Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskuse: už jste někdy zůstali viset na silnici?

Přihodilo se vám někdy to, že se váš vůz stal nepojízdným a zůstali jste "viset" někde na silnici? Jak jste takovou situaci řešili? Žádali jste někoho o pomoc? Vyšli vám ostatní řidiči vstříc?
Zpět na článek
1. 7. 2006 10:33
neregistrovaný "Radek"
1. 7. 2006 10:52
neregistrovaný "empi"
1. 7. 2006 11:02
neregistrovaný "Radek"
1. 7. 2006 11:05
neregistrovaný "lowkick"
1. 7. 2006 11:33
neregistrovaný "jirka"
1. 7. 2006 11:45
1. 7. 2006 11:43
1. 7. 2006 12:29
neregistrovaný "Marko"
1. 7. 2006 13:49
neregistrovaný "VWspol."
1. 7. 2006 14:05
neregistrovaný "Lubosh"
1. 7. 2006 14:05
neregistrovaný "Lubosh"
1. 7. 2006 12:47
neregistrovaný "anonym"
1. 7. 2006 13:43
neregistrovaný "thomasero"
1. 7. 2006 14:13
neregistrovaný "thomasero"
1. 7. 2006 14:57
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 15:42
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 16:59
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 17:19
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 19:43
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 17:53
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 19:47
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 23:52
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 09:46
neregistrovaný "MichalH"
2. 7. 2006 10:34
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 10:44
neregistrovaný "MichalH"
2. 7. 2006 11:28
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:25
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 17:49
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 11:32
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 23:58
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 10:23
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 11:08
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 11:42
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 12:01
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 12:20
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 11:31
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:04
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:14
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:10
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:18
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:39
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:58
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 13:23
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 17:00
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 14:35
neregistrovaný "MichalH"
2. 7. 2006 00:01
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 17:49
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 23:59
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 15:38
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 7. 2006 18:42
neregistrovaný ":D"
3. 7. 2006 09:52
neregistrovaný "hoborg"
1. 7. 2006 13:04
neregistrovaný "gpfrana"
1. 7. 2006 13:08
neregistrovaný "gpfrana"
1. 7. 2006 14:59
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 15:35
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 7. 2006 10:26
neregistrovaný "ZZ"
1. 7. 2006 13:51
neregistrovaný "Wartburg 353W"
1. 7. 2006 15:47
neregistrovaný "zmrzlejkos"
1. 7. 2006 13:55
neregistrovaný "king"
1. 7. 2006 14:50
neregistrovaný "Paul"
1. 7. 2006 15:00
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 17:01
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 17:49
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 18:48
neregistrovaný ":D"
1. 7. 2006 22:04
neregistrovaný ":D"
1. 7. 2006 23:20
neregistrovaný ":D"
1. 7. 2006 23:55
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 11:29
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:01
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:37
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:56
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 15:22
neregistrovaný "Tibby"
1. 7. 2006 15:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 7. 2006 16:04
1. 7. 2006 16:11
neregistrovaný "misoo"
1. 7. 2006 16:11
neregistrovaný "Thym"
1. 7. 2006 19:17
neregistrovaný "RRAAFF"
1. 7. 2006 19:26
neregistrovaný "Nomad"
1. 7. 2006 20:28
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 20:49
neregistrovaný "K2"
1. 7. 2006 21:59
neregistrovaný "elzyx"
2. 7. 2006 10:40
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 10:52
neregistrovaný "Autí"
2. 7. 2006 11:03
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 10:54
2. 7. 2006 11:06
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 11:30
2. 7. 2006 10:46
neregistrovaný "Autí"
2. 7. 2006 12:28
neregistrovaný "Jyrki"
2. 7. 2006 14:36
neregistrovaný "Essesant"
2. 7. 2006 19:04
neregistrovaný "Wik"
2. 7. 2006 21:40
neregistrovaný "Essesant"
3. 7. 2006 10:01
neregistrovaný "Hooonza"
3. 7. 2006 13:07
neregistrovaný "zden"
3. 7. 2006 13:55
neregistrovaný "Ducati"
3. 7. 2006 16:23
neregistrovaný "cyrus smith"
neregistrovaný "Radek"
1. 7. 2006 10:33
Jak se to vezme
Na silnici ještě ne, mám Toyotu, ale Už jsem skončil v příkopu... Nevím, jestli se to počítá :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "empi"
1. 7. 2006 10:52
Re: Jak se to vezme
Znamy ma noveho Avensise a zhruba pred mesicem viset zustal, resp. nezustal viset, ale motor se mu z neznameho duvodu prepl do chraniciho modu, ktery dovoluje pokracovat max rychlosti 10km/h. Jelikoz to mel jeste 250km domu, dojel jen na nejblizsi odpocivadlo a pak odtah. V servise nic rozbiteho nenasli, jen vyresetovali RJ a auto jezdi dal.
neregistrovaný "Radek"
1. 7. 2006 11:02
Re: Jak se to vezme
Jo jasně stane, zrovna ty Avensisy se teď pěkne propadly podle TUV
neregistrovaný "lowkick"
1. 7. 2006 11:05
visačka "made in czech"
Ja zustal "viset" v pasech, kdyz auto lezelo na strese na silnici :*) ...ale jen asi sekundu...pak jsem vybehl z auta po vsech ctyrech rychleji nez Petr Cech proti Italum na MS :-) Hned zastavilo nekolik vozu..dokonce dva lekari, ktere jsem nastesti nepotreboval. S lidmi to u nas neni tak spatne, jak obcas vsichni rikame ;-) I kdyz ty letosni volby/nevolby co dopadly/nedopadly....nevim :-| Ale nakonec...ja mam taky visacku "made in Czech" :-)
Rozbalit vlákno
1
1. 7. 2006 11:46
Re: visačka "made in czech"
:-) :yes:
neregistrovaný "jirka"
1. 7. 2006 11:33
Pane,
mepodíval by jste se mi do zadku? Něco mi tam prdlo a teče mi z něj olej, mi kdysi s úsměvem řekla jedna moc hezká dívka se stodesítkou, za železničním přejezdem. Tak jsme napřed pořídili novou vanu a pak prstýnky.
Rozbalit vlákno
1
1. 7. 2006 11:45
Re: Pane,
:-) Krásné... krásné... krásné... Můj velký obdiv. Říká se tomu život... až mi jde mráz pozádech... BRAVO :yes:
1. 7. 2006 11:43
INFARKTY NEBRAT
Brácho... zůstat viset v pangejtu pro poruchu auta... to je infarkt na druhou. Debakl, totálka. Kolemjedoucí tě zdravěj úsměškem a zvednutým ukazováčkem a malíčkem. Na jedný ruce... Ostřejší hoch vytrčí i izolovanej ukazovák. Připadáš si jak mrzák světa. Třikrát okopeš každou gumu, prokleješ výrobce, auto... nenávidíš svou káru... no prostě zhroutí se ti svět. Ovšem zásada - vždycky dělej, že to auto není tvoje. To je snad jasný - tedy, kámoš ti půjčil svoují šunku, protože jedeš do servisu Aston Martin zkontrolovat, jestli ti dobře leštěj kastli na léto. Druhá zásada je - na silnici nic neopravuj. Jednak proto, že by tě pak mohli dávat dohromady na ARU, až by ti natrh´ žaket nějakej zasněnej tirák, jednak proto, že šofér je tu od toho, aby jezdil. Opravy svěřuj jinejm. Sedni na mez, vem mobila a hledej pomoc. Inspiraci múžeš najít u Rolls-Royce... při poruše je zakázáno jej vléci na laně. U Rollse to chápu... přijede tirák a Rollse naloží. Ty alespoň zapřáhni svou šunku do vlečný tyče, lépe se ti pojede. Pokud, brácho, tedy nevlastníš premiovku, případně něco od VW... buď připravenej, že na silnici fakt kleknout můžeš. Tvá záchrana je žlutej anděl... dost zaplatíš, ale odjedeš. Může se ti stát, že ti ovšem anděl doporučí změnu auta. To vyslyš. Tahle sdělení se neříkaj pro srandu králíkům. Pokud to Anděl nerozhejbe na silnici, žaříď odtah a těš se na fakturu. P.S, Historka? Za rudého temna mi u Škoda 100 fouklo těsnění pod hlavou válců - přijel Žlutej anděl a řekl - tohle, hochu, to musí do servisu. Říkám - vyloučeno, pane, spěchám... Za tři hodiny ten borec vymontoval na deku v pangejtu hlavu a půl motoru k tomu, nasadil nové těsnění, všechno sesadil, správně (palcema) dotáhl všechny šrouby hlavy (!!) a já s tím odjezdil dalších stotisíc... Stálo to tehdy dvě vejplaty. Ještě dnes, když potkám cestou Žlutého anděla, tak salutuju. Byl to bourák. :yes: Když jsem odjížděl... loučili jsme se, on se smál a říkal... člověče... já sám nevěřil, že to zvládnem. Tak BRAVO ŽLUTEJ ANDĚL :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
73
neregistrovaný "Marko"
1. 7. 2006 12:29
Re: INFARKTY NEBRAT
:yes: :yes: ...dobra historka. :yes: To bola doba..ked este auto bola viac strojarina ako mechatronika...vtedy sa asi dala urobit generalka aj v tom pangejte. :yes: /// No a pribeh k tej rade, aby sa clovek netvaril, ze to je jeho pokazeny voz :-) : Chlapik v GB priviezol ukazat novu DB9 kamaratom do servisu (taky ten v dedinke, vo dvore za kovovou branou, ale je tam cisto), ktory restauruje a udrzuje stare Astony... Pyta sa ich co na to hovoria. Oni obchadzaju auto, otvoria kapotu, vlezu do kabiny...a hovoria: "Pekne, pekne...ale skutocny Aston to uz nie je!" Majitel cely zdeseny: "Preco?!!!" A odpoved: "Pretoze to je az moc sterilne kvalitne! Tie klasicke Astony vnutri nelicuju 100%, maju casto poruchy motora, atd...proste dokonalost je tvorena milou nedokonalostou. Ako u najkrajsich zien. Tento DB9 je az prilis dokonale auto." /// Takze teraz znova k tomu ako sa tvarit pri pokazenom aute. Radil by som skor nez nepriznavat sa, tvarit sa tak ako by sme na krajnici stali s Astonom, ktoreho sme prave ustvali..... a jemne povysenecky a nenutene :-) (s Playboyom v rukach) sa tvarit na tych co sa len PRESUVAJU okolo...my predsa cakame na auto s napisom "SERVICE". :-! :yes: ;-)
1. 7. 2006 12:40
Re: INFARKTY NEBRAT
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "VWspol."
1. 7. 2006 13:49
Re: INFARKTY NEBRAT
[odkaz] pro GTI

:yes:
1. 7. 2006 14:02
Re: INFARKTY NEBRAT
Nefunguje to.
neregistrovaný "Lubosh"
1. 7. 2006 14:05
Re: INFARKTY NEBRAT
Treba kliknut na odkaz a vymazat z jeho konca to "Neco"
neregistrovaný "Lubosh"
1. 7. 2006 14:05
Re: INFARKTY NEBRAT
alebo [odkaz] ;-)
1. 7. 2006 14:31
Re: INFARKTY NEBRAT
:-) :-) Díky :-) :-) :yes:
1. 7. 2006 14:31
Re: INFARKTY NEBRAT
:yes: :yes: :-) ;-)
neregistrovaný "anonym"
1. 7. 2006 12:47
Re: INFARKTY NEBRAT
>:D :yes:
neregistrovaný "thomasero"
1. 7. 2006 13:43
Re: INFARKTY NEBRAT
Kralovska rada, opravdu. Na silnici jsem zustal viset 2x. V prvem pripade se jednalo o VW Golf III, v druhem pripade Octavia I. Spolecny jmenovatel - koupeno a servisovano u Porsche InterAuto na Smichove. :no:

Od te doby jezdim v Toyotach a jsem v pohode.
1. 7. 2006 14:04
Re: INFARKTY NEBRAT
Ty budeš asi pěknej suchar >:D Tak štastnou cestu, v té Toyotě ;-)
neregistrovaný "thomasero"
1. 7. 2006 14:13
Re: INFARKTY NEBRAT
Asi jsem suchar, ale vzdy MOBILNI >:-[] Po prazdninach uz suchar nebudu, chystam se na outbacka MY2007 :yes: Jinak oprava, ochcavka mi klekla dokonce 2x.
1. 7. 2006 14:32
Re: INFARKTY NEBRAT
... ježišmarjá... tys neviděl XC70?
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 14:57
Re: INFARKTY NEBRAT
GTI, ne*er! ;-) PS: BRAVO Outback :yes:
1. 7. 2006 15:32
Re: INFARKTY NEBRAT
Legacy je pohledné auto. Jaksi... nadčasově střižené. Outtback je neskutečnej kýč... počínaje zadními blinkry, přes "nepasující", příliš lehkou střechu až po spodní plasty. Jen mlhovky okoukli v Evropě dobře. V tomhle segmentu... tedy lehkejch SUV jsou tu nesestřelitení králové - Allroad, XC70 a Crosswagon. Subaru má dobrý spodky a motory. Ale, že by v Evropě mohli subaruboys dávat lekce z lehkejch SUV... to ani náhodou. To už je mi milejší ten Forester... na pohled jasnej dříč.
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 15:42
Re: INFARKTY NEBRAT
Haha, Outback je jedno z nejhezčích SUV, která existují. Máš snad zákal? ještě to můžeš napravit po shlédnutí fotky: [odkaz]
1. 7. 2006 15:53
Re: INFARKTY NEBRAT
Mrkni zde na testy. Teď jsem tam byl. A Projeď fotky. Nechci ti kazit sobotní odpoledne... ale seš snad jedinej, kterej si to tady myslí ;-) Jak můžeš napsat, že je to jedno z nejhezčích SUV? Vždyť to auto se vůbec na tuhle dravou notu nemumí obléct. Celý zadek je jeden kýč. Boční zadní okona... sklon zadních sloupků... tvary zadních blinkrů... jestli tohle pasuješ na roveň AUDI či VOLVA :-) tak skoč v pondělí na oční... To nemůžeš myslet vážně. A ten vnitřek? Alessio, viděl jsi vnitřek A6ky? Viděl jsi vnitřek Volva? To jsou nepoměřitené klasy.
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 16:59
Re: INFARKTY NEBRAT
Vnitřek volva S80 mě teď dost zklamal, takže klid. myslím, že ty jsi jediný, co si myslí, že Outback není moc pěkné SUV. Kombíky jako takové jsou předurčeny k fádní krabicovatosti, ovšem tenhle je světlá výjimka. Je to moc pěkné auto :yes: PS: opravdu si myslíš, že máš lepší oči než já? >:-[]
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 17:19
Re: INFARKTY NEBRAT
Alessio, někdo jezdí autem, ocení techniku, jízdní vlastnosti, spolehlivost...... Jiný potřebuje mít doma pěkný blinkr, evropské mlhovky, dobře střižený c-sloupek a je prostě spokojený. Pro něj je to auto dokonalé! :yes: >:D P.S. beztak jsou to kecy... každej dizajnér ti na každém autě najde milion dobrých detailů a milion špatných ať je to auto odkud chce. My tady jenom dokola slintáme nad c-sloupkama. P.P.S. už by to chtělo načíst i něco nového... >:-[]
1. 7. 2006 17:33
Re: INFARKTY NEBRAT
Máš dnes nějako rejpavou náladu, viď :-)
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 19:43
Re: INFARKTY NEBRAT
Možná ;-) :-)
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 17:53
Re: INFARKTY NEBRAT
nevím, mě se c-sloupek líbí jak u A6 tak u outbacku. Mlhovky jsou moc hezký a pasujou na to auto...dává mu to takový punc krotitele dálek... Já už asi nevím, proč to zase s GTI rozebírám...ten člověk mi ani nechce říct, v čem jezdí a odvažuje se mi kázat, protože mám subaru v garáži. Po tom, co napsal níž, vážně přemýšlím, že se připojím k těm bláznům, co ho ignorují...možná není jiná cesta. I když, jak všichni víme, zlu stačí i tiché mlčení...
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 19:47
Re: INFARKTY NEBRAT
Ne, ne, Alessio, ignorace nejsou řešení. Stůj si za svým, některým příspěvkům se zasměj, jiné ignoruj a když ti to nedá napiš něco "co zabere". >:D ;-) Jinak neboj, my víme jak je to s tím subaru. ;-) A model, motor? Ten tvůj?
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 23:52
Re: INFARKTY NEBRAT
Subaru Legacy 2,5i , zatím 8500 km ;-)
neregistrovaný "MichalH"
2. 7. 2006 09:46
Re: INFARKTY NEBRAT
Teď jsem brečel na čepkově v kauflandu. Pravidelně tam vystavují před vchodem subaru. Bylo tam tmavé legacy 2.0. Skladový kus. Dostaneš na něj 147tis slevu a dalších 50 když to vezmeš na leasing. Výsledná cena 533.000,- s velice slušnou výbavou (není tam kůže a automat)... A existuje snad důvod, proč ještě přemýšlet o něčem jiném? Evropském? >:D
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 10:34
Re: INFARKTY NEBRAT
Jo. Existuje. Ale je přece krásné, když si můžeš svobodně vybrat ;-)
neregistrovaný "MichalH"
2. 7. 2006 10:44
Re: INFARKTY NEBRAT
Za 533tis. ve velikosti a výbavě Legacy teda o ničem momentálně nevím... Patřilo to k tomuto konkrétnímu příkladu. Obecně samozřejmě ano.
2. 7. 2006 10:59
Re: INFARKTY NEBRAT
U nákupu těchto aut jde vždycky jenom o prachy... tedy o jejich nedostatek. Jinak si koupíš třeba Allroada za 2 melouny a jedeš. Nebo si holt koupíš auto za 500 >:-[] To dnes stojí trochu lepší hifi do pokoje >:-[] :no:
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 11:28
Re: INFARKTY NEBRAT
tomuhle příspěvku nerozumím...no nic, venku prodávají Golfa za dva miliony, takže já tam běžím...jde přece o cenovku ;-)
2. 7. 2006 12:12
Re: INFARKTY NEBRAT
Předpokládám, že znáš kvality Allroada... pokud ne, nemá význam o tom diskutovat. Nebo ty se domníváš, že Subaru pojímá cenovou politiku jako humanitární činnost? Kdyby byl tak nadupanej jako AUDI, věř, že by ho tu také vybaveného prodával za 2... Sakra Alessio, nesrovnávej ikonu z lux třídy s nějakým pokusem o oplastovanej model ze střední třídy za 1,1. Outback je o třídu níž, to snad víš... abych to zakončil veršem.
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:25
Re: INFARKTY NEBRAT
Outback je lepší než Allroad, má styl a rozhodně dává víc emocí. jestli se ti to nelíbí, nebo s tím nesouhlasíš...tak máš smůlu.
2. 7. 2006 13:44
Re: INFARKTY NEBRAT
>:-[] >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 17:49
Re: INFARKTY NEBRAT
no,aspoň že se jen xichtíš, když argumenty došly
neregistrovaný "MichalH"
2. 7. 2006 11:32
Re: INFARKTY NEBRAT
Allroada? >:D :-O :no:
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 23:58
Re: INFARKTY NEBRAT
jenomže ten poměr se začíná převalovat do polohy "už se tomu ani nemůžu smát". Kolega má výborné příspěvky, typu Bertoňák,jak kupovat auto nebo Moje impreza. Tak klobouk dolů, má cit a talent. jak ale nemá den (hodinu,minutu...), tak plive síru a prohlašuje se za posla božích pravd ;-\
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 10:23
Re: INFARKTY NEBRAT
Jo jo ;-\ Jinak k tomu Outbacku: vidím to velmi podobně :yes:
2. 7. 2006 11:02
Re: INFARKTY NEBRAT
Doufám mi nechceš tvrdit, že OUTBACK je auto s estetickou korunou na hlavě? Já už pár aut viděl...
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 11:08
Re: INFARKTY NEBRAT
Tobě nic tvrdit nechci :-)
2. 7. 2006 11:40
Re: INFARKTY NEBRAT
:-) Ve vztahu k Outbacku... to tedy zcela chápu ;-) :-)
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 11:42
Re: INFARKTY NEBRAT
Konečně jsi pochopil, že je Outback jedno z nejhezčích a nejlepších kombi na trhu :yes: :-)
2. 7. 2006 11:53
Re: INFARKTY NEBRAT
:-) Nehoupej mě... z hlediska podvozku mu nic nevyčítám. Citelně (outbacku) chybí dobrá nafta. Prodeje (nijak ovšem výrazné) se realizují proto, že ve střední třídě Evropa s lehkými SUV jaksi zaspala... tedy Out je bez konkurence... :-) Ovšem asi i ty čekáš na derivát ze 159ky, a to bude štika. A příští rok vyjede XC50... můj tip na koníka lehkého SUV ve střední třídě. Out... možná tak až budu v důchodu. Myslím starobním :-)
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 12:01
Re: INFARKTY NEBRAT
To nemá smysl. Outback je jasnej favorit. Končíme. Nikam to nevede.. Musím za povinnostma ;-)
2. 7. 2006 12:05
Re: INFARKTY NEBRAT
Favorit čeho? To je jako bys napsal, že Smart nemá konkurenci... no... nemá... ale všichni víme, že je to proto, že obdobný model od jiného výrobce tu není.
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:20
Re: INFARKTY NEBRAT
tak tohleto už hraničí s bláznovstvím. Má Outback v lehkých SUV konkurenci? Ne. Možná Allroad, ale nad ním ční jak everest.
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 11:31
Re: INFARKTY NEBRAT
Outback, je, GTI, pěkné auto. neřadím ho nad 911, ale ve střední třídě v kombi (chceš-li SUV) je jeden z nejlepších...v mých očích nejlepší. Smiř se s tím a půjdeme se bavit o něčem jiném...
2. 7. 2006 11:47
Re: INFARKTY NEBRAT
Ve střední třídě nemá konkurenci... protože nikdo jiný lehké SUV nenabízí... A6 a XC70 jsou větší. A na derivát z 159 se čeká. Outback obecně tedy nezvládl jedno - přerod Legacy combi v SUV... Osobně z estetických důvodů nepřijímám ani Legacy v combi... zejména pro zadní partii blinkrů a fádní střechy... jo, můžem se bavit o nějakých hezčích autech ;-)
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:04
Re: INFARKTY NEBRAT
nemá to cenu...kafemlejnek nezastavím ;-)
2. 7. 2006 12:06
Re: INFARKTY NEBRAT
Můj mozek nezastavíš :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:14
Re: INFARKTY NEBRAT
tvůj mozek? ne, tak ten fakt nezastavím >:-[] ;-)
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:10
Re: INFARKTY NEBRAT
mimochodem...XC70 je o tři milimetry delší než Outback...Outback je menší, ale rozhodně ne o třídu...spíš o desetinu třídy. To můžeme taky považovat A6 za o třídu vyšší auto než XC70, i když to tam úplně pravda není. GTI, zase ty a tvoje škatulky ;-)
2. 7. 2006 12:16
Re: INFARKTY NEBRAT
A6 jsou velké vozy. XC70 je na pomezí mezi střední a velkýmy vozy. V dělení na skupiny jde o subpremii. A6 je premie. Outback je klasická střední třída, skupina mainstream. Ano, bez škatulkování se můžeš domnívat, že 911ce chybí dveře...
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:18
Re: INFARKTY NEBRAT
Oitback a mainstream? škatulky se ti asi trochu pomíchaly...
2. 7. 2006 12:28
Re: INFARKTY NEBRAT
A co by to bylo jiného? Nebo ty se snad domníváš, že Subaru je premiový segment? Nebo jako, že by některý model byl low-end a jiný od stejného výrobce premiovka či maintream :-) Dej si pauzu, Alessio... A nepředbíhejme v seriálu "S autem do ráje". Jestli se nudíš... a zkoušíš co vydržím, tak vydržím hodně... >:D Ovšem, Alessio... víš, co vždycky píšu - mokrý hadry na hlavu se fasujou...
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:39
Re: INFARKTY NEBRAT
vím, že víš, kde jsou mokré hadry. To je dobře. Ty si myslíš, že na autech je nejdůležitější jejich škatulka....to je velký, převelký omyl!
2. 7. 2006 12:53
Re: INFARKTY NEBRAT
Proč ten extrém - nejdůležitější? Je to "jen" základ. Ovšem bez jeho znalosti se těžko v autosvětě můžeš pohybovat. Nemusí tě to zajímat. Ale neměl bys být tak nevzdělaný (jako jsi to právě potvrdil po GM) abys házel Markovu profesní náplň do pytle s odpadkama :no:
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:58
Re: INFARKTY NEBRAT
Jistěže dávám na škatulky pozor...ale jsou u mě někde dál v pořadí. U tebe jsou, jak je vidět, mnohem výš. S tím já nesouhlasím. Konec,šmitec.
2. 7. 2006 13:17
Re: INFARKTY NEBRAT
Máš mylnou představu o celám autosvětě. Neumíš to zatím pojmout do hlavy. Nemáš vědomosti ani zkušenosti. Tak se tiše soustřeď na to, co chystá Marko. Pak se mu tam můžeš omluvit. Pochopí to.
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 13:23
Re: INFARKTY NEBRAT
Já jsem nic špatného neřekl. Marka si vážím, má přehled. Ale vsadím se, že ty jsi jediný, kdo má škatulky jako prioritu
2. 7. 2006 13:46
Re: INFARKTY NEBRAT
Tys fakt zabedněnej. Proto, že jsem zahájil diskuze o třídách, je mám jako prioritu? Alessio... to je směšné. >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 17:00
Re: INFARKTY NEBRAT
:no:
neregistrovaný "MichalH"
2. 7. 2006 14:35
Re: INFARKTY NEBRAT
Subaru ani Outback skutečně nejsou mainstream... (tím ovšem neříkám automaticky, že jsou prémie, aby bylo jasno...)
1. 7. 2006 22:08
Re: INFARKTY NEBRAT
Nezapomeň, že tě nepovažuji za blázna. ;-) :yes: P.S. Jakému zlu? Klid Alessio...
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 00:01
Re: INFARKTY NEBRAT
I stokrát GTI umořil osla (no...abys to nevzal moc osobně, tak jsem ze sebe udělal osla) ;-)
2. 7. 2006 11:00
Re: INFARKTY NEBRAT
:-) ;-) :yes:
1. 7. 2006 17:30
Re: INFARKTY NEBRAT
To není o tvých či mých očích. Vůbec ani nejde o to, jestli se mi něco líbí nebo ne. Jde jen o pohled na ztvárnění auta jako takové. A to se snaž posuzovat (na auto.cz) bez subjektivního akcentu. Teď trochu předbíhám a napsal jsem ti větu, na kterou se tu chystám. Aby si ti naivkové, co píšou, že vkus je subjektivní katzegorií (v čemž tedy mají pravdu) uvědomili, že zde vůbec nejdo o něčí vkus. To je asi tak, jako bych tu psal - mě se líbí GOLF. To je k ničemu. Co tím řeknu? Nic. Musím umět napsat proč je to které auto a v čem dobré, výborné a špatné. Ty si to ještě navíc komplikuješ tím, ža tu zubama bráníš značku, kterou má táta v garáži... no, tak to ani nechci rozvíjet do hloubky... ovšem vzhledem k tvé inteligenci čekám, kdy se odstřihneš od pupeční šňůry a zahájíš psaní o autech... nikoliv jen o tom překrááásném Subaru. Začít můžeš třeba tím (a myslím to vážně) že si vezmeš katalog třeba A6 a Outbacku... a řekněš si - Subaru udělalo největší mlhovky pod sluncem. Je to estetické? Jak to dělá AUDI?... zjistíš, že menší... jdeš dál a dospěješ k závěru, že ty mlhovky jsou sice největší na světě... ale že to Subaru přepálil... prostě - moc velké. Jinak to Alessio nejde. Subaru chval tátovi, když v tom jedete k babičce. Tady však jde o všechna auta, nikoliv o Subaru.
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 17:49
Re: INFARKTY NEBRAT
píšeš, jako bys mě znal od rána. Mrzí mě to. :no:
1. 7. 2006 21:49
Re: INFARKTY NEBRAT
Klid... přečti to ještě jednou. Tvrdím, že máš na víc, než na sledování tabulek spolehlivosti a opěvování auta v garáži. :yes:
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 23:59
Re: INFARKTY NEBRAT
Já? No jistě...! Divím se, že sis toho nevšiml.
2. 7. 2006 11:05
Re: INFARKTY NEBRAT
Že bych byl málo pozorný? ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 7. 2006 15:38
Re: INFARKTY NEBRAT
>:-[] >:-[] >:D >:D
neregistrovaný ":D"
1. 7. 2006 18:42
Re: INFARKTY NEBRAT
Náhodou subaru outback je velmi pěkný auto zvlášť v tý modrý. Ale upřímně řečeno bych si ho nekoupil.A jsem také velkým zastáncem této značky.(p.s. můj táta má taky subaru v garáži, ale má imprezu sportkombi) :yes: A řeknu subaru je na silnici suprový i v zimě se nemusíš bát to s ním rozpálit.
neregistrovaný "hoborg"
3. 7. 2006 09:52
Re: INFARKTY NEBRAT
to neni jenom RR co se nesmi vlect na lane, ale jakejkoliv automat. // opet se muzu jen pousmat ze se tu nekdo povazuje za velkyho odbornika na auta a nevi :] /// a pravdepodobnost toho ze to po ceste klekne? to jsou prave ty tabulky spolehlivosti, tak si na to vzpomen az budes psat dalsi basnicku na tema "cislicovej kovboj" a ty statistiky teatralne zahazovat protoze tam nejsou na prvnim miste ty tvy premiovky spolu s VW.
||||| a historka? :] s prvnim autem, S105 na ceste do Varu na festival. Kousek pred cilem se rozsvitila kontrolka baterky, rikam si ze to dojedu. akorat kdyz jsem dojizdel tak se ozvala rana a ja koukam jak za sebou auto nechava louzicku a zacina se mu kourit od motoru. mno, prasknul klinak, prestala se pumpovat voda, a na jednom miste hadicka nevydrzela tlak varici se vody. Bylo to v nedeli, vsechno zavreny.. Z okna me videl jeden neuveritelne ochotnej pan, a rozhodnul se ze me zaveze ke znamymu kterej to spravi. No, v nedeli se nikomu moc nechtelo a on me tahal po okoli Varu skoro dve hodinky. Nakonec jsme jednoho ochotnyho nasli, za pul hodinky spraveno, a odmital si vzit vic nez jen 130 korun za novej klinak. Byl jsem v soku, neustale jsem jim obema dekoval a snazil se z nich alespon vytahnout co pijou. Rekli ze je to dobry a sli si dojist nedelni obed :] jeste ted na to obcas vzpominam, o to vic ze s prazskou ceduli jsem zvyklej na uplne jiny chovani. // celou tu dobu me tahal na gumovym lane, pripadal jsem si jak jojo :]
neregistrovaný "gpfrana"
1. 7. 2006 13:04
Stará octávie
Do roku 1997 jsme měli starou Octávii super ale s motorem ze spartaka:-) fajne autíčko.. předjížděli jsme i stodvacky.. a z kopečka i 110Kmh;-) ale asi rok předtím než jsme ji prodali začaly takové manší problémy a jednou v Bílovckém kopci praskla hadička od chlazení.... trocha kouře..tak jsem to odstavili u garáží v půli kopce. mamce se tehda podařilo sehnat nějakého kolemjdoucího ten asi po chvilce dones jakou hadičku, upevnil to a povedlo se. Ježe borec nebyl zvykly na zavírání kapoty u oktávek... je tam rtakové velké pérko takže člověk se musel pořádně opřít aby to cvaklo.. on to neudělal... as za bílovce když už jsem nabírali rychlost se kapota zvedla... naštěstí mamka zachovala klid . Zprohýbalo to páky kapoty... ale jakš takš to šlo zavřít tak jsme s tím dojeli... Pak už to šlo s autem zkopce... škoda byla to dobrá Škoda ;-) :-) a hlavně ta vůně z motoru olej+benzin :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "gpfrana"
1. 7. 2006 13:08
Re: Stará octávie
jetšě jedna příhoda s oktávkou... Tu znám jen z vyprávění bylo to asi v roce 1981.. mamka pomáhala sestře převážet věci přoi stěhování do Bruntálu.. Při jedné jízdě se ale u auta rozbila přední náprava. Odstavili auto a šli hladat pomoc . Zastavil jim tehda cikán dneska róm s moskvičem a odvezl je do vesnice tam to pak spravili aspoň a pojezdno.. přitom však mamka špatně zatáhla brzdu a milému chlápkovi se navezla do kufru:-) Nakonec vše dobře dopadlo... chlápek odvezl jak auto tak věci do Bruntálu.. tam se to spravilo v servisu. A mamka mu pak nechala zahrát v Zákrutě:-)...
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 14:59
Re: Stará octávie
a prstýnky nebyly? >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 7. 2006 15:35
Re: Stará octávie
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 10:26
Re: Stará octávie
>:D
neregistrovaný "Wartburg 353W"
1. 7. 2006 13:51
zustal
jsem viset nejmene 2x. Naposledy v zime potme na naledi nahla porucha, zhasnul motor a take prestala svitit svetla. Stalo se na zuzenem useku silnice 1 tridy, kde se kamiony prohaneji 100 v obou smerech. A silnice je na vysokem prikrem naspu, neslo uklidit se ze silnice. Dost neprijemny zazitek. Znacka vozu: Fiat. Bravo Fiat :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zmrzlejkos"
1. 7. 2006 15:47
Re: zustal
Jo jo, neco podobnyho se mi taky stalo. Na silnici 1. tridy cestou z Hradce (jeste pred dalnici), v sobotu v 11 vecer ;-\ To se dobre shaneji lidi i nahradni dily.. ;-) Auto se totalne vykakalo, odesel rozdelovac a starter zaroven :no: A co pak to bylo za auto? Skoda Forman :-|
neregistrovaný "king"
1. 7. 2006 13:55
bez titulku
i po bouracce jsem dojel domu. mam renaulta
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paul"
1. 7. 2006 14:50
Oltcit Club 11RL...
Mé první auto.. Nostalgie jako hrom. Po každém natankování jsem musel čistit karbec... Vždy, když mě zradil (párkrát to navzdory solidní péči bylo), tak jen kousek od domova, za což jsem byl vděčen že aspoň tak.. Jaké bylo překvapení, když následující ráno naskočil na první šup... :-) Měl sice kotouče vpředu i vzadu (vpředu chlazené), ale s rostoucím počtem km závad neúměrně přibývalo... A tak jsem jej asi při 70 tis. km odprodal do jeho vlasti... Zážitků ale zůstalo opravdu hodně... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 15:00
já ještě nevisel
Fakt. ještě nikdy jsem ani jako cestující nemusel zažít to podivné čekání na anděla. Možná, protože si vybíráme kvalitní auta, z evropy i asie ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
19
1. 7. 2006 16:20
Re: já ještě nevisel
Tím to není. Je to tím, žes měl zatím štěstí. Zažije to každej, neboj. Ne že bych ti to přál... ale pro složitost organismu, jakým je a nepochybně i bude auto... se tomu neuvaruješ tím, že koupíš auto z horní příčky spolehlivost... Každé auto jednou klekne... to je zákon silnice.
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 17:01
Re: já ještě nevisel
Já nevím...brali jste ve škole pravděpodobnost? je klidně možné, že mi klekne subaru stokrát během půl roku, stejně jako že passatu neodejde váha vzduchu po třicet let provotu....ale pravda, ta je striktně suchá,matematická: kvalitní auta se prostě porouchávají miň ;-)
1. 7. 2006 17:18
Re: já ještě nevisel
Problém je, že nikdo nevíme, která, že to ta kvalitnější auta vlastně jsou... To poznáš vždycky jenom až na vlastní kůži...
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 17:49
Re: já ještě nevisel
>:D ale víme...ví to i TUV ;-)
neregistrovaný ":D"
1. 7. 2006 18:48
Re: já ještě nevisel
Hele subaru vyhrálo cenu pro nejspolehlivější automobily v Německu(druhá byla toyota). Taťkovi se se subarkem ještě nikdy nic nestalo-super spolehlivost. Jediná výtka subaru je vysoká spotřeba u imprezy 92kW je kolem deseti litrů.
1. 7. 2006 21:48
Re: já ještě nevisel
Jo, papírovej silniční pirát... ty miluju ;-)
neregistrovaný ":D"
1. 7. 2006 22:04
Re: já ještě nevisel
?????????
:-O
1. 7. 2006 22:09
Re: já ještě nevisel
? :-O
neregistrovaný ":D"
1. 7. 2006 23:20
Re: já ještě nevisel
To bylo na mě ??????Papírovej silniční pirát
1. 7. 2006 23:28
Re: já ještě nevisel
Na nikoho to nebylo. Jednak jsem reagoval na Alessia, jednak jsem tím měl na mysli TUV.
neregistrovaný "Alessio"
1. 7. 2006 23:55
Re: já ještě nevisel
jasně, vždyť něco tak banálního jako spolehlivost stroje za milion korun ani nestojí za řeč...takovéhle zase miluju já ;-)
2. 7. 2006 10:57
Re: já ještě nevisel
Alessio... ty snad znáš výrobce nespolehlivých aut za milion? já ne.
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 11:29
Re: já ještě nevisel
auta, to je poctivá stojařina. Bohužel, jako všude, dneska narazíš na naprosto precizní práci nebo hodně průměrnou...tohle ti říká TUV
2. 7. 2006 11:38
Re: já ještě nevisel
Strojařina se, Alessio, zpravidla na spolehlivost nepromíjí. Jde dnes hlavně o elektroniku... tedy selhání "elektriky" někde na cestě, která ti znemožní dojet... Ta strojařina... tedy spíše "kvalita" materiálu se ovšem také projeví. Ale dojedeš... a v servisu ti holt vymění čepy v přední nápravě... Tak třeba v tomhle jsou jasnou evropskou jedničkou (v mainstreamu) německá auta.
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:01
Re: já ještě nevisel
porucha na stojařině...tam jde o životy. Porucha na elektronice, tam jde o prachy. Obojí sleduje TUV a poví ti, která auta jsou postavená lépe než jiná.
2. 7. 2006 12:21
Re: já ještě nevisel
Porucha na strojařině takřka vlastně neexistuje. Tedy taková o které píšeš, že ti jde o život. Co to píšeš za nesmysly? To si zatím nikdo nedovolil! Taková automobilka by krachovala do dvou let. Že bys nám tu nakonec napsal, která auta nekupovat, protože hrozí, že ti upadne kolo. Přečti, cos v téhle niti, prosím tě napsal... a snaž se uvarovat diskuzím, kde si nejsi jistý. A psát tu bláboly o ohrožení života... Alesiio... to bys mě vytočil.
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:37
Re: já ještě nevisel
Porucha na strojařině - prasklé čepy, poloosy, špatná váha vzduchu - tyhle závady přímo uvlivňují bezpečnost silničního provozu(víc či míň). U všech aut se občas přihodí. U některých častěji, u některých míň. No, a co se týče elektroniky...tam ty poruchy bývají také někdy zákeřné. Ve stroji, který jede 160 km/h se každá porucha může stát nebezpečnou - třeba jen tě postaví na krajnici - někdy věc honě nebezpečná. Zkus to trochu promyslet, nemyslím to nijak záludně.
2. 7. 2006 12:49
Re: já ještě nevisel
Tlačíš to ze sebe jak zácpu. Jen zírám, co můžeš napsat aby sis nějak udržel tvář... místo abys tu napsal, že sis neuvedomil souvislosti a píšeš blbosti. Jo, jo, máš prvadu, když ti praskne ve 160 přední náprava, je to blbý. Nikoho ale takového neznáš, viď. Nechme toho. Tvé dětské postoje v některých věcech by mě opět dovedly k větám, které bys těžko trávil. Dobrá rada - piš o tom, o čem něco víš.
neregistrovaný "Alessio"
2. 7. 2006 12:56
Re: já ještě nevisel
to by tu mnozí kolegové jen mlčeli...viď,GTI? ;-) PS: zase zveličuješ a překrucuješ...já jsem snad napsal, že třeba porucha motoru nebo převodovky tě může ohrozit. Proč překrucuješ?
neregistrovaný "Tibby"
1. 7. 2006 15:22
Mno..
Zůstal. Třikrát. Jednou s motorkou, jednou kvůli počítači a jednou kvůli vlastní blbosti. Ale hezky jedno za druhým.. :-) Projížděl jsem s Hornetem jihoslovenské silnice, jen tak pro radost. A díky poruše palivového systému jsem vyjezdil všechen benzin, aniž bych byl strojem upozorněn. Tak jsem to odstavil na krajnici a zavolal jsem si pro benzin. Počas dvouhodinového čekání na mě zatroubilo osm aut, dostalo se mi pěti "fakáčů" od projíždějících, vytlemených řidičů (všechno to byli Golfy Mk.II a Mk.III.. :no: ) a zastavili mi tři motorkáři, z toho jeden Švéd (!). Ani jedno auto. Další, počítač. Řídící jednotka Lancie Delty. Tehdy jsem ještě neměl mobil (jo, hoši, i taková doba byla ;-) ), takže jsem stopoval kolemjdoucí. Z nejbližší benzinky jsem pak zavolal kamaráda s odtahem. Nakonec nám tu bestii probral k životu jeden borec z maďarska, přímo u nás v garáži.. No a do třetice, felda. Jel jsem někde na moravě, v létě, a zachtělo se mi...prostě jsem potřeboval vypustit svoji chladící kapalinu. Vyskočil jsem, zabouchl dvěře, vyběhl do pole a úleva. Jenže jsem tym zabouchl klíče. Šikula. Tak jsem tam tvrdl dvě hodiny, než se mi povedlo roztrhat si triko, umotat něco jako špagát a feldu otevřít. Od té doby si na klíče dávám pozor ;-) Ještě vám řeknu vtip, co mě zrovna napadl: Dva kosmonauti stojej na povrchu měsíce a střídavě se koukaj na vzdálenou zemi, lunární modul a jeden na druhého. Pak jeden z nich řekne: "Na mě se nedívej, já tam ty klíče nezabouchl!"... ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
1. 7. 2006 15:36
Re: Mno..
Ten vtip >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: a vlastně i jinak >:D :yes: :yes:
1. 7. 2006 16:04
Re: Mno..
Fór výbornej :-) :yes: :yes: Vzpomínám, že o těch motosrdcařích jsi to tu jednou psal, jak se za jízdy objímáte s protijedoucíma motorkářema... Jo, musí to bejt krásný navazovat vztahy :-) ;-) Tibby, Tibby...
neregistrovaný "misoo"
1. 7. 2006 16:11
Re: Mno..
>:D :yes:
neregistrovaný "Thym"
1. 7. 2006 16:11
tak co ma pamet saha tak 3x
poprve to byla Astra kdyz mi praskla hadice od turba vracel jsem se z Alp a nekde u ceskych hranic skub zhasly kontrolky motor a kdyz jsem nastartoval znovu tak jsem z ni nedostal vic jak 80. NO a ted v zime 2x otina I ropackovi se nelibily zimni Beskydy a asi -35 se silnym vetrem, vyjel jsem to co bylo ve filtru a pak bohuzel.A nepomohlo ani tankovani na znackovych pumpach a aditiva:-( ale jinak zaplatpabuch nic vazneho:-) tak jezdeni bez poruch zdar
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RRAAFF"
1. 7. 2006 19:17
bez titulku
Vectra B 140tkm (já najeto tak 70tkm) vždy dojela bez poruch, Omega A 180tkm, jednou hadice od chladiče (2km od baráku ;-) )-vina mechanika, žádal jsem o výměnu ale vykašlal se na to.
Citroen XM 1991, najeto kolem 200tkm, vždy dojelo, jen jednou začal vařit (5km od domu :-) )-byl prasklý radiátor topení a voda vytékala, po dolití to zase 10km ujelo.
rodiče-Dacia 1300(motor renault), myslím, že vždy dojela, rodiče-Oltcit Club-po 5000km po koupi zanesené svíčky olejem, nutná návštěva servisu, pokud však nastartovalo, tak už dojelo. Jinak nic ani píchlá pneu ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nomad"
1. 7. 2006 19:26
Řiď, ať řidiš lip (myslim řiď, ......ne *)
Par zajimavych "nehod": Prvni pro Alessia: [odkaz]
a druha pro ostatni: [odkaz] odstavovat vozidlo jsem osobne (dikybohu) nikdy nemusel, ale kdysi nam na embecku odpadlo kolo (samozrejme za jizdy), ale to se stalo asi vsem majitelum techto, dnes predpotopnich, typu motorizovanych popelnic. Pak jsem zazil, opet s rodinnou, par nedobrovolnych zastavek s nasim Volvem 340, ktere si presto drzi v nasi familii vysadni postaveni a zaslouzilo by medaili za zasluhy, ktere pro nas uz vykonalo. (diky Volvo) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MichalH"
1. 7. 2006 20:28
JO, JO,
zůstat viset >:D Pokud rádi zůstáváte viset a rádi jezdíte na laně, měl bych pro vás pár tipů. Ale raději na e-mail, ať to nevzbudí příliš emocí... ;-) Já zůstal se svým vozem jednou. Bylo to jedno z nejlepších aut pod sluncem, VAZ 2105... >:D Upadl takový malý, asi 4cm dlouhý drátek v rozdělovači. Jednou jedinkrát mě nechal stát na těch semaforech a asi 20 aut muselo dát couvačku, abych ho odtlačil na blízkou zastávku MHD. Jinak jsem nikdy žádný problém neměl. Taky v novodobé historii jezdím krom jednoho japonské vozy (ale to s tím pravděpodobně nesouvisí ;-) ). Jo ale ne, že by mě netáhli... Má, brzy již bývalá, služební fabie, tak ta mě podrazila několikrát (převodovka, elektrika...). Kdybyste ji náhodou v tuto chvíli hledali, je jak jinak, v servisu. >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "K2"
1. 7. 2006 20:49
Re: JO, JO,
Nojo,pohled těch co musej couvat/předjíždět atd je k nezaplacení >:D
neregistrovaný "elzyx"
1. 7. 2006 21:59
bez titulku
Poprve jsem zustal stat 80km od doma ve svem oplu astra F. Zadrely se napinaci kladky rozvodu. Rozvodak se pretrhl. Bylo to v centru mesta, takze jsem to jen strcil do mene frekventovane ulicky a zavolal servis (v patek v 17:20 se nikomu nechtelo). Mno a pak jsem to jednou oprel o kufr ciziho auta ... moje provozuschopny, jeho ne. A podruhe jsem to rozsvihal o svodidla (naledi) a taky se s tim dalo dojet. Ale nikdo mi ani nezastavil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 10:40
Vodu nemáme
Viset... tak teď nevím, jestli je lepší, když ti pevně visí nebo stojí na krajnici... Na Škodě 105L jsem měl prasklé těsnění pod hlavou. Jel jsem do Kutné Hory a zpět, v noci. Cestou tam jsem vyjel všechnu destilku. Zpátky jsem už bral cokoliv, co teklo. Zastavil jsem v jedné vísce a buším na vrata. Psi štěkají, světlo se rozsvítí a já sděluji požadavek na trochu vody ze studny. Odpověď: "Vodu nemáme" >:D Jo, lidi jsou fajn. Jo a pak když mi u prvního Citrouše rupla ojnice a udělala z motoru fašírku... Dobelhal jsem se ke krajnici a stopnul tágo. Druhý den pak potupná procedura s odtahovkou, která nandavala auto "rukou" (díky systému podvozku nemůžete natáhnout na klasickou odtahovku). Vidět svoje auto, jak ho vezou na odtahovce... vážně velmi krušné pocity. V tu chvíli máš to nejhorší auto na světě. Jedeš v půjčeném za tou odtahovkou a stejně vnímáš pohledy okolo stojících. Myslíš, že koukají na tebe a vědí, že ten pekáč je tvůj :-) V servisu se pak dozvíš, že se to stane jednomu autu z desetitisíc. No, zase jsi v něčem extra >:-[]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Autí"
2. 7. 2006 10:52
Re: Vodu nemáme
JJ jak píšu v dalším příspěvku měl sem odtah své Hondy CRX II. Bohužel auto mělo dosti výraznou barvu a odtah byl 6km ale 2km přes město. :*) Tak teď nevím co je horší - jestli to když si myslíš, že na tebe všichni koukaj nebo to když si tim seš na 100% jistej >:D
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 11:03
Re: Vodu nemáme
>:D Když jseš si jistej >:D >:D :yes: ;-)
2. 7. 2006 10:54
Re: Vodu nemáme
:-) ... a za slogan roku - "Vodu nemáme" >:D >:D - :yes:
neregistrovaný "ZZ"
2. 7. 2006 11:06
Re: Vodu nemáme
To jsem tam zapomněl napsat, že byla zima. Já měl končící zápal plic a bez chladící kapaliny auto jaksi netopí.. To jsou zážitky :-) Dnes se tomu směju, ale tenkrát jsem tam málem umrznul >:D
neregistrovaný "Autí"
2. 7. 2006 10:46
Zustal :-/
První Honda CRX II - Za katalizatorem se utrhlo výfukové potrubí. Bylo to po rozjezdu z křižovatky, řevu jak kráva a samozřejmě bez výkonu motoru tak sem odstavil auto a následoval odtah cca 6 km domů. Druhé Favorit rv94 Klekla baterka, ale to byla spíš moje chyba když vim že je baterka vadná tak ji mám vyměnit a ne čekat až to nenastartuju vůbec, že. >:D Jo s Fáčkem (mám ho dodnes) mám občas problémy s chladící kapalinou. Dvakrát už mi vytekla, ale i přes to motor vydržel jet ;-) (s prázdnou expanzkou i několik km a teplota nevystoupala ani moc nahoru na to že bylo asi 30°C)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jyrki"
2. 7. 2006 12:28
Zustat viset v kolone na D1 se pocita?
Pokud ano, tak zustavam viset velmi casto. Je to des a ostuda cele CR, hlavni tepna napric nasi zemi je hure prujezdna nez lecjaka polnicka!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Essesant"
2. 7. 2006 14:36
Infarkty nebrat = nebrat VW
Tahle neprijemna vec sem stala v zivote 5x. Z toho 1x v Puntu 1.2 16v praskl klinovy remen, 1x v Audi A6 2,5 TDI odeslo neco co melo co do cineni s turbem a sanim (nevim auto mi nepatrilo a ani jsem ho neridil) s 3x S Octavii, z nichz jedna byla dokonce z pujcovny a mela najeto jen cca 15 000 km. U tech skodovek to byla jednou elektronika, podruhe alternator a naposled odeslo palivove cerpadlo. Vzhledem k tomu jak malo toho ve Skodovkach najezdim a krom te z pujcovny jsem je ani neridil (aby nekdo netvrdil ze to je "rukama"), mi vychazi Skoda, potazmo VW, jako v tomto pohledu nejnespolehlivejsi. Osobne si myslim ze to jde predevsim na vrub spatne praci v ceskych servisech. Zajimalo by me, jaka je poruchovost v CR a jinde v Evrope. Myslim, ze celkove bude v CR vytsi napric vetsiny modelu...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Wik"
2. 7. 2006 19:04
Re: Infarkty nebrat = nebrat VW
To jsem si tenkrát v roce 1998 koupil fungl novou octavii (1.8 20V),za půl mega a po půl roce používání (najeto 15 tis.km.)to začalo:Při otočení klíčku v zapalování auto ani neškytlo (25 km od bydliště),po 2 hodinách přijel non stop škoda servis,nic nespravil,musel jsem s ním jet do servisu a nechat tam auto (a to byla sobota).Závada:jakási blbost u baterie za 100 kč.Po 2 měsících jsem opět nenastartoval (300 km od bydliště)a to už byl průser,provolal jsem tenkrát kvůli tomu přes 500 kč,všude mě odkazovali jinam a pak vzniklo tzv. kolečko,no otřesný jednání,pak jsem musel jet autobusem domů.Po 4 dnech mě "tu kraksnu" dovezli do brna.Závada:špatný imobilizer,dle mechanika běžná závada na octavii,jelikož škodovka tam dává šunty.Od té doby mě škodovka nesmí přes práh.
neregistrovaný "Essesant"
2. 7. 2006 21:40
Re: Infarkty nebrat = nebrat VW
Hmm, to prvni co se nam stalo asi bude to same co popisujes: kolega po stani v kolone nastartoval, rozjel se a v zapeti to chciplo, vsechno zhaslo a s autem uz nic nebylo... Nevim presne jake problemy pak mel s opravou ale nez prijel Skoda non-stop servis ubehly 3,5h :-( a stejne se to odtahovalo. Technik jen rekl, ze to je neco s elektronikou (to jsme vytusili uz kdyz to nastalo :-) ) a ze se to obcas stava... Na druhou stranu znam spoustu majitelu Octavek, kteri jsou spokojeni a nic podobneho je nepotkalo.
neregistrovaný "Hooonza"
3. 7. 2006 10:01
Re: Infarkty nebrat = nebrat VW
Ti spokojení sem dost pravděpodobně psát nebudou... Já patřím k těm spokojeným, ale přesto sem píšu...
neregistrovaný "zden"
3. 7. 2006 13:07
bez titulku
jo, jednu dobu se mi prehrival motor nebo co a kdyz se dostal do nizekjch otacek, tak mel tendence chcipat, takze treba se rozsvitila zelena a ja nemohl jet dal, pul minuty na me troubili a ja vselijak dupal na pedal a stal sem na miste uz s blinkrem, protoze byl provoz v druhym smeru, tak me nemohli objet, najednou naskocily otacky a ja sem se zrychlenim za 6 100 zmizel z krizovatky, stalo se mi to dokonce ne jednou... docela sem zvedavej, co si o me museli myslet ty ridici, ze hodim blinkr, stojim na miste a pak se tak rychle rozjedu, ale neni to moje vina, nemohl sem delat nic jinyho, kdyz sem nechtel blokovat provoz protoze v malych otackach by to zase chcipalo... jednou mi dosel benzin, ale projevilo se to, az kdyz sem chtel vyparkovat, takze sem nikoho neblokoval, stopnul sem taxi, ba benzinku pro kanystr s benzinem a zpatky. taky se mi parkrat vybila baterka at uz v dusledku svetel nebo spatny elektroinstalace, jednou sem to resil pres asistencni sluzbu od servisu a prijel ze startboosterem (takovy kufrik) a za par vterin to bylo nahozene, dokonce sem uvazoval, ze si to koupim sam, stoji to asi 2k a je to k nezaplaceni, jednou pres taxikare a v posledni dobe pres global assistance, protoze s kartou to mam zadarmo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ducati"
3. 7. 2006 13:55
Motocrash
S přítelkyní jsme jeli na motorce po Praze z Michle do Zahradního města. Kousek před plynárnou jsem dojel autobus, který z ničeho nic prudce zabrzdil a bez blinkru odbočil doleva do vedlejší ulice. SPZ jsem nestihl zaregistrovat, jen jsem si všiml, že jel bez linkového čísla MHD. V ten moment jsme jeli mezi tramvajovými kolejnicemi. Brzdil jsem co to šlo, ale abych zabránil střetu, musel jsem vybočit z přímého směru a bohužel přejet přes kolejnici.
Kdo ví, jak kloužou kolenice i za sucha si asi dokáže představit, co to udělalo s předním zabržděným kolem. Poté co jsme si ustlali se nám auta elegantně vyhnuly, řidiči z protisměru se jenom zvědavě podívali, autobusák to valil bez povšimnutí dál.
Vím, že moje chyba byla, že jsem nejel úplně podle předpisů - cca 70 km/h, ale na celé věci mě naštvalo hlavně to, že z cca osmi až desíti aut jich zastavilo kolik????? NULA, ano správně, nikdo.
Nechápu řidiče, kterému si před nárazníkem rozbije hubu motorkář, že nikdo nezastaví, nezeptá se, nenabídne pomoc.
Přítelkyni jsem rychle sebral, odvedl na chodník a pak měl plné ruce práce, abych zvednout motorku, ze které samozřejmě začal vytékat benzín. Bohatě by stačilo, kdyby jediný z kolemjedoucích čumilů řekl: Ano viděl jsem to, máš espézetku? Já bych na to odpověděl, že ne a poprosil bych ho, aby jel za ním, dojel ho a SPZ si zapamatoval. Nic z toho se ale nestalo.
Minutku poté jeli kolem policajti, ukázal jsem jim, aby zastavili, vysvětlil jim situaci a oni mi řekli, že tady kousek je depo pro autobusy. Když jsem je požádal, aby se tam vydali a zjistili, který že řidič z povolání to byl, v celku laxně mě poslali mezi paty a záda, s tím, že je na to už pozdě. Fakt supr, páni zákonodárci. :no:
Když se na mě vysere kolemjedoucí čumil, holt si řeknu, že se někteří lidi bojí, ale že se na mě vybodnou i ozbrojení fízlové, jsem fakt nečekal. ;-\ Jen tak dál.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cyrus smith"
3. 7. 2006 16:23
bez titulku
renault 11 1,7: prorezlá protimrazová zátka na motoru - vytekla voda. odtah vytuněnou stovacítkou :-) . golf II 1,6TD: prasklej klíňák, noc, zima -20, sníh. jel jsem dokud nezačala docházet baterka, potom zavolání doprovodného vozidla - dojel jsem potmě. trabant - 2x došla šťáva. naštěstí pumpa byla vždy v pěším dosahu a vozil jsem s sebou prázdný flašky od voleje ;-)
Rozbalit vlákno
0