Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

G-POWER G6 Coupé 5.0 S – 620 koní, co chtít více?

16 komentářů

SMG je i na větší krouťáky. Sneslo by daleko víc. Žadný posílení se zřejmě nekonalo😊
DAMY A PANI...AJ TAK JE MERCEDES MERCEDESOM...BMW NA PINU INTERIER, z vonku sa ale da
>😁 heh... to nemyslis vazne... porovnavat male SL-ko, kt. MB vyraba uz v 7.generacii s BMW 6, kt. prave zaziva svoju 2.gen... neda sa porovnavat, este skor by to slo s CL 55 amg a M6! Ale tu uz nejde ani tak o vykony ako o celkovy dojem a to jednoznacne znamena ze M6 je pre ludi, kt. chcu zazit 😉 "supersport" a CL-ko pre ludi, kt. chcu mat MB a hotovo :-! nejake reakcie?! +tento tunning je asi pre ludi, kt. tuzia utlmit bangleovsky vyraz BMW a troska viacej vykonu ako v serii... potom uz iba balit holky
a to myslis aj tu upravu motoru, upravy sa nedotkli len karoserie ak si si nevsimol
>😒] tak podme makat toto za to bude stat
Vzhledem k tomu, ze SLko je kabriolet, tak proti kupe 6tce nema Mercedes zadnou protivahu. BMW se trefilo do volneho prostoru v nabidce Mercedesu.
moje řeč... chtělo by to tak 800 - 850 koní, instatní kávovar, internet a skládací postel.. 😉
...jsem velký fanda bavoráků a Chrise za jeho odvahu, schopnosti a přínosy blahořečím! ALE: toto není nic víc, než oteklá mrcha. Úpravy ve stylu G-Power, Hartge, Hamann na moderní křivky nových BMW prostě nesedí... Schválně se jich optejte, jak se jmenuje designer, který ty aerodynamické prvky navrhl... Je to velká škoda. V kategorii schopných (v tomto kontextu rychlých a zároveň pohodlných) vozů BMW zkrátka jen dotahuje MB. Tam vědí dobře, co to znamená velké GT! A abych si to rozlil úplně, tak musím říci, že to 6ka prohrává i s tak "zastaralým" modelem, jako je SL.... A teď do mě!
uf to je náký složitý souvětí >😁
No, aby se vypadalo tak, aby se na to clovek mohl podivat bez obav, ze se mu udela spatne... :-!
Jen malé popíchnutí, které neberte moc vážně: Aerodynamici - ajajaj... aerodynamika je součást termodynamiky. Aerodynamik jako profese tedy neexistuje.
No, na to že má 100 koníků a 60 Nm víc, tak bych čekal zrychlení lepší tak o 0,3 až 0,5 sekundy. Za 4,5 je to proti sérii jen o 0,1 s. Taky by mě zajímalo, jestli posílili převodovku, SMG to sice má zvládat do 590 Nm, ale těch 580 už je dost na hranici. :-! :-!
Ale to "protazeni" ma i svuj prkticky dopad. Nejsem odbornik, ale v podstate tyhle "ostrejsi" upravy maji vsechny na zadi difuzor. nektere vyraznejsi, jako tohle, jine ne...
Asi mu fotoshop neni moc blízký... Ale když mrknu na ten interiér tak slintám...ta černá kůže světle prošívaná MŇAM..ale nějak se tu nepsalo o záruce >😁 ...ale za tu cenu co to bude urcite stat bych poridil lepe...
tak tohle je ten zavrhovany chladny nemecky design, jak o nem vsude ctu? :-!
...vizualni podoba zustala vcelku nedotcena,nevypada to zas tak prehnane. Akorat se mi nelibi to protazeni linky na zadi do kridla,tvar zadniho kufru je na tom aute jedni z krasnejch mist.Jo a ten co delal ty montaze by se mel stydet,vypada to hrozne,stin pod autem pusobi,ze se to vznasi deset cisel nad zemi