toyota je toyota je to super auto ak ho ras maš ine nebudeš uš chciet su to spolahlive auta a nenaročne. a na celom svete uznavane.ano kto ponuka najvyšiu kvalitu jedine japonci.vyskušaj toyotu avencis d4d 2,2 177koni a pochopiš čo je auto.ja ho mam ;-):yes:
toyota je toyota je to super auto ak ho ras maš ine nebudeš uš chciet su to spolahlive auta a nenaročne. a na celom svete uznavane.ano kto ponuka najvyšiu kvalitu jedine japonci.vyskušaj toyotu avencis d4d 2,2 177koni a pochopiš čo je auto.ja ho mam ;-)
polozme to takto ,preco vo vyspelom svete dominuju japonske auta, lebo za maly priplatok ponukaju najvyssiu kvalitu ...co mi ponuka napr. taky Golf za velky priplatok???...tu chce kazdy diesel lebo ludia nemaju $$$..povedz mi kolko dieslovych aut najdes na najvacsich automobil. trhoch okrem Europy ...minimum...a navyse ludia su tu tak zmagoreny znackou VW resp Skoda, ze budu kupovat aj take dizajnerske vyjavy ako nova Skoda Fabia, s tym ked v New Yorku vyjdes na ulicu tak budes trochu na smiech, a tu si este rad ze to mozes pouzivat ako rodinne auto...napr. ake auta jazdia vacsinou v Taliansku?..no predsa talianske ,zaroven vyhravaju testy v motoristickych magazinoch a kde v North Amerike, Australii, Azii vidis talianske auta...nikde...hmm asi tak
polozme to takto ,preco vo vyspelom svete dominuju japonske auta, lebo za maly priplatok ponukaju najvyssiu kvalitu ...co mi ponuka napr. taky Golf za velky priplatok???...tu chce kazdy diesel lebo ludia nemaju $$$..povedz mi kolko dieslovych aut najdes na najvacsich automobil. trhoch okrem Europy ...minimum...a navyse ludia su tu tak zmagoreny znackou VW resp Skoda, ze budu kupovat aj take dizajnerske vyjavy ako nova Skoda Fabia, s tym ked v New Yorku vyjdes na ulicu tak budes trochu na smiech, a tu si este rad ze to mozes pouzivat ako rodinne auto...napr. ake auta jazdia vacsinou v Taliansku?..no predsa talianske ,zaroven vyhravaju testy v motoristickych magazinoch a kde v Nort Amerike, Australii, Azii vidis talianske auta...nikde...hmm asi tak
Naozaj perfektne su felicie :no: Pozri sa na zadok ktorejkolvek z nich. Vsetky hrdzave - hamba ze si skodovka neuznala chybu a nevymenila povinne kufrove dvere na vsetkych feliciach. Ked sa raz nejaka podobna chybicka objavila na Toyote, vo vsetkych servisoch Toyota v Europe danu suciastku zdarma kazdemu zakaznikovi vymenili. Skodu je skoda kupovat podobne ako volkswagen. :-(
Naozaj perfektne su felicie :no: Pozri sa na zadok ktorejkolvek z nich. Vsetky hrdzave - hamba ze si skodovka neuznala chybu a nevymenila povinne kufrove dvere na vsetkych feliciach. Ked sa raz nejaka podobna chybicka objavila na Toyote, vo vsetkych servisoch Toyota v Europe danu suciastku zdarma kazdemu zakaznikovi vymenili. Skodu je skoda kupovat podobne ako volkswagen. :-(
Prečo chce každý druhý golfa alebo passata alebo octáciu ? Prečo je po nich ako po ojazdených najvyšší záujem? Prečo sa najviac kradnú? Nevravím, že Toyota je zlé auto. Možno si ho raz kúpim.
Jedna otazka pro fandy japonskych aut. Ano, mozna maji v necem naskok (zatim hlavne ve spolehlivosti, v nekterych jinych aspektech uz to takova slava neni.) Ale bude to tak super, kdyz vsechno ovladnou asijska auta? Opravdu vam to nejak pomuze, kdyz v Evrope pokrachuje spouta autombilek a vsichni budeme jezdit v korejcich a japoncich? Ja nevim jak vy, ale ja bych se nudil. Mne se libi prave ta pestrost. Kdo chce chytlavy design a emoce, muze si koupit alfu. Kdo chce urcitou vyvazenost, muze si koupit VW. Kdo chce spolehlivost a takove ty racionalni vlastnosti (vsichni nejsme takovi!), at koupi toytou. Kdo chce usetrit penize, at koupi korejce. Ale hlavne at je tady moznost volby! Proto preju evropskym vyrobcum dlouhy zivot a dobre odpovedi na zajimave vyzvy z Asie. Howgh.
jen ve WV neuvidis pracovat asiaty ale u toyoty jsou designeri, vyvojari hlavne z evropy nebo usa. Staci se podivat na jmena a zjistis jak jsou japonci sikovni >:-[] podobne i v F1, ani sedet za volantem neumi
"V systemech rizeni jakosti a kontrolach kvality pri vyrobe"
prevzali japonci scela oficialne od porsche. Driv tyto systemy pouzivali i jine nemecke automobilky ale ukazali se financne velmi narocne. japonci taky narodzil od nemeckych automobilek nevyrabi kazdych 5let komplet nove autá ale delaji pravidelne facelifting, neprinasi hned novou techniku atd.. coz je mnohem efektivnejsi.
Kdyz se ale podivas kolik rueckruf ma tento rok toyota, tak zjistis ze predbehla i fiat.
V systemech rizeni jakosti a kontrolach kvality pri vyrobe je zakopanej pes,spickou v jak v teorii tak v praxi jsou japonci,respektive Toyota,ktera je v tomhle smeru nejdal a taky je to videt,v tomhle smeru se ma Evropa a USA zejmena jeste hodne co ucit.A uspech skodovky,gratulace,ale i tady se ukazuje,co jsem jiz naznacil....ve Skodovce pusobi lidi,ktery filozofii rizeni jakosti toyoty prosazuji a jsou v tomto smeru odborniky v evrope.Chci jen rict,ze se jedna spise o externisty,nez stale pracovniky....ovsem v Nemecku potazmo u VW,maji s prijetim techto filzofii o mnoho vetsi problemy,protoze oni maji v nemecku vyvinute systemy,ktere se prakticky blzi tem od Toyoty,ale problem je v tom,ze to,co se napr. u VW zavadi,uz Toyota modifikovala,popr. opustila.....Japonci jsou v tomto opravdu na pred,coz neznamena,ze delaji nelepsi auta,ale co se tyka kvality jsou na spici a vyzkum JDP to jen potvrzuje ;-)
Jak se to vezme.. máš pravdu a zároveň ji nemáš.. třeba zrovna u porovnání Toyot a VW je to dost problematické.. OK, VW slouží převážně slouží jako firemní vozy (a ty dostávají více na zadek než auta soukromá, tady žádná), a proto by ta nižší spolehlivost šla takto vysvětlit.. JENŽE! Ty samé VW vozy, které v Evropě slouží jako služební vozy, se vozí do USA a tam rozhodně funkci firemních vozů neplní! Kromě Avensisu a nyní Ayga se stejné modely Toyota prodávají i v USA. Jak tedy vysvětlíš tu skutečnost, že i v USA jsou Toyoty v popředí žebříčku spolehlivosti, kdežto VW je dlouhodobě hodně dole ve všech různých statistikách?
Snaha přizpůsobit se "místnímu" vkusu je naprosto logická, dělá to tak většina automobilek.. je naprosto logické, že se "domácí" automobilky umějí lépe trefit do vkusu Evropanů (co se týče designu).. i když mám pocit, že u mnoha lidí funguje určitý princip automatických předsudků a hledání chyb v případě neevropské produkce a opačný princip mautomatického pochvalování všeho evropského.. navíc se rozdíly postupně stále více smazávají, design aut se stává soutěží designových studií (např. Toyoty se navrhují v Kolíně nad Rýnem a "přes" ulici sídlí designové centrum Opelu (doufám, že nekecám).. Uwe navrhuje Toyotu, Fritz navrhuje Opel.. pojem "evropský design" vlastně nedává smysl)
schvalne, podme uhadnut, ake ma GTI faro :-) ja by som tipoval nieco koncernove, rozhodne benzin, dajme tomu "akozepremiove", vychadza mi z toho AUDI A6, rocnik 98-2005, motor tipujem 2,4 alebo 2,8 quattro a tiptronic k tomu. co tipujes ty?
si děláš *!!!! srovnávat lexus a škodu!!! škoda má rozpočet za celou existenci stejnej jako lexus na rok!!!!! a řekni až škoda vymyslí hibrydní pohon!!!!(třeba na zrezlý 120ky) >:D >:D >:D >:D:-):-):-):-!:-! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
zrejme je to preto, lebo anketari zachytili malo majitelov znacky lexus v stanovenom case. ked si ale pozries americku JDP, tam je lexus na prvom mieste uz vela rokov...
frame - obrazok filmovej sekvencie. ten animovany film ako celok sa sklada z framov, cize obrazkov, ktore nasleduju v urcitom slede po sebe a tvoria pohyblivy obraz. zvykne sa udavat aj rychlost pohybu, cize FPS (frames per second), plynuly filmovy obraz je pribl. 25 FPS. cize ak jeden obrazok, jeden frame pocitali (renderovali, vytvarali) 17 hodin, jedna sekunda filmu trvala pribl. 17 dni. aspon mne to tak vyslo :-) to museli pocitat na viacerych pocitacoch urcite.
no ale koho nazor je smerodajny potom, ked nie samotnych majitelov aut? podla teba by bola relevantna skusenost aka? das Schumimu na rok passata, prebehne to a ked povie, ze je ok, tak kupis? alebo? ja si myslim, ze pokial je anketa postavena na nazoroch kazdodennych beznych pouzivatelov, ktori nemaju preco klamat, ved anketa je anonymna, ani niesu plateni za nazor, tak je postavena spravne. a je doveryhodna. co dokazuje aj renome ankety JDP. to je vsetko. thank you, come again ;-)
Nemyslim si v podstate nic... ;-) Ale co vim zcela urcite je, ze pocet sluzebnich (rozumej firemnich) vozu VW daleko prevysuje pocet sluzebnich (rozumej firemnich) vozu znacky Toyota a to jak u nas, tak i jinde a o Nemecku ani nemluvim... Z toho se da logicky usuzovat, ze ten kdo si poridi Toyotu pro sebe ji bude spise setrit nez s ni jezdit jako pr*se, coz se o firemnich vozech rici neda... Pak se statistiky delaji jedna basen, ze? Tak klidek kamo... :-!
Novej IS je docela hit, takový úspěch sem nečekal.. ale RXko, zejména hybridní verze RX400h si takém vůbec nevede špatně např. v Anglii je to hit jako sviňa :yes: Srovnání Lexus vs BMW.. jediné relevantní srovnání lze provádět na americkém trhu (to už jsme probírali mnohokrát)
Plácáš nesmysly. "spolehlivost aut zavisi na tolika faktorech..." ano to je pravda. Ale ty "dobří" i "špatní" řidiči jezdí i s VW i s Toyotou i se všema ostatníma. A vtěchto statistikách se neptají 28 lidí. Takže v tomto ohledu žádná značka nemá výhodu. Nebo si myslíš, že s Toyotou jezdí jenom "slušní" řidiči?
Jasné. :yes: Mluvíme o tom samém ale každý trochu jinak. Já upozorňoval právě na to, že spolehlivost byla jenom jedním z mnoha kritérií a navíc to bodovala skupinka obyčejných lidí s kdovíjakýma preferencema. Pravdivost naměřených čísel nebo pravdomlunost JDPA jsem nezpochybňoval. Jen jejich důležitost a relevantnost názorů respondentů. Kdo z nás potřebuje, aby mu výkon, kvalitu nebo dokonce design bodově ohodnotila skupinka německých laiků v nějakém dotazníku? Radši si to změřím sám protože lidi mají různý názory a kde mám záruku, že zrovna já mám názory jako Udo a Uwe, co vyplňovali dotazník? >:D:yes:
Ne,ne,ne GTI. Nenapsal jsem, že FIAT je nejlepší.
Podivej, diskuse s Tebou je velmi obtížná. Nicméně učiním jeden pokus.
Zamysli se nad tím , co napíšu. Je úplně jedno, jestli kupuješ popelnici, ledničku nebo barák či tatranku. Žijeme v době konzumu a tomu je podžízeno vše. Je však velké úmění rozpoznat kýč od zbytku. Jen abys věděl, těch kýčů je převážná většina určená převážné většině.
Takže je jasný, že oči kupujou že. Nebo Ty jseš v té menšině? Ty nejdřív zjistíš intelekt a schopnosti ženy a když projde laťkou Tebou vysoko položenou, začneš koukat v jakém obalu?
Tak to, bohužel v životě chodí. Myslíš, že někoho dojmeš Tvým věčným přesvědčováním o opaku?
Tak jak to vidíš recesisto?
Ano jezdil jsem s Daihatsu a proto vim, o cem mluvim. Uz si nepamatuju presne ten nazev, ale bylo to SUV a zacinalo to na T... Kazdopadne to dobre auto neni a srovnani s Loganem je na miste. Vsak oni u Dacie taky spolupracuji s Renaultem :-) a co se tyce spoluprace Daihatsu a Toyoty, tak Toyota ma dcerinnou spolecnost, ktera se jmenuje Toyota Tsucho a ta prodava OEM dily do aut. Treba i do Daihatsu. Vim to, protoze mi tam nabizeli pozici team leadera. Kdyz jsem po druhem kole pohovoru jejich nabidku odmitnul, tak mi pani z personalniho oddeleni prastila s telefonem :-) takove je jednani Toyoty Tsucho :-) Kazdopadne Daihatsu se nemuze ani vzdalene rovnat s jakoukoli jinou japonskou znackou a uz vubec ne s vozy, jako jsou BMW nebo Mercedes. S temi se nemuze rovnat ani Toyota. Neco jineho je Lexus, ten patri do segmentu luxusnich vozu mezi BMW nebo MB. Ale ten v te tabulce vubec nefiguruje, coz je skoda.
neviem co mas proti daihatsu? videl si nejake modely? jazdil si nejake modely? hovori ti nieco ze daihatsu je japonska znacka ktora spolupracuje s toyotou a ze je to spickova kvalita? tak neviem co tu blabolis o logane
špatně jsem to nepochopil. Každý se tady ohání tím, jak jsou tahle či ona auta dobrá a používá k tomu nějaký průzkum, jehož vypovídací hodnota je přinejmenším pochybná. Peoč je tedy Lexusů v německu tak málo? Vždyť je tam spousta jiných vozů, tak proč tam není Lexus? Kvůli ceny to nebude, když tam jsou daleko dražší vozy. Tenhlle průzkum jenom ukazuje to, že je Franta se svým Daihatsu spokojenější, než náročný manažér se svým BMW. A jestli jste někdo jezdili s Daihatsu, tak se tomuhle průzkumu musíte vysmát. To že se na čelních místech umístilo Daihatsu je stejné, jako by tam byl Logan. Ty auta jsou tak zhruba na stejné úrovni. Nechci popírat kvality Toyoty i mě se líbí. Ale tenhle žebříček je pěkná kravina :no: a musí to dojí každému, kdo si ho přečte.
A jeste vsem pochybovacum chci pripomenout, ze spolehlivost aut zavisi na tolika faktorech (napr. stari automobilu, pocet najetych km, klimatickych podminkach, na tom kdo a jak s tim jezdil, jak se o to auto staral, garazoval-negarazoval apod.) ze naprosta objektivnost v techto statistikach neexistuje. Pokud bys chtel byt objektivni, tak minimalne tyto mnou vyse vyjmenovane podminky by museli byt naprosto shodne a teprve potom bys mohl porovnavat... Z vlastnich zkusenosti vim, ze tomu tak neni a ani nikdy byt nemuze... Nekomu kara cely rok stoji na parkovisti pred domem, protoze garaz nema, zima nezima, leto neleto a nekdo ho ma pekne v garazi pri stale teplote nebo nekdo tu karu vubec nesetri a jezdi jako pr*se a nekdo ji max. opecovava a boji se zajet do jakekoliv diry nebo k obrubniku aby nahodou neodrel disky atp. Viz. napr. Porsche, ktere ve statistikach figuruje vzdy na prednich mistech, ale uz nikdy nikde se nedozvis to, ze Porsche, kdyz najede 50 tis. km a vice potrebuje skoro komplet generalku motoru, protoze to je auto stvorene na sport a jeho dily jsou za jeho zivota skoro vzdy (mozna existuje i takovej jedinec co si ho koupi a jezdi s nim max. 130...) max. namahany a tudiz odejdou komplet. Stejne to je i s Ferrarkem nebo Lambem, je to tak, protoze mam zname mechaniky co s tim delaji... Potom se nesmis divit, ze je tady VW, Ford nebo treba Renault, kteri tech 50 tis. km bezne najezdi za 1 rok a jejich zivotnost se pocita na stovky tis. km a nikoliv na desitky, a ze tyto firmy figuruji na nizsich mistech toto rebricku spolehlivosti, protoze proste ty kary jezdi vic... A tak je to i se spolehlivosti asiatu na prednich mistech... Vetsina techto aut je hodne opecovavana a jen min. jich jezdi jako napr. sluzebni auta, coz je napr. u VW temer obracene.
Tome, ja dobre vim jakou ma Toyota historii, o auta se jiz zajimam nejakou dobu a mozna delsi nez ty pokud ti teda neni pres 40... Ja apriori neodsuzuji asijska auta, mne je uplne fuk, co se komu libi... napr. Toyotu Supru nebo MR2 nebo Nissana 350Z nebo Hondu (jakoukoliv) Type-R stavim ve svem pomyslnem rebricku spolu s jinymi modely z Evropy a Spocenych statu na absolutni vrchol technologickeho umu a dovednosti soucasnosti... Tim svym prispevkem jsem chtel jenom rict, ze rozhodne kazdy ma pravo na obhajobu te sve znacky, ktera mu prirostla k srdci (GTI-mu VW a me treba Renault) a neni to tak, ze Evropa nehraje prim v tomto businessu, i kdyz rekneme malinko pokulhava ve spolehlivosti i kdyz ja si to osobne zas tak nemyslim, protoze spolehlivost techto slozitych mechanismu jakymi auta dnesnich dnu jsou je velmi relativni pojem a zalezi z jakeho uhlu se na ni divame... Tak jak psal GTI, nekoho problikavani ruznych systemu se*e natolik, ze zajede do servisu a nekdo to jednoduse ignoruje a jezdi dal, protoze vi, ze se to obcas stava... A tak podobne je to i se statistikama. Vis kamo vono je vsechno hodne relativni a kdyz se podivas na asijskou produkci obecne jak se vehementne snazi prizpusobit evropskemu vkusu a stylu zivota, tak kamo musis dat GTI-mu za pravdu, ze je to prave Evropa co tady hraje prvni housle... A obzvlast v tomto smeru je nejtvrdsi nemeckej trh, kde jezdi suverenne nejvic aut v prepoctu na 1 obyvatele... :-)
Mám taky zkušenosti s 405, ale jen pozitivní. Je z roku 94, 2.0 benzin. Naprosto běžné opravy jako brzdy, výfuk. Jinak stačí dolévat jen provozní kapaliny a šlape jako hodinky. Asi záleží jaký chytneš auto.
Hele hosane, za rucicku se drz se svejma teplejma kamosema, me vynech. Koukam, ze tady ze sebe delas automobilovyho znalce, ale skutek utek. To ani nevis, kolik ma tva oblibena automobilka podil v Evrope? >:D Tak to je hodne slaby :no: Holt se ukazuje, ze si jen trapnej kacalek, ktery nema ani spetku pary o tom, o cem mele. Tak hosanku, zalez nekam do diry a neotravuj. BTW, 19% . :no:
přirozené...to asi ne, stačí se rozhlídnout na pány diskutéry, bude to tak 1:1. Ale je to napuosto noumalni Uďo ;-) (kaiser+lábus v kouzelníkovi , výborná scéna)
No já bych ty výsledky zas až tak nehltal, už to, že Škoda se v Německu umístila na 10. místě, což v porovnání s konkurencí považuji za velmi pěkné, ale v Anglii je na druhém místě jasně dokazuje, že výsledek je závislý na oblasti, ale také na skupině lidí, podle jejichž odpovědí se tabulka sestavuje. Chci jen říci, že jednotlivé příčky nejsou absolutní a nemají žádnou vypovídající hodnotu, tudíž výše umístěnou značku nelze považovat za lepší. Je to jen subjektivní hodnocení mudlů, kteří třeba jiné auto ani neokusili a nemají tedy co srovnávat, možná, že kdyby okusili něco jiného, mluvili by teď jinak. Btw. Nedávno jsem viděl jednu Toyotku, nebyla škaredá, ale přední nárazník složený ze dvou "fórových" plastíků, které u sebe držely jen na pár pacičkách, které při prudším brzdění povolily a oba plasty se "rozlezli" asi o centimetr. Možná, že mnoha lidem to nevadí, ale to se mě u mé drahé Octávky stát nemůže. Jo a mimochodem, ty gumy, kterými lepí Wolksvagen boční okna vypadají fakt děsně. Nedávno jsem se rozhodoval pro druhý auto do rodiny, díval jsem se po Jette, ale ty "zprasený" boční gumy, které nejsou po svaření v rozích vůbec zapravené mě naprosto znechutily. Nakonec jsem se celkem jednoznačně a bez váhání rozhodl pro Octávku RS ve žlutý barvě s 2.0 TDIčkem a už se moc těším, až ji budu mít v garáži. Takže závěr zní: Podobný ankety jsou jen k smíchu a pro zpestření. BRAVO ŠKODA :yes::yes::yes:
Jestli tě tenhle nárůst uklidňuje, tak já bych byl opatrnější... Počítám, že do tohoto hodnocení zasáhl nový IS... tak vyčkejme zimy... Jinak... aby ta proporce byla uchopitelná... kolik že se tu ročně prodá BMW3? :-) a kolik v celé Evropě?... Jo, je vedro Tome, já vím...
No to si piš. Samozřejmě, že mám auto, které mi vyhovuje. Ale něco jiného je psát o autech na auto.cz... To bysme tu každej mohli jinak napsat jeden příspěvek :-) v něm si pochválit vlastní auto :-) a - šmitec ;-)
To chce klid a nohy v teple, už nejsi nejmladší.. je mi jasné, že házím hráz na zeď - prodeje leden až červen 2006 v ČR: 92, minulý rok pouze 15, čoz znamená nárůst o více než 613% :-! prodeje leden až červen v Evropě: 20,59č, minulý rok 10,454, což je nárůst o 97% :-!:-! Nelez na sluníčko a hodně pij >:-[]
Nebude tady spouštět flame, stejně by jsme se neschodly a akorád by to byla čistá ztráta času.. ale rád bych Tě upozornil na dvě záležitosti: 1) Toyota má poměrně bohatou a dlouhou historii, je pouze Tvým problémem, že ji neznáš, 2) pokud neumíš číst budoucnost, tak nikdy neříkej nikdy (to platí i pro ostatní) ;-)
hmm, tak mě se ten pohled na mýho focuse ještě neomrzel a opravdu si myslím, že je to dobrý auto, i když je to (pro někoho jen) ojetina. Opravdu si nemyslím, že je kýč opěvovat auto, který člověk má. I když vím, že jsou i lepší auta a ty taky bez problémů pochválím a uznám jejich kvality! Naopak si myslím, že pokud člověk měl možnost auto si vybrat, tak by bylo divný, kdyby se mu nelíbilo (v rámci daných finančních možností), ne ? To by vlastně znamenalo, že se mu nelíbí vlastní rozhodnutí a to mi trochu zavání schizofrenií. Nevím, co máš za auto, ale jsem si jistý, že se ti musí taky líbit (ať už po technické nebo designové stránce, nebo obojí), jinak bys ho přeci nekoupil, ne?
Klid, vím přesně co je Corolla a Avensis... a vím také přesně, coje GTI, co je R32, co je EOS... vím přesně, co je Apoštol... Vw umí... tomu můžeš věřit.
Já sem teda ten test četl. A na konci byla tabulka spolehlivosti stotisícových testů Auto Bildu. Menší výběr testovaných aut :-)
1. místo Mazda 6 0 bodů známka 1
8. místo Toyota Avensis 15 bodů známka 2-
8. místo VW Golf 15 bodů známka 2-
17. místo VW Passat 27 bodů známka 4+
27. místo VW Polo 56 bodů známka 6
GTI,jak jsem se presvedcil mas docela mindrak z Japoncu a narazis hlavou do zdi, nektery lidi si trucnou do smrti, je zajimave, ze obhajci japoncu vzdy otestovali nekolik znacek-- VW, francouz pak Japonec, kdezto VW maji 1 az 2 auto a nemaji odvahu zkusit ci prejit na jinou znacku, protoze by se mohli pristihnout jak jsou zklamani ze VW je takova s*acka
Do mekáče zajdu, ale děti tam moc nepouštěj, není to vůbec zdravé (tady mě napadá....mají auta pro japonsko a pro ameriku jiné sedačky? přeci jen malá Amiko a dvěstěkilová Suzan...to je trochu rozdíl). Jestli jsem ti teď ukřivdil, tak promiň, já jen, že si nepamatuju na moc příspěvků, ve kterých by jsi hodnotil něco jiného než vzhled. Možná mám úžech, takže to neber fatálně.
Tak Tě zdravím GTI, ty kluku pomatenej.
Pověz. Kdo Tě platí?
Jestli nikdo a jde to fakt z Tebe ( jsem však přesvědčen že je to jen póza a Ty se bavíš ) tak jseš buďto víc než pomatenej, nebo silně nemocnej. V každém případě Tě lituji. V případě závorky coby milovník ironie tomu rozumím Patří však v tom případě Tvj humor sem na tyto stránky?
Jinak bych Ti velmi rád sdělil toto: Eos je stejně jako passat a další jím podobný auta naprosto normální hnus. Zlatej FIAT. Narozdíl od VW nekopčí a pořád vymýšlej. Porsche 911? Lakýrka. V podstatě cokoliv napíšeš že je krásná kára, vypadá přinejmenším hnusně.
A jak jsem na tom Ty GTI?
Neberu to zle... ale jsem teď hodně smutnej... máš představu co jsem tu už všechno vypsal? Mám akorát teď v ruce hračku (děti přisli z Mekáče) - Poršandu z filmu AUTA... je krásná... jak jsem psal, že mám pod monitorem dokonalou miniaturu 911... tak tuhle tam občas postavím :-) Vyraž do mekáče a kup... hlavně také "Buráka" :-):yes:
Jak jen můžeš napsat že auto je spotřební věc tys tu auto přirovnal k lednici, sporákům, sekačce ale auto to je věc tvoji filozofie tvího vkusu tvejch představ. Rozhodne nejsem zakomlexovanej na německý káry ale auto to je tvůj image.
moj prispevok vyssie nieje cenny, aj ked ho pisem z praxe? aha, zabudol som, je to negativny nazor na passat, sorry...toto je predsalen japonec, ze ;-)
okrem toho, pises, ze som nemal stastie na passata...vies, ale taketo ankety ako JDP presne davaju obraz o tom, ze na passata, golfa a pod. nemalo stastie priepastne viac kupujucich, ako na yarisa, avensisa a pod. co ma silnu vypovednu hodnotu...
I Jaguár se co do spolehlivosti velmi zvednul, takže mi nezbývá než s tebou souhlasit. Trochu mě zarazil nadpis "Wimbledonský švihák", ale nakonec to dopadlo dobře >:D;-):yes:
Vies, nakoniec niekedy aj pravdu napises, napr:
"...Jistě... VW je klasickej mainstream... se vším všudy.... "
Skus si tuto Tvoju vetu opakovat, vzdy pred spanim...aspon mesiac. A uz tu prosim nemagor.
nie, tendencne si to spojil ty :-) pricom sam uznavas, ze Lexus GS je nieco viac, to sa mi paci :-) ok, toto je trapne sa takto dotahovat. faktom ale je, ze pri predaji po troch rokoch servisny technik VW prisiel na to, ze elektromotor na ventilatore pred prednym grilom bol z Golfa a nie z Passata...nasledkom coho sa moj Passat vkuse prehrieval, nesla klima a pod. ... :no:
ako jedinu vec si spomenul pozinkovanie plechov, tak asi nebudem argumentovat niecim, co si nenapisal...dobre nechajme to, mozno si to len nedostatocne opisal. to sa stava.
Vedle si přečti tu správnou tabulku. Jo... je vymalováno. To sedí dokonale. Někdo holt trénuje tabulky, někdo valí Jaguara... P.S. dokonale napsáno... prožil jsem to sebou... :yes:
no ti, ktori maju golfa neriesia take hluposti, ti skor riesia, preco sa mu to zas pokazilo, ked bol kurna minuly mesiac v servise...to je fakt. v tomto mas recht.
mě teda tahle anketa toho moc neřekla...to TUV je o něčem jiném. Zato jsme se tu dozvěděli několik zásadních věcí, jako třeba že japonská auta si v evropě kupují jenom chudí fanoušci...hmmmmm >:D
Jistě...Škoda je velké eso... to jenom kovbojové metra nemohou tohle vědět... na plakátu to nerozpoznáš. Tvůj příspěvek je cenný o to, že jej píšeš z praxe... Bravo :yes:
To je princip... rozumíš... "jsem z Evropy a jezdím japonce"... přece nemohu přiznat, že Corolla je stejný auto, jako Golf ;-) Ti v těch Golfech, ti jezděj a tohle neřeší.
vacsina tu stale tocite o nejakej spolahlivosti.... v rodine sme mali za posledne roky 6 aut (Polo, Megane, Felicia, Fabia, Octavia, Mazda 6, a teraz aj najnovsi Yaris(ten zatial nehodnotim, nato je priskoro)).... ani jedno z nich nebolo nikdy nepojazdne... cize spolahlivost 100%.... takze neviem co riesite.... pri dnesnych autach je dolezite ako sa v nom clovek citi po najazdeni par 10tisic km... ci tam nieco nevrzga, neklepoce, ci je podvozok stale rovnako isty ako u noveho auta... skratka o masivnost a kvalitu konstrukcie.... hadajte ktore z tychto aut co sme mali resp. mame je suverenne nemeniace sa, cize je ako ked bolo nove a ktore naopak???.... jasny vitaz je Felicia, za nou bola Octavia (ktoru uz nemame) potom urcite Fabia a Polo.... megane??... no nic moc... skratka Francuz... ale najvacsie sklamanie je Mazda 6... to auto sa strasne zmenilo a popri tom uz malo tolko pokazenych drobnosti alebo aj vacsich veci ze to uz ani nedokazem vymenovat.... od zle fungujucej klimy, cez netesnost prevodovky (na tu zvolavala mazda vsetky 6tky), cez rozsypany tlmic (po roku pouzivania)... az po drobnosti ako pokazena paka vyskoveho nastavovania sedadla, uplne pokazena slnecna clona pred spolujazdcom a podobne hovadiny.... ale hlavne interier dost hrkoce.... spokojnejsie by som akceptoval nejaku vaznejsiu mechanicku zavadu ako to ze sa v tom aute necitim uz tak ako ked bolo nove je velmi citit opotrebenie... nehovorim o motore, ten je ako novy... ale motor to nie je vsetko, ze
Na ten kýč, Bárte, opěvovat tu auto, co mám garáži... na to tu jsou jiní. Jestliže tu kdokoliv píše nesmysly o VW, pak reaguji... reaguji i na jiné nesmysly a touhy kovbojů metra... takhle tu asi vznikla legenda, že jsem VW fil... P.S. Dneska napíšu větu - Focus je výborný auto. A za chvíli tu budeš mít dvacet příspěvků, jejichž obsahem bude, že jsem opět potvrdil svou VW zaslepenost >:-[]
Seš jak malej jarda... Píši o tom, že i (i) chápeš, doufám, to je klad vlastnictví kvalitního auta... že ho prodáš za vyšší cenu. Ne, že by to bylo rozhopdující...
ja som zas nenapisal, ze fandis VW, to je mi celkom jedno, Lonesi :-) pozri, v clanku je napisane, podla coho zakaznici hodnotili, CITUJEM ;-\"Aktuální žebříček spolehlivost vznikl na základě odpovědí 22 200 zákazníků, kteří hodnotili kvalitu a spolehlivost automobilu, dále potom jízdní výkony, design, pohodlí a výbavu, náklady na provoz a spokojenost se službami" KONIEC CITATU. tak ja uz neviem, podla coho ineho by si vyberal svoje auto, ked nie podla tychto, vyssie spomenutych kriterii... ;-)
GTI, toto sa mi naozaj stalo. tak potom podla coho mam mat vztah k automobilom znacky VW, ked nie podla osobnej skusenosti??? podla tvojich romantizujucich a mozog vymyvajucich "romanov"?! preco ked som mal Lexus GS300, toyotu camry 2,2 a 3,0, hyundai coupe fx, nikdy, opakujem NIKDY sa mi nestalo to co sa mi stavalo s Passatom?
Coooo? Jsem šokován, další pevný bod ve vesmíru padl! Ty nemáš VW??? ;-)
Já to ale myslel obecně, reagoval jsem na tvůj příspěvek, kde vyškrtávací metodou příjdeš na německý auta (mezi řádky jsem četl VW >:-[] )
Odhoď paranoiu. ;-) Já nenapsal, že VW je spolehlivý! To bych chtěl zdůraznit především. Nikoho tu nepodpírám, jen sebe a svoje názory. J.D.Power považuju za nejdůvěryhodnějí firmu v oboru a věřím jí mnohem více nežli TUV nebo ADAC. Avšak dostuduj si, Mišo, rozdíly mezi jejich jednotlivými anketami. Customer Satisfaction Index je něco jiného než Initial Quality Study a to zase něco jiného než Vehicle Dependability Study. Málokdo to ví, málokdo to rozlišuje a všichni pořád mluví o jednom JD Power. Ale tak to není. ;-) Pokud chceš kupovat podle spolehlivosti, nakupuj podle VDS. Pokud ti stačí nakupovat podle mínění sousedky odvedle, která nepozná automobil od kontejneru na tříděný odpad, kupuj podle CSI. ;-)
Vida, GTI nejen, ze je hloupy, GTI dokonce lze. :no::no: Znacka volkswagen ma v Evrope podil neco malo pres 10%. Jestli to je vic jak petina, tak sup zpatky na zakladku opakovat matiku! >:D Dokonce ani cely koncern nema celou petinu trhu, natoz vic jak petinu.
GTI, no tak...popieras fakt, ktory vysiel z ankety s niekolko tisic ludmi. nizsie v diskusii napominas niekoho,ze by si nemal dovolit prekrocit iste hranice...ty tu nazyvas respondujucich majitelov japonskych aut klamarmi...na to sa asi fakt neda nic napisat :no::no: drz si urcitu uroven chlape... ;-\
heh, presne toto v GTIho prispevku vyssie zarazilo aj mna...vybera si auto podla svojej chuti, samozrejme, ma na to, ale zaujima ho, ci preda trojrocnu ojetinu o par supiek drahsie....nieco tu nesedi, vsak...?
hodne je to vtom ze ve VW nebo Mercedesu jsou sluzby hodne arogantni. zahranicni automobilky vi jak to majo v nemecku tezke a tak se vselijakymi akcemi snazi ziskat zakazniky. Napr. toyota nabizela kurz zavodnika na nuerbugringu, kia, renault, opel.. pujcuje auta na vykend atd...
Pochopil jsi to špatně ;-) Lexus v průzkumu nefiguruje proto, že jich v Německu zatím tolik nejezdí = mezi dotazovanými bylo málo majitelů Lexusů = zjištěný výsledek by nebyl statisticky dostatečně spolehlivý. Všimni si, že nechybí jen Lexus, ale i Porsche, Infiniti, Caddy apod. Jediným důvodem jejich absence je poměrně malé relativní zastoupení majitelů těchto značek, nic jiného v tom nehledej. V USA je Lexusů spousta (daleko více než MB, BMW či Audi) - věř tomu, že Lexusy tyhle ankety (ale i naprostou většinu jiných anket i realných statistik spolehlivosti) naprosto drtivě vyhrávají již více než 10 let :yes:
cele je to smesne mezi skodovkou a toyotou je celych 3% rozdil!!! spokojenosti zakazniku. Cela anketa nerika vubec nic, mozno jen to ze kdyz prijdu v nemecku do toyoty nebo kia tak se omne daleko vic staraji jako ve VW nebo bmw, dostanu darky na vykend mi pujci auto atd..
... to je husty kdyz i seat a cela skvadra francouzu je vejs nez VW ... jestli to treba ale nebude tim, ze lidi od VW cekaj vic nez jim nakonec nabidne i kdyz to treba opravdu je vic tak proste ocekavani neni naplneno ... jako kdyz mi nekdo vychvaluje nejakej film, tak sem vetsinou pln ocekavani a vysledek nakonec neni takovej
Jo, měl bys ovšem poctivě napsat, že auto v Americe je asi tak, jako tady boty... Proto tam mohla TTT prorazit tím dokonalým mainstreamem za pár šupů. Samozřejmě, že jsou i amíci, co ví... a ti valí jiná děla... Když jsou to tedy fajnšmekři... jedou MB či BMW, PORSCHE.
Stejne jako muj oblíbenej Rendl... Toyota asi umi delat spolehliva auta (i kdyz ted kdyz ma ty caste svolavacky o tom docela pochybuji), ale at se na me nikdo nezlobi, kdyz reknu, ze ty kary jsou absolutne bez minulosti a i kdyz se moc snazi, tak hosi asijsti vzdy budou jenom ti druzi, co kdysi nekde neco kopirovali, aby byli vubec schopni neco na 4 kolech vyrobit a to hlavne od takovych automobilek jako je Mercedes, Ford, Renault nebo treba Citroen..., kteri jsou na trhu jiz bezmala 100 let. Ano hosi sikmovoki jsou velmi pracoviti, ale dle meho nazoru i velmi zbrkli ve vnimani sveta (dano jejich odlisnou kulturou), designu, kvality uzitych matrialu apod. Asijsti hosi mozna umi vychytat nedostatky ve vyrobe lepe nez Evropa, ale ouhla, kdyz se to po*ere jako ted u Toyoty, kde dokonce jsou za zamlcovani problemu stihani 2 vysoci manageri z vedeni Toyoty... Najednou se to vse provali a najednou zjistime, ze jejich 3 leta garance neni takova jak se o ni pise v reklame nebo zjistime, ze jejich starostlivost o zakaznika v pripade problemu neni takova (maj te slusne receno na haku) jak by clovek ocekaval od tak ospevovanych znacek... Oni totiz jsou si dobre vedomi toho, ze delaji velmi spolehliva auta (par vadnych kusu se vzdy ale najde i tak) do 3-4 let stari... To je jejich filosofie o rychloobratkovem zbozi a na tom je postavena i jejich politika zaruk apod. Oni ale vubec nejsou pripraveni na situaci, kdyz se neco po*ere a to od zacatku uzivani... U evropskych aut je to jine, ty kary si kupujes s vedomim, ze maji historii, tradici a letitou propracovanost posouvanou dal a dal kazdym novym modelem a nepredpoklada se, ze auto budes menit kazde 3 roky. Troufam si rici, ze u evropskych aut si je kupujes uz s tim vedomim (pri nadupanosti kazde nove kary elektronikou, kdy vse je tak slozite, ze sam se tomu divim, jak to muze vse vubec fungovat, natoz, ze to vse funguje nejakou delsi dobu), ze se v dobe prvnich 3 let nejaka ta porucha muze klidne vyskytnout a pokud neni, tak jsi mile prekvapen, ale neni to pro tebe takovej sok, jako u kary z asie, ktera te dnes a denne masiruje, ze prave oni jsou ti 100% spolehlivi (pripada mi to jak z dob minulych, kdy vsichni taky jeli na 100% a dohromady jsme tady meli velky kulovy...) coz je ponekud k smichu pri slozitosti techto mechanismu...
presne tak, 364 dni v roku mozno auto staci niekomu, kto na nom nejazdi...neprial by som ti zazit situaciu, ze sa ponahlas na jednanie, 200 km cesta, casu tak akurat a tvoj skvely polrocny passat za vyse milion ti skape, 150 km od ciela...
Pocuvaj mne je uplne v *ci tieto auta prijmu nejaki prachaci,ani to ci podla niekoho ma lexus image alebo nie.Mne sa to proste paci a hlavne nesplynies s davom,taka A6,A8,BMW5, MB C,E,S-klase to su v Blave bezne sa vyskytujuce vozy,za ktorymi sa nikto neobzrie(pokial nejaky vymetenec to nevali stovkou cez pesiu zonu),ale za GS 300 ano.A este jednu vec ludia,ktori jazdia premiovky nie su odkazani na to kolko dostanu za svoju ojetinu,to tak maximalne iba ti co si s tymito autami chcu vytvarat iamge a nemaju na to!
Já se nepletu... já napsal, jak na mě naživo zapůsobil... Je to neskutečně povedené auto... Každý čeká od VW jen ten meainstream... a ona vyjede kočka, za kterou se kdekdo ohlédne. VW moc, moc s EOSem zaválel. :yes: Uvidíš, že to bude jednička segmentu. Ostatně v červnu se jich tu prodalo 20... to je nejvíc.
Už si na správné cestě... >:D >:-[] Spojení Yaris-dokonalé autíčko... Ještě pár ambulantních návštěv a si zdravej >:D >:D >:D Pak už přestaneš říkat i rorejs >:D >:-[] Ale pořád je to s tebou vážný,měli by tě internovat a dát ti nějaké saké do žil... >:-[] Sayonara
Oni sebe neklamou... oni ví že maj stejnou šunku jako z evropské produkce.. oni klamou v anketě... nepřizali by tu porážku, že se snažili být natolik originální - :-) - že tu originalitu vrhli směrem do japonska. A skutek utek.
Zase ty tvrdé střety o svatý grál kvality. :-) O tom, co se porouchává a co ne. Dovolím si upozornit, že daný průzkum zjistil, že Toyotu má rádo o 15% lidí více než Daewoo. >:D >:D >:D Takový titěrný rozdíl mezi vítězem a nejhorším. O tom, kolik má která značka poruch CSI od JDPA není. ;-) Pár lidí se zeptali na jejich subjektivní dojem ze značky. A to prosím jen na dojem ze značky, kterou právě nyní šoférují. Vážně směšná rozbuška pro tak ohnivou diskusi, která vlastně vychází z toho, že Yarise obdivuje 8 blondýn a Matise jen 7 blondýn z deseti. >:D >:D >:D >:D
TTT je to samé, co VW - dokonalej mainstream. Zde to dělá dokonale VW, pro japonce Toyota. Křížení v mainstreamu? proč. Je mi jasný, že v Japonsku toužej po BMW M3 a my tady třeba po MX5... také nejde o mainstream. Vyčkáme tu na novou Corollu... tehdy se vyjádřím... ale, Couline, já viděl Avensis zezadu :-) s tím na mě nechoď... mám voko. Rorejs je dokonalé autíčko do města... které mi nic neříká do srdce... Umím si představit, že mladej kluk miluje GP, Clio...
jasne GTI, vsetci spokojni s japonskymi autami klamu sami seba o spolahlivosti, odopieraju si creme-de-la-creme zo svetovej produkcie (audi A4, co ineho) a cez to vsetko by najradsej dali nie milion, ale rovno tri za poriadnu frajersku audinu, vsak?...prebud sa...vsetci su hlupi, len ty si lietadlo, ze.... :no:
a na kterem miste se ten Lexus nebo Infinity umistily, smim li vedet? Byli lepsi nez Skoda? :-) hledej v tabulce, schvalne by me zajimalo, jestli to najdes ;-)
proc tam neni Lexus? To je tak spatny? Nebo se vubec neprodava? Chapu ze tam neni Enzo :-) uz vidim toho novinare, jak se pta nejakeho sejka, jestli se mu jeho enzo libi. Ale vazne me zarazi, ze tam neni vlajkova lod Toyoty. Z toho vyyplyvaji 3 veci: 1. je Lexus k nicemu a tak se tam neumistil; 2. se Lexus dostatecne neprodava(asi se lidem nelibi) a tak se tam neumistil; 3. J.D.Power je pekna p.cov.na a proto tam Lexus neni. Osobne se priklanim k te treti moznosti ;-)
A jakou hračku ti vlastně vzali... >:D >:-[] Bakelitový nočník ve tvaru brouka... ten jsem tuhle viděl u nás ve sběrným dvoře... byl volnej >:D >:-[] Jestli máš zájem zajdu tam a je tvůj... Jinak ten EOS není špatnej...Ale až ty jednou pochválíš TTT tak se ti opravdu uleví a přestanou ti Ty děsivý sny co máš často od dětství... >:D:-!
Jezdím s autem tři roky, pak ho prodám. To, zda má, či nemá ajtikorozní nátěr rozhoduje o ceně, za kterou ho pak prodáš... Lex, technický výborný, postrádá to, co z něj udělá ikonu - postrádá image... zcela. A v Evropě mu to bude trvat tak další 20 let, něž ho pracháči přijmou... Murano... to snad nemyslíš vážně... seděl jsi v tom?... třeba proti INFINITI FX je to opravdu druhá liga. 350Z... dobrej motor... neumí moc vypadat... mrkni na detaily zblízka... Nisan to prostě nedokázal. Dokázal to ovšem BMW (Z4) a především PORSCHE s Caymanem.
ty značky, co tam vyjmenováváš, se prodávaj v malých sériích, proto by to hodnocení nebylo moc reprezentativní. Je tam hranice prodaných vozidel za rok...
kde je Lexus? Opravdu ma pro vas tohle J.D.Power nejakou vypovidaci hodnotu? Je tam Toyota a neni tam jejich vlajkova lod Lexus? Chlapi, neprijde vam to prinejmensim divne? Me osobne se Lexus hodne libi a kdybych na nej mel, tak uz v tom jejich kabriu balim holky. Ale ocividne je to pekny "krap" kdyz se ani neumistil v J.D.Power a to uz tam jsou i takovi jako Daewoo. Takze podle tohohle zebricku je pro me daleko vyhodnejsi koupit si Daewoo nez hybridni Lexus? No kdybych prisel o rozum a zacal verit temhle kravinam, tak bych se za sebe musel stydet. A tak jsem rad, ze mam jeste porad svuj nazor a ze jsem schopny si uvedomit, ze Lexus je lepsi nez Mazda nebo Kia a to i presto, ze neni v J.D.Power ;-) totez plati i o ostatnich premiovych znackach :no:
Ale jo, já tě chápu. Prostě sis nastavil ty parametry tak, aby ti z celkový nabídky vylezl jako nejlepší VW >:D Taky jsem to tak uďál, jen s tím rozdílem, že mě ty mý parametry dovedly k focusu :-!:-)
Ta a je to tu-problém není v autě ,ale u TEBE, máš problém s tím odkud pochází... :no: Vyzdvihuješ tady GP a pak řekneš že by sis It auto nikdy nekoupil. já měl F Mareu a fakt to nebylo tak špatný auto >:-[]:-! Hlavně nápaditý a praktický i když hůř zpracovaný a to jsem podle tebe Asiofil >:D >:D >:D
Vždy si "cizí" produkty kupují předevší fandové... i v Americe i v japonsku... divil by ses, kdyby podobnou anketu uspořádali v Japonsku, jak by tam čněly vysoko nad jejich značky evropské produkty. To je jasné jak facka.
Nepotrpim si na premiovky,ked budem chciet premiovku tak tu je lexus a infinity a vies preco,lebo u nas na Slovensku sa tie nem.premiovky velmi kradnu a nema zaujem sa natahovat s policiou a ostat niekolko dni bez auta!
No a ona je taky otázka, co všechno se shrne pod pojem spolehlivost. Tedy jestli tě to auto třikrát za rok nechá stát, nebo jestli se třeba jen rozbije nějaká blbost... Ale v podstatě máš praudu ;-)
Hmmm, hele, Bačo... jestliže bys dal před A4 přednost Avensisu... tak... to je ode mě tak vzdálenej názorovej svět... že nejsem schopnej diskuze :-) Fakt... mimochodem ti nevěřím... tedy pokud jsi viděl někdy Avensis... ani bys nemusel vidět A4 :-) Prostě jinej svět... ovšem také jiná cena... nezapomínej, že AUDI je premiovka... a to je opravdu nebe a dudy.
Je hic... to jediný tě omlouvá Couline ;-) V mainstreamu nejde o to, aby byl nekdo "top"... to by se TTT načekala >:-[] Hele - v sobotu jsem jel kolem Vltavy... krásnej den... pohoda... a naproti mě u Davle - poprvé naživo - EOS. Couline... já ustrnul. Dokonalá kára, dokonalej šmrnc... tohle jsem fakt od VW nečekal. EOS je obrovský dělo. Tak to vidíš... VW a, opět ikona...
Tohle se prece uz jednou stalo, zeptejte se evropskych vyrobcu motocyklu. Naprostou vetsinu trhu motocyklu ovladli Japonci, za nimi se tlaci Korejci, Cinani se teprve uci a vyrabeji skutry a 125ccm. Evropsti vyrobci zanikli nebo zivori. Proc by se to nestalo s auty.
Len jedna otazka,ako dlho jazdis s jednym autom?Ja tak maximalne 5 rokov,takze tam ma nejake antikorozne natery az tak nestvu.Taky Lexus a Infinity maju tiez nejaky image a rozhodne su menej okukane ako nemecka produkcia.A to nespominam este Murano a 350Z.
:-) Těch se neptali... anketa se dělala před servisy >:D A jak známo, ti v Porsche, či v Astonu :yes: ti jenom jezdí. Jinak jsi to dobře vyhmátl... Jasně... na co 911 snů... stačí rorejs >:-[]:yes:
Ty tu prostě pořád plkáš kraviny o stylu,liniích a kořenech,ale když dojde na realitu,fakta,chladnej kalkul,zdravej rozum ,průzkum,anketu -plkáš pořád to svoje zcestné blitíčko... Milý GTi já jsem v80 letech obdivoval Audi Quattro,Lancii Deltu,potom se mi třeba líbil-budeš se divit VW Corrado... každá značka má své období kdy je na koni a je TOP... V 80 to třeba byl VW a dnes třeba jiní... Každá doba mylím teda já měla i jiné priority a každá doba chtěla to svoje... Ber to tak že teď sssssssssssssssStopro není VW TOP a nechovej se tak jako když malýmu fakanovi berou hračku...Nikdo tu neříká že VW zase být TOP nemůže,ale kvůli takovým jako jsi ty mu to ani nepřeji... :no::no: a to jsem celkem přející... v každém období svého života máš priority-viz mladej kluk= Audi Corrado a ty se časem mění...přichází zdravej rozum,kalkul,jiné potřeby. Jsem v situaci,kdy mi třeba vyhovují Japíci a třeba přijde čas a řeknu si-mámo proč si nepočechrat vlasy v EOSU-proč ne nebráním se Tomu... ROZUMíŠ MI O čem to je... Jestli tohle neveme訚 tak si asi nedospěl a zastydnul jsi v předpubertě nabo fakt nevím... :-! AUF Wídrzenn
Ten jeden den byla samozřejmě trošku nadsázka ;-), ale v zásadě mi jde o to, že jsem ochoten tolerovat určitou zvýšenou možnost poruch výměnou za něco, co by mi tabulkově spolehlivější vozy nedaly... Je samozřejmě něco jiného, pokud by ta poruchovost měla být mnohonásobně vyšší než u potenciální konkurence a opravdu by každé čtvrté auto značky měsíce nejezdilo - pak ovšem odejdou všichni zákazníci a automobilka to v dlouhodobém horizontu neunese...
Urcite by som kupil Avensis a nie A4.Prave nespolahlivost europskych vozov ma od nich odraduje.Mal som Sieru a potom Peugeot 405 (myslim v roku 1992) dizle,spotreba super to musim uznat nejakych 5,5l ale inac hlucne a pomaly kazdy druhy mesiac na tom nieco odislo.Potom som presiel k japoncom a teraz jazdime dolievame benzin a hotovo.Aj ked musim priznat,ze uz teraz musis pri kupe japonca pozerat ci je to "original" japonec,alebo zmontovany v Europe,lebo je to ako sa u Vas vravi nebe a dudy!U japonca z Anglicka som uz mal vaznejsi problem.A pomaly by som zabudol,otcovi som kupil pred par rokmi polo a kazdy rok to malo rozhaseny motor,za mokra to skakalo ako postreleny zajac,tak som s tym bol parkrat v znackovom VW service-skasirovali jak svine a za dva mesiace ten isty problem.Tak som sa nastval skocil som za kamosom co robi auta na kolene v garazi,popocuvl motor bez computra,vymenil kable k svieckam a odvtedy bez problemov!
dneska jsem nemel moc casu, tak jsem ani necetl ten clanek, ale vedel jsem, ze jeste nez odejdu z prace domu, tak mi stoji za to zustat o trochu dele a precist si ten flame, ktery se tady v diskuzi rozpoutal :-) nechci naddrzovat ani jedne znacce, nema to smysl. Ale prijde mi, ze kazdy ze ctenaru je tady svym zpusobem fanaticky a bud je asiofil anebo germanofil ;-) a panove, kde je Porsche? Na kterem poradi se umistilo? A kde jsou znacky jako Aston Martin, Rols Royce nebo Ferrari? Protoze ja bych byl radeji "nespokojenym" majitelem Ferrari nez spokojenym majitelem Mazdy ;-)
ale chlapci, prestante si z GTIho robit posmech, to len anketovani zakaznici nepochopili, kto je guru, aka je jeho uloha a zaoberaju sa takymi bezvyznamnymi hlupostami ako su kvalita a spolahlivost, namiesto toho, aby sa oddali vanku passatneho vetra :-) momochodom, neodpustim si poznamku, ano hodnotenie v tabulke spolahlivosti konecne vysvetluje etymologicky povosd slova Volkswagen >:-[]
aha, a procpak potom vychazi ta statistika vicemene stejne i v americe? to je globalni spiknuti? nebo si japonska auta kupuji jen fandove vsude na svete (a cim to ze maji zrovna japonska auta tolik fandu?), nebo je to jen dalsi lacinej blabol kterym odmitas statistiku ktera se ti nelibi? :] ..nekdy je to tak pitomy az je to k smichu, nekdy je to proste jen pitomy
Taky jsem kdysi zastával stejný názor. Bohužel realita mě z toho už vyléčila. Kdyby to byl jen ten jeden den v roce v servisu. Jde o ty problémy a zařizování kolem a neustále uhánění něčeho co by měl být standard. To se těžko popisuje a ještě hůře věří, jako vše v životě, je nejlepší osobní zkušenost. Jak se říká " Kdo viděl nechápe a kdo neviděl neuvěří"
:yes::yes: Kategorie "spolehlivost" mě nezajímá vůbec... tedy ta tabulková... musím se přiznat, že bych ovšem nekoupil italské auto... i když dnes snad již jsou historky o nekvalitě minulostí... a opatrný bych byl také u vozů z Francie... Etalon kvality je Německo a samozřejmě premiová třída (MB to zakolísání již dotáhl). Japonské automobily jsou vesměs také spolehlivé, tam bych žádný problém neviděl. Ovšem známe ten problém s absencí antikorozních nátěrů třeba u Accordů... takže mě by na japonce asi nepřemluvil nikdo. Jo a pozor bych si dal samozřejmě na Koreu. Ovšem, protože součástí auta je také jeho image... pak je pro mne Korea absolutně vyloučená... japonsko také... Evropa je jasná. Neměl bych problém taktéž s produkcí USA...
Trochu nechápu, kam tím míříš? Všechny poruchy, který zastavily mý auto, znamenaly následně víc, než pouhý jeden den v servisu... Ale pokud to chápu správě, pak je to názor dobrý, jen holt i u tý srdcovky se může stát, že někdy už ta míra trpělivosti přeteče, když to není dnů 364, jak píšeš, ale třeba jen 320... 8-s
Tak nejvíc z celýho článku mě překvapilo třetí místo Omegy ve vyšší střední :yes: Neboli jestliže auto, který se už pěknejch pár let nevyrábí, dokáže takhle zabodovat, znamená to, že to s tou oplí kvalitou nebude tak zlý, jak většina lidí myslí...
Ano máš pravdu BMW je jinde, ale když čtu reakce na JDP, tak mám dojem, že se tu řeší především údajná křivda koncernu VW. Takže tímto se omlouvám za neadresnost, vše bylo především mířeno na VW moloch. Ano peněženka by dohlédla i na nějaké to BMW, ale co chce srdce bohužel v životě dost často není to, co je taky pro osobu to nejlepší a tak nejspíš při mém dalším výběru vozu zvítězí poměr užitná hodnota/vzhled. Musím ale přiznat, že nepatřím mezi ty co při výběru hledí jen jedním směrem. Já se porozhlédnu celou dostupnou nabídkou a z celé provádím výběr, bez ohledu na nějaké zažité etalony a ikony. Nakonec tím autem budu přeci jezdit já a mě osobně je jedno v čem se vozí "má skupina".
Tak vcera (nebo kdy) nam VW predstavil nove Guano a dneska vychazi statistika, ze ktere je jasne, ze i ostatni vyrobky teto znacky stoji za guano >:D No, holt je videt, ze VW je znacka pro lidi, kteri maji guano v hlave >:-[]
To je právě ten základní omyl. Nevím tedy, zda jsou ti kupci zakomplexovaní... tak bych to nevymezoval... ale především je nutno si říci, že pokud odmítáš produkce "svého" kontinentu... měl bys napsat proč. v něčem to přece být musí... a prosím, faleš o spolehlivost nech v kapse. Jestli tě dobře chápu, ty bys třeba oželel A4...a místo ní bys pořídil... Avensis... 8-s:-)
Rád bych se zeptal na jednu věc - vážne je pro Vás při koupi auta rozhodujícím faktorem to, zda budete muset (možná) navštívit servis řekněme jednou ročně navíc? Chápal bych to u lidí, kterým je ukradené, jakým autem jezdí - pak může právě toto hledisko být rozhodujícím faktorem při koupi... Ale od fandy aut bych očekával, že svou káru vybírá dle jiných kritérií (a nikde není psáno, že mu z těchto kritérií nevyjde třeba práve Toyota) - já osobně budu raději nadšeně jezdit 364 dnů ročně ve své srdcovce než 365 dnů v bezporuchovém, ovšem třebas také "bezpohlavním" autě... ;-)
Na ten "meloun" pät rokov nepotrebujem,to mi ver,ale aj Ty pochop,ze auta ako A4,Alfa 159 nie su nijake zazraky,su to len premiestnovadla a ziadne ikony!A to radsej uz nebudem spominat take chrastitko ako je Golf (myslim,ze Ty to volas Guru),to je obycajna spotrebna vec a spotrebne veci si vacsinou ludia kupuju s rozumom a s tym,aby im co najdlhsie a najlepsie sluzili!!!Inac peniaze radsej investujem do nehnutelnosti ako predrazenych nem.suniek.Ked pochopis,ze peniaze Ti auto nevyrobi,ale len Ti ich zozerie,tak mozno ochladne aj Tvoje nadsenie z presunovadiel!Rozumni kupuju japonske,zakomplexovani nemecke.
boooze ty si ale magor , nevsimol som si ze by rozpraval o tom ze nema na obycaju A styrku... povedal ze take praxy za taku nepohodlnu karu neda (zrejme kupuje auto pre sekretarku)... ...xudobny zrejme budes ty, ked sa tym tolko ohanas... ...trafena hus zagagala cooo? ...okrem toho mam pocit ze to nie je o peniazoch, ale ospokojnosti, takze zas si mimo, ako vzdy... :-( ...ale neboj ty to raz urcite poxopis... ...akurat uz to bude jedno 8-s
Možná bys tu Bačo z Liptova nemusel odhalovat své majetkové postavení, to tu nikoho nezajímá. To, žes chudý... ještě neznamená, že chudý je každý. Pro někoho to velké peníze nejsou... pochop. Nazíráš na to očima chudého... chápu... kdybys byl bohatý... věř, ani by ti nepřišlo, že tem meloun je nějak moc... Totiž otázkou je, za jak dlouho toho melouna vyděláš :-) Tak pokud na něj potřebuješ pět let... chápu tě...
netreba, bez problemov rozozna kazdy, ze na to aby bol bohaty duchom, musi byt schopny rozoznat realitu od fatamorgany, co je u teba bohuzial nemozne... ;-\
Tak som sa na tvojom zboznovanom nemeckom vyrobku Audi A4,bol previezt a teda za tak vela prachov tak nepohodlne auto,si kupi asi len nejaky zakomplexovany pako!
Co to píšeš? Premiovej segment jsou překrásná auta... ikony designu... a to, že v nich potkáš o čerpadláře vášně horkejch nocí... to snad není problém těch automobilek. Neměl by to snad rešit někdo jinej? Takže, asi jezdíme každej jinde... ty potkáváš "chcíplé" bavoráky u silnic... já nikoho, ani bavoráky ani rorejse... ale, Honzo... že nebudeš zorientován, co "za to stojí", to jsem nečekal...
zase sortuješ ? :-) Já myslel, že vkus je individuální a kdo si kupuje něco, protože to má někdo v jeho "skupině" je jen slepá ovce, nebo někdo kdo si neumí vlastní cestu prošlápnout a je odkázanej jen na věčné následování.
Nikdo ti to už vypisovat nebude-nemá, opravdu nemá to smysl >:-[] komu není rady tomu není pomoci-jen čekám až VW padne na hubu a někdo ho koupí-v lepším případě někdo z Evropy v horším pro GTI a v lepším pro uživatele Toyota a v nejhorším pro všechny nákej pán z CHINY... >:D >:-[] >:D
Aby si nemusel utrácet za černý folie na okna. Protože když ty prémiovky vidím, tak se mi zdá, že je to povinná výbava, aby ses nemusel stydět za ty vyhozený prachy až budeš stát u krajnice s nejezdící krásně nazdobenou hromadou železa a budou tě míjet ty všední a "bezduchá přesunovadla". (ale stále jedoucí) ..... je to samozřejmě s nadsázkou, ale ty jako starší by si měl snad uznat, že navoskovanej "ksicht", neznamená kvalitu věci pod maskou.
je chudejch... duchem i v peněžence. Jsou ovšem i chudí v peněžence a bohatí duchem, Jsou i chudí duchem a bohatí v pěněžence. Také jsou bohatí duchem a bohatí v pěněžence... Mám tu vypsat jaké automobily kupuje která skupina >:-[]
No, je to jejich věc, jestli si raději koupí auto z japonská... je dobré se projet v AUDI, v BMW, v MB... pak se tu vypsat... a učinit rozhodnutí... nikoliv - lepší je Corolla :-)
Na to, abych tu řešil "skalní" nemusím vlastnit Toyotu... Je přece jasné jak facka, kdo si koupí v Japonsku BMW... zde je to to samé... takže ta tabulka nemá žádnou vypovídací hodnotu. Ptali se lidí, co jezděj v evropě evropská auta a střídaj to jak kecky a ptali se též japanofilců. Nebo, ty bys snad pochopil, jak si někdo na kontinentě, kde se vyrábí nejlepsí a nejkrásnější auta světa může koupit jiné auto, než evropské, pokud není "skalní"? Vypiš tu jedinej důvod, proč bys někomu zde doporučil Corollu místo Focuse.
přidej link, ať se můžeme poučit. :-) A pokud bys hledal, tak najdeš i mnoho přesně opačných recenzí stejného typu vozu. Tady jde především o to, kolik vozů ze 100 mělo ty závady. A porovnat to se stejně vybavenou konkurencí. 100 bezporuchových výrobků ze 100 nedokáže nikdo na světě. Většině výrobců jde o to, se tomuto stavu co nejvíce přiblížit a pak tu jsou ti co nespolehlivost nevidí u své značky (a proto to neřeší), ale u dodavatelů komponent pro jejich vozy (to je vidění věci u VW - názor lidí od nich!!!). Zákazníkovi je putna jestli mu to nejede proto, že Turba v Čezetě někdo nezvládl a nebo proto, že elektroniku trošku nedotáhl BOSH......... atd. . Až u VW pochopí, že je problémový jejich výrobek jako celek a né díly od dodavatelů, tak teprve můžou pracovat na zlepšení kvality. Pak bude spokojený i zákazník, protože se dočká bezproblémového řešení výrobních vad i po záruce a bude vše OK. Kdo má nervy svádět s centrálou Škodovky dopisovací souboje, já tedy ne (praktické zkušenosti a bohužel nejen moje).
To je jako nenadávat na debilní zábavu jistýho baviče Novotnýho na skorostejnojmenné televizi, a to jenom proto, že na ní čumí (ta debilní) polovina národa...(kterou bys tím pádem urazil), pročež je tedy podobná kritika zřejmě naprosto nemístná. Ty vole, co z Tebe ještě vypadne za další perly, to jsem teda zvědavej!
nech ho, nemá smysl se zvedat ze židle :-! já sám jsem VW nemohl ani cejtit do tý doby, než jsem si prostě MUSEL přičichnout. cesty osudu jsou nevyzpytatelný a jak se říká - nikdy neříkej nikdy - já si k VW přičichnul z donucení asi před cca 7 lety, moc nadšenej jsem z toho nebyl ;-\ a tehdy jsem pochopil, že to není zas tak špatný, ale naopak, že to je lepší. tady bych rád upozornil kamenující, aby se nejprve naučili číst - napsal jsem "není tak špatný" a "je to LEPŠÍ" ne nejlepší. svět totiž není jen černej nebo bílej, ale mezi tím je bezpočet odstínů šedi
Souhlas. Rok a 3 mesice jezdim s Mazdou6, nyni najeto neco malo pres 72 000 km. Zatim zadna porucha, ani toho nejmensiho razu. Vyse popsany pripad je asi vazne o spatnem kusu, anebo je ridic vozu totalni nicitel aut... par takovych uz jsem zazil... napr. zenske moc neresi, ze vymetou kazdou krasnou, 10 cm hlubokou diru na ceskych silnicich, moc neresi tlak v pneu, jizdu pres obrubniky atd, atd.
Ale jak je videt z dat J.D. power, tak vetsina majitelu Mazdy 6 je spokojena, stejne jako ja.
půjdeš koupit auto... nezapomeň se podívat... nikoliv do tabulek... ale na svý konto... tam totiž je zakopanej pes spolehlivosti. Tvý životní spolehlivosti. V čem chceš jezdit? V minivozech? Můžeš si tu koupit jedině FOX nebo Pandu. Teda máš ještě možnost zoufalce - Subaru Stella... ale tak krutej, že bych ti to doporučoval, nebudu ani já. V malých vozech máš dokonalou možnost vybrat mezi evropskými výrobci. GRANDE PUNTO. Ještě, že to Fiat udělal... protože tu už nikdo mladej nemůže napsat, že si raději koupí rorejse... byla by to lež... Ano... každej z vás, hoši toužíte po GRANDE PUNTO. Na víc nemáte a přesto toužíte po "dělu" A tomu, tomu já fandím. Ti, kdož svou touhu prodaj za auto bez kapličky... a bez předku... ti to nemohou nikdy nikde vyhrát... V nižší střední si můžeš koupit dnes dva dokonalé produkty - Focus a Golf. Ve střední samozřejmě Apoštol... co jiného. A pokud jsi ve vatě jdeš do premiového segmentu - VOLVO C30, BMW1, AUDI A3. MB A-klasse. Ve střední třídě pak BMW3 :yes: AUDI A4, MB C-klasse. Co chceš víc?... víc neexistuje. Nebo mám jít do lux segmentu? Chceš tu vypsat ty evrospk dokonalosti? Tak tu neonanuj nad číslama spokojenosti... a udělej něco, abys spokojenej moh´bejt ty. Třeba v CAYMANU... nebo v AUDI ALLROAD, nebo ve VOLVO XC90, nebo v ALFĚ 159... jen na to mít, viď. Když tak mi tu vypiš, proč bych si měl raději koupit Corollu nebo rorejse... ať se zasměju.
Kolik automobilů značky Toyota nebo Honda jsi vlastnil, že tu řešíš "skalní fandy" ? Já vlastnil několik vozů z produkce koncernu VW a mám taky zkušenost s autem od Toyoty. Proto můžu s výsledkem Německého JDP jen souhlasit. Tady se neřeší design, tam se řeší celková spokojenost (uživatelský komfort). Ono je rozdíl řešit "běžné provozní závady" a jen dolejvat palivo do nádrže a jezdit do servisu pro razítko do servisní knížky. Bonbónek na konec. Osobně jsem mluvil s jedním zaměstnancem koncernu VW (nedělá u pásu,je v konstrukční kanceláři) a moc si pochvaloval svojí Octávii. Prý je naprosto bezporuchová, jen pár "běžných provozní problémů" (třikrát váha vzduchu, prý co kus tak 9000,- ... a nezdálo se mu to drahé), ale prý že je to normální. Je to "jen" konstrukční vada té váhy vzduchu a tak když ti tam vletí bordel, tak je po ní. To znamená, že ti může odejít jednou za dobu co budeš vlastnit auto a nebo taky každej měsíc. Je to jen o náhodě, kdy to něco nasaje. Problémem konstrukce snímače ABS, kdy mu do krytu kolem něj docela často vlítne kamínek a pak musí přetrpět randál než se obrousí a vypadne se lze v pohledu k té váze vzduchu jen pousmát. Zdá se mi, že VW navrhují auta pro sterilní silnice, protože když jsem si četl většinu problémů, tak je to většinou neschopnost techniky v autě vypořádat se s nějakým druhem nečistot. Pokud by vyřešili u VW ty problémy s turbonaftou, tak bych si docela vybral novou Jettu, protože se mi zdá jako nejhezčí provedení Golfu.
Myslím, že bys neměl urážet pětinu motoristů v Evropě... Jistě, že VW vyrábí spolehlivá auta. Tak, jako každá automobilka. A pokud je pro tebe směrodatný pokřik do nějaké ankety, pak to chce zapřemýšlet... Asi jsi nečetl test Avensis po 100 tisíc km. Mnoho problémů - odešla spojka, drhla pětka při řazení atd... - ale ten uživatelsky fatální - vysezená sedadla... 100 tisíc najedu za dva roky... Tak klid. Jistě, že fanda japonský káry (jinej si tu ta auta ani koupit nemůže) by nepřiznal nespokojenost ani ve španělský botě. To si piš.
Hm, podepíšu každý slovo v tomhle příspěvku >:-[] Místní blázni ale vždy byli neoddělitelnou součástí místního koloritu, takže k všeobecnému pobavení nechť tento člověk píše klidně dál....
Značku VW může za spolehlivou považovat v dnešní době jen magor...anebo jeden nejmenovaný čtenář, kterého za tu publicitu asi platěj nebo to v hlavě nemá moc v pořádku.
V celkovém pořadí člověk najde 28 automobilek...Jo, dvacet osm... Ovšem dle četnosti příspěvků věnujících se nějakým způsobem VW to tak ani nevypadá - skoro by si jeden řekl, že VW je skutečně etalonem, když se proti němu každý snaží vymezovat... :-)
Jojo, jsou lidi, kteří budou strkat hlavu do písku, ať se děje co se děje - VW je tu prostě modla pár pseudoznalců aut. Časem ale dojde i na ně. Napadá mě jeden vhodný příměr s tím, jak dlouhou dobu se v dávných dobách tvrdilo, že země je placatá :-)) Tak asi tak stejně je VW dobrá značka, checheche. Slabomyslným zdar a sílu v jejich nelehkém údělu ...
Asi je ti jasný, kdo v Evropě kupuje japonce, ne?... Přece jenom skalní fanda... kterej by to, že mu ráno čivava nebo rorejs kašlou v garáži nepřiznal, ani po litru rejžovýho likéru na ex... Tak klid.
dolezite su osobne skusenosti.... doma mame Mazdu 6, a teda neviem ako dostala na 1. miesto v triede... je to katastrofa... ked bola nova bolo to cool auto... ale kolko veci uz na nej bolo pokazenych to sa neda ani zratat, ani raz to nebolo o tom ze by bola nepojazdna, ale skratka furt tam nejaka hlupost odide, nieco hrkoce a podobne.... takze pravda je podla mna niekde inde.... mame este Feliciu a Fabiu, mali sme aj Octaviu I. este pred tou 6-tkou a na nich som teda ani zdaleka nezaznamenal take rapidne starnutie.... nuz osobna skusenost je nadovsetko.... Japonca uz radsej nie... bud Volkswagen alebo Skoda, jednoducho masivna mohutna stavba je to najdolezitesie a to je hned vidiet rozdiel oproti japoncom, ti su strasne subtilny a za chvilu sa tie auta moc zmenia oproti tomu ako ked su nove
To jo, jeden "etalon" vedle druhého. Asi jsou Němci taky copáči. >:D GTI bude muset udělat v Německu osvětu o etalonech a prémiovkách. Nějak nám ta Evropa protahuje oči.
...zemí šťastných majitelů, kteří si po trabantech a ojetých oplech/fordech konečně pořídili zcela nový vůz (Hyundai/Kia). to je pak spokojenost téměř nekonečná a tolerance vysoká.
ano škoda jede, drobnosti, které škodě odpustíš, už u o třetinu dražšího VW netoleruješ, natož pak u audi...
docela komicky pak působí umístění dvojky Hyundai/Kia před VW. je vidět že v chudnoucím Německu qualitätsanmutung v podání VW už tolik netáhne jako záruka mobility na 15 let (Hyundai) či 3 roky bez omezení kilometrů (obě značky). a kdo čte tamní diskuzní fóra ví, že majitele VW trápí problémy, o nichž majitelé H-K nemají ani tušení. důvod je prostý: někdy méně znamená více. to s čím MB bojoval několik let, prostě VW dodnes nezvládl a korejci tam doposud nedospěli.
bývalá NDR je pak zemí šťastných majitelů, kteří si po trabantech a ojetých oplech/fordech konečně pořídili zcela nový vůz. to je pak spokojenost téměř nekonečná a tolerance vysoká.
Tak jak znám pověst vozů AR a slyším nářky uživatelů AR v oblasti spolehlivosti některých dílů vozu, nedovedu si představit to peklo spolehlivosti vozů značky, která je např. až o 8 příček níže :o) Vor eWer
No, hlavně že němečtí novináři VW tolik propagují. Už mně to dost otravuje, když porád vidím Autobild apod. jako furt vychvalují volkswagen oproti svým konkurentům. Jenom je vidět, jak nadržují těm svejm. Hnus, německý časopisy nesnáším.
Podívejte se na počet bodů, respektive reálný rozdíl... Skutečný rozdíl mezi značkami je trochu jinde, než by marketingoví odporníci ( 8-s ) rádi...
Výsledek VW je překvapením vzhledem k pozadí J.D.P. Obvykle se nekouše do ruky, která tě drbe za uchem a chléb podává :-O