Novinky
0
jasně, Hondu ladí gun san 😉
Přejít do diskuze
- CIVIC TYPE-R. nevim jak jsi na to prisel ze Typer-R ma super podvozek
>😁 Opak je pravdou!!!!!!!!!!!!!!!!
>😁 Opak je pravdou!!!!!!!!!!!!!!!!
opakujes se troubo, nejsi na me nejak patologicky vazan? zamysli se nad sebou nebo si skoc rovnou k chochlouskovi
Manitou, právě dorazily modely od Porsche a saabu...které chcete testovat? Porsche jsou 1😁6 a Saaby 1:18 >😁
Rád ušetřím redakci pátrání po tom, koho pozvat na nějaké testování. Takže mne můžete pozvat na cokoliv od Volva, Saabu, Porsche, Mini, MB, Maserati, Land Rovera, Jaguara, Forda, Ferrari, Cadillacu, BMW a Alfy Romeo >😒] PS: doufám, že pomoc oceníte 😉
Takže si ho tedy netestoval ? Proč pak tedy píšeš o té nedotáčivosti ? ;-\ Kingu, když jsi netestoval, nehodnoť a nevydávej za VLASTNÍ MOUDRA !
>😁 >😁 :yes: Podla kamosov z KE mam uz otrasny blavacky prizvuk. A ked telefonujem s predajcami napr. zo Ziliny tak u nich som podla prizvuku jasny vychodnar. >😁
Ja Ti aj tu drobnost mozem dohladat...keby si moc chcel 😉 . V nedelu to nebola smola, ale niecia chyba. Vzdy je to niecia chyba... ;-\ Pravda je sice kruta, ale taka, ze niekto iny poslednych 6 rokov pracuje lepsie nez my. Z coho vyplyva, ze asi nepracujeme dostatocne dobre. ;-\ 😉
...jednak k udalosti jako takovy a druhak k clanku...i kdyz Ford nejni zrovna muj salek caje tak ST bych si nechal libit..ta oranzova a kola..to je lahoda...co se tyce clanku tak se cetl fakt pekne....takze jeste jednou...GRATULACE!! 😄
Ty bláááho >😁 :yes: Tak to je lepší než Fiesta ST >😒] . Slušná mašina 😄 . Dobře radím - hned ji nafoť a vůbec zdokumentuj, budeš se divit, jak brzo bude odřená a obarvená od trávy, a to se k ní chováme jako k vlastní 😉 . Izy je super, akorát nemá volnoběh, ale aspoň si protáhnem pravačku 😄 . Jinak tichoučká a seká jako ďas 😄
ano, a z druhé strany něco od KSČ, abych věděl, na jakou stranu mám plivnout a nalepit nad postel >😒]
Já si tě vytisknu v nadživotní velikosti a půjdu tě vyvěsit "na stalina".. (Letná, pokud váháš) 😉 >😁 >😒] :yes:
Aha, tak to je jiná 😉 ad fotky v životní velikosti: díky za nabídku, ale snad ani ne.. musel by si víc posilovat >😁 >😒] 😉 Možná to STčko, kdyby byla nějaká superkvalitní fotka pro tisk ve velikosti 1:4..
>😁 ale fakt je to uzsie a vyssie ako ideal... nehovorim, ze je to nejak podstatne, ale je to tam... 8-s
Jo 99,9% clanku je moje tvorba. Redakce musela opravit muj hrozny pravopis a parkrat stylistiku. Nepisu sice poezii jako skodovakovo manzelka, ale snad vas to neotravilo😉 Kazdopadne dik!! Moje fotka je tam jen jedna a na ty neni videt, ze mam hlad, ani to pyzamo😄 Ja jsem jen na titulku v ruzku😉 Musite poprosit pana Cermaka, aby vam sem dal vic mych fotek v celku😄 Na obrazku, na ktery narazis je vlevo zastupce Fordu a vpravo pan Krecek😉 Jen jestli vam pan Cermak vyhovi, tak doufam, ze si me nevytisknes v zivotni velikosti a nenalepis nad postel >😒] >😒] >😒]
Brácho, ten článek si psal celej sám? Jestli jo, tak vážně kloubouk dolů.. moc pěkně se to četlo, pěkně si popsal své pocity, i když je mi jasný, že v reálu byly jistě ještě mnohem intenzivnější.. tak že bravo Mates! P.S. mám takove dvě hnidopišské připomínky k focení: 1) přístě než se budeš fotit, tak se trochu najez, ať není tolik vidět, že máš hlad >😁 😉 2) pyžamo nech doma >😁 >😒] 😉 😉 😉
Tož brávo Matesi, ogare :yes:. Hentento bohovský zážitek si zesrdce přeju (a tak trochen i závidmí). Článek výborně napsanej jest :yes: A taky brávo p.t. redakci jenž dokáže udělat vánoce i v květnu :yes: A ani na Ford nesmíme zapomenout, neb ty auta dělá fakt hezky a hezký :yes: Tož tak.
No tak s tím souhlasím - s obojím. Někdy je zbytečně vysvětlovat, proto jsem to celé napsal obecně, tak to třeba dokáže pochopit víc lidí prostě jen selským rozumem podpořeným jistou úrovní zkušeností za volantem. Ale zároveň chápu jeho nadšení i zápal, ještě mám v paměti (a na HC stále v testech visí) svůj test S2000. Taky pro mě lepší auto neexistovalo. I když i po těch letech stále patří do top 5, s čím jsem kdy měl možnost jet 😄 .
Jo jo s hydrostatickou tu HRX 476 C HXE s tim polypropylenovym sasim, uz se straaasne tesim, sice travnik vyroste az za mesic, ale se na ni budu aspon zatim divat. Jak ti jezdi ta tvoje ISY?
No proste, ze CTR je lepsi nez nakej... Ford je jasny, ale za normalnich okolnosti (ac nechci a mnohdy je to i zbytecny) me to nejak premuze a musim hned vysvetlovat duvody proc tomu tak je a chci, aby to pochopil celej svet, abych uz to nemusela furt opakovat, ale kdyz sem cetla ten clanek, tak sem taknejak chapala matese, ze popisuje zazitek a predstavovala sem si sebe v Si a augumenty o tom, ze existujou lepsi auta by mi v tu chvili pripadaly asi tak trochu mimo misu... tak, no ale jak me pak mates "lehce" rozcilil, tak odvolavam, co sem odvolal a slibuji co sem slibil(a) 😄
To byl překlep v zápalu psaní, myslel jsem pochopitelně přední. Jinak podle mých informací bude vzadu nezávislé zavěšení. A pokud nebude - svez ses OPC a uvidíš, jaké zázraky se dají udělat s torzkou. U Fordu musí ze zoufalství bušit hlavou do zdi ještě teď, i když za to může spíš ten těžký motor než cokoli jiného. Takže nesuď, dokud nevyzkoušíš 😉
nechci tvrdit, že jsem to pochopil, ale napadlo mě to taky.... >😁 >😁 >😒] >😒] v tom kontextu dřív než Volkswagen.. >😒] >😁 😉
musim este matesa ocenit za zverejnenie fotky !! nemyslim teraz obsah samotnej fotky, ale za odvahu sa hodit do eteru ! na to bohuzial GTI odvahu nenasiel, preto hovorim BRAVO MATES !! :yes:
nemyslim si, ze na meranie casov tam bol cas... sme radi a mates este viac, ze sa mohol vobec zviest a este k tomu aj na okruhu ! na meranie by to chcelo viac casu a mat auto len pre seba !!
Inak, co by sa SK tykalo, tak si myslim, ze jedine miesto, kde to ide realne umiestnit je zas len okolie Kosic. Je tam US Steel, je tam Getrag-Ford, dialnicne napojenie spodkom cez Madarsko tam je tiez (ako-tak). Stred je infrastrukturne odrezany od sveta, a na zapade je toho uz prilis.
som si aj myslel ze to nebude robit problemy, len sa mi zdali trochu moc spicate tie vystupky na volante 😄 :yes: to mas dobre, ja s 182/84 tiez pohoda, len ST mi bolo trosku tesne, ale nehovorim, ze by som sa rad neuskromnil >😁 Jasne, 130i je tiez parada, ale tam je uz ina cena... Ja to vidim tak, ze zabava v 130i ze 100% za 120% cenu, avsak ST mas 99% zabavu za 99% cenu, takze neni o com... :-! 😉 :yes: Inac, gratulacia !! Hodne preju !!! 😉 :yes: :yes:
>😁 Pánové by chtěli kůžičku? jarda s Bertoňákem to už vyřešili. Suroviny: deset králíků, ostrý nožík,horká voda,jehla a nit a kobercovka. >😁
😄 ...samozrejme, ze nepoznam...ani neviem kde to je...len si pamatam, ze som o tom asi pred rokom cital...
V aktuální souvislosti... tě jistě napadne to, co mě. Že by totiž při obdobné praxi nebylo tak úplně od věci, začít přispívat na nějakej server... s... no, prostě kterej se věnuje pěknejm fotografiím. Co? To by byla panečku jízda. Jen si představ... takovou rusovlasou STáňu, co by tě sejmula hned, jak bys vystartoval ze svejch slipů. Akorát... prostě, nezapomeň, že tady to rozpálilo STčko s Matesem a tam, tam bys to musel parádně rozpálit se svým heverem ty. Tak se zase pěkně vrať na zem... a věnuj se tomu, co ti přináší JENOM radost... to jsou auta. A propiš se. Třeba k loganu. Je to rozhodně lepší než se propít k docentu Skálovi. :yes:
Taky se u nas delaji klice k Bentley - mimochodem, na zbezny pohled vypadaji docela podobne jak od Oktavky.
Ty máš nějaký Charcoal nebo tak co. Teď chodíš ždímat trenky každejch 15 minut, tak by se ti světlý kůže zachtělo.. 😉
No jasně, nohy do V - příjemné (tedy na pohled), jo jo, když jsou ty válce do V... >😒] No je to svět písmen. U J je X pěkné písmeno, u žen zas ne, ale pořád lepší X než O, pokud to O bude reprezentovat tvar toho, co se nám za určitých situací líbí do V.
Že mě máš plné zuby, Cosworthe, to chápu. Ostatně plnou hlavu bys mě mít ani nemohl, viď... Na rozdíl od tebe, my ostatní tam máme mozek. Jsi malej grázlík, Cosworthe, co krade nick. Mě jsi ho tu ukradl pod BMW :no: Obdivuji tvou odvahu se tady vůbec objevit. Někam zalez a dej si žádost o pořádnou hlavu :no: :no:
Musel by som to hladat....ale zrejme to bude suacst niektoreho z velkych automotive dodavatelov. U nas sa zas takto vyrabaju do Jaguarov nejake kablove zvazky, a niekde aj kozene potahy na ich sedadla... To su take tie CE vyrobne kapacity nadnarodnych koncernov...
Ja viem, ale ten zavod v Kechneci je Getrag-Ford (vacsinovym vlastnikom je Getrag). Ja nijake blizsie info o lokalite neviem. Ani v tej povodnej sprave od Lidauera nebolo nic viac, ako CE. Myslim, ze ani oni este nie su dalej ako vo vseobecnej rovine obzerania sa na CE lokalitach...
No to každopádně. Někde u nás (ČR) se prý vyrábějí víčka na nádrže u Jagu a AM. Vím, už jsem to tu psal... Marko by možná věděl i kde.
Ano to je pravda. Buřt se správně píše s V. Totiž Vuřt. Je to "Matesův Vuřt" a umístit bych ho doporučil nad plamen, nebo na grill. Posléze doporučuji na talíř a pak do žaludku.
Kdyz tu mame mit kazdou druhou fabriku na auta, tak at jich aspon co nejvic vyrabi ty spravny auta😉 :yes:
Prevodovky Ford su uz v Kechneci pri KE. Tak nahodou info o blizsej lokalite sa k tebe nedostali ? 😄
Nic proti😉 Pekny pismeno je taky V😄 Burt si umisti dle vlastnich preferenci. Ono nakonec vetsinou dojde na vsechna mozna umisteni >😒]
Pred casom som pisal, ze Albert Lidauer (sef vyrobnych operacii Fordu v EU) verejne vyhlasil, ze Ford zvazuje moznost, ze by mohol postavit vyrobny zavod v centralnej EU. Bola to iba mal sprava, ktoru prakticky nikto nezachytil...a po nej nasledovalo ticho. Ale pred par tyzdnami som cital v SK ekonom. magazine "Trend" rozhovor s Patrickom Morrisey-om, ktory je regionalnym vykonnym riaditelom realitnej poradenskej agentury CB Richard Ellis (specializacia na velke realitne projekty). Jeden by sice povedal, ze to je clanok odveci (od aut)...ale ja som si zvykol pre istotu citat vselico. A teraz sa to aj oplatilo! Jedna z otazok redakcie: "A ak by vas oslovila dalsia automobilka s dopytom na lokalitu na SK, odporucili by ste jej tu investovat? Su tu uz tri." Odpove😜 "Urcite ano, este su vhodne lokality aj pre takuto tovaren. DOKONCA TAKYTO PROJEKT AJ RIESIME. JE TU POZIADAVKA OD AMERICKEJ FIRMY NA ZAVOD. MALO BY IST O PRESUN VYROBNYCH KAPACIT Z EXISTUJUCEJ FABRIKY V ZAPADNEJ EU." Samozrejme, ak je to Ford, a naozaj hlada miesto pre zavod, nepojde iba o SK, ale o cely region. A ja si myslim, ze to tak aj naozaj je, a ohrozenym moze byt belgicky zavod v Gente. 😉
Nojo, to sem cekala podobnou reakci... takze nic proti?? Ale nejdriv bysme si to museli pekne ujasnit (ktery pismeno je to nejhezci)... A ten burt je kde??
Nechtěl jsem reagovat pod takhle významným článkem... samozřejmě - díval jsem se... čístá práce. :yes: Kola nevhodná. Díky. :yes:
Kolik toho s normalnim autem nasportujes? Taky bych si umel predstavit, mit jedno auto jen na blbnuti na okruhu. Platit si cas na okruhu, specialni obuti a taky nejakyho instruktora, jenze.... Prave to je ono, kde na to vzit za a) cas a za b) i penize. Takze zustanu asi normnalnim ridicem a budu mit radsi vyhrivany sedacky v aute, ktery mi celkove sedi a nebudu resit, jestli ma na predku o 50kg vic nez nejaky jiny.
Jééééé >😁 >😁 .. snad kdybych měl zahrádku (jen aby to nebyl rebadgovanej Mountfield/Cadillac) >😒] ..
Videl jsem sekacku s kapotazi ala S-Type😉 Dokonce jsem znaval korena, ktery to tady prodaval. Zkusim to nekde najit.
Ale ja bych do tebe, kdybys byla vlastni, malickem ani nahodou >😒] Ale jestli to jemne nemusis, tak nic proti😉
Jo a jak čtu dál... J?? Ty střílíš do vlastních řad?!? >😒] >😒] Martina mluvila o sekačkách, to chceš snad naznačovat, že v Coventry vyrábějí sekačky???? 😉 >😒]
Jde o to, jak ti to auto sedne. Taky nebylo tolik casu, abys ten mereny okruh s kazdym autem opravdu "vypiloval". Nakonec by to mohlo dopadnout tak, ze ja bych byl nejrychlejsi s Mondeem, pan Cermak s Focusem a pan Krecek s Fiestou. Takze kazdy test by byl vlastne jiny. Osobne nejezdim zavody a tudiz je pro me to subjektivno nejdulezitejsi. Je mi burt, jestli s Fiestou budu o 0,3s na kole rychlejsi, kdyz se mi v ni blbe sedi. BMW 130i je skvely, jen mi proste celkovy dojem z auta kazi to jak vypada ;-\
Ja do tebe taky jemne, jako do vlastni😉 Byl tam smajlik, takovej😉 Nejhezci pismeno v nazvu je "J" a to hned na prvnim miste😉 Doufam, ze jsi se opravdu nenastvala za to maly rypnuti! Budu ti muset naordinovat burtovou kuru stejne jako Yaroukhovi, tomu to taky pomohlo. Dokud jedl koblihy, tak s nim nic nebylo😄
no osobne by ma zaujimal ako by dopadol suboj focus kontra fiesta, ja by som si tipol , ze fiesta na okruhu bude rychlejsia...alebo sa mylim?ospravedlnujem sa , ale myslim si, ze prave casove vysledky su to, co odlisuje jednotlive auta...tak ako si napisal , ze pri porovnani s bmw 130i sa ti zda o kusok lepsi focus , tak v skutocnosti je to presne naopak a namerane hodnoty su jasne v prospech bmw..mam na mysli zrychlenie, brzdna draha, prejazd zakrut..ale chapem , ze nie vzdy je to len o parametroch...len vedia dost jasne "zrovnat" subjektivitu...
Ty *matesi, nes.... tak ja chlebem a ty kamenem??? ... teda, co se rozciluju... pristi tejden si du koupit krasnou sekacku s peti a pul konikama, s uzasnym... radsi nebudu zabredavat do detailu, kdyby naaahodou nekdo chtel vedet, jaky sou prednosti motorovych sekacek, ktery maj v logu to nejhezci pismeno na svete, tak to rada napisu... Kingu, mels pravdu!!!
No kdybys znal GTIho líp, asi by si věděl, že je zarytý odpůrce (většiny) tuningu. Takže nevím, jak velkou radost mu tím uděláš... Já jsem na tom skoro stejně. Ten G V v té úpravě - je to to lepší z tuningu, co se dá vidět. Mě se více pozdává ten plný nárazník - [odkaz] - ale opět musím tvrdě zkritizovat kola...
To ti nezavani subjektivitou, to subjektivni je! Taky jsem to hned na zacatku napsal😉 Porovnavat casy by byl absolutni nesmysl a vypovidajici hodnota by byla 0, takze celkove ztrata casu.
Je dobre, ze zacinas chapat, kdo vyrabi auta a kdo zahradni techniku😉 Ale vazne, diky a nezapomen na to slibene svezeni v civave!😉 PS: S tim psanim mas naprostou pravdu :yes:
Vim o cem mluvis a problem to neni, spis naopak. Ted presne si to nevybavim, ale ma to vic aut. Treba BMW V M modelech nebo s M paketem, v Jagu atd. Spis to pomaha drzet volant. Sedacky jsou pro me naprosto OK. Pro me teda skoro kazdy sedacka je OK. Ja mam takovou konfekcni auto postavu. 178cm/64kg takze nemam problem skoro s zadnym autem😄 Pro me je temer % mezi Focus ST a BMW130i. Tyhle dve auta jsou mi z malych aut nejblize. Mozna ze ten Ford je prece jen o kousek lepsi (pro me) 😉
ahoj GTI este raz, asi si si to nevsimol, pisal som ti aby si si pozrel dnesny news na www.tuning.sk je tam golf 5 gti v podani Rieger Tuning, dufam ze som ta potesil
trosku mi to zavanalo subjektivitou, a trosku mi chybali aj porovnania z ostatnymi St-ckami, stacilo by mozno uviest casy dosiahnute na ohruhu, lebo nieco ine je mat "pocit" a nieco ine je ten "pocit" zmerat...terajsi focus St je predsa len trosku "cicilnejsi" ako predchodca a ta vysoka hmotnost z neho uz nerobi "krala" zataciek, a konkurencia je uz aj v tomto segmente silna, ale myslim ze celkom zaujimava cena ho robi dost atraktivnym "sidlom"...takze velmi si cenim podobne prispevky, aj ked niet nad osobnu skusenost...dik
Byl jsem vezen. A hned potom v EVO VII. Nevedel jsem co driv😉 Jak rikam, jina liga. Auta samy pro sebe.
Nazdarek vespolek. Kingu, snad ted poprvy s tebou vnitrne nesouhlasim, nejde tady vubec o to, co je nejlepsi a co lip sedi a ani o to, kdo je jak dobrej zavodnik, aby dokazal vyuzit kvality toho ci onoho vozu. Asi kazdej vi, jak moc mam rada Fordy (vsechny) a co si myslim o CTR, ale pri cteni matesova clanku se ze me nejak vytraci muj fanatismus a nemam vubec touhu nikoho o nicem presvedcovat... Tentokrat premejsim o matesovi, umim si predstavit, co asi celej den citil... asi se ti to matesi dost spatne psalo, protoze zkratka at je nas jazyk jakkoli kvetnaty, vsechno slovy vyjadrit nejde, priblizils to vyborne, ikdyz myslim, ze tvy zazitky byly urcite uplne jinde, tam, kde uz popis slovem nestaci. To jsou prave ty chvile, na ktery clovek nejradsi vzpomina. Moc ti to preju!
Matesi, mal by som jednu otazku na volant vo focus ST. asi na urovni za desat dve su z vnutornej strany take dva vystupky. chcem sa opytat ci to pri jazde nevadilo, alebo to bolo este na prospech veci ? ja som vo ST-cku zatial iba sedel, a toto ma dost zarazilo. inac volant parada ! moja druha otazka smeruje k sedackam. nejsom nijako obezny, ani nic podobne, ale tak trochu som sedel na bocnom vedeni. toto je si myslim dost velky handicap focusu ST, kde akykolvek sirsi clovek nema sancu normalne sediet. to bocne vedenie je dost pevne, takze sa asi "nepodda" ako v Megane Sport. toto mi potvrdili aj vo forde, kde sa stazovali ze im to dost odradza zakaznikov... 8-s ale inac vsetko super, ST je pre mna osobne pocitovo No.1 v "hot-hatch" :yes:
Jaka pretizena zadni naprava? 😲 Myslis tu jednoduchou zadni napravu s kterou asi budou muset delat hooodne veci aby se s tim dalo jet do zatacky a aby si na rovine nevyplival vsechny zuby? 😉 Starej CTR asi tomu novymu vyprasi kozich kdyz Honda udelala to co udelala. Mozna peknej design ale technika pokulhava ;-\ .
V první řadě gratulace Matesovi 😄 - musel to být parádní zážitek v parádních autech, navíc okořeněný účastí profi jezdců... :yes: V druhé řadě už nic - vracím se po dovolené a nestíhám... 😉 Snad ještě jen jedno přání na závěr - ST-rodinu považují za parádně fungující, přestože každé z STéček je úplně jiné... O víkendu jsem prolétl některé starší diskuse a přál bych si, aby "rodina" diskutujících na auto.cz, přestože každý má jiné preference, byla trochu méně vyhrocená a vzala si raději příklad z rodiny oválné - protiklady se přece nemusí jen prát a hádat, ale především doplňovat... 😉 :yes:
Ano, taky jsem o tom slyšel. Prý je to podobné jako když si na Avii namontuješ tlakový klakson z tatrovky - když na někoho houkneš, tak se po*ere a bude se klidit z cesty, ale když uvidí co na něj houkalo, bude si klepat na čelo... 😉
Předpokládám, že R32 znamená v tomhle případě kódové označení vrtné věže, kterou si musíš pronajmout abys to uživil... 😉
To, že tvého Phaetona neudolá na okresce nebo dálnici Logan či Thalia, ještě neznamená, že H-H bude mít permanentně hot brzdové kotouče, to je pravda. Ale na druhou stranu - ať už vidíš jakéhokoli H-H, nikdy není inventářem pravého pruhu a můžeš si být jistý, že stačí, aby řidič H-H zahlédl v dálce sérii zatáček, nebo jen rovinku, a už podřazuje o dva dolů. Jeho vlastnictví je nepochybně postojem, ale zároveň příslibem, že žádná pěkná zatáčka nezůstane neposkvrněna alespoň mikronem ze satsakrametsky drahých pneumatik. Mít H-H neznamená držet jako šílenec neustále nohu na plynu a prokládat to maximálěn plnou brzdou, ale jistá špetka zdravého šílenství v tom nepochybně je. A v jistém stavu šílensti už rozlišíš, jestli by to, co krotíš, mohlo být i lepší. 😉
Pań čermák ti ještě nenapsal? Má to převrtaný motor ze ZILa, 0-100 za 5s, ale spotřeba 25l a je to...trošičku...těžký na předek. Říká se tomu "russijke R32" >😁
😄 Kombinéza..no, neměla to být narážka na design, ale na přístup...ale mám neodbytný pocit, že to moc dobře víš :yes: 😉
Tak matesi- já gratuluju- :yes: 😉 . Chtěl bych znát Tvůj tlak když jsi sevřel volant STéčka: rtuť by asi opustila stupnici... Srdce bouchalo jak koňské kopyto-přiznej se 😉 . Tomu by se holt neubránil asi nikdo... Ty emoce, v nich je to kouzlo ... :yes: Redakce tedy dovede uštědřit nejedno překvapení. PS trochu poškádlím: GTI, ST... Ale kdy už přijde na řadu král mezi HH ?? >😒] >😒] :yes:
:yes: 😄 . Jen bych uvedl na pravou míru ty džíny - spíš v kombinéze ze Star Treku >😁 , což ovšem na té ryzí podobě H-H nic nemění 😉
Mezi těmi, které jsem vyjmenoval, je pár aut, kterým se říká hot-hatch omylem, ale to bych nerozpitvával 😉 , ty jsem uvedl jen aby se někdo neozval, že jsem něco vynechal (což se možná i stalo). Máš pravdu, normální řidič většinu z toho nepozná a buď se mu s tím jede dobře, nebo ne (vsadím boty, že ta druhá skupina bude nepatrná), ale třeba já nejsem normální řidič (teď pozor, nezaměňovat za nenormální řidič >😒] ) a od sportovního auta potřebuju především sportovnost a obětuju vyhřívání sedadel a zrcátko s osvětlením. Problém je, že jistou porci sportovnosti potřebuju u kategorií aut, u nichž není sportovnost na prvním místě, ale to je jiný příběh. Mimochodem - v Brně na okruhu bys byl z nedotáčivosti Focusu ST otrávený i ty, věř mi 😄 . Ale z5 k tvé první větě - s auty je to opravdu jako se ženami, ale pokud máš rád baculky, asi nebudeš chodit s Meg Ryan. 😄
Překrásná sentence na úvod 😄 tradiční závěr. jasně... King. Nehledej v životě složitosti, kde nejsou. HH... zvedá se ti tep... jistě. Každej druhej mladej chce dokázat, že obletí zeměkouli za dvě a půl hodiny. Osobně mám proti některým přispěvatelům (nemyslím tebe) tu velkou výhodu, že nezatracuji minulost. Ovšem zároveň vím, že už je nemožné povolit dnes uzel na kravatě, a vpadnout těsně po půlnoci někde v N.Y. Miles Davisovi rovnou do rány... z jeho trubky... Jo, zahulenej lokál... v němž bozi bohů lezou do tvý duše a dokazujou ti, že si s tebou udělaj co budou chtít. Tohle je pryč... Tak, jako éra malejch, lehkejch hatchbacků, z nichž jednou jedna automobilka jako první vykouzlila ikonu těch mladejch letců... GTI. Ale svět je dnes jinde... tak co má ten mladej letec dělat? Naštěstí tu není jen na předek trochu těžší ertřicetdvojka... nýbrž je tu stále to GTI... milej, přítulnej, lehce nadrzlej, a hravej GTI... Je pryč doba patníků u silnic, klouzavejch kočičích hlav, řízení bez posilovačů a chromovejch zpětnejch zrcátek. Není to dnes ale na zatracení. A hlavně. My tu čteme testy a dokonale nám redaktoři přibližují jízdu... na hraně. Jednak to umí, jednak to maj v popisu práce. Domníváš se snad, že si někdo koupí TYPE-R... ve žlutý a na okresce za vsí bude předvádět tango Civic? Nebude... musel by si příští tejden koupit nový gumy... Takže realita - Vlastnictví Hot-hatche... to vyjadřuje především postoj vlastníka... nikoliv způsob jízdy. Přitom je dobrý mít pod pravým chodidlem rezervu výkonu, aby až jednou v dlouhým táhlým se objeví nějakej blazeovanej hošan v krabici od mejdla... jsi mu předved´ na čí straně barikády stojíš ty. A to je všechno. Jde než o postoj k autům, kterej vyjádříš vlastnictvím jednoho z nich...
Ani jedno s těch aut není pomalé nebo špatné. Jsem přesvědčen, že tom King říct nechtěl. Jakbychto..představ si kategorii HotHatch jako večírek, kam se všichni dostaví ve smokingech, pijou se sofistikované drinky, nálada je kosmopolitní a všichni dávají pomocí jemných nuancí řeči těla, správně pozdvižených obočí a výmluvných úsměvů najevo, že nejsou žádná béčka a že si nezadají s nikým, pokud budou co jen trošku chtít. Prostě je vidět, že pod těmi smokinkgy jsou setsakra tvrdé svaly a nervy schopné reakcích ostrých jako břitva. No a krátce po půlnoci vejde do dveří týpek v džínách, tričku a s plechovkou piva v ruce. Žádný smoking, žádná okázalost, ale na první pohled je jasné, že pokusit se o jeho vystrnadění z této společnosti asi nebude zrovna rozumný nápad. Prostě HOOLIGAN. CTR je (zůstává, byl, bude) hothatch v ryzí podobě. Takhle to vidím já.
Kingu, já nepochybuju, že Type-R bude pecka, ale rozhodně bude mít velkou konkurenci s ST nebo Seatem...teda, když nepočítám jiná auta, která sice jezdí líp, ale nejsou to H-H...
Ja som to pochopil. Len tam bola chybka pravopisná - dvojitý zápor - NEbylo trochu NEpříjemné. Inak predpokládam, že ruky si si od volantu ešte neumyl >😁
Kingu, vzdyt vis, ze s autama je to jako se zenskyma. Kazdy ma rad neco jinyho. Mezi tema, ktery jsi vyjmenoval neni spatny auto! To je kazdymu jasny. Ale ty veci, ktery ty popisujes, ty jsou asi pravda, ale kdo z nas, normalnich ridicu, neco takovyho pozna? Kdo ma penize a cas pravidelne chodit na okruh a mackat tam z toho maximum? Noa ta tvoje civava...., uvidime😉
Nebudu tady radši komentovat, jak je (nebo není) co úchvatně napsáno, spíše bych se věnoval jiné problématice. Tyhle jízdní dojmy mají s těmi psanými před časem GTIm společné jedno: Oba jste jeli v nejlepším hot-hatchi na světě, což by mohl být trochu problém, protože jste jeli každý jiným autem. >😁 Obě auta jsou velmi dobrá, srovnatelná. Se vzájemně lepšími i horšími jednotlivými vlastnostmi, nicméně ani tahle dvojka není mezi hot-hatchy jediná, po zkušenostech s Leonem TFSI bych si dovolil virtuálně tvrdit, že bude Leon FR lepší než GTI (o Leonu Cupra bych totéž nepředpokládal), nesmíme zapomenout na bestiální Astru OPC, BMW 130i, ve hře je stále i Alfa 147 GTA a překvapit může i Mazda 3 MPS. A to existuje i C4 VTS a Mégane RS... Prostě trh s hot-hatchy nebyl nikdy tak nabitý, jako teď. Vyvstává tady ale otázka jiná - co z těchto výše jmenovaných je ještě hot-hatch, co je přemotorovaná a skoro neovladatelná nestvůra a co je spíš jen rychlý hatchback? Respektive jde o to, čo si predstavujetě pod takým hot-hatchom, Kefalín... Na každý ze zde napsaných aut mám svůj názor, který v případě Mazdy 3 a Leonu FR může třeba ještě změnit a kdybych tu měl všechny rozepsat, tak by to vyšlo na knihu, takže jen obecně. :-!
Realita ukázala, že dokonce i C segment s dvoulitrovým benzinem pod kapotou může být (výjimečně) neohrabaný a těžký na čumák. Co ale pak říci o těch, které se dopředu pokouší narvat 2,5 l turbo, třílitr nebo dokonce 3,2 l (o vysoké hmotnosti hot-hatchů obecně nemluvím už vůbec...8-s. No co byste řekli - technici se můžou postavit na hlavu a šasi ladit sebelépe, ale váha na předku prostě cítit je. Někdo to dokáže trochu vylepšit dobrou ovladatelností nedotáčivého chování, někdo ani to ne. ..... Tak co turbo? To je zase jiný problém - tam zase hraje roli prodleva turbodmychadla, i když uznávám, že menší, než těžký čumák, nezřídka se však stává, že auto nemá potřebnou trakci. A ta jediná výjimka mezi turbomotory zase nemá špičku. S podvozkem souvisí další důležitá věc - stabilita zadní nápravy. Má vybočovat, nemá? Jaké vybočení je OK a jaké už je moc? A pak je tu řízení - kombinaci strmosti a přímosti aby člověk pohledal (nejlépe na tom je asi Leon TFSI, ale ani to není úplně to pravé), zpětná vazba už v současnosti prakticky neexistuje. Udělat špičkové sportovní řazení umí na světě tolik automobilek, že byste je spočítali na prstech jedné ruky a ještě by vám pár volných zbylo. Sedadla? Jednou úzká, jindy moc široká, ale obecně spíš dobrá, aspoň něco. :😉 Příliš mnoho otázek a žádné z vyjmenovaných aut si nemůže u všech udělat logo Nike. Z toho vyplývá, že perfektní hot-hatch po současných silnicích nejezdí. :no: Ne, že bych hledal dokonalost, každou věc může každý vnímat jinak, ale hot-hatch by měl splňovat jisté standardy potřebné pro užití si sportovní jízdy a absence byť jen jediné z nich výsledek kazí. Ale nepropadám beznaději a stříhám metr. T= -7 měsíců a bude tu asi poslední auto, které by mohlo být hot-hatchem se vším všudy. Žádná přetížená zadní náprava, žádné přeplňování, poctivé dvoulitrové železo (teda hliník), omezovač za 8000 ot/min, strmé a přímé řízení, špičkový podvozek, převodovka koketující s dokonalostí a věřme i rozumná sedadla. Jasně, brácho - CIVIC TYPE-R. :yes:
Realita ukázala, že dokonce i C segment s dvoulitrovým benzinem pod kapotou může být (výjimečně) neohrabaný a těžký na čumák. Co ale pak říci o těch, které se dopředu pokouší narvat 2,5 l turbo, třílitr nebo dokonce 3,2 l (o vysoké hmotnosti hot-hatchů obecně nemluvím už vůbec...8-s. No co byste řekli - technici se můžou postavit na hlavu a šasi ladit sebelépe, ale váha na předku prostě cítit je. Někdo to dokáže trochu vylepšit dobrou ovladatelností nedotáčivého chování, někdo ani to ne. ..... Tak co turbo? To je zase jiný problém - tam zase hraje roli prodleva turbodmychadla, i když uznávám, že menší, než těžký čumák, nezřídka se však stává, že auto nemá potřebnou trakci. A ta jediná výjimka mezi turbomotory zase nemá špičku. S podvozkem souvisí další důležitá věc - stabilita zadní nápravy. Má vybočovat, nemá? Jaké vybočení je OK a jaké už je moc? A pak je tu řízení - kombinaci strmosti a přímosti aby člověk pohledal (nejlépe na tom je asi Leon TFSI, ale ani to není úplně to pravé), zpětná vazba už v současnosti prakticky neexistuje. Udělat špičkové sportovní řazení umí na světě tolik automobilek, že byste je spočítali na prstech jedné ruky a ještě by vám pár volných zbylo. Sedadla? Jednou úzká, jindy moc široká, ale obecně spíš dobrá, aspoň něco. :😉 Příliš mnoho otázek a žádné z vyjmenovaných aut si nemůže u všech udělat logo Nike. Z toho vyplývá, že perfektní hot-hatch po současných silnicích nejezdí. :no: Ne, že bych hledal dokonalost, každou věc může každý vnímat jinak, ale hot-hatch by měl splňovat jisté standardy potřebné pro užití si sportovní jízdy a absence byť jen jediné z nich výsledek kazí. Ale nepropadám beznaději a stříhám metr. T= -7 měsíců a bude tu asi poslední auto, které by mohlo být hot-hatchem se vším všudy. Žádná přetížená zadní náprava, žádné přeplňování, poctivé dvoulitrové železo (teda hliník), omezovač za 8000 ot/min, strmé a přímé řízení, špičkový podvozek, převodovka koketující s dokonalostí a věřme i rozumná sedadla. Jasně, brácho - CIVIC TYPE-R. :yes:
Problem byl, ze v te dobe nemel dealer ST na znackach a setril ho na showroom. Ted uz to problem neni. Ale okruh je okruh😄
Je to jednoduchy. Spatny bocni vedeni sedacek u Fiesty je blby na okruhu, kde beres zatacky co to jde. Pak jsi jednu chvili namacknuty na dverich a druhou zase na radicce. V normalnim provozu takhle nikdo nejezdi, takze te ty sedacky vklidu udrzi😄
No, většinou se tě nikdo na nic neptá a jen závidí (teda...abych řekl pravdu, kdybych forda žral jako ty, tak si asi dojdu pro testovací jízdu. ale ten okruh...ten ti závidím (myslím, že cena je normálně okolo 300/h)) 😉 :yes:
Jiste GTI i OPC by bylo zajimave, ale nic by mi nedalo takovy zazitek jako ST! Jinak ja uz jezdil ledascim, takze jen tak z neceho si na zadek nesednu😄
za reakce. Jakekoliv (pochvalne) 😄 Dneska trochu nestiham, takze odpovidat budu az odpoledne a navecer. Jeste jednou diky redakci! :yes:
... bude Tomův test nové Corolly v plné palbě jako bonbónek na závěr. 😉 Jinak BRAVO Mates i redakce.
Jo, napsat propadák kvartálu, to je to nejjednodušší, co tu umí kdejakej vometák z tyče vagónu od metra. A že jich tu máme. Rozumíš, když chceš napsat článek o autě... koneckonců... třeba o káře, která se snaží (snaží, jasný, jo) svrhnout z trůnu legendu legend ostrejch ranařů... na to ti nestačí praxe pondělního sloupkaře z rudýho práva. Chápej, tohle napsat... musíš bejt jednak trochu vyjetej a trochu vypsanej. Žádnej silniční panic, žádnej masturbátor svejch včerejších snů. Mates... Mates... sakra... je mi to nějak povědomej nick... No, že umí dobře jezdit, to vím dávno. Ale... že umí i psát... toho jsem si na diskuzi zatím nevšiml 😉 Tak brácho... velká pochvala, velká poklona, velkej den, velký auto a fakt velkej a dobrej článek. Jo, a velkej Mates. Zvedám palec - :yes: to my z konkurenční stáje běžně svejm kolegům děláme. P.S. Moc pěkně jsi to napsal. Tak - dnes vyjímečně... však o to upřímněji: BRAVO, MATESI :yes: :yes: :yes: P.P.S. A redakce? Jistě, jste dokonalí :yes:
Supr Mates 😄 😄 .......akorat chci rict ze je to presne co myslim, tedy: Mates byl samozrejme nadseny a vubec me to neprekvapuje, kdyby ho posadili do GTI ci OPC byl by nadseny uplne stejne, clanek by vypadal stejne 😄 , proto mi prijde dycky divny kdyz se tu vsichni dohaduji o tom ktere auto je "lepsi" , pritom laik ktery nema skusenosti s sportovnimi auty moc rozdilu nepozna, cili je skoro jedno co si koupi....
Sedím a čumím, fakt, normálně čumím a kroutím hlavou. Prostě nevěřím tomu. Mates se zahryz do pomeranče !!! Křičím to do světa - MATES SE ZAHRYZ DO POMERANČE !!! Může si snad přát člověk milující auta něco jiného než právě smýkat s tím pomerančem ? Prostě matesovi sestoupil ráj na zem. Gratuluji ! A myslím to upřímně >😒] PS: redakce to má jednoduché - až bude testovat Corsu 1.0 - MARI, Corvettu - LONES a na mne zbydou ty bisexuální paničky, když dal mates přednost Pomeranči 😉
no, zase vypadla půlka příspěvku. No, ale asi tak tušíte, co tam bylo...spousta palců nahoru a tak...
...vidim, ze zatial co som mal rozpisany prispevok a flakal som sa na inej stranke niekto mal rovnaky napad 😄 😉 Pekne to spolu hraje, ze?! Jedno pismenko naviac, a je tam cely obsah... 😄
Je to taky super MateST = test ST od Matesa. 😄 😉 S vybornou "spatnou vazbou" 😉 :yes: (Inak, okrem Matesa, samozrejme aj pochvala redakcii).
>😁 >😁 :yes: :yes: perfektní..! :yes: Redakce opět ukázala na jaké úrovni je tento server a Mates - :yes: 😉
"Tento nedostatek se nejspíš v civilním provozu neprojeví, ale na okruhu to nebylo trochu nepříjemné." - trochu som tej vete neporozumel...
Ale inak pekný článok. Presne taký má byť od čitateľa - o (po)citoch - nie o údajoch 😉 :yes: Oranžovú veľmi nemusím, ale odkedy som videl Focus ST... je moja obľúbená :yes:
Ale inak pekný článok. Presne taký má byť od čitateľa - o (po)citoch - nie o údajoch 😉 :yes: Oranžovú veľmi nemusím, ale odkedy som videl Focus ST... je moja obľúbená :yes:
pekne auto pekny clanek. Jen jedna prosba pro uchlaka nekaz nam dnesni diskuzi svejma esejema na tema VW, bud tak laskav.
Moc hezky napsany clanek! Redakce ma evidentne stesti na kompetentni ctenare. VIVAT Mates, VIVAT auto.cz, VIVAT ST.