Ja osobne si tiež myslím že je krajšia ako focus alebo golf.Dnes som ju videl na živo(5-dverová, pôsobila veľmi športovo)...a neveril som tomu že je to KIA.Naozaj pekné auto. Golf mi pripadá veľmi konzervatívne a zmeny na Focuse tiež podľa mňa už neviedli k tak originálnemu kúsku ako bol starý Focus. Niečo na charizme určite stratil.
Ako nic v zlom ale ty si asi nerobil a ani si nebol v ziadnej vyrobe co?
Mal som moznost pobehat par podnikov a v jednom robit, a to by si sa cudoval z coho vsetkeho sa da vyrabat a akym sposobom. Zakladny zakon je Vyrobit. Na ostatne manazment nehladi. Takaze by som chalosovi aj veril.
No mas jasnu pravdu, Golf nikdy nebol tuctovka. Na kazdej generacii je vidiet pokrok o 30 rokov pred konkurenciou. Sveci o tom aj to ze kazda generacia bola svetovym autom roka. Takto by si si to asi predstavoval vsak? ale casy sa menia a casom ti cez skostnatenu mozgovu koru dojde ze odpadkovy kos bol vyvijany podla designu golfa a nie golf podla designu odpadkoveho kosa :-!
neviem ci tvoja znama pracuje vo volkswagene v mexiku? ;-) lebo potom je to co pises urcite pravda. Asi ani sam neveris tomu co si napisal, lebo v 21. storoci urcite ziadne pilniky pri osadzovani palubnych dosiek nepouzivaju. Ak sa vozis na Skode 120 tak by si o tom pilnikovani mohol povedat viac lebo tam sa to naozaj vyzaduje po kazdom prestriekani >:-[] . Nech ta boh osvieti! :yes:
kvalita v tejto faze ozaj este nie je uspokojujuca... stale vsak este nie je ukonceny vyvoj a kazdy kto v tejto oblasti pracuje vie, ze je to rovnake u kazdej automobilky, tak korejskej, japonskej, ako aj nemeckej. takze tomu treba dat cas a kvality by som sa neobaval, osobne si myslim, ze bude minimalne na urovni nemeckej konkurencie
V současné době asi nejpohlednější korejské auto. Ve své třídě se designově nemusí stydět ani před evropskou konkurencí. Té japonské se plně vyrovná. Jsem zvědav jak bude vypadat koncernová sestřička - Hyundai Elantra nové generace. Koneckonců Daewoo Lacetti je taky pěkný. Jo korejci se snaží. (teď vynechme Opirus ;-)
...v tomto prevedení nie je vôbec zlá (z fotiek >:D ), dizajn sa dá. Horšie by to bolo asi s kvalitou. Známa tam pracuje. Konkrétne skladá palubnú dosku, stredový panel. Ona by si to auto nekúpila, pretože plastové výlisky sú tak nepresné, že sa musia dopilovávať pilníkom, aby sa dali vôbec zložiť. :no: Uvidíme, až to bude v salóne.
no toto auto bolo intenzívne testované na naších cestách som ho párkrát zahliadol zamaskované v okolé Žiliny a Považskej Bystrice,tak myslím že podvozok bude lepšie pripravený na naše cesty....ináč dizajn vydarený :yes:
ked vsetci chvala nas Cayenny z Blavy tak preco by nemohli chvalit nase Edy zo Ziliny alebo 207 z Trnavy, myslim si ze tieto auta tu budu hodne popularne
Ze vraj by cena mala zacinat na 440.000,- SK. Ak tam daju dobru vybavu, predavat sa rozhodne bude. Ze je to korejec by som sa nebal. Kvalita je uz porovnatelna s europskymi znackami a rozhodne lepsia ako renault, alebo fiat. Navyse vyroba na slovensku by mala byt kvalina, vid priklad VW.
no jo, jenomže corolla je 4 roky starý model a letos bude nová. nicméně, takhle KIA je první korejec v céčku, ke kterému už opravdu nemám z hlediska exteriéru vůbec žádné výhrady.
absolutny suhlas. Ed neprinasa vzhladovo nic nove, nic originalne, co ale zaroven znamena, ze neprinasa nic kontroverzne ani nejasne... Nerozdeli ludi tak ako napr Megane II, Roomster, 207 a ine. Povedal by som, ze to je dizajn zamerany na predaj a este raz predaj. Dolezite je, ze v Kii vedia co chcu a vyzera to tak, ze aj vedia ako to dosiahnut. :yes:
Práve to zadné okienko a aj celková línia bočných okien z toho robí pri pohľade z profilu Mazdu3. Predok a zadok je potom skôr variáciou na Corollu ;-)
No po dvoulitru a dvou verzích patnáctistovky to bude třetí "malý" nafťák od Hyundaie a spol., takže myslím, že mouchy už by měly být vychytané a motor opravdu k potěšení.
Tož nevím ezli by Focus s Golfem dohromady byli hezčí, asi by záleželo na umu Jardy a Bertoňáka. Ale jak zná jejich díla (tedy jen z vyprávění, bohužel) taky si docela oprávněně myslím že by to hoši zvládli na jedničku (jako ostatně vždy, že). A od koho tentokráte Kiačtí opisovali tady snad ani rozvádět nebudem. Holt Kia má (zde) dneska svůj den >:D
Souhlasím. Kdyby to mělo zepředu na nose jiný badge, nikdo se nepozastaví, naopak spíš pochválí. Tohle není "kontroverzní" a "novátorský" design jako u roomsteru, tohle je dokonale vypočtený standardizovaný design s malinkou špetkou sexu a identity, která umožní do budoucna posilování značky. Ale teď má za úkol celkem nenápadně vklouznout do nižší střední nebo až na hranici střední (jako např. u nás to předtím v mini provedlo picanto a v malých getz) a zahnízdit se tam.
Jen tak btw: letos prudce nastartoval ruský automobilový trh, na auta se dokonce už zas čeká na pořadníky... a hádej, která automobilka prodává v Rusku nejvíc aut? Můžeš jednou, ano Hyundai. Takže, cee'd je sice evropský projekt, ale ty hranice Evropy budou hodně hodně široké.
Souhlas. Auto hodnotím podobně, nekoukám na značku, ale na auto. Designově je toto ato docela povedené, sice žádný zázrak, ale na druhou stranu mě to ani nijak neuráží. Za jistých okolností bych si dovedl představit, že si takovéto auto koupim. Dávám palec Kie, je vidět, že se stále lepší :yes:
Hmm, první krok: odprostit se od náhledu, o jakou značku se jedná. Pohlédnout na design. To auto má velmi aktuální design. Nepřináší nic nového, ale nemůžeme říci, že je zastaralé. Jak tu někdo píše, že má tohle z tamtoho a toto z onoho... jediná výrazná věc připomínající Mazdu3 je podle mě zadní boční okénko. Jinak tomu autu není, co vytknout. Je to pěkný hatchback - žádná bomba, ale velmi se povedl, což se nedá říct o všech jeho konkurentech od renomovaných výrobců. Korejci zatápějí a čína (zdravím Brno) je bude následovat...
já v tom vidím variaci na Golfa III, sorry. Je to sice pěkný, ale zkrátka tuctovka, která se brzo okouká a onudí. Nic nového. Až přijede zaflákaná v zimě na parkoviště na sídlišti, bude problém při dalším výjezdu najít, která ta popelnice je vlastně tvoje :/
Vypadá stejně jako ostatní. Jenom Civic vypadá jinak a zadní okno od Megane. Potom v salóně ti tlačí, toto auto má úplný jiný design, všimněte si té hrany nad zadním kolem.
Pretože koncept je hlavne o designe (aby zapôsobil), a finálny produkt je o jednoduchosti konštrukcie (výroby), nákladoch (len kolá sú tak o 2-3" menšie"), praktickejšiom použití a design je umiernenejší aj preto, aby zapôsobil na čo najširšiu skupinu zákazníkov (platí hlavne pri masových modeloch)
blbo sa to skopirovalo... 8-s8-s8-s oprava textu :letecka technika chemia vojenské technologie.... AUTA su pre nich iba jedna s mnohych cinnosti. SORRAČ:*)
Aj ked sa to asi nema skopiroval som moj starsi prispevok s jednej diskusie. je sice o Hyundayi ale ved kia je ich značka.. takže : "...Este jedna tema na okraj. K O R E A : KOREA je taky zvlastny statik. tazi s toho ze je v azii co je po severnej amerike najvacsí trh na cokolvek. Ale omnoho podstatnejsie ze korea je defacto jediná spolocnost. HYUNDAY.. To nie su len auta. Su to najvacsie lodenice na svete fabriky na elektroniku letecka technika chemia vojenské su pre nich iba jedna s mnohych cinnosti. Ak sa rozhodnu ze ich budu vyrabat viac..tak budu. A vyvojvu zakladnu maju lepsiu ako vacsina svetovych vyrobcov aut,, takze aj tam to bude zaujimave. Mozno to budu za par rokov oni co budu udavat ton - nielen v hybridoch. A mozno nie...."
tohle můžeš říci o polovině běžné produkce. počkej na novou fabku a uvidíš...
shrnu: je to globální design, originálů najdeš velmi málo, přesto auto docela líbí. oproti riu mnohem dynamičtější vzhled. pokud bude dojmem kvality a materiály trošku na úrovni, není co řešit