ja jsem je nesrovnaval, jenom me udivilo, jak soudis auto podle toho, kolik se jich proda, resp. kolik jich spatris na silnici. Pak by tvoje oblibene GTI melo byt jedno z nejhosich aut a R32 nejhorsi vubec! Hlavne me ale udivuje, jak o par radku vyse i v jinych diskusich opevujes STi, ale v jine diskusi stiras EVO. Pritom jsou to skoro steja auta, jenom o jineho vyrobce! Trochu si o tom popremyslej...
...to je pořád stejná písnička. Já se hezkému kabátu nebráním, ale také podle něj nesoudím. Dávám důraz na charakter. Jenže, a to je ten zásadní rozdíl, v našich pohledech na věc, vtip je v tom, že ve stádu dvoukolek jsou zřejmě větší rozdíly v tom kabátu, než v charakteru. Lituji, nemám zájem o řešení kabátu, čtyřkolka je především o jiném charakteru. Ať má třeba kabát sebeošklivější. Tečka, konec, basta fidly. :-):yes:
Nezpochybňuji čtyřkolku. Zatím jsem vždy dojel... na zadním náhonu, na předním i na čtyřkolce. Rozdíl mezí předním náhonem a čtyřkolkou je velmi milý... i na suchu... zejména při ostrém vyjíždění ze zatáček... takže jo, čtyřkolka ano... ovšem chce to taky pěknej kabát, jirko...
Je mi líto, leckde se shodnem, ale tady ne. Vám chybí zkušenost ze čtyřkolky, mě zase potřeba demonstrace luxusu. A i když mi nedělá problém, souhlasit s Vámi, že v koloně na silnici mi bohatě stačil AX, tak v zimních kopcích, kudy jezdím, jsem to bohužel já, kdo ty předokolky, včetně ikon a guru, tahá zpátky na cestu a na kopec. Mimochodem, když padne sníh, už na mě pár aut čeká u lékárny, aby se zavěsila, neboť jedu zpravidla dřív než silničáři. Druhá oblast, kde jsou výhody Imprezy zcela evidentní, jsou hromadné havárie na německých dálnicích. Jezdím tudy co ob týden, do Holandska. Za rok se ocitnu, tak zhruba ve čtyřech. Zatímco ostatní, se za pištění brzd, ladně noří do kolegova kufru, Impreza ještě zvládne vyhýbací manévr na pešunk. Zpravidla tam čekám s nějakým kolegou s Porschem nebo podobnou plackou, až to policie uvolní. Shrnuto, podtrženo. Nevyhledávám krizovky, ale když už toho mají ostatní auta plné oči, tak tohle ještě trochu může. A ten malinkatý rozdíl, rozhoduje o pokračování v cestě, nebo o jejím ukončení. Jako je Vaše volba design a luxus, tak moje priorita je, dojet vždy. A k tomu, při stejné cenové relaci, skutečně těžko najít srovnání s jiným autem. :yes:
lancer dává do kontrastu getei, R32 a Imprezu kombi... já ne. I když... jirko, píšeš to samozřejmě dobře a po velkých zkušenostech... přesto... snad se shodneme na tom, že se pohybujeme na silnicích, kde jezdíme většinou kolem sto a v koloně... Permanent nepotřebuje nikdo... zejména ne ten, co si koupí auto za 599 tisíc... Umím si představit dokonalou káru... A6... s dokonalým pohonem... rozumíš... vybavené auto, co tě velmi luxusně a zároveň bezpečně poveze... na QUATTRU. Impreza je auto velikostí mezi Fabií a Octavií... tak už to ji deklasuje na okraj zájmu... a nějakej permanent... nebo boxer s nízkým těžištěm... to jsou krásné písně... ovšem zkušebních jezdců... nikoliv praktické poznatky pro jízdu v té koloně...
...prodej má vypovídací hodnotu tak asi o poměru stupně ovlivnitelnosti zákazníka marketingem a jeho vlastních znalostech a Golf i bežná Impreza jsou v testech auto.cz hodnoceny v normální jízdě shodně za 9. A zatímco Golf Vás v extrému a trakci zklame na 8, Impreza Vás naopak podrží za 10. O dlouhodobé spolehlivosti nemluvě. Myslím, že je zbytečné, trhat si tu tričko valit klíny do hlavy. Prostě ta dvě auta nejsou soupeři, každé je o zcela jiných prioritách. Mimochodem, a to už jsem se také zmiňoval, pokud nemá člověk zažito alespoň 100 000 km se čtyřkolkou, Haldex se nepočítá, vidí jízdní vlastnosti stále jen prizmatem dvoukolek. Viz údiv redaktora v zatáčce. Pokud viděl Imprezu jen jednou a ještě zvenčí, má, sorry, jeho názor váhu ušlého plynu. :yes:
GTI je hot-hatch... naduplej koník, pro fajnšmekra... o R32 snad v tomto pohledu netřeba psát.Tobys musel porovnávat s STi. Musíš porovnat porovnatelné - Běžný model (Impreza) s běžným modelem (GOLF)... Koneckonců mrkni na prodeje.
Auto :yes::yes::yes: Test :yes::yes::yes: Věty :yes::yes::yes: Slova :yes::yes::yes: Pocity :yes::yes::yes: P.S. Neviděl bych to se zadními blinkry tak kriticky... snad nejzábavnější auto... jo,jo, BRAVO :yes:
Skoda, muselo to byt uzasny svezeni, zavidim :yes:
Rko je divny, jedno sem potkal a ten cumak je takovej nedodelanej, cely to je crossover crossoveru...
jj souhlasim... a i ta cena de... když se mrkneš tak v tom N1 (s možnym odpočtem DPH) ve verzi Long stojí s bez DPH 1 408 000 což je krásný na auto s 515 cm :-) (to máš fakt víc než eSko který je aspon o 600 000 dražší - jako je jasný že to neni eSko >:D )
Dočetl jsem test. Jsem potěšen pohledem redaktora na vizáž eRka... ano, také považuji předek (i celé auto) za velmi povedený... Ten rozvor... bere dech... V reálu mu to sluší o řád více a je to opět ten starý známý - dokonalý Mercedes. Cena... souhlas, že ten základ je poměrně vysokej... asi se platí cenimetry navíc toho rozvoru... je to dnes opravdu vyjímečné auto... Zadní partie... zejména sloupek... jak tohle někdo vůbec může dokázat?... jsou to fakt mistři designu.
Ve videu uvádíte jako nevýhodu vysokou cenu 1 500 000 Kč. Myslím, že tato cena je velmi příznivá, když si uvědomíte, že je v ceně již započítán Turbodiselový agregát, podívejte kolik stojí srovnatelné BMW 5, Mercedes E... a to navíc R je všechny trumfuje ve velikosti u provedení Long !!! to trumfne i eSko !!! má totiž 5,15m což velmi krásné a příplatek o těchto 25cm je pouze 50 000 což se mi zdá také velmi příznivé. Navíc je možný odpočet DPH (pokud oplakáte poslední řadu sedadel). Takže můžete mít za nějakých 1 550 000 ohromnou loď :-)
Tak jsem to přečet´. Chápu, že my chlapi zabíráme na spodek ;-) ovšem... že bych kvůlivá tomu vyhledával kočky v teplákách s vytahanejma kolenama a povadlým úsměvem... to tedy ne. Kdo neumí udělat kastli, ať si ji zadá u odborníků. Ten podvozek... nepochybně dobré svezení... ovšem pozor - pro souseda a pro redaktora... ti to umí, ti za to umí vzít... Ty se neboj... vždyť kdyby ti neřekli u AAA, že tvá Fiesta má přední náhon, honíš si to stejně jako ve stopětce... prostě pochop... test dělá profík... mimochodem... už jsi někdy dostal v zatáčce smyk? Nedostal, viď. Tak já ti napíšu, co by se stalo - vyletěl bys ze zatáčky jako bumerang... Subaru nesubaru. Na to mysli při čtení testu... (bravo test)... Jinak je opravdu těžko pochopitelné, že si člověk chce koupit auto s exceletními jízdními vlastnostmi (ovšem aby bylo jasno... nejde o žádného bavoráčka, to snad chápeš, jde o káru za pár tisíc) a musí u toho mít zavřené oči... Motor... jinej vlastně do toho těžko někdo koupí... nakonec... hele, blíží se doba, že si člověk bude moci promítat v mobilu filmy... tak když pojedeš v 2.0R... nalaď si tam STI a úžívej si to... na sedalde spolujezdce... P.S. Na silnici jsem zatím v Česku potkal jen jedno Subaru Impreza v combi. Bylo v černé... deprimující zážitek...