To jako tento proskleny pickup (jako Berlingo, Kango, Caddy...) je MPV ? Ja myslel ze MPV je neco jineho! no ono dneska se to prolina kazdemu jak se zachce....
Víš? U škodovky speciálně je to skoro každýho půl roku jinak, jednou to musí přihlásit, pak zase né, pak zase jó a tak pořád dokola, jak škodovka zrovna píská - stačí se jít informovat. Např. dealeři celého zbytku koncernu VW MUSÍ opakuji MUSÍ mít vozy přihlášené na značkách. Ono to není tak jednoznačné, ano, jsou rozdíly napříč spektrem značek, ale v zásadě platí, co jsem napsal. A napsal jsem to právě na základě svých dlouholetých zkušeností s prodejem automobilů. Je to tak a je potřeba to přijmout. Nehodlám se tady s tebou, ani nikým jiným přít, ale toto pravidlo platí stejně jako např. vyjmenovaná slova.
Pick up byla samozřejmě nadsázka. Ale srovnávat toto auto s Xarou, Touranem, Corollou Verso, Almerou, Alhambrou, Mazdou 5, Espacem a dalšími velkými krávami je podle mě blbost.
nevím jestli jste v IGNISU seděl? Roomster je jen delší nic víc,ostatní rozměry se liší o centimetry.Výbava u Roomsteru je dost chabá,zapoměl jsem přidat k Ignisu ,el. regulovaná zrcátka s vyhříváním,el. stahování oken,zamykání kódem palubním počítačem, zamykání řadící páky(manual) a hlavní věc během hodiny remontáž na zadní náhon (cena 26000,-).Roomster je rodinný pickup,jediná příjemná věc je zadní štelovatelné sezení ,línej a uvnitř nehezkej, to když už by nebylo možno jinak tak si počkám na Yetiho(kterého si stejně nekoupím,ale vypadá zajímavě).
Ono nejde ani tak o to, že do RS by musel být pouze benzin, vždyť když vezmu striktně technický údaje, tak zrychlení je 8,5 vs 7,3 u benzinu, maximálka 225 vs 240. To je takřka stejný, navíc na našich silnicích nevyužiješ ani jedno. Ruku na srdce, kdy překročíš 150 km/h, občas na dálnici. Jinak v zahraničí je to něco jinýho, ale přes 200 km/h taky jen tak zlehka, takže kromě okruhu je to naprosto zanedbatelný. Jezdím každej den do školy a měsíčně najedu asi 3000-4000 km, tak se mi nafta rozhodně vyplatí. Když protáhnu naftu, tak jsem pořád někde okolo 6 l, benzin si vezme aspoň 9-10 l. Jinak RS jsem zvolil, protože za 800 tisíc je to nadupaný auto kterýmu nic nechybí. Mám tam střešní okno, dvouzónovou klimu, handsfree, polokožený čalounění, navíc oproti 2.0 TDI ve verzi Elegance za podobný prachy je ten motor přepracovanej, takže má výrazně kultivovanější chod. Navíc si říkám, že jsem mladej a to RS je přeci jenom trochu odvážnější.
>:-[] Ignis je uplne jinde rozmerove (kufr ma chabych 236l). Realne to je auto pro dva. Ale jinak dobrej vtip! (jo a nezapomenme, ze trena Yaris taky s 1.3 VVT je taky rychlejsi a levnejsi nez roomster. Nevite jak je na tom Aygo? Ta skodovka je teda nevyhodna ;-);-);-)
...asi proto jich maj v Kvasinách plnou odstavnou plochu a už je parkují i na místech dříve vyhrazených pro parkování kamionů :-O
Nebo že by jen minulý týden stávkovali železničáři? Nějak jsem si nevšiml - osobní vlaky na trati Častalovice-Solnice, na níž je propojená fabrická vlečka jezdily normálně..
8-s My snad neuděláme normální český auto. V roomsteru se opravdu spěchat nedá a když tak žere jak kdyby měl do nádrže chobot od slona.
Znamej si to pořídil a proběhl test Roomster vs. Suzuki Ignis (víc 2roky starý typ). Ze stejného místa a 90km/h Suzuki + 130m náskok, 130km/h Suzuki + 250m náskok při 180km/h mě nebyl schopen již pronásledovat a to má Ignis obsah jen 1320cm2,o spotřebě nebudu mluvit je to hrůůůůůza škoda cca 16l suzuki 13l.Jo a to nemluvím o tom že já měl pasažéra.Řeknete že rychlost není vše,dobrá. Cena Roomster cca. 400000,- 77kW a nic ,Ignis 330000,- 69kW s klim.,4*airbag,ABS,EBD, a sadou disků a zimákama.
ale notak, to snad ne. Můj zaměstnavatel za mě platí pojištění, jednak mi každý rok dojde domu poštou důchodový list a na pojišťovně taky všechno v poho. navíc dělám ve vývoji motorů a zrovna dělám pro MAN ;-) A co se týče nevěry, nesmíš si to tak brát. Každá ti může zahnout, je jedno jestli pěkná nebo škaredá - zahne ti s pěkným nebo škaredým :-)
Napis zitra az zjistis, ze mas super praci, ale neplati za tebe pojisteni a tvoji super babu picha nejen soused z vyssiho patra, ale i ten z nizsiho >:-[] Ale jinak jsi jiste stastny clovek :-!
No ono je to jedno čím jezdí, prostě někomu se líbí, někomu ne, toto bych řekl je subjektivní, třeba já nemohu říct "Ano je to naprosto nádherné auto", ale stejně tak neřeknu "Je hnusné", má něco do sebe, neodpudí, ale výrazně nenadchne, prostě mám k němu určitý respekt, myslim, že to byl od Škody dobrý tah. Já spíš nepochopím, ale teď Tě nechci urazit, pokud jsi sám a vybíral si verzi RS, co tě přesvědčilo o nákupu diesla, diesel neodsuzuji, sám ho vlastním, ale nějak se mi prostě příčí ta představa ve verzi RS, tam vidím benzín jako jasnou záležitost ;-):yes:
Jestliže jsi patnáct let prodával auta, tak jistě víš, že většina (a zejména u Škodovky téměř všechny) předváděcích vozů je provozována na speciálních značkách, aby se dealer vyhnul zápisu v techničáku a tudíž NEJSOU zahrnuty ve statistikách registrací... A ještě se chlub, že jsi takových let prodával auta, odborníku...
Dam ti dobrou radu a zadarmo ( citace Beda Caddy). Kdyz budes chtit vyjadrit o nekom , ze je nesmirny ignorant a vubec snuska vsech nesmyslu a hovadin, tak na to pouzij jen 3 pismenka - ADA. Tady to vsichni pochopi >:-[]
Děkuji ti za podporu, lepší PR jsem si nemohl přát - nechceš být můj tiskový mluvčí? Vím, jak to chodí (auta jsem prodával skoro 15 let), víš to taky? Vzhledem k tomu, že škoda má v ČR (zaokrouhleně) cca 250 dealerství, je to dále bez komentáře. Ještě jednou děkuji.
Mě by zajímalo, čím jezdí ti, co stále Roomster kritizujou, abych si udělal představu, co je "normální" auto. Já jsem se nedávno rozhodoval mezi Octavkou a Roomsterem a nakonec jsem zvolil O2 RS 2.0 TDI, ale kdybych měl ženskou a děcka, tak by mi stačil i Roomster.
no pokud se to počítá registrací tak já jsem si koupil nové auto a měsíc jsem jezdil s převozníma značkama, protože jsem byl línej si tam dojít... takže jelikož se roomster prodává od června tak je možné že celá druhá půlka červnových prodejů si auto bude registrovat až v červenci....
Vcera jsem jich na ceste z Ovy do Brna potkal spousty, byt polovinu s "efkovymi" znackami. Ale na alu kolech vetsiho prumeru (16"???) Vypada ten vuz obstojne, vylozene mu vsak nesedi cerna v kombinaci se zakladnimi Fe disky.
Prodali jich zhruba tolik co Jaguaru za posledni 3 roky;-) Jaga taky nevidis parkovat na kazdym rohu:-) Pockej si par mesicu a budes si prat, aby Skodovka udelala neco jinyho nez tohle auto;-)
Neni to zatim pouze nabeh prodeje? Predpokladam, ze ne vsechny autosalony v Evrope dostali pozadovane specifikace a Skoda jiste nejede jeste naplno. Teprve cervenec ukaze jak si Roomster stoji. Takze britke soudy zatim nejsou na miste...
ale to tu vědí všichni.. (nebo alespoň většina), ale taky to neznamená, že si to koupil jen dealer škody a žádnej zákazník.. a ty počty na silnicích... prodává se přece teprve měsíc.. ;-)
no tak "pocitejme" - za 06/2006 se dle clanku prodalo zhruba 630 MPVecek, takze tech "154" Roomsmejdu (z nichz polovina jsou predvadeci vozy) je zhruba 25%!!!....na to ze v celkove ma Skodofka pres 40%trhu!!!je to PROPADAK!!....i kdyz srovnavat Roomsmejda s C-maxem,Zafirou nebo dokonce s Espacem a Alhambrou???....vzdyt je to "miniMPV" - takze uroven Berlinga Mazdy Demio nebo noveho Nissanu Note!!! - a jestli to ma byt alespon obstojny "pickup" pro firmy tak by meli "soudruzi z VW Shade" neco udelat s tou nakladaci hranou-(((
Tak tenhle článek se mi nezdá. bydlím v Praze a že bych viěl nějak moc Roomsterů, to teda ani náhodou. Buď se v Praze moc neprodává, nebo holt na setkání s Roomsterem namám štěstí, ale jiných a dražších aut, které se nedávno představily na českém trhu jsem viděl daleko víc.
děkuju tímto všem, kteří se zúčastnili této on-line konference a těším se již na další a také velmi děkuji Midovi za perfektní projev a informační hodnotu jeho vystoupení. Pro média bych tímto jen vzkázal, že než napíší článek, bylo by vhodné to zkonzultovat s experty respektive s Midem pro vyšší odbornou kvalitu.. ;-)
bude roomster zaujímat přední pozice v žebříčku prodejů v ČR. Zajímalo by mne, kde vzala redakce tento údaj a jak s takovou informací kovaní novináři naloží? Po vzoru Autorevue, idnes a podobných - stejně blbě. 90% tohoto počtu jsou vozy "tak zvaně" prodané, ale vlastníky a provozovateli jsou autosalony a výrobce. Vždy a u všech značek to tak je. První vozy se registrují na autosalonech jako předváděcí a ještě před tím se jich určité množství registruje výrobcem potažmo importérem. A uvědomme si, že škodovka má v ČR cca 250 autosalonů. Až ve druhé polovině sledovaného období se začnou projevovat skutečné prodeje uživatelům. Tomu odpovídá i poměr osobní/užitkové, kdy ve skutečných prodejích se počet odpočtových vozů mnohonásobně zvýší. To auto sebere zákazníky dosluhující fabii a na relevantní údaje si musíme počkat na září. Cyklus v prodeji aut je zhruba 3 měsíce a s touto dobou je potřeba počítat (objednání vozu do výroby, dodávky skladových vozů a jejich následný prodej atd). Informace, kterou tento článek přináší má více marketingovou hodnotu, než hodnotu vypovídací.
:yes: Při zhlédnutí úplně první fotografie, se mi zdálo takové divné, nicméně o prodejích jsem nepochyboval a čím víc jsem ho hltal, tím víc mě sebralo a naživo už jsem jen a jen zvedal palce, na rukách i na nohách :yes::yes::yes::yes:
Nikdo mi nenamluví, že je to designový převrat. Vídám Raumstary už celkem často. Předku něco chybí, bok je jednoduše zprasený a zadek zas koncernová nuda. Ať žije marketing. :-!