No jó...z novinárskych titulkov vždy pramení pravda... 8-s
Zásadné informácie vedia iba tí, ktorých sa ten kontrakt priamo týka, ostatné sú iba dohady. Treba si uvedomiť, že presunúť vývojové kapacity z jedného dňa na druhý je nemožné, a tiež to pri zmene vlastníka nie je ani nutne žiaduce. To by si musel do Senice presťahovať celý vývojový tím, a neviem, či sa nejaký Pepo z Plzne s rodinou presťahuje pre svoju "milenku" ihneď do susedného štátu.
Inými slovami "podniká po slovensky"...K-1 Engineering ovládajú spoločnosti, ktoré sa živia hlavne, slušne povedané, presunmi imania v rámci spoločností...ako inak si vysvetliť navýšenie imania pre ovládnutie spoločnosti a následne vytvorenie záložného práva na časť imania v prospech spoločnosti, ktorá bola v tom čase už vyše 3 roky v konkurze... ;-\ ;-\
Ale pred sídlom súčasného majoritného vlastníka vídavam na striedačku 2 Attacky, ktoré sa majú k svetu. Dick si asi chodí pre vreckové na benzín... :-):-)
Tak to já zas takový "vševěd" nejsem. Dojem je často rychlejší než průjem. Rychle přijde a stejně rychle i přejde. To co jsem napsal platí obecně a jen píšu, že v článku chybí zásadní informace a ptám se, jestli je tu někdo má. Ty snad víš proč je v článku např. uvedeno, že vývoj zůstane v Plzni?
Nebo víš tak jistě, že je to jen novinářská kachna? Jedna věc je jak působí obsah toho článku a druhá co je/bude skutečnost..."papír" totiž "unese" všechno...
Zatím se "titulky smějou" spíš tvé "nepochybnosti"... ;-)
tak ja neviem, ale výroba sa komplet presúva na SK - nový "investor" ide postaviť fabriku na zelenej lúke v ktorej bude fachčiť 2x toľko ľudí ako doteraz, do dvoch rokov chce vyvinúť elektromobil, predajca - jediný dealer týchto áut je v likvidácii a ty máš pochybnosti... ;-) aj ja mám, ale úplne o inom >:D
No tak z článku hlavně vůbec nevyplývá jaký podíl vlastně slovenská strana těmito investicemi získá, což je rozhodující pro to, aby se to dalo jednoznačně za úplný prodej označit.
Jedna věc jsou investice do samotné výroby na Slovensku, jiná ja např. cena obchodní značky, know how atd.
Nebo ví už někdo někdo z vás, jaký konkrétní podíl ve firmě tímto slovenská strana získá?
Môže to byť aj tak. A môže sa nakoniec stať, že ten vývoj si Gordon nakoniec bude objednávať celkom inde, alebo po presune výroby na Slovensko krachne... v dnešnej dobe nikdy nevieš.
Že by chceli byť domácim konkurentom pre K1?
I když to koupil Slovák nevidím v tom nic "rozhodujícího", koupil to halvně někdo, kdo o to měl zájem a byl ochoten akceptovat cenu, důležitější je/bude, jestli se to časem ukáže jako opravdu dobrá investice. Možná se bude časem škrábat za ušima ten kdo to prodal, nebo možná naopak ten kdo to koupil...
Je to jako s nákupem čehokoli podobného, "všechno" má svou cenu, otázka je do jaké míry "přiměřenou"/výhodnou...
A to ty ako vieš, že nie je slovák? A chceš mi povedať, že v celej ČR sa nenašiel priestor na montovanie zopár ks áut ročne a preto musia postaviť nové priestory v SR. nebuď smiešny... >:D