Upravit BMW M6 je otázkou prestiže každého úpravce „bavoráků“. G-Power upravuje tyto vozy již přes 20 let a určitě ví jak na to. Nové kupé G6 je toho důkazem.
...vizualni podoba zustala vcelku nedotcena,nevypada to zas tak prehnane. Akorat se mi nelibi to protazeni linky na zadi do kridla,tvar zadniho kufru je na tom aute jedni z krasnejch mist.Jo a ten co delal ty montaze by se mel stydet,vypada to hrozne,stin pod autem pusobi,ze se to vznasi deset cisel nad zemi
Asi mu fotoshop neni moc blízký... Ale když mrknu na ten interiér tak slintám...ta černá kůže světle prošívaná MŇAM..ale nějak se tu nepsalo o záruce >:D ...ale za tu cenu co to bude urcite stat bych poridil lepe...
Ale to "protazeni" ma i svuj prkticky dopad. Nejsem odbornik, ale v podstate tyhle "ostrejsi" upravy maji vsechny na zadi difuzor. nektere vyraznejsi, jako tohle, jine ne...
No, na to že má 100 koníků a 60 Nm víc, tak bych čekal zrychlení lepší tak o 0,3 až 0,5 sekundy. Za 4,5 je to proti sérii jen o 0,1 s. Taky by mě zajímalo, jestli posílili převodovku, SMG to sice má zvládat do 590 Nm, ale těch 580 už je dost na hranici. :-!:-!
Jen malé popíchnutí, které neberte moc vážně: Aerodynamici - ajajaj... aerodynamika je součást termodynamiky. Aerodynamik jako profese tedy neexistuje.
...jsem velký fanda bavoráků a Chrise za jeho odvahu, schopnosti a přínosy blahořečím! ALE: toto není nic víc, než oteklá mrcha. Úpravy ve stylu G-Power, Hartge, Hamann na moderní křivky nových BMW prostě nesedí... Schválně se jich optejte, jak se jmenuje designer, který ty aerodynamické prvky navrhl... Je to velká škoda. V kategorii schopných (v tomto kontextu rychlých a zároveň pohodlných) vozů BMW zkrátka jen dotahuje MB. Tam vědí dobře, co to znamená velké GT! A abych si to rozlil úplně, tak musím říci, že to 6ka prohrává i s tak "zastaralým" modelem, jako je SL.... A teď do mě!
>:D heh... to nemyslis vazne... porovnavat male SL-ko, kt. MB vyraba uz v 7.generacii s BMW 6, kt. prave zaziva svoju 2.gen... neda sa porovnavat, este skor by to slo s CL 55 amg a M6! Ale tu uz nejde ani tak o vykony ako o celkovy dojem a to jednoznacne znamena ze M6 je pre ludi, kt. chcu zazit ;-) "supersport" a CL-ko pre ludi, kt. chcu mat MB a hotovo :-! nejake reakcie?! +tento tunning je asi pre ludi, kt. tuzia utlmit bangleovsky vyraz BMW a troska viacej vykonu ako v serii... potom uz iba balit holky