Objem ničím nenahradíš – oblíbená poučka konzervativního motoráře. Přesně tou se řídili u TechArtu a u Porsche Cayman S zvedli objem motoru z 3,4 na 3,8 litru. Na výkonech je to řádně cítit.
Sériovka Cayman vyzerá fakt sexi, a popritom čisto a uhladene, a treba počítať s tým, že optický tuning vždy preferuje agresivitu vzhľadu, trochu na úkor celkovej čistoty a jednoduchosti. Myslím, že v tomto prípade to TechArt zvládol celkom slušne. Len ten spodok predného spoileru mi stále trochu pripomína nadstavec na mojej kosačke na trávu. ;-)
Ale není kýč. Ty registrovaný teda jo... Ale Porsche ne. Ono i to Porsche musí udělat auto tak, aby se vešlo cenově, aby bylo vhodný na vícero typů silnic atd atd. Tohle je prostě jak píše redakce, ostrý jako břitva..
Párkrát už jsem Karlštejn navštívil. Tedy, víme, že ženám snad byl zapovězen... ovšem, že tam budou na nádvoří křepčit registrovný v teplákách... to by císař Karel rozdejchával asi těžko... Ale k PORSCHI... Je Porsche je Porsche je Porsche. Všechno ostatní je kýč.
Ono, po pravdě řečeno, ani jeden z nich to neřídil, takže na tom mají asi minimální vinu. Zajímavé je spíš to, jak jsou některé věci v demokratickém státě tabu. Třeba jako to, že člověk nemůže vyjádřit svůj názor. A to že se lidem uzákonění svazků stejno párů nelíbí, tak to je prostě fakt... Takže demokracie, stejně jako každý jiný režim je dobrá akorát tak na papíře... Ale nic lepšího asi není :-(
"Vyjádření většiny uživatelů bylo v rozporu s právními předpisy a dobrými mravy, a proto byla diskuze ukončena. Děkujeme za pochopení. Super.cz" ...ztoho vypliva, ze nie si sam koho to serie :-!
presne, znechucen, uz jen cekam na to, kdy prestanou konecne delat predni spoiler ve tvaru vikingsky prilby, ty spicaty cipy na bocich jsou naprosto priserny, bal bych se s tim nekam zajet...abych se nezapich do zeme
;-) vsimol som si ze si z fyziky niekde inde (ako ekimak na sahare), ale rado sa stalo ze si pochopil... no vplyv prudenia vzduchu je strasne zlozity pojem... to by chcelo nastudovat statiku a dynamiku (v ramci auta) + kynematiku (ako co s cim suvisi) a potom este aerodynamika... to uz je mimo mojho profesionalneho poznania... takze vid F1... najprv treba omezit vztlak v maximalnej miere a potom zvacsit pritlak kridelkami tam kde je to najviac potrebne =) :-!
:yes::yes::yes: Takto ma vyzerat uprava Porsche Cayman. Konecne Tunning, ktory posuva hodnotu auta vyssie (nie len materialnu ale aj duchovnu) ...bral by som ho vsetkymi desiatymi!!! :yes::yes::yes:
Ale jistě...jen...jak zmenšili vztlak na přední nápravě? Mělo tam asi být napsané, že zvětšili přítlak, jinak to totiž nemohlo být. na zadní to asi je difuzor a lepší křídlo.
vztlak vznika pri prudeni pod autom a pritlak nad autom... totiz prudiaci vzduch ma mensiu hustotu pri rychlejsom prudeni a tento efekt vyuziva difuzor!
na zmensenie vztlaku sluzi difuzor (vyhoda pomerne rovnako ucinny v zatackach ako aj na rovnej ceste) a trebars zadne kridlo, ktore zvacsuje pritlak ma nevyhodu ze musi byt mimoriadne robustne aby nestracalo pritlacny efekt v zakrutach... praktickym prikladom je fabia RS... hruza ako odstreluje zadok 8-s
no. A jak se asi omezuje vztlak - bud přítlakem, nebo změnou tvaru...pakliže se zvětšil přítlak, ok. ten tvar by ale byl víc aerodynamičtější - rychlost by vzrostla. Tipuju první možnost ;-)
"Možná poněkud nižší nejvyšší rychlost lze přičíst aerodynamice, jejíž úprava byla směřována k omezení vztlaku na obou nápravách, což vede k vyššímu odporu vzduchu." ... z textu, wole ;-)
Tie disky sú vhodné, áno. Ale len dizajnovo ;-) Keby som mal možnosť zviesť sa v tomto, tak sa asi moje obličky (pro čechy: ledviny) pevne chytia spodných rebier, aby neprišli k úrazu ;-)
mne sa to paci, neni to ako porsche, predok trochu ufo, ale ma to hlavu a patu, je to vyvazene, a kombinacia bielej a ciernej je vynikajuca. takisto disky su velmi vhodne, takze u mna :yes::yes:
Ať si GTI říká co chce, tenhle tuning je :yes::yes: Jasně, elegance šla stranou. Ale o to tady asi moc nejde. Těch pár kousků, co se takhle upraví, to budou lahůdky na okruh a i ve městě vzbudí značný rozruch.