Vskutku hezké, něco jako 911ka s přívesem z NDR. Ale kdo chce bezpečnost a brutální rezervu ve všem, co auto poskytuje, je mu přáno. Nelíbí se mi, ale chtěl bych ho také ;-)
Jo, možná máš rád baletky na čtyřech kolech... možná si to děláš ve světlerůžový kastli... no, jsou tu naštěstí ještě ostří hoši... co ví opřesně, v čem maj jezdit. Jistě... drzoun drzounů, tvrďák tvrďáků... tohle není ani Espace ani Panda. Tohle je PORSCHE... a jestli se ti nelíbí... je chyba na tvý straně. Ten, komu se líbí, ten si ho koupí... a dostane to nejlepší nářadí ve sportovním SUV, co se na světe nabízí. P.S. Koukám, že zalomí zadní lampy... to je jenom dobře... Víš, hochu... když jede Cayenne... žloutně kolem listí... BRAVO PORSCHE :yes:
Musim si dávat bacha na zdraví - tohle "Porsche" ve mně totiž probouzí nebezpečné schizofrenické sklony... Na jednu stranu si říkám - ok ok, díky Cayennu mají zdroje na vývoj klasických sporťáků a automobilka Porsche stojí na vlastních nohou... :yes: Na stranu druhou - v předchozí větě jsem napsal asi jediné pozitivum, které jsem o Cayenne schopný říci... :-( Uzavřu to asi takhle - Porschata miluju, Cayenne pro mě není Porsche...
Zdar vespolek pánové, myslím, že k tomuhle autu už jsem svůj názor řekl. I přes jeho nesporné kvality se dle mého názoru jedná o jedno z nejošklivějších aut současné produkce. Mezi SUV asi skutečně největší obluda. Jediné za co můžeme vděčit tomuhle praseti na kolech je jeho nesporný prodejní úspěch, díky kterému má automobilka dost prostředků pro vývoj skutečných Porsche. V tomhle se asi shodneme s 2,7 RS. Ani pro mne není tahle ohavnost skutečným Porsche, i když se pyšní erbem Porsche na čumáku. Jinak bohužel, pro mě žádnej drzek drzků, žádnej drsoň drsoňů. Ten lift mu nepomůže. Zrovna jako si nemyslím, že tluští ruští mafiáni, teplákoví čeští kovbojové (exveksláčci) a černý americký bossové u mě rozhodně nejsou ty správný kluci... 8-s:-!8-s:no:
Zdalo sa mi, že som už tento titulok niekedy videl :-) Ono tých ošklivých aut je tuším čím dalej, tým viac, a toto zase neni z tých úplne najošklivejších, ale rozhodne to veru neni žiadny drzoun, ani drsoň, na Porsche je to total slabota, je to také nejaké bezpohlavné. Tiež som sa už na túto tému vyjadroval ;-)
Připadám si tady jako deviant, pánové :-) Mě se totiž Cayenne líbí :yes: Dokonce jsem měl možnost řídit v tu dobu jeho nejnesmyslnější variantu - Cayenne Turbo. Ano, nevypadá moc jako Porsche. Ostatně jak by mělo vypadat? Je to první Porsche této kategorie, nezapomínejte. Není ho k čemu přirovnat. Je to svým způsobem precedens. Ano, zevnitř není tolik místa, jak by jeden čekal. Ano, dělali ho ve spolupráci s Volkswagenem. ALE, pánové, je tady pár důrazných Ale! Tak za prvé - technická vyspělost. Nemyslím, že v tomhle se shodnem - je to Porsche. Za druhé, výkony. Jak na silnici, tak na nezpevněném povrchu. Za třetí, zuk. Pánové, podle mého názoru je právě Porsche nejlíp znějícím evropským SUV :yes: Nemluvě o ekonomickém hledisku, které vzpomíný 2,7 RS.. Porsche Cayenne ve mě vyvolává pouze pozitivní reakce, i když výjimka se najde. Dvě. VR6 od VW a jednou jsem se zblil, když jsem se tady dočetl jak si jeden "hrdý majitel" nechal Cayenne předělat na LPG :no::no: Jo, a když jsem s tím Turbem jel já, tak jsem dosáhl průměrné spotřeby 48 litrů/100 km... ;-)
Ale veď technickú vyspelosť, ani jazdné výkony na asfalte tu myslím nikto nespochybňuje. Na nespevnenom povrchu to zase tak slavne neni (je to holt SUV a ne klasický Off-road), ale na image-ové SUV je na tom aj mimo cesty celkom dobre. Terčom kritiky je tu výlučne ten design ;-)