal amnestiu. :-(
23. 2. 2010 07:51
Re: EUROESA
Wollf píše v kontextu tabulek z italského trhu a GTI píše v kontextu tabulek tady v článku. Oba to píšou účelově, akorát že GTIho máš rád a Wollfa ne. Takže taky nejsi objektivní a účelově reaguješ jenom na ty blbosti, které se ti hodí do krámu. (hlavně že vyčítáš Wollfovi polopravdy.... 8-s )
23. 2. 2010 10:30
Re: EUROESA
Piš to tomu, na koho reaguješ a ne mě. To sis i ve škole chodil stěžovat učiteli, že ti někdo ubližuje? :-!
Avatar - jazva
23. 2. 2010 10:06
Re: EUROESA
Musím sa .Kubasa zastať. GTI nepíše v kontexte tabuľky!

"Ve vztahu k prodejním proporcím skončili na posledních mnístech mégane a panda."

to je samozrejme klamstvo až z toho oči bolia!!!! :-!
23. 2. 2010 10:29
Re: EUROESA
Tak sem přilepte tabulku, která má třeba těch 30 míst. Ať se můžem bavit nad něčím reálným a ne nad dojmy.
Avatar - Emel
23. 2. 2010 10:34
Re: EUROESA
No, chápeš ale, že se prodávají i jiná auta než těch 10... ne? Pokud uvidíš tabulku medailových týmů v hokeji, řekneš že je ten třetí poslední?
23. 2. 2010 10:37
Re: EUROESA
:yes: :yes: :yes: , ale aj tak neverím že to pochopí >:D
23. 2. 2010 10:42
Re: EUROESA
To, že se v Evropě neprodává jen těch 10 modelů, ví i GTI. Leč v kontextu zde uvedené tabulky někdo na chvostu být musí.
Avatar - Plautus
23. 2. 2010 11:43
Re: EUROESA
To nespochybňujem, ale považovať 9. a 10. umiestnenie v rámci európskeho trhu za umiestnenie, za ktoré je potrebné sa hanbiť, je skôr hanbou toho, kto sa tieto fakty snaží zvýrazniť...je to obyčajný zvratok, tak nechápem, prečo sa ho snažiš obhajovať. To by mal robiť leda tak sám autor, či už to za potrebné považuje alebo nie.
23. 2. 2010 11:46
Re: EUROESA
Nikoho neobhajuju. Kdyby pánove dovedli uvažovat, tak je jim nad slunce jasné, že to GTI napsal tak jen proto, aby to vyvolalo nějakou odezvu. A helemese, opět se mu to povedlo.
On nepotřebuje lhát, on jen uvádí a komentuje to, co je k dispozici. Nemusí přece říkat vše. Pak by se tu totiž o tom nediskutovalo. A o to jde. ;-)
Avatar - DRBNUTY
22. 2. 2010 23:34
Re: EUROESA
Wolff alebo Golf, neni to jedno?Oboje je na***. >:-[]
22. 2. 2010 23:35
Re: EUROESA
Nebuď tak krutý. >:-[]
Avatar - DRBNUTY
23. 2. 2010 00:01
Re: EUROESA
No dobre teda, uznavam, Golf neni na***. :-!
24. 2. 2010 09:28
Re: EUROESA
Jossalito, nevím...

V kontextu tabulky a lednu je největší evropský trh italský (rozhodně to není první a ani poslední měsíc, kdy to tak bylo a je).

Možná sis nevšiml, ale diskuze a článek je o lednu, nikoliv o minulém roce (jak chybně uvádíš).

Takže... měl by sis než něco napíšeš protřít oči (vdíš zbytečně rudě), protože pak tady mezi normálními diskutéry vypadáš za píp (nemusíš si ještě víc škodit asi tak).

Všechny čísla co sem uvedl jsou dohledatelná na internetu. Takže ani špetka demagogie, jen pravda. Demagogii tady bohužel předvádí jen jeden.

Jinak to omezení výroby Fiat chystá snad ze všech automobilek nejmenší. >:-[] Takže tady se jedná spíše o úspěch. I v tom článku samozřejmě uvádějí, že taková škodovka k podobnému kroku přikročila mnohem dřív. A jen pro tvou info. Šrotovné v Itálii pravděpodobně bude. >:D
22. 2. 2010 22:40
Re: EUROESA
Za slovo pět euro.
Avatar - DRBNUTY
22. 2. 2010 22:46
Re: EUROESA
Kapesniky se fasujou v prizemi?A naco su ti kapesniky?Zasa si ejakuloval? >:D
22. 2. 2010 22:48
Re: EUROESA
Máš pěknej objekt v profilu, počítám je to zatím jediné, na čem jsi v životě driftoval... >:D :no:
Avatar - DRBNUTY
22. 2. 2010 23:31
Re: EUROESA
V profile mam tvoju fotku, pretoze som tvoj velky fanusik. ;-)
22. 2. 2010 23:36
Re: EUROESA
Mezi náma, je to hnus. Je málo lidí, co maj žaludek na to fotit svý exkrementy. >:-[]
23. 2. 2010 09:26
Re: EUROESA
U nich je to normálne [odkaz] >:D >:D >:D
Avatar - jazva
23. 2. 2010 09:44
Re: EUROESA
až takto si sa nám tu teda odhaliť nemusel. Kto je zvedavý na tvoje súkromie????? 8-s
23. 2. 2010 10:40
Re: EUROESA
Ja nemám ho... v profile >:D >:D >:D
Avatar - Plautus
23. 2. 2010 11:31
Re: EUROESA
V profile, či v trenírkach...jedno i druhé je hanbou... 8-s
Avatar - ZoomZoom
23. 2. 2010 09:00
Re: EUROESA
Já se raděj nebudu vyjadřovat. Ale :yes:
23. 2. 2010 09:53
Re: EUROESA
ani tisíckrát opakovaná lež (demagogie) se v případě extrémní nepravdy naštěstí (bohužel pro některé ;-) ) nestává pravdou

takže opět hodně hezkých slov, pěkné demagogické kolotoče, hodnota limitně blížící se nule

není poslední místo jak poslední místo, v Autobildu by o tom mohli vyprávět ;-)
23. 2. 2010 14:46
Re: EUROESA
v autobilde sa vsetko pocita inac, a z vysledkov sa jasne docitas, ze ziadne vykyvy v kvalite sa nekonaju a na chvoste sa vytvorila silna skupina, ktora medziseba nikoho nepusti 8-s 8-s
Avatar - jazva
23. 2. 2010 10:01
Re: EUROESA
A zase len klameš a zavádzaš. Už sme si zvykli, ale je potrebné to stále pripomínať. Tak ako si klamal a zavádzal o Volve, Alfe, Foxe, tak teraz klameš a zavádzaš o Pande a Megane.

Toto je už diagnóza!!!! 8-s

Dá sa s tým normálne žiť, keď stále klameš? Čo tvoje najbližšie okolie? Zvyklo si, alebo ťa proste ignoruje?
Avatar - Plautus
23. 2. 2010 11:11
Re: NEUROESO
Takže tým, že spomedzi diskutujúcich tu oplývaš najväčším počtom príspevkov si jasná jednička, si "Golf" medzi prispievateľmi. Škoda len, že výpovedná hodnota i tohto posledného zvratku nedosahuje aspoň kvality tvojho sna, ba práve naopak, je rovná práve obrázku, ktorý si si (zrejme tiež ako prvý) všimol v profile jedného z tiežprispievateľov... :no: