Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Car of the Year 2007: nominované vozy

Před námi je další anketa o evropské auto roku. Podívejte se na první kandidáty, ze kterých vzejdou finalisti. Ve výběru je i mladoboleslavská Škoda Roomster.
Zpět na článek
2. 8. 2006 09:39
neregistrovaný "briza"
2. 8. 2006 11:33
neregistrovaný "Radek"
2. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "Charger"
2. 8. 2006 14:09
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:11
neregistrovaný "Charger"
2. 8. 2006 14:13
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 09:41
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 09:43
neregistrovaný "Leftie"
2. 8. 2006 09:45
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 09:44
neregistrovaný "Driano"
2. 8. 2006 09:45
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 12:16
neregistrovaný "sk"
2. 8. 2006 10:05
neregistrovaný "sn4pb4r"
2. 8. 2006 10:16
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:11
neregistrovaný "geroc"
2. 8. 2006 10:12
neregistrovaný "geroc"
2. 8. 2006 10:15
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 13:59
neregistrovaný "Quido"
2. 8. 2006 14:25
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:18
neregistrovaný "anonym"
2. 8. 2006 10:19
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 09:09
neregistrovaný "mesi"
2. 8. 2006 09:44
neregistrovaný "xyz"
2. 8. 2006 10:03
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
2. 8. 2006 11:08
neregistrovaný "xyz"
2. 8. 2006 10:09
neregistrovaný "geroc"
2. 8. 2006 10:02
neregistrovaný "prejt"
2. 8. 2006 10:02
neregistrovaný "paja"
2. 8. 2006 14:12
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 21:41
neregistrovaný "paja"
2. 8. 2006 10:05
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 11:27
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 10:09
neregistrovaný "Hombre"
2. 8. 2006 10:24
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 10:32
neregistrovaný "Dinar"
2. 8. 2006 10:34
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:40
neregistrovaný "Michal"
2. 8. 2006 10:44
neregistrovaný "Mario"
2. 8. 2006 10:44
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:46
neregistrovaný "Dinar"
2. 8. 2006 10:59
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 12:53
neregistrovaný "King"
2. 8. 2006 13:17
neregistrovaný "D"
2. 8. 2006 10:58
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 11:22
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 11:25
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 12:09
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 12:56
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 13:19
neregistrovaný "Dinar"
2. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 13:39
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 13:47
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:06
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:13
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:21
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:32
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:42
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:56
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 16:03
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:03
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:23
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:38
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:58
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:04
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 18:15
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:21
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 18:31
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 19:49
neregistrovaný "dCi"
3. 8. 2006 09:26
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 10:26
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 10:27
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:24
neregistrovaný "Jirka"
2. 8. 2006 18:26
neregistrovaný "Jirka"
2. 8. 2006 18:35
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 14:39
neregistrovaný "O.J."
2. 8. 2006 19:39
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 20:08
neregistrovaný "Jirka"
2. 8. 2006 14:58
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 15:05
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 16:27
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 16:31
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:06
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:01
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:25
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:35
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:47
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:53
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:59
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 18:14
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 18:45
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 19:36
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 15:23
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 10:58
neregistrovaný "Alu"
2. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "Al Bundy"
2. 8. 2006 11:31
neregistrovaný "b@bi"
2. 8. 2006 11:35
neregistrovaný "Ricardo"
2. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "Leftie"
2. 8. 2006 12:07
neregistrovaný "mida"
2. 8. 2006 12:10
neregistrovaný "Charger"
2. 8. 2006 13:37
neregistrovaný "ciello"
2. 8. 2006 13:49
neregistrovaný "mts"
2. 8. 2006 14:00
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:12
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:12
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:16
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:19
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:24
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:36
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:46
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 15:02
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:21
neregistrovaný "MS"
2. 8. 2006 14:25
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:44
neregistrovaný "MS"
2. 8. 2006 14:26
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 20:56
neregistrovaný "Wartburg 353W"
2. 8. 2006 15:42
neregistrovaný "Tom69"
2. 8. 2006 16:07
neregistrovaný "logicky.cz"
2. 8. 2006 16:18
neregistrovaný "Tom69"
2. 8. 2006 19:25
neregistrovaný "HTP"
2. 8. 2006 19:41
neregistrovaný "Alessio"
3. 8. 2006 08:53
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 09:00
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "Womdra"
4. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "peter3"
6. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "briza"
2. 8. 2006 09:39
Nikde nikdo
Tak to zkusim jako prvni. :-! Lexus IS, Alfa Romeo Brera, Ford S-Max
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Radek"
2. 8. 2006 11:33
Re: Nikde nikdo
Souhlas, ale IS je mooooc těžký :no: . Což je škoda, protože jinak je bez chyby. Proto bych asi byl pro ford
neregistrovaný "Charger"
2. 8. 2006 11:59
Re: Nikde nikdo
IS?? 8-s
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:09
Re: Nikde nikdo
IS :-)
neregistrovaný "Charger"
2. 8. 2006 14:11
Re: Nikde nikdo
>:D těžko.. ;-) 8-s
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:13
Re: Nikde nikdo
Já vím :-( Ale bylo by to krásné :-)
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 09:41
TIPUJU
někoho z trojice Corsa/ Grande Punto/ Civic: přičemž ti dva poslední mohou doplatit na určitou okoukanost
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Leftie"
2. 8. 2006 09:43
Re: TIPUJU
Skôr (š)punto....
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 09:45
Re: TIPUJU
je to možné... Ostatně je to Fiatova oblíbená disciplína
neregistrovaný "Driano"
2. 8. 2006 09:44
Re: TIPUJU
Přesně takhle bych to taky napsal :yes: Nikdo jiný moc šancí nemá... Je tam 3x Chevrolet, 3x KIA, pak hodně SUVček... Roomster se možná dostane do první pětky ;-)
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 09:45
Re: TIPUJU
;-) :yes:
neregistrovaný "sk"
2. 8. 2006 12:16
Re: TIPUJU
nedostane... ;-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
2. 8. 2006 10:05
Re: TIPUJU
punto, civic, Lexus IS
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:16
Re: TIPUJU
:-) no ten poslední: to je velký optimismus. Pokud vím tak premiové značky tam nemají moc šancí. Jde zejména o "value for money"
neregistrovaný "geroc"
2. 8. 2006 10:11
Re: TIPUJU
Přehodil bych jen první dvě místa. Ovšem tihle tři jsou jasně největší kandidáti na COTY 2006.
neregistrovaný "geroc"
2. 8. 2006 10:12
Re: TIPUJU
....2007.
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:15
Re: TIPUJU
GP je horký kandidát- jenom může doplatit na to, že byl uveden příliš brzy před volbou auta roku... V minulosti se už hodně aut takto "pohřbilo".
neregistrovaný "Quido"
2. 8. 2006 13:59
Re: TIPUJU
Mari: máš pravdu, ale třeba v případě Punta I se taky to auto dostalo do ankety až rok po uvedení a vyhrálo ;-)
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:25
Re: TIPUJU
to máš pravdu, vyjímka potvrzuje pravidlo. GP není špatné auto, já osobně bych ale trochu změnil tu přední část. Dovedu si tam víc představit nějakou evoluci stylu Bravo/brava
neregistrovaný "anonym"
2. 8. 2006 10:18
Re: TIPUJU
Presne tak... ;-)
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:19
Re: TIPUJU
;-) :yes:
neregistrovaný "mesi"
3. 8. 2006 09:09
Re: TIPUJU
ved budu nove modely brava / bravo. rusi sa stillo trieda a nastupi nova. znovuzrodenie brava /* bravo . takze o rok alebo 2 v ankete budu aj tie
neregistrovaný "xyz"
2. 8. 2006 09:44
budme ferovi
Tak at jsme ferovi, kdyz Autorevue vyda neco po Auto.cz je tam velka diskuse, ze to opsali. Takze nyni "opsalo" Auto.cz clanek od AR.. stydte se, jste pomali...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
2. 8. 2006 10:03
Re: budme ferovi
Proč bychom něco opisovali, když je to na oficiálním webu? viz adresa: [odkaz] Je jasné, že bude vždycky někdo rychlejší podle toho, který redaktor sedne dřív k počítači. Ale diskutovat o tom, kdo co opisoval, se mi zdá zbytečné.
neregistrovaný "xyz"
2. 8. 2006 11:08
Re: budme ferovi
Byla to takova nadsazka, chodim jak sem, tak na Autorevue a casto tam pada v diskusi, jak oni opisuji od vas, tak je treba rict i tady, ze opisujete od nich (nadsazka) ;-)
neregistrovaný "geroc"
2. 8. 2006 10:09
Re: budme ferovi
Taky mám někdy ten pocit. Když už si Auto.cz spouští reklamy o tom jak nej...
neregistrovaný "prejt"
2. 8. 2006 10:02
Punto
V roce 1995 mělo Punto také handicap určité okoukanosti, jednalo se o nejstarší nominovan model ročníku. A jak to dopadlo? Sázím opět jen na GP. :-) Další příčky mě nezajímají, ty si nikdo nepamatuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paja"
2. 8. 2006 10:02
jasna volba
Neni nad cim premyslet...je tu jasnej favorit....Roomster :yes: :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:12
Re: jasna volba
Pick-up autem roku! To se nepovedlo ani Berlingu. :-!
neregistrovaný "paja"
2. 8. 2006 21:41
Re: jasna volba
:yes:
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 10:05
Podle dCiho
Mezi finalisty počítám (dle abecedy): Citroen C6, Fiat Grande Punto, Ford S-Max, Honda Civic, Opel Corsa. :-! Překvapit a do finále se může dostat: Mercedes R, Nissan Note, Škoda Roomster, Volvo S80. :-! Osobně si přeji stupně vítězů: 1.Citroen C6, 2.Lexus IS, 3.Fiat Grande Punto. :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 11:27
Re: Podle dCiho
Ty mi snad čteš myšlenky >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 12:14
Re: Podle dCiho
ToZZase neni tak slozity, prasaku >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Hombre"
2. 8. 2006 10:09
Můj tip
1.Fiat GP; 2.Ford S-Max; 3.Lexus IS
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 10:24
Tak ted ja
Je to jasne, melo by to byt XK. Jenze COTY by melo byt auto tak trochu z mainstreamu, takze vitez je jasny, S_MAX!!;-) Ze jste to nikdo necekal? >:-[]
Rozbalit vlákno
65
neregistrovaný "Dinar"
2. 8. 2006 10:32
Re: Tak ted ja
Také tipuju S-Max, má kombinaci designu, kvality a mainstramovosti ve smyslu určité value for money, a je to (spolu s MB-R) největší posun mezi auty své kategorie. První MPV, které opravdu jede jako dobrý kombík a zůstává mu variabilnost MPV. :yes: GP svou třídu vyjma rozměru nikam nepostrkuje, C6 je zajímavé auto, ale jen alternativa atd.
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:34
Re: Tak ted ja
:-) S-Max je sice zajímavý počin, ale v podstatě nepřináší nic nového: sportovně laděné MPV byla např Honda Stream. Já myslím že největší šanci mají auta s cenou do 20 000 Eur
neregistrovaný "Michal"
2. 8. 2006 10:40
Re: Tak ted ja
Kanidati na prvni misto: S-Max a Civic
neregistrovaný "Mario"
2. 8. 2006 10:44
Re: Tak ted ja
Souhlas :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 10:44
Re: Tak ted ja
:-) uvidíme ;-)
neregistrovaný "Dinar"
2. 8. 2006 10:46
Re: Tak ted ja
Papírově nic nového nepřináší, pravda, téměř každá automobilka představuje své modely (i u MPV) jako sportovně laděné, teď se to prostě nosí, ale všechna současná MPV, malá nebo velká, jsou velmi vzdálena jízdním vlastnostem obyčejných kombíků své třídy. Po svezení S-Maxem klidně říkám, tohle auto se opravdu chová jako velký kombík s výborným podvozkem, takž v kombinaci s dobrým motorem se dá mluvit o opravdu prvním sportovně laděném MPV.:yes: Je to pokrok ve své kategorii, tebou uvedená Honda Stream má sportovně laděné maximálně tvary a tím to končí, stejně jako u ostatních. :-!
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 10:59
Re: Tak ted ja
:yes: :yes: Vim, uz jsou ty moje palce u tvych prispevku trapny, ale ono vetsinou neni co vic dodat;-)
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 11:24
Re: Tak ted ja
S-Max je jenom MPV s lepším podvozkem a nabídkou silnějších motorů. Navíc je vcelku drahé... Já neříkám že je špatné, jenom jaksi to vítězství...pravděpodobně...nebude
neregistrovaný "King"
2. 8. 2006 12:53
Re: Tak ted ja
Ale no tak... Další člověk, který Stream evidentně jen viděl... U Streamu zapomínáš na jeho famózní dynamiku s benzinovým dvoulitrem a o jeho přesnosti řazení se ještě dnes všem ostatním MPV jen vlhce zdá. Je ovšem pravda, že na jeho přetáčivé choutky na limitu vzpomínám dodnes. Ale není i to projev sportovního chování? Jen ne u MPV >:D
neregistrovaný "D"
2. 8. 2006 13:17
Re: Tak ted ja
:yes:
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 10:58
Re: Tak ted ja
Co dramaticky novyho, co tu jeste nebylo, nebo nedela nekdo jiny se da dneska na autech jeste vymyslet?
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 11:17
Re: Tak ted ja
dramaticky nového nic. Proto většinou vítězí auta nižších tříd. Kvůli dobrému poměru cena/produkt. Vyjímky existují: např Scenic přišel s novým řešením mini MPV, ve vyšších třídách pak auto vítězí jen v případě opravdu velkého přelomu: např XM (1990). Jinak moc velké šance nejsou. S-Max je jenom odvozenina z Galaxy, sice povedená, ale jestli to bude stačit na vítězství :-) ? tomu nevěřím
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 11:22
Re: Tak ted ja
Kdyz teda S-Max nepovazujes za ten nejlepsi pocin Fordu, co bys ty na jejich miste misto nej delal?
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 11:25
Re: Tak ted ja
na místě koho? Fordu nebo poroty?
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 11:57
Re: Tak ted ja
Na miste Fordu. Ciste teoreticky ovsem;-)
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 12:09
Re: Tak ted ja
ale já neříkám že S-Max je špatný počin, naopak. Je to příjemné oživení. Snad se v přízni udrží po delší dobu. Já vidím mezery ve výrobním fondu tady: velice postrádám cenově "dostupný" komfortní sedan s klasickou koncepcí (náhrada za Scorpio), stejně jako masově rozšiřitelné Velké sportovně laděné kupé ( teoretický pokračovatel řady Capri/ Probe/ Cougar). Tohle byla dříve Fordova silná parketa, já věřím že by se dokázal vrátit s velkou razancí- kdyby chtěl...
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 12:13
Re: Tak ted ja
Aha, tak to sorry, blbe jsem te pochopil:-( Scorpio? Na co? Maji Volvo a Jag. Myslim, ze dal nez k Mondeu by se poustet nemeli.S ostatnim souhlasim! Jen si myslim, ze to neni tak o tom jestli chce, ale jestli muze:-(
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 12:38
Re: Tak ted ja
Já nějak podvědomě prostě nemůžu Mondeo uznat za Fordův vrchol. Zatmco Ford, nebo třeba Opel se z vyšší střední stahli- Škoda tam vstoupila, a francouzi(nepočítám-li VelSatis) se drží také dobře. Jen to chce odpovídající náčiní pro boj... Pokud by byl se schopen vytáhnout s opravdovou peckou, byl by schopen oživit třídy, které se dnes pokládají za "mrtvé". Co se týká Jagu a Volva, tak to jsou vcelku prestižní značky- de facto masově nerozšiřitelné... Ford byl schopen vyrobit velice komfortní velký sedan v ceně kolem 1.mil, zatímco u těchto značek dostaneš pouze základ... Odpovídající model je pak minimálně o 0.5 mil dražší (jestli vůbec to). Lidé nevnímají Volvo nebo Jag jako vrcholné modely Fordu, vidí je jako samostatné značky s úzce profilovanou klientelou. Ford prostě chtěl v rámci úspory nákladů zabít dvě mouchy jednou ranou, ale nějak se to minulo účinkem. Trh s dvoudveřovýma velkýma kupéčkama zkomírá jen díky tomu, že výrobci (opět kvůli nákladům) dělali tyhle auta jako nepovedené odvozeniny od nižší střední beze změny interiéru a celkového pojetí, a ne jako charakterově samostatný model . To byl problém např. Astry Coupé- údajné nástupkyně Calibry. Výrobci sami tyhle třídy zprasili a teď se vymlouvají na jejich nerentabilitu...
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 12:44
Re: Tak ted ja
U Skody se jasne neshodneme, tak to nebudu pitvat;-) Ja osobne si myslim, ze u vyrobcu mainstreamu by nemela byt tendence vyrabet neco ve vyssi stredni. U Francouzu to chapu, nemaji nic jineho co nabidnout. Nemaji zadnou premiovou divizi, ktera by to mohla vyrabet. Kdyz se podivas , jak jsou auta dnes velka, tak snad opravdu neni duvod delat v mainstreamu neco ve vyssi stredni. Vcera jsem predjizdej stare BMW5 ze 70 let. Muj X-Type proti tomu vypadal jako monstrozni limuzina, tak ta auta vyrostla ;-\
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 12:56
Re: Tak ted ja
no ano, rozměrově auta stále rostou. Jenom pro dosažení určité třídy nestačí pouze ta velikost: Chce to i jakési charisma... A to při vší úctě k Mondeu, Vectře atd nevidím. Teda z mého pohledu. Navíc tady chybí ta klasická koncepce pohonu. K této třídě tak nějak patří. Speciálně v případě Fordu je potřeba říct, že ve výrobě velkých sedanů měl tradici jako málokdo. Je škoda že tuto díru nedokáže vyplnit, resp chce ji vyplnit Mondeem. Místo toho vráží peníze do nesmyslných paskvilů typu Fusion atd.
neregistrovaný "Dinar"
2. 8. 2006 13:19
Re: Tak ted ja
Souhlas, Scorpio je prodrbaná šance Fordu jako automobilky jejíž "velký" model se bez problémů prodával. Po posledním paskvilózním designu se měli oklepat najít směr nový třeba v duchu mondea a dnes se místo S80 mohlo prodávat zase Scorpio. Ale vzhledem k současnému postavení značek v koncernu a právě zmíněné S80 se už velký sedan od evropského Fordu čekat nedá. Pokud se ale budou zaměřovat na Galaxy a S-Maxe tak jak to se souč. modely předvádějí pak je to taky dobrá cesta.
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 13:23
Re: Tak ted ja
no, lepší nějaká cesta než žádná. Ale stejně...
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 13:39
Re: Tak ted ja
Ohledně toho zprznění Calibry do Astry Coupé, tak jiná (ale svým způsobem velmi podobná) situace byla u mazdy. Mrkačka 323F první generace a dodnes vizuálně dokonalá 323F druhé generace dostaly za nástupce po5raný a nudný hatchback. A podle toho co vidím dodnes na silnicích, kupátka se prodávala lépe.
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 13:47
Re: Tak ted ja
ano, Mazda vyměnila dynamicky vyhlížející hatchback za usedlé hranaté polokombi a myslela si, že ji písmeno "F" spasí... Ten model nebyl špatný, ale jeho vzhled nevypadal na nástupce ani omylem ... Podobný "boom" zažil i Fiat se Stilem.
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:06
Re: Tak ted ja
Hm hm, Stilo se snad pomalu vzpamatovává, jak dokazuje Paja a jeho odkazy pod Sciroccem. Co se F týče, chybí, velmi chybí, byla dokonale svá. Vždycky to byl a překvapivě dodnes je, kočkolap. S dvoulitrovým šestiválcem to taky nejelo zle (ačkoliv z šestiválců si vzal více zvuku a kultivovanosti, než výkonu), jednoduše skvělá koupě. :-!
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:13
Re: Tak ted ja
Na ten model 323F 2.0V6 si vzpomínám. Ten motor pocházel původně z modelu Xedos 6. EFko bylo docela lehké, takže s výkonem to nebylo zase tak špatné. Když je auto hodně tiché (což byl případ 323F), tak výkon se zdá subjektivně nižší. Pamatuju ale na problémy s těsněním bezrámových oken: aerodynamický svist v rychlostech kolem 160 mají snad všechny tyto ojeté Mazdy. Kočkolap to byl o tom není pochyb. Jak je na tom Stilo teď nevím, ale proti modelu Bravo/Brava jenom živoří
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:21
Re: Tak ted ja
O novém Stilu má právě Paja odkazy pod článkem na Scirocca, to jsem měl na mysli. :-! F bylo první auto s bezrámovými okny, které jsem měl v ruce. Neskutečná frajeřina. Na svist už nepamatuji, asi byl překonán zážitkem. :-!
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:32
Re: Tak ted ja
Díval jsem se na to budoucí Stilo: zatím to vypadá víc než dobře. Jestli je to finální podoba, tak o něj nemám strach... No ano, to F bylo v té době (tuším 94ˇ)velká frajeřina. Mazda vůbec byla v tom období na koni: 626- trhák podnikatelů (taky skvělý 2.5 V6), přišel Xedos 6, později 9 (revoluční motor 2.3 Miller Cycle), Sporťáčky MX-3, MX-6... Tehdy byla Mazda pojem
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:42
Re: Tak ted ja
Tohle stojí za zamyšlení. Mazda totiž nebyla pojem jen u nás, v porevoluční době, nýbrž v celé Evropě. Prodávala auta jak housky. Od malých po limuzíny. Pak útlum, ztráta tváře a až teď se vrací zpět, ale rozhodně ne na opuštěnou pozici. Podívej třeba na Mitsubishi ve stejné době. Špičková nádherná auta se svou tváří. Galant 94, nebo úchvatná Sigma taktéž z počátku devadesátek, ta byla designově daleko povedenější, než evropská liga prémie neprémie. Nechápu to, včera jsem viděl aktuálního Lancera kombi v černé. Neuvěřitelně bezejmenné auto. Nic, naprosto o ničem, a je to škoda. P.S.:Ta Sigma mě dodnes otáčí. :-!
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 14:56
Re: Tak ted ja
jsem rád že jsi Sigmu vzpomněl... To bylo neuvěřitelné auto. Ten negativní sklon přídě (k dokonalosti ho pak dovedl Galant 97"), zadní světla byla prakticky celý pás s výřezem pro značku. Některé modely s řízením všech kol (4WS), automat s kvalitou řazení jaká dodnes nemá obdoby. Vačky v motoru se při otevírání ventilů opíraly o ložiska! takže byl minimální odpor a tření... To auto mělo taky bezrámová okna. Existovala i verze kombi, ale u nás jich není moc jezdit nebude. Šestiválce 3.0 24 s několikastupňovou délkou sání. Tohle všechno je teď pryč. Mazda ztratila a znovu se zvedá, Mitsubishi je kreativně na dně(co se týká osobáků), Nissan se celkem drží s poslední Primerou- moc příjemné avantgardní pojetí, škoda Maximy... Honda také ztratila koncem 90tých let: Accord 98", Legend (jakkoliv jinak dobrý), katastrofální minulý Civic...
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 15:19
Re: Tak ted ja
Sigma je vizuální rozkoš. Navíc ji tady nikdo moc nezná, přitom každý řekne, že je to Mitsubishi. Tohle aktuální Lancer kombi prostě nedokáže, to je holt jenom nějaké auto. Nechápu vedení této automobilky. Mají z čeho čerpat (taky na to nedávno přišli, viz čumák studie Lancer X), ale oni představí takovouhle bezejmennost. Nebo první Outlander, hrůza. Nebo Grandis, sice těžce originální, ale bez výrazu. :-! Když jsme u "zlatých" japonců, pamatuješ na první Previu? Viděl jsem ji na počátku devadesátek v Plzni a nechápal jsem. Nádhera. Vypadala jako slza, neuvěřitelné. :-! Nissan je fajn, ale Maxima mě nikdy nevzala. Ta kterou registruji jako první vypadala jako přerostlý Sunny a QX zas na mě nepůsobila dostatečně nissanovsky (ačkoliv její štíhlá záď tvořila lahodný profil). U Hondy moc chyb nenacházím, Accord 98" se mi líbí, ani minulý Civic nevadí. Ale třeba předposlední Prelude (s markantními zadními světly a přístrojovkou po celé šířce vozu), to byla nádhera. Je krásné potkat ho dnes nezprzněného nějakým stromečkářem, bez křídel, bez okapů apod. Ale takových je tak 5%. :-!
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 16:03
Re: Tak ted ja
Previu pamatuju: viděl jsem ji poprvé někdy ke konci roku 90 v německu. Překvapilo mě jak je velká: Proti Espace vypadala jako tank. Měla zajímavě řešenou grafiku budíků a přístrojovku prohnutou do takové vlny. Celkově bylo znát že ten model vznikl hlavně s ohledem na zámoří. Maxima QX byla jeden čas mým snem: zlatkavá metalíza a černá kůže. Nebyla nijak výrazná po tvarové stránce, ale její tvary lahodí dodnes. Prelude (máš na mysli asi model 93") byl pro mě zajímavý hlavně zepředu. Z boku už vadila jakási disproporce mezi velkým předním převisem a krátkou vysokou zádí s horizontálními světly. Interiér byl zajímavý. V původním stavu jsem ji neviděl minimálně 5 let... Minulý Civic považuju za katastrofu rozměru Exxon Valdez... To už radši ten Lancer. Poslední Galant 97" se mi taky líbí: svou elegancí a agresivním postojem připomíná BMW v dobách největšího rozkvětu. Elegantní byla i Camry 97" se svažujícím se kufrem a takovým ostrým profilem.
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:03
Re: Tak ted ja
Galant 97" byl velice agresivní od pohledu. Bohužel jsem ho nikdy nejel. Ani se pak nedal moc koupit jako ojetina. Bylo jich hrozně málo a docela si držel cenu. Ta Camry byla taky hezká... jo, ať mi nikdo neříká, že 90. léta byla mrtvá na design.. alespoň teď jsme vyjmenovali asi 8 aut, co byly fakt hit :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:23
Re: Tak ted ja
;-) :yes: ten Galant: s šestiválcem 2.5 jel jak pila, Papírově ten výkon byl tuším 120kW (+-), ale to nasazení nemělo obdoby... Vzpomínám si ale taky na jednu nepříjemnost: obšití volantu hodně hrubou nití, která nepříjemně řezala do prstů. Asi proto byl ten Galant tak rychlý- řidič chtěl být co nejdříve v cíli >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:38
Re: Tak ted ja
Hm, taky mám pocit, že dřív ta auta ňák víc jela. Pamatuju na starou Xantii rv93 2.0i 16V. Měla 111kW (cca 153k). To auto lítalo neuvěřitelným způsobem. Když se navíc aktivoval sportovní podvozek, tak to předčilo kdejakej "sporťák". Maximálku jsem z toho vymáčknul 235. Když jsi zase tlačítko vypnul, tak jsi měl pohodlnou kolíbavou kačenu :yes: Automatická klima, 4x el.okna, šíbr... to auto jsem miloval. ;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:58
Re: Tak ted ja
tenkrát ještě nebyla auta tolik svázaná emisními předpisy, hmotností, a zejména elektronickým plynem (mor dnešních dnů). Prostě jsi sešlápl plyn, lanko otevřelo klapku-a... auto vyrazilo. Dnes sešlápneš plyn a tramvaj se dá do pohybu... Jinak Xantia -to je celkem pojem...Avantgarda. Ovšem XM: to bylo auto vesmírných technologií... Ten jednoramenný volant prvních typů je super :yes: Jestli se o některém autu dá říct že bylo nedoceněné, pak to bylo tohle... Kočár kočárů. Ta nařasená kůže ve dveřích, strop z alcantary...a pod kapotou 3.0V6-24 :yes: Na tu specifickou vůni interiéru si vzpomínám dodnes a ještě teď mám husí kůži :yes: Kam se hrabe C5... Bylo to stejné dělo jako CX
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 18:04
Re: Tak ted ja
Jo, jo. To byla ještě auta na výkon a ne na emise. Pamatuji, že ty novější dvoulitr už takový výkon neměly. ;-\ No, dnes se to zase dohání jinak. XM >:-[] :yes: To byl skutečně vesmírný koráb. Nedávno mě tím vezl jeden taxikář. Ještě po tolika letech jsem žasl :-) Bohužel si to auto neslo spoustu neduhů v podobě překombinovanosti elektroniky atd. Některé verzi měli volant, který se vracel sám do polohy rovně. Prostě jsi zaparkoval, nechal vytočená kola, pustil volant a on se srovnal do roviny >:-[] :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:15
Re: Tak ted ja
ano, to bylo Citroenovské strojní řízení Diravi-určené pro vrcholné typy. Samozřejmě co v autě není-to se nemůže pokazit. Takže z tohoto pohledu neměl XM zrovna na růžích ustláno >:-[] ... Ale jeho komfort a atmosféra nemá obdoby :yes: nezničitelné charisma. Je to klasik se vším všudy
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 18:21
Re: Tak ted ja
Prý C6 má srovnatelný komfort... ještě jsem neměl tu čest posoudit... ale třeba C5 nedosahuje ani zdaleka komfortu Xantie ;-\ No, tak snad nám GTI napíše něco o syndromu "houpi houpi" >:-[]
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:31
Re: Tak ted ja
ten C6 je velice zajímavý počin, já bych byl taky velice zvědavý jestli je komfortem srovnatelný s XM. Ten vzhled připomíná něco důvěrně známého: CX. Nejsem si jist úplně tím interiérem, ale možná to je na zvyku. Chybí mu zatím pořádný motor... Něco ve stylu CX 25 gti Turbo 2 >:-[] . Ale celkový dojem zatím příznivý. Chce to osobní zkušenost.
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 19:49
Re: Tak ted ja
Interiér C6 jsem nejprve vůbec nechápal. Něco ve smyslu "a to je jako všechno?" Myslím že je ještě odvážnější než exteriér. Jediné kde ztrácí body je ten středový modul z Peugeotu 407 a faceliftované C5. To si myslím, že šetřit nemuseli. To je vůbec nějaká móda, Opel jeden svůj modul taky kombinoval v různých produktech (Vectra C, Omega B po faceliftu???). U té C6 jsem z interiéru nakonec získal pocit nábytku. Hodně drahého nábytku (a to jenom z fotek). :-!
neregistrovaný "ZZ"
3. 8. 2006 09:26
Re: Tak ted ja
CX hlavně čiší z nové C5.
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 10:26
Re: Tak ted ja
neregistrovaný "mari"
3. 8. 2006 10:27
Re: Tak ted ja
tak
neregistrovaný "Jirka"
2. 8. 2006 18:24
Re: Tak ted ja
Pánové říká vám nšco Galant VR-4 z roku 96. Motor 2.5 twin-turbo (280 koní), 4WD, 0-100km/h za 6s Jo Galant byla nádherná kára, takový žralok :yes: .
neregistrovaný "Jirka"
2. 8. 2006 18:26
Re: Tak ted ja
Ještš ten odkaz [odkaz]
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 18:35
Re: Tak ted ja
no svezení to muselo být pěkný, jenom to ale tady asi nikdo nezná. Abych pravdu řekl v životě jsem to ani neviděl. Ale :yes:
neregistrovaný "O.J."
3. 8. 2006 14:39
Re: Tak ted ja
[odkaz]%3Fq%3DMitsub…
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 19:39
Re: Tak ted ja
Dostalo se to vůbec k nám na trh?
neregistrovaný "Jirka"
2. 8. 2006 20:08
Re: Tak ted ja
Myslím že ne. Objevil jsem to celkem náhodou. Má to parametry podobný Renaultu Safrane Biturbo :yes: .
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 14:58
Re: Mazda
Pěkná diskuze, pánové. :yes: 323F byl můj sen. Když jsem pak na ni měl, tak už mě tolik nebrala. Sejmul mě ale Xedos 6. Ta jeho ***ka.. wow! Prťavou MX3 s šestiválcem jsem taky zažil. Docela to lítalo, jak to bylo lehoučké. :yes: MX5 nemá cenu ani zmiňovat - to je pojem do dnes...
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 15:05
Re: Mazda
Pamatuju si že MX-3 měla nějaký zvláštní objem na šetiválec: tuším to byla osmnáctistovka nebo tak něco. Na svezení ale hodně tvrdá... Ten Xedos 6 byl fajnový: nejvíc mě dostávalo to modré světýlko osvětlující spínací skříňku. :-) krásný detail
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 16:27
Re: Mazda
MX3 jsem mel moznost potrapit a velmi dobry. 323F puvodni je skvele auto a zaroven promarnen sance Mazdy. Jeste dnes kdyz ho vidim, tak se mi moc libi.
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 16:31
Re: Mazda
to jo, některá auta nezestárnou (ale je jich málo)
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:06
Re: Mazda
323F se mi líbila víc v druhé generaci s těmi úzkými světly. Tou třetí generací (jak někdo psal-hnusným hečbeko-kombíkem) to fakt poslali do kytek ;-\
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:01
Re: Mazda
Přesně tak. Jednaosmička šestiválec. Po Praze na kostkách to bylo jak v Opelu >:D fakt hroznej žebřiňák ;-) Ale jinak to jelo pekelně. Ono vůbec v těch mazdách si vzpomínám na tohle světýlko. Jezdil jsem 626 i 323 SDN a v obou, tuším, bylo. Ta 323 měla taky nezvyklý objem: 1.9 benzín. Jelo to parádně. Tenkrát jsem s tím dal Brno-Pha v plném osazení (a to ten jeden vydal ještě navíc za dva) za hoďku dvacet. Jelo to 180-190 kopec nekopec. :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:25
Re: Mazda
motory dělat umí... PS: ten Opel :-) , to jo- ale leda Tigra...
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:35
Re: Mazda
Už se konečně naučili i interiéry :yes: Ty současný jsou dle mýho gusta. Vím, že na tomhle se ale asi těžko shodneme ;-) A ten Opel.. Občas jedu s Vectrou B po faceliftu... hroznej pekáč 8-s Bejvalá měla Corsu v nějaký fotbalový verzi - celá bílá. Auto mělo najeto lehce přes pade, koupený bylo funglovka u nás a byl to taky děsnej šrot. Nezlob se, ale Opel mě fakt zatím nijak nepřesvědčil. Přiznávám, že nová Astra se mi ale hodně líbí :yes: BTW když už jsme u těch interiérů, tak z německých aut se mi snad nejvíc líbil ten z poslední Omegy :yes:
neregistrovaný "mari"
2. 8. 2006 17:47
Re: Mazda
Omega- to je král interiérů... Ta masivní palubní deska, přes kterou nedosáhneš na přední okno vyvolává pocit nesmrtelnosti.Ta šířka středového panelu :-) :-) . Ten téměř kolmo posazený volant :yes: .Jinak samozřejmě není žádným tajemstvím, že Opel měl hodně krizové roky. To se stává. Vectra bývá užívaná jako služební auto a podle toho to časem dopadá... Vectru B si pamatuju zejména jako velice tiché auto (v benzínu), tužší sedáky a vyšší posaz, malá zrcátka ve kterých prd vidíš. Ovšem pozor: ve své době to bylo auto které nemělo obdoby. To myslím vážně. Jinak samozřejmě Omega je proti Vectře nebe a dudy...
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 17:53
Re: Mazda
Jo, právě ta masivnost se mi líbí taky. Pak ta miliarda čudlíků >:-[] :yes: Pamatuji, že Omega bylo jedno z mála aut, která měla dvouzónovou klimačku v základu :yes: Co si pamatuji, tak to byl dobrý koráb za fajn cenu. Důstojná vlajková loď. Vectra B bude nesmrtelná díky těm zrcátkům - nádhera. Jinak souhlas. Tvrdé sedačky, ale i tvrdý podvozek. 8-s
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 17:59
Re: Mazda
Presne! Jak se rekne Omega, tak mam hned na mysli hlavolam s hromadou kosticek;-) Cudliku jak v raketoplanu.
neregistrovaný "ZZ"
2. 8. 2006 18:14
Re: Omega
[odkaz] :yes:
neregistrovaný "mates"
2. 8. 2006 18:45
Re: Omega
>:-[] Jo, to je ono :yes: Nic pro nas s nizkym IQ kolem 160 >:D >:-[]
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 19:36
Re: Omega
Chlapi, Omega :yes: Béčko bez pochyby, dodnes loď. Ale áčková, když jsem ji poprvé spatřil v kombíku v černý na německých značkách- láska na první pohled, nedosažitelný sen. Překrásný vůz i dnes. :-!
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 15:23
Re: Omega
Xedos6 ach :yes: Ještě chvíli o této pro Japonsko zlaté době a začnu prohánět Autoscout >:D
neregistrovaný "Alu"
2. 8. 2006 10:58
Tipuju....
Přál bych to C6, za neokoukanost a jistou dávku originality. Včera jsem jednu potkal a je to opravdu velice povedený. Ale myslim, že to vyhraje Grande Punto, protože nic naplat, když ty taliáni to prostě uměj udělat, teda, co designu týče.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Al Bundy"
2. 8. 2006 11:24
bez titulku
Najväčšie šance majú asi naozaj GP, Corsa a Civic. Fiatu by som to prial. Keď budú robiť konečne zase takéto autá s charizmou, tak nech im to pomôže nadobro sa dostať z problémov. Keď tak na tých nominovaných pozerám, tak tam veru aj nejaké autá chýbajú. Kam sa im stratil napr. toľko ospevovaný P207 ? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "b@bi"
2. 8. 2006 11:31
Moje koně
Tak tady jsou auta, který by se podle mě měly dostat se do finále: Alfa Romeo Brera - Cuore sportivo v úžasným kabátě; Audi Q7 - audi zas jednou vsadilo na správnýho koně, má to úspěch; Citroën C6 - jedinečnej design, jak ho umí jen francouzi; Fiat Grande Punto - fiat nezklamal, krásný a praktický auto; Ford S-Max - rodinný auto s výbornejma jízdníma vlastnostma; Honda Civic - vzhledově určitě zajímavý vůz; Mazda MX5 - klasika v moderním kabátě; Nissan Note - prostě se mi líbí; Opel Corsa - pěkný auto, současnou generaci mám rád.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ricardo"
2. 8. 2006 11:35
Můj COTY '07 Top Ten
1. S-Max, 2. C6, 3. XK, 4. S80, 5. SX4, 6. Eos, 7. TT, 8. GL, 9. BLS a 10. ?? Už snad nic, dál se mě totiž z výběru už nic nelíbí... A všimli jste si že všechny ta názvy jsou vlastně zkratky (kromě Eos)? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Leftie"
2. 8. 2006 11:56
Nie je dôležité zvíťaziť, ale byť prvý.
Nie je dôležité zvíťaziť, ale byť prvý. :-! Takže radšej si tam napíšte víťaza, a nie druhe, tretie a Xté miesto. Málokto povie o aute, že "bolo na druhom mieste vo voľbe auta roku". Každý si zapamätá len víťaza.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mida"
2. 8. 2006 12:07
bez titulku
pokud bychom se vrátili k původní idei této "soutěže", tak FIAT G.P., který asi nejvíc nalňuje základní myšlenku tohoto klání
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Charger"
2. 8. 2006 12:10
Auto
kterému to od srdce přeji je Jaguar XK! Ovšem myslím že nemá moc šancí. Zajímavé je že ve výběru by se dalo najít i The worst car of the year 2007. Myslím že Dodge Caliber a Chevy Aveo by se o to krásně poprali! >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
2. 8. 2006 13:37
opět
se rok s rokem sešel a tady se to handrkuje, kdo by měl vyhrát a kdo ne... >:D :yes: Dle mého.. GPunto, Roomster.. taky je velmi zajímavý i MB-R.. no S-max musíme taky brát v úvahu.. A Corsa? pchee... >:-[] víc toho nějak neberu v úvahu.. ale určitě vím, že Ssang Yong to nebude... >:-[] >:D a co takhle Q7..?!? >:D >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mts"
2. 8. 2006 13:49
muj tip
muj tip na finalovou petku bez urceni poradi: C6, GP, Civic, Corsa, Roomster
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:00
bez titulku
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:12
Re: bez titulku
Tak já tipuju Grande Punto, Civic, Corsa, C6, S-Max, Roomster, XK ;-)
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:12
Re: bez titulku
Chlapi pojďme zvolit nejhorší auto roku! ;-)
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:16
Re: bez titulku
Fox, tuhle jsem ho viděl zpředu jak se ke mě blíží. Vypadal jako důchodce. Pak projel a zezadu vypadal, jako by ho někdo nakopl do ***. Strašná kombinace. :-!
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:19
Re: bez titulku
Osobně si myslím, že náležitě hnusná je produkce sang yong, příp. lift opiruse. A z té Evropy pak možná současné Toledo...
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:24
Re: bez titulku
Ty nejnovější kreace Seatu jsou všechny podivné. Vrcholem Seatu (po designové stránce) byl pro mne první Leon. Především záď, nádherná reinkarnace Alfasudu. Ještě druhá Ibiza (rok 93) byla na svou dobu super. Ale u Foxu se vždy otřesu. :-!
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:36
Re: bez titulku
čoveče tak mě fox nijak nevadí. hezkej neni ale ani neurazí (aspoň mě). Pro mne je nejošklivější - a teď se prosím nezlob VelSatis. Další co mě "rajcuje" je třeba Opel Vectra - další odpad. Mimořádně odporný je taky Porsche Cayenne. Chrysler PT Cruiser a novej Sebring - hrůza. Pro mě je děs i 300M. No a liftovaná 9-5 od Saabu...
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:46
Re: bez titulku
VelSatis se líbí nebo ne. Vectra není odpad, jen je mrtvá, strašně designově zastaralá (už jsem psal, že to je subjektivně největší problém dnešních Opelů- Vectra B, Omega B vypadají téměř nověji). S ostatním souhlasím a u tebou posledního vyjmenovaného mám slzy v očích. :-!
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 15:02
Re: bez titulku
neregistrovaný "MS"
2. 8. 2006 14:21
bez titulku
>:D Vyhraje to rOOmster. Uvidíte !!! Všem vypálí rybník.Je to totiž úžasné auto a skvěle se v něm souloží !!! :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pierro"
2. 8. 2006 14:25
Re: bez titulku
čoveče a ty sis to v něk už zkusil?? >:D
neregistrovaný "MS"
2. 8. 2006 14:44
Re: bez titulku
Zkusil. Přímo ve Vrchlabí na školení pro prodejce.Ta variabilita nemá chybu.Sedadla vyhodíš do 60 sekund ven a pak máš tolik místa,že můžeš přibrat i kolegy od konkurence.Ve dvojku je to ale v rOOmsteru nejpohodlnější.Kolegy jsme nebrali.Je to prostě auto pro mladé lidi !!! :-)
neregistrovaný "dCi"
2. 8. 2006 14:26
Re: bez titulku
To docela vypovídá o složení poroty COTY.
neregistrovaný "Wartburg 353W"
2. 8. 2006 20:56
Re: Na kazdem
aute se da najit neco dobreho. Nektera jsou krasna, jina bezpecna, jina rychla, jina vydrzi, ...v nekterych se da dobre soulozit :-!
neregistrovaný "Tom69"
2. 8. 2006 15:42
RENAULT ?
Kdepak je RENAULT? Neví nekdo? www.renault.nazory.cz :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "logicky.cz"
2. 8. 2006 16:07
Re: RENAULT ?
Jestlipak to nebude tim, ze Renault nema co nominovat, nema novy model, posledni mel CLIO a jak pak dopadl no?
neregistrovaný "Tom69"
2. 8. 2006 16:18
Re: RENAULT ?
Jako Alonso ve VC Nemecka ;-)
neregistrovaný "HTP"
2. 8. 2006 19:25
Re: Roomster
jedině Škoda :yes:
neregistrovaný "Alessio"
2. 8. 2006 19:41
bez titulku
moje tabulka vozů, které letos měly opravdu povedené nové generace (nebo byly nové celé) 1.Santa Fe 2.VW Eos 3.Civic 4.C6 5.Tribeca
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 08:53
Kratce, rychle, aktualně:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
3. 8. 2006 09:00
Kratce, rychle (a napodruhe):
Přání: 1.Ford S-Max 2.Dodge Caliber 3.Jaguar XK 4.Mazda MX5 5.Fiat GP. Odhad: 1.Fiat GP 2.Honda Civic 3.Ford S-Max 4.Škoda Roomster 5. VW Eos. Tož tak
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Womdra"
3. 8. 2006 12:26
bez titulku
S-max, MB R, Brera, Roomster, C. BLS
to jsou mý favořiti:-D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "peter3"
4. 8. 2006 11:23
bez titulku
vyhrá to Alfa Romeo Brera ;-) ,proste taliansky dizajn
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
6. 8. 2006 12:44
Re: bez titulku
podľa mňa by malo vyhrať Punto je krásne a zaslúži si to