Novinky
0
První 3 místa klasika :-! Pak lehké překvápko GETZ a 206 😲 No a docela se prodeje novejch aut daří :yes:
.....vice sedive anonymni uniformity na nasich skvelych silnicich potvrzeno statistikou? Jeste ze jich par "vyvezou" na Ukrajinu apod......
24 kousků... Fandové tu budou vypisovat, že IS je úspěšnější než Ferrari 599 GTB... to ano... ovšem při téhle logice, by nejúspěšnější byla autíčka od Matchboxu... osobně považuji číslo 24 za číslo pololetí... Tohle jsem nečekal... přeci jenom... Lexus... dokonalost východu... za cenu kolem dobře vybavené Octavie... no... snad mi tu někdo vysvětlí, jak to s těmi čísly je... vlastně já už vím... nevidíme klasu... kupujeme tu stále ty šunky od BMW a Mercedes Benz...
Dej pokoj, už to tvé popichování není ani k pousmání. Nevím proč nedokážeš pochopit, že někomu je putna kolik jakých aut se na českém trhu prodá. To bych si pak musek myslet, že Passat vládne střednímu mainstreamu, přitom já jej beru jako upocený, nezajímavý a otravný průměr. ;-\
Kdyby se mě před půl rokem někdo zeptal, jak si myslím, že tu pojede IS... tak s odkazem na očekávání, cenu a kvalitu auta bych si tipoval, že tvrdě zatne dráp. Proto píši, že je to číslo pololetí... Stojí pod milion... je tu (tvrdí to reklama) dokonalost na čtyřech kolech... a nějak se nedaří... P.S. Ale Passat vládne střednímu mainstreamu. Nebo snad máš jinej typ? Není důležité, zda je zajímavý či ne, upocený či ne, nebo dokonce otravný... prostě je to jednička střední třídy v mainstreamu. Tohle snad víme oba... a zejména zde apoštol na sebe strhnul dokonale pozornost. nepiš mi prosím, že s ním jezdí taxikáři (je to vyznamenání spolehlivosti) nebo manažeři (je to vyznamenání pro image)...
Upřímně si ale myslím, že o IS nepíšeš pořád dokola jen kvůli osobnímu překvapení. :-! Pro mne prostě jedničkou mainstreamu (nebo klidně prémiovek) není nejprodávanější vůz v ČR. Například Laguna II- subjektivně celkový vládce středního mainstreamu první dva tři roky, designový vládce dodnes, nebyla nikdy nejprodávanější ani v ČR, ani v Evropě, spíše naopak. Já se názorem masy ispiruji, nikoliv řídím. :-!
Mimochodem, co rikas na to, ze zhruba tretina vsech "znalcu" kteri koupi neco od VW koncernu jsou prepazkovy kovbojove? Nejak se mi to neslucuje s tvym nazorem, ze to jsou lidi, ktery to maji v hlave srovnany >😒] A ten kdo to ma v hlave srovnany neni prece prepazkovej kovboj, ne?😉
N1 jde napříč tříd... a končí u X-Type... jako u odstrašujícího příkladu >😒] u N1 nejde o hlavu... jde o peněženku.
Me prave porad neni jasny, co je tak spatnyho usetrit svoji penezenku a naopak neodevzdat nestydate penize te sebrance u vesla?
Na usetrenych penezich neni nic spatneho. Spatna je ta prepazka. Da se pochopit v Focusu, Mondeu, ale cpat ji do Jagu, 3ky, A6 (36😖, ML :no: Proc potom kupovat premiove vozy, kdyz je shodis prepazkou. Mimo jine to taky zname na, ze v pripade Jagu, kde prepazka, tak kombik. Jaguar jako dodavka?
Kdyz je blbe nastaveny system a prepazka je jedina cesta, jak z nej aspon kousek vyklouznout, tak na tom nevidim nic spatnyho. Motivace pro nakup premioveho vozu je u kazdeho jina, nicmene je potreba nezapominat, ze sice premiovka, ale jinak auto jako kazdy jiny. Ja treba Jaga mam, pouzivam ho pro podnikani, stale v nem neco vozim, motivaci bylo, ze mam znacku velmi rad a to auto mi sedi a klidne bych si vzal kombika s prepazkou. Teda kdyby se mi libil. Me se nelibil, tak mam sedan, ale kdybych byl jen o kousek mensi fanda, nebo ten kombik byl o kousek povedenejsi, tak bych ho mel a s prepazkou. Mimo jine, kdyz je ta prepazka dobre udelana, tak je i prakticka. Vadi mi smahem odsoudit prepazku u premiovek, nebo prepazku obecne. Podle tyhle logiky bych mohl rict, ze 6 a vice valce nemaji v mainstreamu co delat, protoze je to prave ten mainstream a tohle patri jen do premiovek.
A je takovy problem tu prepazku odmontovat? Nechal jsem to tak udelat u vsech firemnich vozidel, a nikdy nebyl problem, pri zadne ze silnicnich kontrol, pri zadne z dopravnich nehod kterych se nase vozidla ucastnila a byla privolana policie, nikdo se ani slovem nezminil o nejake chybejici prepazce. Jen kdyz jedem na STK, tak STK technik rekne, at tu prepazku aspon polozime do kufru, kdyz uz se nam ji nechce namontovavat...
Z toho vidiet,ze manageri po firmach nemaju vkus!Radsej anonymne priemerne Passaty ako extra triedu od Lexusu?!No a potom sa cudujme,ze cela Europa ide s ekonomikou do p*r*d*e*l*e!
No jo, zase dalsi clovek, ktery toho o realnem byznysu moc nevi. Podivej, my mame ve firme take passaty. A k nim dalsi auta jinych trid - pola, golfy, golfy plus, vyjimecne phaeton. Celkem cca 400 kusu. Potrebujeme automobilku, ktera je schopna dodat celou paletu modelu, od malych pro cestaky az po vetsi. Kdyz beres stovky aut od jednoho vyrobce, ocekavas zatracene jine ceny nez ty, co dostavaj individualove na krame. Firmy nam nadbihaj, pujcuji nam svoje auta na nekolikatydenni svezeni, proste delaj prvni posledni, abychom pristi generaci vzali od nich. Ver mi, ze evropske automobilky se o fleetove zakazniky umi postarat a ze treba nase cena u passata je vic nez prijatelna. Japonci nemaji zajem nebo proste nemaji dobre obchodniky - vysledek - jsou pro nas nezajimavi. Tak jednoduche to je. Ovsem samozrejme v internetove diskusi je snadno to odsoudit - proc my * kupujeme passaty, kdyz jsme se prece krasne mohli za tu samou cenu vozit v lexusech IS... 😄
Vo firme mame asi 40 aut.Kazdy dostane prislusny balik na kupu auta a vybere si co chce!Ci to skor nebude o tom,ze VW da prislusnemu nakupcovi nejaku tu proviziu do vrecka,ako sme v Europe zvyknuti!?
U HP dostali od vedenia prikazom,ze mozu kupovat len fordy,ople alebo VW!Takze vsetky tie tabulky su na prd a nezobrazujuto co by si ludia kupili keby mali volne ruky!
U HP dostali od vedenia prikazom,ze mozu kupovat len fordy,ople alebo VW!Takze vsetky tie tabulky su na prd a nezobrazujuto co by si ludia kupili keby mali volne ruky!
Taky by se dala udělat tabulka soukromého a služebního.Prodejce ví,když bereme auto,jestli je služební,nebo privátní.Nicmémě i bez toho se dá odhadnout,že i Fabií či Octávek budou mraky služebních a o Mondeech, Passatech,BMW atd, tam je určitě většina,tak co.Mně je to jedno,kolik se čeho prodalo,ale při platu,který tu obecně panuje je to snad jasné,že podíl služebních bude hóóóódně velký... :-! No a co si firmy koupí,je snad jejich věc.Doufám.
Červen 2006: 1)Ford F-Series: 400,177 -1.9% / 2)Chevy Silverado: 317,169 -17% / 3)Toyota Camry: 218,517 +1% / 4)Toyota Corolla/Matrix: 197,303 +13% / 5)Dodge Ram: 183,174 -6% / 6)Honda Accor😜 178,116 +1% / 7)Honda Civic: 165,056 +17% / 😄Chevrolet Impala: 144,730 +17% / 9)Dodge Caravan: 125,813 -1% / 10)Chevrolet Cobalt: 119,952 +16% / 11) Nissan Altima: 116,959 -10% / 12)Ford Taurus: 103,705 -13% / 13)GMC Sierra: 101,618 -19% / 14)Ford Focus: 96,396 -2% / 15)Ford E😜lorer: 95,642 -29%
/ 16)Chevrolet TrailBlazer: 92,012 -22% / 17)Ford Econoline: 90,928 -2% / 1😄Chevrolet Malibu: 89,827 -11% / 19)Ford Escape: 89,339 +3% / 20)Chrysler Town&Country: 88,887 -11%
/ 16)Chevrolet TrailBlazer: 92,012 -22% / 17)Ford Econoline: 90,928 -2% / 1😄Chevrolet Malibu: 89,827 -11% / 19)Ford Escape: 89,339 +3% / 20)Chrysler Town&Country: 88,887 -11%
Ford F... dokonalé... jinej svět :yes:
Koukni kde je Toyota-Jinej svět >😁 >😒] >😁
a to me ma jako Corolla vic vzrusit jen proto, ze je 4. nejprodavanejsi nekde v USA?
tak se podívej jak je vzrušenej Lones a GTI... >😁 >😒]
Už jsem si tři Corolly objednal. Snad z nich půjde sestavit aspoň jedno pořádný velký auto. >😒]
Nebolo by možné urobiť podobný článok aj za Slovensko?
Po triedach : mini : Panda 204 Fox 190 Picanto 169 C1 59 Spark 56 Aygo 56 Atos 37 Seicento 26 Fortwo 15 Ka 10 107 1 Male : Fabia 3683
Fabia Combi 2006
Peugeot 206 1207
C Punto 287
Clio Storia 281
Cordoba 226
Clio 3 220
Fabia 207 49
M 2 48
A Cooper 8
Fabia Combi 2006
Peugeot 206 1207
C Punto 287
Clio Storia 281
Cordoba 226
Clio 3 220
Fabia 207 49
M 2 48
A Cooper 8
Jak vypadají celoevropské statistiky? na mém oblíbeném acea.be je jenom statistika podle značek. Můžeme si tady snít svůj český sen ale EU-realita bude asi trochu někde jinde. Nedokážete prosím někdo poradit?
Zajimalo by me v cem je VW Passat lepsi nez Honda Accord?
Accord začíná mít problém se svým stářím... v tom je Apoštol ve velké výhodě. Accord nanabízí prvky výbavy, jaké zpravidla žádá tento segment... jaksi v základu - paubní počítač. Nafta tuším jede jen na pětikvaltu, a nemýlím-li se, postrádá asistenta jízdy. Co se týká výbavy, nemáš moc možností... to je evergreen východu - "my si to lehko vyrobíme", ty ber, nebo ne. Evropa tě hýčká... prakticky si celou výbavu sestavíš sám. Jinak je Accord auto s vynikajícími jízdními vlastnostmi... Tak trochu chceš porovnávat auta, která se míjí. Accord je sportovní sedan... a míří k výšinám BMW... (píši míří), kdežto Passat je klasickej kočár střední třídy... rivalem mu je Mondeo, 407, apod. P.S. Image... ještě nezapomeň zde v Evropě na image... Prodat se tu umí dokonale VW... Honda... která je schopna do vkládanejch letáků do rudýho práva o sobě tvrdit, že umí vyrábět auta i sekačky na trávu... no... tak s tím tu toho moc nezíská.
Ked uz nieco trepes, tak aspon potichu... 8-s ...palubny pocitac ma uz v zaklade... ...a prevodovka na CTDI je 6-rychlostna... ...az si dokazes precitat aspon to co je na Webe tak sem zacni prispievat k veci a nie taketo blaboly... 8-s
Jé je GTI teď sis podtrh židly... >😁 >😒] Neznáš konkurenci,pomlouváš a ještě si ukázal ,že čteš Rudé právo... :no: A co se týká Pasátniho Apokalypse-je to jen obyčejná tuctová služební bryčka a protože asi museli státní orgány něco utratit tak se jich prodalo nejvíc...Víš kolikrát jsem slyšel že by si ta a ta firma koupila třeba Lexe,ale nesmí,protože je to prestižní :-! a luxusní :-! auto... :yes:
Vykřikovat ve spojení s Apoštolem něco o bryčce, aniž ho důvěrně znám, notabene z pozice (teď odhaduji) špatně placeného řadového prodavače Toyoty bych si nedovolil. Rád čtu tyto diskuse, ale velmi mi vadí nedospělí řvouni bez argumentů a vědomostí. Couline, jmenuj mi ty "státní orgány". Pro mě je ve vší skromnosti nový Passat luxusní a prestižní auto, neboť si ho jako soukromá osoba s rodinou a mastnou hypotékou nový nemůžu dovolit. ;-\
Coulin je šťastnej, že mě nachytal po sto létech na palubní počítač Hondy... tak je v aifru... Coulin je v křeči hlavně proto, že ví... co Passat znamená... to nějakým Avensisem... evergreenem penzistů těžko zlomí.
Aha, takže když si jako důchodce nemůžeš dovolit Logana na lízačku, tak je z něj luxusní vůz? :no: Ty máš ale s prominutím debilní "argumenty". BTW z čeho usuzuješ, že Coulin důvěrně nezná Passat? Pokud ovšem tou důvěrností nemyslíš nějaké análně-výfukové zážitky. Takže raději mlč, ty dospělý neuřvaný chytráku s vědomostmi. Zatím jsi tu těch vědomostí moc nepředvedl :no:
Děkuji... Análně výfukové zážitky :yes: >😁 Jak to dělaj u TDííček,ty to maj ohnutý dolu >😁 >😒] Tak důvěrně Pašíka opravdu neznám a ani nemám zájem. Jinak měl jsem možnost vyzkoušet skoro celou střední třídu na Mosteckým okruhu-i Passáta Celý den-vyhýbací manévry ,utahující se zatáčka na mokru,slalom,couvání mezi kužely,stacionální hocnocení a atd... >😒]
jakou židli?... pokud ty nosíš v hlavě všechno já ne... přehlédl jsem, že začali do Accorda montovat palubní počítač... jestli to považuješ za zásadní problém... já nikoliv. Ano... Apoštol je mainstream... vždyť o tom stále dokola píšu... Lexus je luxusní auto... tos nevěděl... no vidíš, to zas vím já...
však stále jsou zajimavé prodeje dosluhujících... Fabia, 206, Getz :yes: ... Punto, Swift, Mazda3 :no: ... Logan spořící čechy také moc nepřesvědčil o dobré koupi 😉
Vlk v ruchu barancom...to berem
Vlk v ruchu vlcom... to tiez
Ale 83% Medvedov ML predanych ako maliarsko, monterske zasobovacie dodavky, to je hamba. (Je to rovnako aj v SR) 😒
Ak potrebuje niekto "machrovat" ze mam na ML-ko, kupovat to ako LUV...hambil by som sa... :no: :no: :no:
Vlk v ruchu vlcom... to tiez
Ale 83% Medvedov ML predanych ako maliarsko, monterske zasobovacie dodavky, to je hamba. (Je to rovnako aj v SR) 😒
Ak potrebuje niekto "machrovat" ze mam na ML-ko, kupovat to ako LUV...hambil by som sa... :no: :no: :no:
Naprosto s tebou souhlasim. Kdyz si nekdo da prepazku do Mondea nebo Passatu, resp. Meganu, Focusu, da se to pochopit. Ale prepazky v premiovkach A4, 3-ka se svoji sportovni povesti, A6 (cca 36😖, ML (83😖 :no: Treba za tema prepazkama vozej dobrmany misto alarmu >😒]
Nie,nahradne teplaky znacky adidas!
Marcopolo, Bačo, Humberte, vaše argumenty zní hezky, a pokud byste do závorek za svůj výsměch ubožákům v N1kách napsali (mám to a to auto s cenou 1,5 mil.) pak bych vám vaše jasné postoje i záviděl. Pro mě je, v případě, že mi při používání daného auta přepážka nevadí, za jejím namontováním pouze úspora mých vlastních peněz, před pár měsíci jsem takto státu nenacpal 300tis. a jestli jsem se tím pro někoho stal přepážkovým kovbojem, je mi šuma fuk.
Proti prepazke ako takej nemam nic v autach ako Touareg,M-ko,X5 a kombikoch,ale v takej malej bricke ako A3 je to viac ako komicke!Dufam,ale ze vsetci ti co usetrili peniaze na dani na prepazke za par dni budu rozculovat,ze stat nema peniaze na lepsie cesty atd.!!!Aby ste vedeli tak stat tie cesty stavia z dani!
No, nevím, jak je to s daněma na SK, ale tady platíš jako podnikatel silniční daň za každej ujetej kilák. Pak platíš spotření daň na PHM. Platíš dálniční poplatky... a pak se z těchhle peněz lepí záplaty státního rozpočtu. Takže tvoje zpěvy o lepších cestách - no, úsměvná naivita...
Cim viac Ta stat osklbe,tym viac je na rozkradanie a tym snad aj mala nadej,ze ostane aj na nejaky ten kilometrik aj ked suhlasim s Tebou,ze to je asi ta posledna volba!
Presne tak! Nekde jsem cetl, ze ze vsech dani, ktere se vyberou v souvislosti s jezdenim jde zpet max 20% :no: To je na zamysleni. Takze dejte moznost odpoctu DPH na vsechna auta a penize ucelove vybrane na silnice dejte do silnic! Prerozdelovani a navic takove jake je v CZ je velmi mirne receno na pikacu😒
lehkej nesouhlas, Dinare... je to přece o pohledu na sebe sama, a ne o tom, co si o mě myslí ten druhej... No... a když kupuju káru... tak si ji koupím přesně takovou... jakou chci... a tenhle postoj redukuju jen penězma... nikoliv přepážkou.
Nic ve zlem, ale predstava, ze "z lasky ke znacce" nacpes STATU x-set-tisic jenom proto, aby te v diskusich nesjeli, ze mas na aute prepazku, se mi jevi jako tezko uveritelna. 😄
Tys mě nečetl... přece píši, že NEJDE o to, co si o mě myslí kdo na diskuzi, nýbrž o to, co si o sobě musím myslet já... když si tedy chci koupit auto... a "musím" si ho vylepšit přepážkou. Nezapomínej, že N1 není kolek do techničáku. N1 je především fatální omezení variability zavazadlového prostoru... neumím si vůbec představit, že bych si do vlastního auta nechhal zamontovat kus plechu a dráty na posuvnejch kolejích...
Asi je to o tom, jak zanedbatelnejch pro tebe tech par set tisic je; myslim, ze se tu bavime o mizivym procentu zakazniku (o takovejch lidech, ktery si -kdyz to fakt platej ze svyho- reknou "vem tech 300k cert") ... Jinak se mi to, coby teorie, taky libi - milacek na 4 kolech bez poskvrnky.
Když jsem teď v březnu kupoval novou káru... řekli mi - samozřejmě s N1... a já odpověděl... samozřejmě, že ne... 😄 Fakt... a to mě pak ještě přemlouvali... 😄 Píšeš to přesně... je to jen o tom, zda těch 19% člověk unese či ne... a já bych preferoval vůz bez přepážky, byť třeba menší... To je totiž princip života... Ten přepážkovej kovboj... ten se promítá i do jiných životních postojů... ale to je na jinou diskuzi...
co to bylo za karu a kolik byla ta uspora?
Poměrně velká kára... poměrně velká potenciální úspora... Teď není vhodná doba na detailní informaci... jistě chápeš. Je to hrozné, že vůbec takováto anomálie může být součástí zákona. Stát vlastně řekl... že neuznává podnikatele v sedanech, v cabriích... jen v combi... nepochopitelné. Jestliže podnikatel něco nakoupí a použije to k zajištění a udržení příjmu, pak u takovýchto věcí se jedná o náklad a on taktéž odečítá DPH... pouze u osobních aut... s výjimkou upravených kombi to nelze... a nikdo do toho nešlápne...
ne, fakt nechapu proc to mlzeni
Jde o princip. Nemám potřebu tu vypisovat seznam aut své rodiny... Bojuji tu myšlénkou... nikoliv technickým průkazem. Pochop. Ale - dnes mě ZZ inspiroval testem a zejména těma fotkama... že mě napadla zajímavá myšlénka - že bychom tu uveřejnili test svýho auta... 😄 to by byla mela 😉 :yes:
aspon clovek vi, co si ma o te "pomerne velke uspore" myslet
Mily GTI, pomerne zasadne s Tebou nesouhlasim v otazce filozofie prepazkovych kovboju. Mam sedan Audi A6 3,2 Sline s kompletni vybavou a pokud by mi nekdo nabidl usporu DPH na tomto nelevnem voze, nevahal bych ani minutu. Ve firme zivim 12 lidi a radeji za usporu pro ne udelam peknou akci nebo nakoupim technologie nez to odevzdat do statniho rozpoctu. Za prepazkoveho kovboje se rozhodne nepovazuji a takovy frajer, abych potencialne vyhodil ze sve firmy do natazenych rukou urednikum 370tis rozhodne nejsem. Do meho vozu prepazka nesla, ale v pripade koupe kombi bych nevahal.
No, máme na přepážku zásadně jiný pohled... Hele, píšeš, že živíš 12 lidí ve podniku... Předpokládám, že sis to spíš zařídil tak, že živí oni tebe, ne? 😄 Hele... nervi do dokonalosti přepážku. Třeba A6 combi má přece světovej kufr... tu posuvnou konstrukci k fixaci nákladu... a ty bys to zabil přepážkou. Vím... těžko v této době se dělaj pořádný prachy... ale tak špatně na tom snad ještě nejsme, aby nám Sobotka zmršil naše káry 😉 :yes:
Přepážka je české trochu švejkovské specifikum. Nicméně je vidět a všem tím dávám najevo - na tohle auto mám jen díky ponížení montáží mříže,která mj. znemožňuje u kombíků sklápět sedačky. Každého věc.
Rozlišujme ale privátní majitele, co nesou veškeré náklady a uživatele firemních, vesměs leasovaných aut, které si pouze pronajímají. 😐
Rozlišujme ale privátní majitele, co nesou veškeré náklady a uživatele firemních, vesměs leasovaných aut, které si pouze pronajímají. 😐
Ty jsi fakt ubohej. Proč bych neměl na to auto mít peníze? Jen využívám možnosti odpočtu DPH. To ještě neznamená, že na něj nemám i v plné výši. Proč ale vyhazovat 300tis. z okna? Tyhle názory jsou fakt jen kecy blbečků, který ještě nerozhodovali o nakládání s částkou vyšší než lístek na tramvaj :no:
jenže Vektor má pravdu... on to píše dobře... přepážka je daň... to soustavné veřejné ponížení... že věřejně přiznám, že pro mne je ta DPH nadstavba natolik zatěžující, že musím jít do přepážkovejch kolen. Je ovšem potřeba vidět N1 také v praktické rovině, kde to využívají montážníci na nářadí... to je ok... tihle zpravidla ovšem nevalí A6 na N1... nebo (bože) BMW1 na N1... Pro mne je přepážka nepřijatelnou věcí. Ani sobě, ani manželce... jsem dost hrdej a schopnej, abych si dokázal koupit auto, který se mi líbí bez přepážky... Nevím, jak praktikuješ koupě aut... když ho dodaj na prodejnu, chodím se ještě na "syrové" podívat... a představ si, že v té době ti do něho začnou tvrdě zasahovat... kolejnice na podlahu... no, to bych nepřežil 😄
😉 Jde jen o to co pro vás pánové znamená svoboda..SVOBODA volby, učinit rozhodnutí a buď jezdit s mříží v A6 jak v antonu nebo jezdit místo A6 "pouze" A4, ale podle svého! Anebo (má volba) šetřím o rok déle a jsem králem i v namíru a bez mříže nakonfigurované A6. Někdo vlastní hrdost klidně vymění za hřejivý pocit "očůrání státu" -
Koupím jako užitkový a užívám jako limuzínu - jak chytré !!
Koupím jako užitkový a užívám jako limuzínu - jak chytré !!
:yes: :yes:
:yes: :yes: 😉
Probůh, jaké očůrání státu???!!! už se probuďte, žijeme sice v demokracii, ale z ekonomického hlediska už bohužel v post liberální době, tedy nejen my, celá Evropa a její model sociálního státu, o kterém už dnes i ti nejpopulističtější z populistických vědí, že je ve své formě z posledních třiceti let do budoucna neudržitelný, jen nevědí jak se ho zbavit tak, aby je lidé, kteří jsou jejich voliči a mají takto zajištěnu pohodlnou existenci bez nutnosti vlastního přičinění, snahy, boje o místo na slunci, aby jim tito zhrzení posléze nenakopali pr.del a socialističtí sociální inženýři neskončili tam kam dávno patří, tj. v propadlišti dějin. V takovém státě mohou vznikat podobné nesmysly, jako že jeden prostředek např. kopírku k podnikání potřebuju, tedy z jejího pořízení dph neplatím, ale z auta ano. On o té kopírce nepochybuje ani Venca Matonoha, ale na zdanění auta slyšet bude, dyk jestli si chce vozit pr.el ať platí, podnikatel jeden. Tohle mudrovládcům lehce projde oni to vědí, tak proč nás nestáhnout o pár desítek nebo set tisíc, aspoň bude na pastelkovné. Proto, jako výsledek lidské vynalézavosti v boji s pokroucenými pravidly vznikne něco jako je N1, jistě ústupek ale aspoň něco. V ekon. systému, kde přes 70% rozpočtu jde na mandatorní výdaje, je jakákoliv diskuse o potřebě odvodu daně z mého auta (na opravy silnic 😲 ) z mého pohledu trapná. To je i odpověď na to, jak mohu zdánlivě odhodit svou hrdost a zhyzdit auto přepážkou. Osobním autem nic nestěhuju, přepážka mi nevadí a vůbec to není otázka toho jestli mohu dát za auto 1,8 nebo jen 1,5mil. Můžu říct, že stejně tak se na to dívají i lidé v mém okolí, kteří mají své "zprzněné" premiovky s přepážkami, hrdí jsou jedině na to, že nezaplatili víc než museli. Považuju se za fandu automobilismu, rád řídím, ale přesto pro mě auto není modla a stavět svou image na tom, že já jsem ten kdo může zaplatit o pár set tisíc víc za to že ve zpětném zrcátku nemám čtverečkovaný obrázek, tím spíš bych si připadal jako pozér.
To co píšeš je hezké... jen... neodůvodňuj to, že máš přepážku sociálním evropským státem... Rozebrat bychom přepážku měli ze dvou hledisek - z hlediska praktičnosti, a z hlediska image. Praktičnost auta přepážkou zásadně utrpí... nepiš, že ne. Máš tam nainstalované koleje na posuv přepážky, nemůžeš sklápět sedadla, neboť mezi kufrem a sedadly je železná opona... a dozadu koukáš skrz plot 3x3 cm. po stranách neprůhledné folie. A image... je na nule... skutek utek. Kovboj N1... to bych neudělal nikdy... a že jsem plátcem DPH. Abys mě jako nechytal za slova.
Už jsem ti to kdysi psal, mám přepážku v Touaregu, žádné koleje tam nejsou, průvlak na lyže ano, horní mříž mi vyhovuje, máme psa, přepážka nevadí neb nábytek si nechávám dovézt, osobním autem nic nestěhuju. Z uživatelského hlediska mě nic neomezuje, image za 300tis. ti klidně přenechám. Proč jsem psal o sociálním státu jsi jistě pochopil, jde o institucionalizované okrádání těch kteří se živí sami, proto jakákoliv možnost nedat víc než musím je pro mě jasnou volbou, pokud mě to stojí dvě folie na oknech, pak nemám o čem uvažovat.
Už si vzpomínám... psali jse tu o N1 již jednou, viď 😄 No... a co boční neprůhledné folie? Neuměl bych s tím ani couvat. Ten Touareg je takovej "bejk" že schramstne přepážku jako malinu... asi je něco jiného si to namontovat do BMW1. Hele, Dinare... zeptej se příště, jak řeší psa, síť a mříž Volvo... to by se ti líbilo určitě hodně. Myslím v SUV. Ani bys nevzpomněl na přepážku 😉
ja teda porad jezdim trayi, ale mas moje sympatie! :yes: minulej mesic jsem na danich zaplatil 20k (premie, jinak se pohybuju o poznani niz 😄 - a kdyz jsem si uvedomil, KDO & JAK JE PROHOSPODARI + ze pro tu chatru jsem jeste ke vsemu (parafrazuji) `volic totalitniho rezimu pachnouciho Unorem 48`, chtel jsem fyzicky ublizovat :no:
Ale kdepak. Jen ty si nalháváš, něco co není pravda. Proč vyhazovat 300tKč, když je mohu investovat někam jinam? Třeba přepážku jako omezení neberu. Mou svobodu nijak neomezuje. A když jsme u té svobody. Podle sebe se rozhodnu, zda chci tu mříž v A6 mít nebo ne. Ty si užij svou hrdost a svůj hřejivý pocit, žes neočůral stát a svobodně sis nenechal nic namontovat do Fabie kombi. Na mě působíš dojmem pitomce, co neumí hospodařit a schovává to za "hrdost". Také velmi chytré, že?
No, je vidět, žes neviděl přepážku v akci... když tě napadá ten nesmysl, že by tě nijak neomezila... To rozhodnutí přece není o tom, jestli chci mříž... to rozhodnutí je boj jedince... jestli si koupí tu velkou "káru" protože ji dokáže pořídit za cenu, s níž počítal pro auto o třídu menší... nežij v bludu, že má někdo balík a koupí si přepážku, aby peníze investoval jinde, rozumně... rozumné je si koupit auto svejch snů... tedy bez přepážky.
Tohle by platilo pokud bych kupoval "auto snů" za všechny volné peníze, které mám. Pak by někdo mohl uvažovat tebou zmíněným způsobem, tj. proč např. koupit za 800 oktávku, když můžu mít za stejnou cenu passata v N1. Při koupi aut u kterých ty nejvíc běduješ nad přepážkou tedy prémiovkami resp. auty řekněme nad 1,5mil. to funguje jinak. Chci auto, vyberu si ho, a pokud je u něj možný odpočet díky přepážce, tak toho využiju. Rozhodování není v rovině mám jen 1,5 nemůžu dát 1,8. Ať za tu nebo druhou cenu kupuju auto, které je drahé, předpokladem je i relat. drahý provoz, znamená to, že musím být v příjmové kategorii, která toto umožňuje a ušetřených několik set tisíc za přepážku mohu použít jinde. Navíc tě mohu ujistit, že lidé vlastnící např. Cayene v N1 nemají pouze jedno auto, takže tu opravdu nejde o hraní si na něco, na co nemám.
Právě, že je, Dinare. Vím, jak to chodí, o tom nemusíš mít pochybnosti. A píseň o účelněji užitých ušetřených peněz... je píseň samo-falše... Nebo snad tihle kovbojové kupují i barvu jen v základu, aby ušetřili na metalíze a mohli inestovat rozumněji? 😄 Klid...
Vždyť nemáš pravdu. Jaké veřejné ponížení? Já to beru jako využití možnosti. A je jedno, zda jsi tu A6 koupil na leasačku, nebo sis za cash mohl koupit dalších pět. Pro tebe je nepřijatelnou, tak s ní nejezdi. Jak si ale můžete dovolit o někom něco tvrdit jen na základě takovéhle stupidity? To trošku zavání malostí... 8-s
Asi se nepohybuješ ve společnosti... jinak bys věděl, jak jednotlivé vrstvy nahlíží na N1 kovboje... ale jak říkám, důležité je, jak kovboj N1 nahlíží sám na sebe... a já tvrdím, že pořídit Jaguar X-Type s přepážkou... to je odrazem toho... že se někde stala chyba... 😄 To samozřejmě platí i o Cayenne, A6, BMW... Protože to bys jinak taky mohl jezdit s lodním kufrem na střeše a do techničáku by ti mohli dát štempl - stěhovák... A že by se našli i tací, viď... 😉 Víš jak to je... když sedíš na baru a drtíš stoličky... neb se tě někdo zeptá, proč sis tu Ašestku zprznil přepážkou... takovej kovboj to odůvodňuje nejen jemu... ale hlavně... vlastně... sobě.
Jsem slyšel, že N1-kovbojové stoličky nemaj >😒] Tak fakt nevím, jak to zdůvodňují.
Nemaj evidentně zuby moudrosti >😒] ale nějaká ta vykotlaná šestka tam bude strašit 😉
Myslím, že ušetřit 19% je legitimní důvod pro instalaci přepážky. Rozhodně bych si takového člověka nedovolil titulovat nějak negativně, nebo na něj nahlížet skrz prsty.
Nikdo tu na takového člověka nenazírá negativně... jen to prostě není ten správnej bejk do správnýho auta... je to kovboj N1... Žádná čistá práce. Žádnej střelec... Důležitá je ta motivace pořízení přepážky... tam je jádro pudla... Znám dost lidí bez přepážek... s auty cenově na úrovni rozpočtu středně velký obce 😄... a znám taky pár kovbojů N1... P.S. Jaký máš hodinky? Rolex s kukačkou... na odpočet DPH 😉 nebo bez kukačky? 😄
Řekněme, že takový je ten člověk v tvých očích. Myslím, že to nějak přežijou 😄 A pokud chce větší (nebo jinak mu lépe vyhovující) auto a odpočet DPH mu k němu pomůže... Jedině dobře. A nemyslím, že by mu to jakkoliv kazilo radost z toho auta. Ovšem to jsme opět u posuzování lidí dle nálepek :no: LPG-kovboj, diesel-kovboj, předokolkovej-kovboj, kombi-kovboj, automobilovej-kovboj... ke všemu se dá dát negativní punc a opovržlivý pohled. Hodinky mám zásadně s vodotryskem, wole 😉
Tak bacha, ať nezmokneš 😄 Nejde o nálepkování... nejde o klišé... prostě... tak to ve společnosti chodí... Nejsi ten, kým si myslíš, že jsi... najsi ani ten za koho myslíš, že tě lidi maj... jsi než ten, za koho tě lidi mít chtěj... Z toho pramení veškerá rozčarování... jak ze světa, tak ze sebe sama... Je jen potřeba se naučit orientovat... P.S. Čistě technicko - ekonomicky vzato má kovboj N1 samozřejmě pravdu... jenže... v životě neplatí jen technicko ekonomické definice... v životě je to trochu složitější... Můžeš se v Sonatě stokrát přesvědčovat, žes ten správnej kovboj... dokud tě v dlouhým týhlým nesejme někdo v Lexu... 😉
No moje obecná zkušenost, pokud se oháníš tím, jak to ve společnosti chodí, je taková, že lidé mající peníze, se spíše jako na KOVBOJE dívají na ty, kteří je utrácejí zbytečně. Ne nadarmo bývají nejbohatší společnosti těmi nejspořivějšími, třeba Holandsko země "plynových kovbojů" Evropy.
😄 jistě... ale ti bohatí nešetří tím, že si do Astonů cpou přepážky >😁 Teď jsi mě rozesmál >😁 :yes:
Tohle už je demagogie, já píšu o Touaregovi nebo Cayene, A6 apod. ty za chvíli přijdeš s Rolsem.
Jo... Rolls... ještě, že nedělá combi... ten by mrkal, co bychom mu narvali za zadní sedadla 😄 😉
Nejsem podnikatel, jezdim starym pianem. Nemyslim si, že je v ČR nějak významná podpora soukromého podnikání, spíš naopak. Proto považuji koupi auta s přepážkou za jasnou volbu pro každého podnikatele, který si váží vydělaných peněz.
Prosim, prosim, nesli by pridat smajlici, kteri se navzajem placaji po ramenou? A tyka smajlik blijici? Moc prosim, prosim, prosim!!!!
Nahoře jsi Matesi napsal, že by sis klidně dal do Jaguaru přepážku... no, tak na to ti musím napsat, že s takovejma opravdu Jaguar nepočítá... myslím v Anglii. P.S. Až zase budeš chtít psát, jakej máš hlubokej vztah k Jaguaru... prosím, upřesni pro takové, jako jsem já, že ovšem ten vztah považuješ za přirozený i když je filtrován skrzevá pletivo přepážky... Co se děje? Nejdou kšefty, či co? 😉
V Anglii nikdo do auta cpát přepážku nemusí, z auta k podnikání se dph neplatí.
Dinare, ale tady také přepážku do auta nikdo cpát nemusí... ani ten podnikatel, plátce DPH...
Pokud nebere auto pouze jako naplnění své image, pak to zpravidla udělá, protože ušetří. Prostě racionálně uvažujícímu člověku, tvé řeči o stylu a bejcích budou prostě pořád v konečném důsledku vycházet jako vyhozené peníze. Jiný důvod nehledej. Abych tě uklidnil, moje příští auto bude 330ci a pokud tam BMW "nevymyslí" možnost přepážky 😄 budu muset otesánkovi přihodit i to DPH. 😉
Předpokládám, že ho vezmeš v základní barvě, abys ušetřil za metalízu 😉 Prosím tě... ty máš teda rozptyl... Z většího do menšího... to bude dost bolet, ne?
Je to složitější, vloni jsem koupil pro sebe 525i, kterou mi bohužel letos na jaře ukradli. V tu dobu si pořizovala auto manželka, její používáme jako rodinné, chtěli jsme i z jiných důvodů SUV, vyhrál Touareg a když jsme auto přebírali stačila zmínka o tom, že jsem přišel o auto a hned nabídli super cenu na passata. Chtěl jsem sice znova pětku, ale protože jsem už mezitím viděl obrázky nového 3-kupé, love on the first sight, vzal jsem passata jako překlenovací auto, než bude trojkové kupé aspoň rok ve výrobě. Takže teď je ze mě ubožák zcela převálcovaný agresivním VW marketingem. >😁 😉
Uz zacinas bejt otravnej jako Potroubek :no: Po mym vztahu k Jagu ti je.., vis co, je to moje zalezitost. Neco malo napovi, ze uz jsem si koupil 2. Na rozdil od spousty lidi, kteri by chteli, ale nemaji koule na to to ustat pred tou spolecnosti ,o ktery tak basnis jak odsuzuje N1. Nemam Jaga s prepazkou a taky jsem rekl proc. Pokud vis neco o tom s cim a s kym v Anglii pocitaji, nebo nepocitaji, tak to, prosim, napis. Velmi by me to zajimalo. Blizi se doba, kdy budu moci vymenit auto a rad bych u nich zustal. Pokud by se mnou nepocitali a ty bys to vedel, byla by to cenna informace. Nevnucoval bych se jim. S prepazkou vazne problem nemam. Napr zena ma ve Focusu prepazku a zadne koleje, zadne omezeni, nic o cem blabolis. Ty folie na zadni okna bych dal tak jako tak, abych stizil, tem kteri si uzivaji pohody za penize vybrane treba na DPH u aut, moznost videt co tam vozi a tolik je nelakalo to auto vykrast. Takze pokud o me Jag bude stat, ja budu potrebovat kombi, Jag bude mit takove, ktere bych chtel a tenhle stat bude takovy jako je, tak si koupim s prepazkou! A az se sejdeme na tom baru, ty nonsalantne odhodis na pult klicky od Apostola bez mrizky, tak ja si stejne jako ted necham ty svoje v kapse a bude mi uplne putna, ze v tvych ocis jsem clovek bez vkusu, ktery si neco nalhava. Vsichni normalni lide budou stejne jako ja vedet, ze ty se budes ukajet v Apostolovi se svymi pocity nedostizneho charakteru a vkusu a ja v klidku povalim v Jagu. V Jagu rozumis, v aute, nikdo nejezdi jako opice v cirkusu na ty mrizce ;-\
Velmi špatně, brachu... Jsou věci... auta zejména... které vyžadují styl. Jaguar vyžaduje styl... ten mu rozhodně ovšem nedá přepážka... Jeho řidiči už vůbec ne... 😉 co se týče kombi... Focus... překvapuje mě, že ti vyhovuje neprůhledná folie... tedy couvání naslepo... na to pozor... Jiná combi maj takovou horizontální roletu, která "zavře" kufr cizím očím... P.S. Otravný?... 😄 opravdu 😉 Hele... rád se ukájím... tedy nikoliv ovšem v Apoštolu 😄 😉 :yes: Tak - bravo přepážka... v Jagu...
Tak zase nic, vid😒 No jo, ja jsem snad ani nic jinyho necekal. Takze pokud nebudes mit nic konkretniho k mym prispevkum a mel bys tendenci mi psat jen ty svoje snusky nicnerikajicich kecu, tak mi snad radsi nic nepis. Ty jeden stylovej bejku 8-s
A konec jakymkoli reklamam a humbuku a Logan se nam propada a propada. Vsichni lidi, kteri si kupuji nova auta za 199 000,- maji zase na 10 let vystarano? 😉
Já vím, že tím možná někoho otravuju, ale už GTI předložil důkazy nebo je takové to slovo na čtyři a poslední je ř? (pro méně chápavé - žhář to není)
Tady platěj pravidla jako v cyklistice - presumpce viny, tzn. tak jako Jan Ullrich musel předložit důkazy o své nevině, Skyline musí předložit důkazy o tom, že naklaďák v usa neřídil lol >😒] >😁 ale ne, opravdu, jestli to GTI nedoloží, tak je to ubohý, není ti to trapný jen tak někoho nařknout? kde je ten tvůj často proklamovanej čestnej boj?
Ze se vubec ptas? Uz nekdy neco dolozil nebo konkretne odpovedel?
já myslel, že má naprosto nezvratné důkazy!!!!! 😲
Uvědomte si, že dneska se to stalo Skylinovi, zítra tobě,matesi, a pozítří komukoliv... A to káže něco o morálce...jestli fakt nic nedoloží... 😐 :no:
Uvědomte si, že dneska se to stalo Skylinovi, zítra tobě,matesi, a pozítří komukoliv... A to káže něco o morálce...jestli fakt nic nedoloží... 😐 :no:
Jiste , stane se to jeste spouste lidi, jen si to postupne nebudou tak brat a casem si na jeho kecy nikdo ani nevzdechne. Je to jako bodovej system , prvni mesic depka, pak te to sere, pak si zvyknes a po roce na nej seres a delas si to po svym😉
Máš jemnocit... uplatni ho napřed na ty desítky lživých zpráv, co tu o nicku GTI napsal kolega od 20. června... pak se zase k tomu můžeme vrátit. P.S. Musíš na to popořadě, Alessio.
Aha, takže ty důkaz máš a jen čekáš na správnou dobu? PS: nebo to je tak, že na lži (teď přesně nevím, co napsal Skyline o tobě za lži...kdyžtak napověz prosím) odpovídáš ještě větší lží? 😐
Jestli se nudíš, a chceš mě trénovat z morálky... najdi si prosím jiný objekt... nemusíš chodit nijak daleko...
ne, ty tady ostatní trénuješ z morálky a tak by jsi si měl zamést před vlastním prahem
Jo,jo, děkuju ti.
není zač. PS: já si fakt myslel, že důkaz vysypeš z rukávu... Asi jsem naivka
Čítam väčšinu príspevkov,ale neprispievam.Vzhľadom na to,že sa tu to už okolo tohoto točí dlhšiu dobu chcel by som k tomu povedať,že si velmi dobre pamätám tú duskusiu,kde vznikla tá výmena názorov ohľadom rýchlostných limitov a ich dodržiavania v USA.Skyline tam opisoval Lonesovi,že narozdiel od neho má skúsenosť s jazdením po USA a pokiaľ si dobre pamätám,bolo to v prenajatom aute s priateľmi.INÝ prispievateľ napísal Lonesovi príspevok v ktorom uviedol,že ako vodič kamiónu v USA(z jeho príspevku som vyrozumel,že v štátoch sa touto činnosťou ešte stále živí)má na to tiež celkom odlišný názor ako Lones.V tejto ostrejšej debate sa s ním "naťahovali" o jeho pohľad na USA takisto prispievatelia Manitou,Ja a Essesant.Myslím,že ak niekto napadne dôveryhodnosť osoby-prispievateľa určitým tvrdením,o ktorom napadnutý vyhlási,že je nepravdivé,malo by byť v záujme toho kto s tým začal svoje tvrdenie doložiť,alebo sa ospravedlniť.Najmä v prípade niekoho,kto sa veľmi rád vystatuje udelovaním morálnych faciek a kázaním o morálke a čestnom boji.Prajem všetkým pekný deň.
Vzhledem k pristupu Renaultu ke svym zakaznikum, me stale prekvapuje prodej Meganu II, zrejme prakticke zkusenosti uzivatelu nejsou natolik padne jako prodejni cena ...... WWW.RENAULT.NAZORY.CZ