Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel Antara: Podrobné informace a nové fotografie

41 komentářů

Antara nam bohuzel ztratila smrnc studie a nejak na zkorejstela, skoda 😒 , hodne jsem si od ni sliboval.
Bohužel, vzhled Antary mě zklamal. Recept "vemte Tucson, vyžehlete ho, hoďte na něj xenony a přemalujte logo" bude u mnoha lidí fungovat, ne však u mne.8-sA nezachrání to ani celkem pěkná litá kola. Bohužel. A zamrzí to ještě víc, když Antaru porovnáváte vedle sebe s Fronterou, která byť měla motory nesrovnatelné se stylem ameriky, vzhledově jela na stejné vlně. A dařilo se jí to.
A tak sem chtěl Antaru pohřbít do kategorie - velkémalé, drsněpřátelské/rodinněženské, pomalosilniční - ale názor mi spravily motory. Ten V6 turbo bude opravdová lahůdka. Pořiď to své ženě - ujede přítelkyním v Hundaích/Kiích a dostane ji jen šéfka v Cayenne TS. A tak to má být. :-!
bleeee...
hrôza 8-s
...hlavne tie zadne svetla :no:
Samé plky... Dyť to nemá ani šestikvalt! Je to normální kopie korejců jak design tak technika 😄 😄
:yes: 😄 Uznávám. Ale polož si otázku: Je šestikvalt nezbytný? Myslím že i s pětikvaltem to může být (po výkonové stránce) slušný vůz.
Je to tak auto ma dobre jen ty motory. A jeste kdyz se veme v uvahu, ze kaptiva je hezci a take urcite levnejsi tak neni co resit, antara je celkem propadal ani ne tak kvuli vzhledu, ale spis kvuli cene :no: :no: :no: :no: :no:
interier :yes: karoserie :no: je to skoda protoze studie byla hodne hezka
jménem SUV od Opelu... Bohužel ani já nejsem potěšen ;-\ . Frontera byla drsný offroad pro práci i pro zábavu. Monterey byl sice převlečeným Isuzu Troper, ale byl to impozatní kočár. Obojí mělo něco do sebe. Tohle zatím ne. Věřím že hlavní dojem u tohoto auta stojí a padá s detaily: Přední a zadní světla a nevýrazná maska chladiče. Boční silueta je OK, blatníky, poměr skla a plechu -vše jde správnou cestou... Je s podivem jak právě třeba taková světla dovedou úplně změnit charakter auta. Tohle není ale moc dobrá kombinace... Chtělo by to facelift ještě před premiérou... Hej vy, tam u Opelu... :-! ;-\
:yes: Cením upřímnost.
:yes:
Já nevím, první fotky se mi líbily, pak zase vůbec a teď se mi zase začíná líbit. V Německu (opel.de) je už v konfigurátoru a v černý s hnědou kůži nevypadá vůbec špatně. Zase ta podobnost s Korejcema by mi nevadila.
Ono Fronteru by mohly vyrábět. Ale pamatuju si její cenu-nebyla nejnižší a to neměla ani klima (DTI za příplatek a 2 bagy). Dneska by to muselo mít bagů 6, ESP, auto klimu, bixenony... a cena by začínala někde 1300 000 a to už by si mnozí třeba raději připlatili nebou koupili X. Tohle aspoň bude cenově optimální.
ono je možné, že v některé barevné kombinaci to bude lepší, ale celkově je to vůbec hodně slabé... Po výrazné Astře, Zafiře, Corse je to tak trochu studená sprcha. Frontera ve své podbě před 15 lety by to strčila do kapsy. Jde o tu změkčilost a nevýraznost. Auto to bude velké, to je vidět už teď, jenže... ;-\ Co se týká té ceny: I na špatně vytvarovaný nárazník, světlo, blatník spotřebuješ stejně materiálu a práce, jako na dobrý... Někde se stala chyba...
No uvidíme co na to prodeje. Neříkám, že je to designová špička, to ani náhodou,ale...
Jsem zvědavý na osobní setkání, to rozhodne 😉
😉 :yes:
sakra, to jsem já 😄 :yes:
Mě se docela líbí, takovej roztomilej medvěd. Jen ty zadní světla, jak vystřižený od Renaultu >😁 A pánové, všimli jste si, že nám Opel začal zlehka zakulacovat? Ze by v Opelu zlámali všecky pravítka? >😒]
>😁 :yes: :yes:
Presne, kopia zadnych svetiel Renault Laguna Grandtour.
no neni to až také hrozné ..
páni...
Opel se fakt snaží...Corsa...Zafira...OPC a teď tohle. Asi nejaký zkrat či co. Safra
...ach jo. 😒 ;-\
No Frontera vyzerala jak auto pre chlapov.... toto tu vyzerá ako SUV pre ženy.... ;-\ :no:
na tom neco bude 😄
Přesně...
Ono je to jedno
všichni jste stejně buzny co si to nekoupí
- takže vlastně trefa.
Fuj :no:
TP JE LAHKE KONSTOVAT POVEDZ V KTOREJ AUTOMOBILKE SI HLAVNY DESIGNER?
lEN NA MARGO VSETKYM CO HOVORIA O KOREJSKOM DISEGNE - TO KOREJCI PRESLI (OKOPCILI) NEMECKY DESIGN KTORY BOL VZDY CHARAKTERISTICKY DOST KONZERVATIVNY NA ROZDIEL OD SUPER MODNEHO FRANCUZSKEHO, TEN SI POVOLI FANTAZIU
Nezbyvá mi než souhlasit interier velmi pekny hlavne volant :yes: ale studie antara GTC byla fakt supa tohle je hodne koreisch.snad to bude v realu lepsi ;-\
i frontery byly preveleceny isuzu, dokonce je vozila i honda do ameriky jako passport... nicmene frontera byla svyho casu v evrope docela pojem... jestli tohle dejvu zaboduje stejne, buh vi...
Udelejte Captivu s vnitrkem Antary a bude to :yes: 😄
presne tak - jen co na tuhle zmrseninu popatrilo me oko, vzpomnel jsem si na Captivu, ta vypada (zvenku) skutecne k svetu
captiva a vnutro antara -moja rec
No auto to neni tak špatný, ani ošklivý. Já bych řekl, že to možná bude ideální vozidlo pro teplákovýho kovboje. Šmelinářskýho bejka, kterej jezdí masírovat do žlutejch lázní. Stánkařskej sen bych to auto nazval... 😉 😄 >😁
Studie byla hezčí, a to o dost, to je bez debat. Ale to je osud snad všch studií vs. sériovek (čest vyjímkám). Sériovka zkorejštěla, ano ... ale pořád je to IMHO hezčí nežli ty "korejci". Takže prodávt se snad/asi bude dobře, a to jde přece až v prví řadě, že. Jináč vylézti dneska na trh s něčím co má design ala Frontera, tož to pak nejeden potentí bejk zaplesá - těch (nás) zas ale tak moc není, a proto je Antara taková jaká je. A tož jí přejme do vínku vše nej ... Tož tak.
jedno co mi fakt nesedi su predne svetla nedavaju antare dynamiku ale pripominaju nudnu agilu co je pre Opel dost neprijemne ale aj tak to treba vidiet na zivo
Tak tak, počkejme si na live - a uvidíme jak detaily (třeba zrovna ta světla) celek po- či nepo- zdvihnou. Jak píšu jinde, občasné setkávání s Merivou pro mne bylo (a stále je) příjemným překvapení, a na fotkách mi to auto taky až zas tak moc neříkalo.
Libi se mi, jak vetsina z vas hazi tohle auto do outu s poznamkou, ze je na tom poznat korejsky design. Hlavne, ze u Captivy vsichni skutecni odbornici chvali, ze design je jak usity pro Evropany! Kdybyste nevedeli, ze to je vyrabeno v Korei, tak vas to ani nenapadne! Fakt hafo "odborniku". Nastesti vkus je velmi subjektivni, takze me se libi. A ted smele do boje s X3, ktera je fakt hnus (z meho pohledu).
ano, pripajam sa.. vsetci chytraci to porovnavaju s koreou, pritom si neuvedomili, ze korea opakuje po europe, aby sa tu dostali na trh...
... tiez si myslim, ze studia vypadala ovela lepsie, ale to je vsetko co tomu mozno vycitat, treba pockat na osobne stretnutie s tymto autom...
tesim sa na to, ako sa v tom preveziem...
niekto je chytrejsi ako ty chytri :-! :no:
Měl jsem možnost odzkoušet obě auta.Captiva je se svou přídí opravdu hezká.Zadní část už je víc jak užitková.V interieru jsem našel dost nelíbivých detailů, ale celkový dojem je dost dobrý.Atara je tak trochu zženštilá, něco jí chybí, ani přední a ani zadní část, není taková, jak by si většina z nás přála.Zato interier je moc povedený.Takže se přimlouvám za to, aby se do captivy namontoval vnitřek z antary.Ale každému se bude líbit něco jiného. 😉
vážený, ja som si antaru kúpil a jednoznačne je skvelá.pár drobných nedostatkou v grafickom displeji určite odstránia a potom to bude jedno z veľmi luxusných áut.a porovnávať tento opel a captivu ?!? veď aj WW vyrába na slovensku . a sú to slovenské alebo nemecké autá ??????