Novinky
0
Tohle auto je na pobliti !! :no: :no:
0
Ti co dělají design nebo posuzují, mají uplně zvrácené představy o tom co je hezké. Třeba Toyota je typický příklad, spousta lidí ji uznává, ale nikomu se nechce jezdit ve škaredém autě.
0
Mas pravdu, kazdorocne ji jdou prodeje dolu... >😒]
Být dobrým nestačí, být nejlepší ovšem nemůže být každý. BRAVO MERCEDES:yes: :yes:
Jako v čem nejlepší bych rád věděl! Prosím stručně. Děkuji.
Další z řady meďourů podobných si vejce vejci. To bych rád věděl, v čem si vozí zadky členové designové komise. A kdepak nyli na služebce co? O designu mám jiné představy. A kdepak se vyučuje tato disciplína? Kampak se jezdí rádoby designéři učit? :no: :no: :no:
Art Centre College of Design, Pasadena, USA - najpestiznejsia. Royal College of Art, London - velmi prestizna. Kvaltne skoly su aj v Pforzheime (D), Milane (I), a jedina designova skola s dobrou povestou v CE je v Bratislave na VSVU, katedra priemyselneho designu (spolupracuje priamo s VW, Fordom, BMW, atp...) 😉
Můžeme mi to vysvětlit... pěkné... ale průměrné auto a design... že by Red Dot Public Relations Design Award? 😉 >😒]
Až na ty přední světla celkem dobrý. Takovej malej tanker 😄
Celková silueta - klasický mercedes, predné svetlá - totálne syntetický, vyumelkovaný tvar a`la Korea, C-stĺpik - možno vyzerá dynamicky, ale to je asi tak jeho jediné plus (a o nulovom výhľade cez neho snad ani netreba hovoriť). Oproti tomuto je aj obyčajné B-čko designový skvost :no:
Pardon - v tomto prípade vlastne až D-stĺpik 😄
To auto má přes pět metrů, ale bez měřítka tipneš o půl metru míň. V karoserii je dynamika, základem jsou jednoduché linie bez násilí. Vyumělkovanost???...co potom říkáš na civica? MB-R je po designové stránce dokonalé, žádné srovnatelně velké auto nevypadá tak lehkonoze. :yes:
Je naozaj pravda, že vyzerá menšie, ako v skutočnosti je, ale MB by už mohol prestať e😜erimentovať s prednými svetlami a nájsť opäť svoju tvár. Na cenu za design si viem predstaviť iných adeptov, ktorí sa nesnažia len maskovať svoje megalomanské rozmery. 😉
Kdybych věděl kam ho zařadit, tak bych ho dal i do žebříčku ve "vedlejší" diskuzi. Dokonce se mi líbí předek tak, že bych si ho s nějakými úpravami dokázal představit na M - klasse. :yes: :yes:
mb chcel vyrabat taky typ vozidla uz v devedesiatych rokoch, ale nejako sa k tomu nemal, co sa tyka dizajnu tak sto ludi sto pohladov,
Nastupca Mercedesu A-Klasse (C-412), ktoreho premiera je proti povodnemu terminu posunuta o rok dopredu bude uplne nove auto. Nielen designom, ale aj usporiadanim. Sandwichova konstrukcia, aku pozname zo sucasneho a minuleho modelu konci. Auto prechadza na beznu koncepciu: vsetko vpredu. Zasadna zmena sa tyka aj B-Klasse. Nastupca bude vacsie auto, ktore by velkostou karoserie i priestoru malo konkurovat VW Touranu. Nova B-Klasse bude postavena na predlzenej platforme buduceho Acka. Vsetky "male" auta Mercedes dostanu novu generaciu motorov. Kompletne powertrains budu sluzit aj ako zaklad pre dalsie auto inych koncernovych znaciek.
Jen bych zde napsal doplnění ohledně toho kdo designoval Rolls Royce Phantom. Nedávno si mi do nějaké diskuze napsal že to nebyl Bangle ale někdo jiný (jméno sem už zapoměl ;-\ ) No a tak sem nedávno prolistoval starší časopis a tam byla jako perlička informace že Bangle pečlivě sledoval vše co se kolem Phantomu dělo, ale nakonec nechtěl aby s ním jeho jméno bylo spojováno kvůli špatnému přijetí 7er.. 😉
Ian Cameron (a Marek Djorjevic). S Banglom to je tak, ze on ako design sef skupiny BMW ma samozrejme superviziu aj nad znackami RR a Mini (a BMW Motorrad). Takze sledovat to urcite sledoval...ale naozaj do toho nezasahoval. 😉 Ono totiz "na zapade" je to tak, ze sef si pod seba vybera schopnych ludi a tych manazuje (resp. presnejsie manazuje interakcie medzi nimi) a nijak zvlast nezasahuje do vykonnych veci...pretoze ma pod sebou odbornikov, ktorym doveruje. To len u nas je taky dobry zvyk, ze manazer sa stava panom nad zemou, vodou, aj vzduchom a rozhoduje o byti a nebyti vsetkeho vo firme.... ;-\ 😉