ty xenony samozrejme oslnujou zejmena pokud protijedoucí vozidlo jede po hrbolech a nebo je kužel světla mířící výše z důvodu toho že protijedoucí vozidlo míjíte na vrcholu kopce.
GTI...někteří novináři jsou objektivní a druzí zase o chloupek objektivnější, dá se říct ;-) . Spojku ti na jakýmkoliv autě při praso-jízdě pošlu do věčných spojkovišť za 30 000 km.
Před tím tam byl test černého Avensise WG a jediná závada za 100 000 byla ztracená poklice a prasklá žárovka... :-! Hold komu to dochází tak si dá dohromady že Auto tip je auto Bild.Mimo jiné já četl test Mercedesu a to bylo počteníčko-totální průser. Byl nazván autem s písečním efektem >:D >:-[] -strašně se sypal... Jo jo ,to je ta kvalitka z deutch za kterou je třeba zaplatit... :no:
Myslím, že zájmem redakce není něco dokazovat, nýbrž otestovat auto. Samozřejmě, že ne každému Avensisu se vysype spojka... prostě jsme si přečetli test o tom jakých bylo stotisíc km v Avensisu...
Chceš mi tvrdit, že když to svítí dříve, tak to není přínosem bezpečnosti? To se jako lekneš, že se autu před tebou rozsvítí brzdovka, nebo co??? >:D Žádné výhody? Zkus si přečíst ještě jednou článek, nebo tuhle diskuzi ;-) Myslel jsem, že jsi vnímavější... jsou ale vedra, tak tě neZZatracuji ;-) A např. LED blinkry u A8 jsou snad to jediné, co se mi na tom autě líbí :-)
s tym avensisom sa to mohlo stat, mohol to byt prave ten z tych zlych alebo redakcia chcela dokazat ze aj toyoty su kazovove a jazdili ako prasata, avensis ma smolu lebo sa vyraba v Europe, toyoty hlavne tazili z toho ze sa robili v Japonsku a tam su trochu vyssie kriteria na kvalitu ako u nas v Europe, hlavne je to o discipline, o sebadiscipline a pristupe k zivotu a robote, pozrite sa okolo ako ludia odflakuju svoju robotu, taky robotnik u nas vo fabrike na auta radsej bude ticho ked sa stane chyba aby to nebolo na neho na rozdiel o Japonska kde musi robotnik zastavit celu linku ked sa objavi chyba, potom sa to preskuma aby sa to neopakovalo, bol som vo VW v Blave a aj na ich prezentacii, tam im hlavne ide o to znizit naklady za kazdu cenu, na otazku co robia z chybovymi kusmi odpovedali vyhybavo ze to premeraju a premeraju a proste nepovedali ze to vyhodia
:-) Fakta... ta fikce zhmotněné touhy... ;-) Nebude mnohem spolehlivější. Je to auto ze středu... Mrkni na test... je tam toho na tři strany a je to opravdu velmi poučné.
Hele... :-) tabulky... na ty je tu jinej :-) Důležité je, co se potvrdilo... že je to běžný auto, co má svý mouchy, přesně tak, jako kdejakej evropskej mainstream. A to to jde - tohle vědět. Teda, až na to, že tady neprosedíš za sto tisíc žádnou židli. To je velkej problém.
tak slovem zázrak bych u aut nazval jen McLaren F1...jinak je všechno poctivá strojařina. PS: poruchovost s prémiovostí nemá nic moc společného - stačí juknout do tabulek
pani klud:-))) mate pravo so mnou nesuhlasit.)) je to demokracia:-) a niektore dovody ktore uvadzate maju logiku.ok. Ale prečo sa xeony nedaju "nastelovať" ako bezne svetla ?? preto lebo sa naozaj nadstavuju same. Samozrejme za predpokladu ze ich vyrobca alebo servisak dal do nazvem to laijcky "spravneho vychodiskoveho bodu".. Príklad. Mojej ex priatelke som kupil clio 1.6 dynamic v plnej palbe. Okrem ineho to malo aj xeony. len boli nadstavene tak ze svietili 10m pred auto.. opravili to az na druhy pokus. Na novej 5ke bmw mam osobne najazdených 175tis km a xeony svietia skvele. Za ten cas mi este nik neblikol koli svetlam. Ani za dazda. Ono svetelny tok s xeonov je brutalny a preto je tam ta automaticka regulacia ktora pracuje tak ze ked date do kufra mrtvu svokru tak vas nezastaví prvá hliadka len preto ze budete "vysoko svietit"
Xeony maju zasadnu nevyhodu. su prakticky neregulovatelne(jas) relativne velke tazke a oproti led maju kratsiu ziotnost.
Led svetla su male lahke to znamena ze sa budu lahchsie ovladat (mechanicky) maju zivotnost mozno vacsiu ako auto same je to "studeny" zdroj tepla a tak dalej a tak dalej..
No a na zaver. Kamarat ktorý robí technika na stk mi vravel ze minulý rok sa len na ich stk dostalo zo dvadsat aut (vw vedie) kde si "tuneri" vyrvali ziarovku trochu zvacsili dieru v svetlomete a narvali tam xeon..
No a osvetleniu za dazda alebo v noci.. hmmm.. Rocne jazdím asi 50-70 tis km.. naozaj mam vacsi problem zo zle nadstavenymi ziarovkamy ako zo xeonmy..
To byl dlouhodobý test... jen tohoto. Postupně testují auta a po sto tisících je rozeberou. Zajímavé bylo to, že byli trochu překvapeni počtem závad... také měli to TTT očekávání... je to ovšem přirozené... TTT není žádnej zázrak... koneckonců to také není žádná "premiovka".
rychlovlaky, vpodstatě veškerá dnešní elektronika, gastrokamera, systém ražení dlouhých tunelů, mrakodrapy odolávající zemětřesení... z aut třeba automatické parkování nebo hybridní technologie....nebo LED v sériové výrobě >:-[] PS: doufám, že už je jasné, že názor "japonci nikdy nic nevymysleli" je trochu hloupý)
Nevíte čírou náhodou ňegdo zdalipak se budou v brzké/blízké budoucnost hentakovéto LEDlampy montovat do "TV" projektorů, neb starý dobrý Grundyk kurňyk dosluhuje, LCD a plazma mne fak(t) neberou, a kupovat si Lexus do obýváku na čučení na TV/DVD asi nebude to pravé ořechové (byť by se tam možná aj vešel). Tož tak.
No konecne ti dochazi fakt, ze japici umej >:D >:D To, ze si k tomu prislintas ty nesmysly o Hosticich je jen tvuj problem, ktery ovsem nemuze zamaskovat fakt, kdo je v novych technologiich numero uno.
Jo, všichni to víme, všichni si kupujeme jenom nejspolehlivější auta... třeba AVENSIS... testovanej teď na sto tisíc Autotipem... to ujedu za necelý dva roky. Takže - dvoulitrovej nafťáček začal v cca 73.000 vypouštět z výfuku dým - katalyzátor přestal stíhat. Netáhl, zato papal... 9 litrů. Dešťové čidlo za tmy špatně reagovalo, autorádio mělo problémy najít signál, Od 70.000 spojka zabírá trhavě... musela být vyměněna. V 90.000 vysezená (!) sedadla, snižila se tuhost karoserie a v tom důsledku se zhoršily jízdní vlastnosti... Po rozebrání vozu se dále zjistilo poškození přímého ozubení hnacího hřídele v důsledku nekvalitní montáže... z tohoto důvodu šla po celou dobu řadit pětka jen s velkými obtížemi... Dále byla zjištěna rez u úchytů motoru a na svorkách baterie. Kladem prý bylo, že za celou dobu nemusel být Avensis odtažen do servisu a vždy dojel. Testéři si jinak chválili nízkou hlučnost, ergonomii ovladačů, klimatizaci a velký zavazadelník... Takže... pozor na to... aby, až ti u Avensisu rupne spojka, ti nemuseli na ARU vyměnit současně puklý srdce...
jo jo... xenon neoslňuje pouze toho kdo sedí za jeho volantem. Stále znovu se tu vynořují bytosti které do provozu zavítají jen tehdy, když přebíhají mezi tramvajovýma ostrůvkama... Ten test jsem ještě nečetl, ale podle toho co píšeš to zní zjímavě >:-[]:yes:;-)
:-) ...Hoštice - >:D:yes: Já ráno rychle napsal příspěvek a odjel jsem, teď to čtu >:D Tohle miluju, xenon prej neoslňuje... jo... možná tak v Need for speed... P.S. Teď jsem dočetl v Autotipu test Avensisu na 100 tisíc km... no, tak to je debakl... hlavně, že jsou to nejspolehlivější auta...
Žádné výhody nevnímám... snad je trvanlivost... i když mohu vypočítat na prstech kolik jsem za třicet let měnil žárovek. Ten náběh u brzd není přínosem bezpečnosti... nopak... koneckonců, asi znáš auta se žárovkou po stranách a s LED uprostřed... reakční doba se nezrychlí... jen tě rozhodí ta intenzita světla. A například u směrovejch světel je mi to blikání vysloveně nepříjemné. Je to... takové... studené.
Re: Legislativa se teprve připravuje a Evropské automobilky
16tisic kusu v cele evrope :no: , mercedes proda jen v italii 100tisic aut. Mne strasne zajima kdo zvas by byl pripraveny dat skoro milion za tu malou skaredou dodavku Prius se zvukem tramvajky a z vetsi spotrebou jak diesel. Kazdy kdo logicky premysli musi uznat, ze hybrid v dnesni podobe je uplny nesmysl.
az nato ze LED vymysli a dodava OSRAM nebo americka firma GE. >:D . ABS, ESP, AIRBAG, Xenon, Diesel atd.. je samozrejme taky od japoncu >:D a ve formuly 1 japonci primo valcuji svet >:-[]
tak jsme se opět dozvěděli že japíci to holt uměj a ostatní můžou jít pást krávy do Hoštic... PS: ano, samozřejmě že člověk neobklopený japonskou technikou nemůže žít kvalitním životem, neb pouze štvanec bažící za nejnovějšími technologickými ***mi si vychutnává život se sklenkou saké v ruce... >:D >:D . Toť vize ukoptěných plutokratů- s hrůzou budících se v promočené posteli nad myšlenkou že zítra nebude znamenat pozítří... A život proplouvaje jim mezi prsty :-)
Legislativa se teprve připravuje a Evropské automobilky i vý
To se mi na tom libi ze vseho nejvic. Evropska legislativa se teprve pripravuje a evropske automobilky byly zaskoceni. To je docela mazec. To, ze jsou japici mnohem dal, jsem vedel, ale ze by byli tak daleko ?Copak ta zkostnatela Evropa dodychava? Kde je naskok diky technice? Kde jsou ji podobni? Toyota jede ve sferach, o kterych Evropa jen sni a zavistive pokukuje. Ruznymi pisalky nepochopeny a nasledne nesmyslne haneny princip hybridu, ted tato svetla. Nebavime se o trvale okupovane prvni pricce v tabulkach spolehlivosti. Je snad zapotrebi jeste dalsich dukazu? "Naskok diky technice" - nekde jsem to cetl. Ale asi by to mela pouzivat uplne jina automobilka. Automobilka, ktera ten naskok diky technice opravdu ma :yes: BRAVO TTT :yes: (tady nelze jinak >:D )
JO!!! to je ono, každé auto s xenony má nahoře na parabole šroubek šlicák s nápisem "nahoru/dolů" takže správný xenonista má vždy po ruce šroubovák, aby to těm protijedoucím mohl dát vyžrat...No, co ty xenony taky nejsou zadarmo. >:-[] Anebo se někdy podívej pod kapotu nějakého auta jak xenony zevnitř vlastně vypadají. ;-)
Naopak. LED třeba v brzdovkách má tu výhodu, že ten "náběh" nemá. Svítí to dříve, vidíš to dříve, reaguješ dříve. Převkapuje mě, že se nad nečím tak banálním podivuješ. Je to jednoznačný přínos pro bezpečnost. O dalších výhodách nemluvě...
zní to moc hezky, ale realita na silnicích je tradičně někde jinde... Xenonové světlo se blíží dennímu-ovšem jenom pro řidiče s xenony. Ten protijedoucí si zažívá dramata, zvláště když prší
pozor mari, jazdec ma pravdu, aj ked neuvadza spravny dovod neosvetlovania. xenony (spravne nastavene) ta nemozu z principu osvetlit viac ako klasicke halogenove ziarovky, pretoze charakteristika svietenia xenonu je velmi blizka dennemu svetlu. je to takzvane "biele" svetlo. jednym z poziadaviek pri vyvoji xenonov bolo prave aj to, ze osvetluju ovela menej ako halogeny. cize ja tomu dost dobre nerozumiem, ako ta mohlo xenonove svetlo osvietit...je mozne, ak ma niekto na aute xenony stretavacie a halogeny dialkove, ak mal zapnute obe svetla naraz...ale napr. bi-xenony ta nemaju ako osvietit.
citace: "Auto ktoré ma xeony neosvetluje. Jednoducho preto lebo ma aktivne nadstavovanie svetiel.. kazde jedno (dokonca aj korejci a vw)"
Nevím jestli jsi už někdy náhodou nezavítal v noci na silnici, ale není nic horšího než světelný Armagedon v podobě xenonů... A že by si na novou A6 nebo MB E narvali xenony koupené někde na benzince z výprodeje taky nevěřím... Na prstech jedné ruky bych spočítal kolik aut s xenony mě minulo aniž bych musel nasazovat brýle na pozorování zatmění slunce...
Poviem to tak.. Auto ktoré ma xeony neosvetluje. Jednoducho preto lebo ma aktivne nadstavovanie svetiel.. kazde jedno (dokonca aj korejci a vw).. A iditov ktorí si do svojich obstarožných vw a bmw narvu xeony namiesto pôvdných žiaroviek neriešim.. (este trubice na podvozok a pod ho na dedinskú zabavu baliť devy).. ČO sa týka led.. Maly by sa dať ovladať nepomerne jednoduchsie.. už len koli princípu "ako vyrábaju svetlo" (doporučujem hoc aku aj relatívne starú príručku elektronika amatéra kapitola led diody) a hlavne kôli ich mušej váhe. Ano budú nás oslepovať led diody ale určite nie orignál nahodene na lexovy.. Ale zase to budu len "tuneri" ktorí za rok dva tri prídu na to že xeon je off .. jo jo jo... vw passat (golf) tdi rok výroby 90 až 0x modré trubice vnútry štastný majitel obvešaný retazam lavačka na volante vykrutený ako paragraf na pravu stranu znutra radoby diskotekova hudba a narvane led diody namiesto narvanych a naslede vyrvanych xeonov...nech žile led.. >:-[]:-!
vyskusaj si ako svieti male led baterkove svetlo, nebude to nic ine len silnejsie, len budes mat vyhodu ze kupis auto a nebudes mat problem so ziarovkami
LED-světlomety. Jestli to bude tak milé, jako LED u koncového osvětlení... tak je to jen další dokonalá inspirace pro tunerové kovboje. Všichni jsme naučení na "náběh" žárovek blikačů i směrových světel. Dnes jedeš, a nepříjemně tě překvapí jeden v řadě, co mu to bliká jak atomová elektrárna. Ještě nedávno nám při noční jízdě vadila jen špatně seřízená háčtyřka u protijedoucího... ale přežili jsme to. Dnes to do tebe pálí fialové rentgeny xenonů, a na každé muldě si tak připomeneš zážitky z diskoték... Není to dobré. Protože to extrémně svítí a tedy i extrémně oslňuje. Tak čekám, až proti mým očím pojede Lexus... jestli ta nová tlumená světla pohladí... pokud ano, obdrží medaili za světlo dne.
Tak tohle auto je paráda. Konečně mě mrzí, že nejen, že na podobné limuzíny nemám finanční prostředky, ale že mě jejich smysl není nijak blízký. Protože LS je vizuální rozkoš a technologická dokonalost. Jen tak dál :yes::-!