Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Minipremiéra: nový Citroën C4 Picasso

35 komentářů

pravda pravdoucí, vždyť který auto se vyrábí osm let v téměř nezměněné podobě - nadčasovost je to, co mi u nového modelu chybí, ale je taky pěkný
ale chyba ti tam jedno pismenko : KlidMari >😒] >😒] >😒]
tie zadne bocne partie mi pripominaju novu Zafiru... :no:
To všetko beriem. Postoj k novému - ano. Vývoj - ano. Ale ten nejde len cestou revolúcie, ale niekedy je to proste len evolúcia(iným slovom vývoj). Aj jeden, aj druhý spôsob môže dopadnúť aj kladne, aj záporne. A podľa Tvojho pôvodného príspevku to vyzeralo, že od všetkých chceš, aby automaticky uznávali kvalitu všetkého revolučného bez toho, aby vôbec posúdili, či je to dobré alebo zlé. A keď to nerobia, tak sú to konzervy. Proste, to, že je niečo originálne, je bod k dobru, ale neznamená to hneď, že je to dobré. 😉 To bolo len tak všobecne, ale k autám. Pohľad na ich design je značne subjektívny a bude vždy predmetom polemík. Nikdy sa nebude všetkým páčiť to isté, a to je dobre. Nechceme predsa, aby všetky automobilky robili identické modely. A nebuďme zase naivný, a nevynášajme ich do neba za inovatívne postupy, oni to predsa nerobia z túžby posunúť vývoj ľudstva, ale preto, že dúfajú, že to podporí ich komerčný úspech. 😉
No ono to není tak jednoduché a hlavně se to nedá popsat ve stručnosti.
Je jasný, že sebefuturističtější auto, nebo nábytek má své zastánce, ale zejména odpůrce.Každej jsme tak trochu zkostnatělej.
To je přirozené.Já obdivuji originalitu, genialitu myšlenky a její zrození. Patent, výmysl který se uvede v život nejdřív jako miminko a pak jen roste a zraje. Prostě vývoj. Žádná kpopie. O tom píše vždy později historie. Současník jen žasne nebo kritizuje. Takovej Mozart a Salieri. Chápeš?
Jako móda, architektura a tak.
Rozříznout houstku napůl umí každej. Vymysli svačinu jinak. Tak to myslím.
Klasiku nezatracuji, stejně jako ty, co jí akceptují. To je normální.
Originál je jen jeden a nemusí být dokonalý. Tisíce plagiátů můžou být lepší.
Prostě postoj k novému. Bez vývoje lidstvo zakrní. A to já fakt nechci. :yes: :yes:
To platilo na 1.gen., táto druhá už vyzerá podstatne nádejnejšie 😄
Súhlas, že invencia a snaha ísť dopredu sa cení, ale presne ako píšeš, nie vždy sa to podarí. Nemusí sa každému páčiť všetko, čo je extravagantné len preto, že je to niečo nové. To, že človek medzi kreatívnymi výtvormi aj rozlišuje medzi tými, čo sa mu páčia a čo nie, neznamená, že je automaticky konzerva. Nezdá sa Ti, že to vidíš trochu jednostranne, keď automaticky obdivuješ všetko futuristickejšie, aj keď je to náhodou krok vedľa, a zatracuješ všetko klasické, aj keď to niekedy vyzerá super? 😉 Pre mňa v tomto prípade - priestrannosť a praktickosť interiéru :yes: , ale exteriér :no:
O.K., jasné, ale pri tej 1.generácii - mne proste nestačí, keď je niečo len originálne a extravagantné, musí sa mi to aj páčiť - pre mňa je to až moc gulaté, a aspoň by malo byť na prvý pohľad evidentné, kde je predok a kde zadok (tu majú predné aj zadné dvere takmer identický tvar, podobne aj trojuholníkové okná vpredu aj vzadu pod tým istým uhlom). Interiér je ale priestranný a praktický (za úplne najlepší nápad na celom aute považujem tú príručnú skladaciu prepravku :yes: )- tým Picasso určite zabodovalo.
P.S. Nemusel si to dávať do slovenčiny, aj v češtine by som tomu rozumel, ale dík 😉
Já jsem si na parkovišti nedávno prohlížel podobný model. Měřítko zmenšení jsem odhadoval asi na 1:1,5. Jakýsi Rootster nebo tak nějak.
Jo :yes:
Na jednej strane máš recht, mne sa tiež páčia nové trendy (bol som mimo keď prišla prvá generácia Focusu :yes: :yes: ) no je to o chodení po tenkom ľade, buď sa auto chytí alebo nie. To nie môž priviesť firmu na pokraj krachu (viď Fiat), v lepšom prípade to nejako prežijú a nový model ide triezvejším smerom. Takže z pohľadu zákazníka kreativita a odvážny design ANO z pohľadu firmy by som bol opatrnejší. Pozri na VW, napr. Touran ktorý aj po rokoch pôsobí stále výborne a to sa nejednalo o žiadnu designovú pecku. >😒]
Bundy ja ich nědávám dokopy. Len Tvrdím, že sa mi oboje páčia. Každý ale svojím spuosobom. Stará generáciá ma oslovila svojou extravaganciou, tá nová zase eleganciou. Rozhodně s těbou súhlasim, že tie autá majů každé uplně iný charakter. Ale páčia sa mi obi dve. 😉
Neboj nebudeme😄 ted jsem mel pujcenou Zafiru a verim, ze na ni nejaky Francouzek nema... A myslim ze i tu panoramatickou strechu si do ni muzes koupit. A kvalita, no ta bude na strane Zafiry a Touranu. Francouzska MPV :no: Jo a abych nebyl narknut ze si to mam nejdriv vyzkouset a pak hanet, tak mam zname nestastniky co maji Grand Scenica a Picassu... uz se tesi az jim skonci leasing a auta pujdou z domu.
Picasso bylo auto ve své době tak trošku nadčasové. Můj kolega si ho koupil mezi prvními. To svezení, řešení interiéru a vzhled? Celkově velmi povedený kousek.
Občasné nepochopení zakonzervovaných zákázníků je jiný problém. To ovšem neplatí jen u tohoto modelu. Ostatně to je více či méně problém všech automobilek,které se snaží jít dopředu. Hledají budoucnost. Nové materiály, nové možnosti interiéru i exteriéru. Někdy až příliš futuristické řešení těžko zkousnutelné pro většinu konzerv. Ale o tom to je. Proto oceňuji všechny kroky automobilek z Francie a Itálie zejména. To že občas šlápnou vedle je důsled hledání, poznání. Pro mne je kreativita, invence a schopnost hledat nové možností přes občasné chyby mnohem více, než vyčkávat co se ujme, praktikovat osvědčené a jen tu a tam provést retuši naoko. Viz VW apod. :yes: :yes: :yes:
tento konkretne by som bral, ale iny rozhodne NIE ! 8-s 😉 :no:
Kéž by... Současná generace se mi líbí. A když jsem ji poprvé viděl v té sv. modré metle, tak jsem slintal... :yes: :yes:
To bylo trefný.. nezbývá, než dát >😒] >😒]
ono udelat ho osklivejsi by bylo asi tezsi nez udelat hezci 😄 tohle vypada urcite slibne, z boku poznas kde je predek 😄 jinak s tim spravnym koncem souhlas, zacinaji delat pekny auta. v te Francii se mi to zda ted krapet obraci, Peugeot se vydava cestou jejiz konec radsi nechci videt, zato smer kterej nastolila C4 se mi zamlouva.
... rika nekdo s TAKOVOU mailovou adresu!? >😁
Na všechny se dostane.. možná 😉 Nadsázka? No tak v době, kdy bylo uvedeno na trh současný Picasso rozhodně ne. Pořadníky byly plné na půl roku dopředu.
Vidíte to sklo? Skleněné MPV nebe nad užaslými zraky sedmi cestujících. A to nebe září hvězdami NCAP :yes:
Takže běžte si vyzkoušet Zafiru, bežte se podívat na Scenica, protože na podzim už bude pozdě. Na podzim to tu rozbalí Citroën! :yes:
Pořadníky už se tisknou....
Protože nemáte ty správný brjle 😉
[odkaz]
Nebo rozsednuta kobliha😉
Jak môžeš tieto dve generácie vôbec dávať dokopy, keď z hľadiska designu evidentne ide o úplne odlišný štýl? Terajšie Picasso je gulaté vajco, absolutne bez hrán, na ktorom z profilu neni poznat predok a zadok. A toto vyzerá na trochu umiernenejšie C4 MPV, síce zaoblenejšie, ale stále dosť hranaté. Je to ako porovnávať poslednú generáciu Escorta s nasledovníkom Focusom 😉
tak dle myho je stavajici Picasso nevzhledna brambora 😄
:yes:
Picasso bylo, je a jak vidět i bude velice pěkný auto. Nová generace sice trochu ubrala na originalitě ale zase přidala na eleganci. Citroen do toho šlape. Bravo Picasso!
Já proti Picassu nemohu říct ani zbla špatného. Jezdím v modernější konkurenci, nicméně ti lidé, ti řidiči z Picassa, já jim pokaždé když je potkám trochu závidím. Nevím co, nevím proč. Je to taková neuvěřitelně svá sorta lidí v této třídě. Bojím se, že tohle u nového modelu jaksi opadne. Takže ještě nevím, jak nové Picasso hodnotit :-!
😄 :yes:
Mám Picasso. Neviem si ho vynachváliť. Je naozaj výnimočný a nový bude mať čo robiť aby sa mu vyrovnal
😄 Přesně 😄
Picasso je pořád krásný auto a mě se líbí. Ve své kategorii je to auto střižený dle mýho gusta. Malé TGV. :yes:
Určite to vidím, ako krok vpred, veď dozadu to už snad ani neišlo - staré Picasso mi stále z profilu pripadá ako otvorený dáždnik >😒]
a hlavne :yes: Citroenu, ze lze pri pohledu z boku poznat, kde ma auto predek a kde zadek, coz byl u predchoziho modelu trochu problem >😒] .
Jedno je jisté... Nové Picasso bude hezčí než to minulé... Ostatně pustit na silnice kabinu z lanovky... to si opravdu dovolil Citroen hodně. Koukám na minipicassa a na Lehmannfoto... a vidím, že Picasso bude dospělé MPV... bude mít francouzskou vyjímečnost... velkou porci šarmu a bude velkým osvěžením silnic. Zdá se, že až na třídveř C4 to u Citroenu vzali za správnej konec...