Ta maximální rychlost je na 99% vypočtena z možností převodovky, čili že testy maximální rychlosti ještě neprošlo. Uvidíme za rok, nebo dva jestli o téhle firmě ještě uslyšíme. Nakonec budou rádi, že jim to pojede jako Mc laren F1. Jaký měli problémy švédové se svým CCR, přitom s poměrem výkon/váha jsou na tom lépe než Veyron.
Docela se mi líbi jak se spousta výrobců sportovních automobilů, hlavně těch amerických, snaží pokořit Bugatti. Samozřejmně, že lze vytvořit auto ještě rychlejší, ale většina těchto pokusu se podobá nekompromisním okruhovým vozům. A v těch si toho pohodlí moc neužiješ. Až s odstupem času se naplno projevují schopnosti Veyronu. S žádným supersportem nepokoříte 200km/h po 8 sekund a neatakujete 400km/h, ale Veyron přidává schopnost ujet 1500km na jeden zátach, pohodlí a luxus. A v tom ho ještě hezkých pár let nikdo nepřekoná. Takže Bugatti :yes::yes:
Automobilce Bugatti (potažmo inženýrům z Vlkohradu) trvalo pěknejch pár let, než se mohli vytasit s funkčním vozem. Pravda - jejich cíle byly mnohem vyšší než prostě dosáhnout těchhle oslnivých cifer. Na druhou stranu si troufám tvrdit, že jejich rozpočet a know-how asi také bylo diametrálně odlišný. Možná že se pletu. Možná jsem ignorant a o značce Barabus jsem prostě jen neslyšel. V tom případě si sypu popel na hlavu. Každopádně u mě je jasnej vítěz tohohle souboje Veyron. U firmy Barabus by si možná měli uvědomit, že výkon není všechno. Dostat ho na silnici a pak ho na ní ještě udržet, to už jinde jsme. Takže já to beru jako haló do světa. "Jsme tu a v garáži kutíme něco, co porazí Veyron na hlavu." Príma, kluci. Držím pěsti. Dejte vědět, až zas něco stlučete. >:-[]
Tak si o značce Barabus něco najdi. Rozhodně známá a respektovaná značka co se specializuje na úpravy mercedesů (viz Barabus Rocket CLS - nejrychlejsi sedan na svete el. omezen na 350km/h) a jiných. Určitě to není taková bomba jako veyron, ale je záruka toho, že se alespoň udrží na silnici a že i na něm makali profesionalove .)
Tady si někdo spletl datum. Není 1.4. !!! Zítra sednu k fotošopu, Peter Saleen mi odpustní, že malinko zretušuju jeho S7, ke smallblocku přikreslim kevlarový trubky a velký turba ze scanie. Doufám, že mi na to někdo skočí >:D
Presne tak, americani se snazi byt nejlepsi na svete ve vsem odjakziva, ale na tohle prote nemaji. Ano, Saleen S7Twin Turbo je mozna rychlejsi nez evropska 1. liga, ale jinak je to auto na h***o - viz test Ford GT vs. Saleen S7 Twin Turbo casopisu SPEED cervenec 06. Jiste, Viper natuneny tak, ze to uz ani neni Viper, je rychlejsi nez Veyron, ale tyhle vytvory se jako celek nemuzou rovnat Veyronu - je to uplne jina kategorie. Tohle si hodne lidi neuvedomuje, a pak si rikaji, jak je ten Veyron spatne auto, kdyz ho neustale prekonavaji nejaci novacci z ameriky. A k tomuhle dilu od firmy Bar - Bar - Barbucha se neda rict nic jineho, nez ze je to skareda, nepouzitelna plecka. Nekdy v budoucnu se objevi, lidi se nad tim podivi, uvidime ho mozna v nejakem klipu 50Centa (ktery se v nem spis ztrapni nez zamachruje) a pak se po nem slehne zem, zatimco spokojene majitele Veyronu bude dal hrat pocit, ze vlastni auto, kteremu nnikdo neodpare, ze je to to nejlepsi, co si muze clovek doprat.
v době bodového systému je i auto co má 100 koní totálně přemotorované. Alespoň mně to tak připadá, když se jako silniční pirát * po jížní spojce devadesátkou, všechny předjíždím a přitom nejméně 76 ze svých 103 koní nechávám spát......
Podle mě je tohle úplná hloupost, Bugatti dalo do vývoje Veyronu tolik peněz že se jim pravděpodobně nikdy nevrátí, takže nějaká malá firma která vyrobí jen pár aut za rok nemůže pokořit jedno z nejdražších a nejpřetechnizovanějších supersportů světa. Bohužel není uvedeno kolik toto auto váží, protože 0-96 km/h za 1,67 s je skoro nemožné, to už by tohle auto bylo rychlejší než letadlo.
No jestli je to 4x4 a má závodní gumy... ale taky tomu nevěřím :-)
Tohle je trapný, myset si že zbohatnu na tom, když předvedu něco co má udělat veyrom. Tyhle závoďáky sou ale chladný na pohled a tvrdý na *. Veyron je někde jinde :yes:
Jen malá poznámka k tomu zrychlení. Veyron dosahuje 2,4 s na normálních silničních pneumatikách. V amer.časopisech už kolikrát byly testy upravených corvette nebo viperů ve zrychlení, ale na slickách !!! Nevím přesně už kolik, ale myslím, že to bylo nějak pod 2 sekundy.