Novinky
0
Gallardo, Gallardo... Do roadsteru bych urcite nesel, s pevnou strechou ale neni spatne. Akorat se vzdycky, kdyz ho vidim, musim smat, jak je strasne maly! Vnejsi rozmory neznam, ale skoro bych se vsadil, ze nebude vetsi nez Fabia. Aspon tak pusobi opticky... Ale v tomto pripade na velikosti nezalezi, ze... 😉 :yes:
0
... a ze nic nenapises o tom, jak toto auto sezere posledni zasoby ropy (viz tvuj komentar u Hummera). Jinak s pevnou strechou mi Gallardo taky prijde opticky mnohem hezci nez roadster.
0
Osobne si myslim, ze i Gallardo ma mensi spotrebu. Navic te dokaze povozit 300 km/h a jeste te k tomu poradne pobavit. :yes:
0
je +- rovnako velke ako Golf. Ale vies ako sa hovori - maly ALE SIKOVNY! 😉
0
4,3 x 1,9 x 1,16 m, myslím, že na obratnej sporťák ideální ono gallardo velikosti T613L by nebylo to pravé >😒]
tiez si myslim ze so strechou je to lepsie. hlavne u nas... 8-slamborghin… malo vzdy moje sympatie ! :yes:
Já jenom dost dobře nechápu jak si z osmi prodanejch aut můžou zařídit reprezentativní prostory, sponzorovat významný golfový turnaj a eště závodit. To aby měli aspoň 50% marži...
no ty prostory zas tak reprezentativni nejsou
>😒]
- prevzali je po nejaky Mazde nebo co..(plus ten dealer hlavne zije z milionu Ochcavek TDI, ktery proda)
ale co. dobre ze tady je oficialni dealer, at je kde je.. tak jeste by mohl dorazit Aston..
>😒]
- prevzali je po nejaky Mazde nebo co..(plus ten dealer hlavne zije z milionu Ochcavek TDI, ktery proda)
ale co. dobre ze tady je oficialni dealer, at je kde je.. tak jeste by mohl dorazit Aston..
Vacsina prijmov pochdza hlavne zo servisu. T.j. aj ked predaju len jedno auto, pricom servisuju 40, tak mozu byt v pohode. Jedna servisna prehliadka stoji radovo 100.000 Czk, servisne intervaly su 12.000 km. Do toho zapocitaj neplanovane prehladky, ked sa ti nieco pokazi, potrebujes vymenit. A mazre u Lamborghini su dostacujuce aj pri servise.
No já nevím jak Vy, ale já bych o otevřeném gallardu klidně uvažoval (kdybych na něj ovšem měl 😲 )...je to nádherné auto a v bledě modré barvě vypadá naprosto úchvatně...viz. speed duben/06
Sakra... tak jsem to dočet´. Jo, ještě se mi třesou ruce... bravo test, bravo věty (i když já bych nepodlehl... 😉 ), bravo redakce :yes: Jo, Esté... miluj mě něžně :yes: Jinak, zřetelně registruji pochvalu pětiválce (BRAVOLVO :yes: ) a kratičké porovnání s dvoulitry od GTIčka i OPC... U Recaro to nedomysleli... to je pro mě velké překvapení... taková ikona... Jinak jsem rád, že se z testu dozvíme tu správnou oscilační tendenci, totiž standardizování výkonu kolem 200 koní. Ovšem s čím prostě souhlasit ZÁSADNĚ nemohu, to je, aby z nějakejch časovejch souvislostí došlo k porovnávacímu testíku JEN mezi OPC a ST. Já volám, já křičím - PROSTĚ NE 😉 Koneckonců teď, dnes, v tuto hodinu již na auto.cz byly publikovány všechny tři testy, tedy jak test GTIčka, tak test OPC i test ST... A já se tedy oprávněně v zájmu GTI (auta) ptám - kdo tohle dopustí, nedoupouští se snad dokonce jednoho ze silničních zločinů?... totiž zločinu přehlížení ikony ikon... Proto poníženě žádám, proto burcuji vaše autosvědomí, proto křičím spolu s celým vesmírem - porovnávačka musí být mezi třemi. Jo. GTI - OPC - ST. Jen tak konečně a jednou provždy může skončit ten nervy i srdce vysilující boj o toho nejlepšího... vždyť zde na diskuzi se řeší již jen dvě témata - to první je, zda GTI (přispěvatel) je, či není * a druhé, zda GTI (auto) je první nebo druhej nejlepší hothatch mléčný dráhy. A protože první téma je tématem okrajovým... já tedy vzývám znalé - NAPIŠTE POROVNÁVAČKU KOMPLETNÍ... koneckonců... doufám, že tomu nebrání jen nadpis pana redaktora u testu GTI... totiž ta památná geniální věta (bravo :yes: ) - "Nejlepší je originál" :yes: :yes: :yes:
Problém u porovnání tří spočívá v tom, že někdo musí skončit třetí. 😄 Takže katastrofa nevyhnutelná. Jeden z Vás: GTI nebo Mates nebo Mari skončí s infarktem v nemocnici. >😒]
Jo Koenigsegg... >😒] ....to je auto! Malá automobilka a vyrobí takové dílo!..smekám Ne jako Veyron, který se dělal tolik let a nedokáže nic navíc a stojí o moooc víc ne cécéixko! Jinak některé údaje uváděné redakcí mi moc nesedí s těmito-> [odkaz]
Tohle auto nemá obdoby!!! Braaavo braaavo...úplně se mi třese hlas když na nej pohlednu... :yes: :yes: :yes:
Tohle auto nemá obdoby!!! Braaavo braaavo...úplně se mi třese hlas když na nej pohlednu... :yes: :yes: :yes:
Ja smekam klubuk pred tebou. Pravdepodobne si vyskusal obe auta a mas jasno v tom, ktore je lepsie/lepsie sedi na ceste/ prijemnejsie na riadenie. Nechcem obranovat ani Veyron, ani CCX ani jedno z nich som neriadil, takze by som ta chcel poprosit, ci by si mi mohol dat nejake informacie na zaklade TVOJICH skusenosti s danymi autami. (Ja len dufam, ze si tie auta aspon videl na vlastne oci, a necerpas info len z interentu)
Asi si nepochopil smysl mého článku! Nepíšu o tom, jak CCX je mrštnější v zatáčkách a Veyron zase má lepší pružné zrychlení, ale o tom, že vývoj CCXka trval malé firmě ze Švédska mnohem menší dobu a chce za to i menší peníze. A když se podívám na Veyron, který si odnesl takovou ostudu za jeho vývoj tak musím ještě jednou pro tebe zopakovat... Smekám před Koenigseggem :-! Už chápeš???
no vidim, ze mas historiu koenigsegg-u v malicku. Tak len pre detail: firma bola zalozen v roku 1993 za jedinym ucelom, t.j. postavit co najlepsi supersport. Po siedmych rokoch, t.j. v roku 2000 bol uvedeny do produkcie model CC8S. To znamena, ze vyvoj prveho modelu im zabral 7 (slovom SEDEM) rokov! To len pre teba - uz chapes? dalsie modely su viac menej vylepsenim povodneho modelu - v roku 2004 model CCR, 2005 CCX (takze 11 rokov k sucasnemu modelu). Dalsiou nepodstatnou vecou pri vyvoji je motor - Koenigsegg pouziva zaklad 8 valcovy motor z Fordu, ktory je "doladovany" na potrebne parametre. :-! :-! Vyvoj Veyronu je dost znamy, takze sa mi to nechce vypisovat, ale kazdopadne skus si sam pre seba urobit porovnanie s tym co som ti napisal. Take musim "smekat" klobuk este raz, tentokrat pred tvojimi znalostami.... :-! :-!
Ahoj Ja,
musim se pripojit k Tvoji reakci. Kdyz uz nekdo pise o ostude pri vyvoji Veyronu, mozna by se mohl kouknout na video z testu Koenigseggu v poradu Top Gear. Jak se tam s nim pri pokusu o zajeti nejlepsiho kola podarilo havarovat (mimochodem vubec poprve v historii poradu) jejich testovacimu jezdci (a to neni zadny becko). A k te cene: Christian Koenigsegg je tezce za vodou (a kdyz rikam tezce, tak tim nemyslim sto milionu na konte, tusim, ze zdedil nejakou banku nebo co), takze cely projekt dotuje. Takze kdovi, jaka by byla cena, kdyby se tim mel zivit 😄
A co ty, Ja? Povozis me zase nekdy? Me asi pred dvema mesici ukradli toho Golfa, co jsem s nim prijel posledne, tak ted jezdim v deset roku stare Astre 1.4 . Chtelo by to zase trochu adrenalinu 😄 Nebo uz chystas upgrade? Jak se Ti libi F599?
Gee Bee
musim se pripojit k Tvoji reakci. Kdyz uz nekdo pise o ostude pri vyvoji Veyronu, mozna by se mohl kouknout na video z testu Koenigseggu v poradu Top Gear. Jak se tam s nim pri pokusu o zajeti nejlepsiho kola podarilo havarovat (mimochodem vubec poprve v historii poradu) jejich testovacimu jezdci (a to neni zadny becko). A k te cene: Christian Koenigsegg je tezce za vodou (a kdyz rikam tezce, tak tim nemyslim sto milionu na konte, tusim, ze zdedil nejakou banku nebo co), takze cely projekt dotuje. Takze kdovi, jaka by byla cena, kdyby se tim mel zivit 😄
A co ty, Ja? Povozis me zase nekdy? Me asi pred dvema mesici ukradli toho Golfa, co jsem s nim prijel posledne, tak ted jezdim v deset roku stare Astre 1.4 . Chtelo by to zase trochu adrenalinu 😄 Nebo uz chystas upgrade? Jak se Ti libi F599?
Gee Bee
Tak tohle brácho podrobně přečti... abys pochopil, co je dnešní Škoda a co je FABIA :yes: P.S. BRAVO TEST, BRAVO ŠKODA :yes: :yes:
K článku...chtěl bych se zeptat na názor ohledně "malého" pravého zrcádka??? Už jsem slyšel tolik kritiky, ale fotřík měj nějakou tu dobu Fabii a žádnou kritiku ohledně pravého zrdcátka neměl...tak jak to vidíte vy??? A prosím názory těch, který to vyzkoušeli a ne názory "antiŠkodováku" :-!
Fabií jsem jel 2x na trase ČL-Praha a zpět.. To že bych to už nechtěl znovu opakovat (jednalo se o übermodell 1.2 HTP) z hlediska kvality jízdy, pomíjím. K zrdcátku... do něj se osobně moc nekoukám, nicméně vadí mi na něm jedna věc.. Auto zepředu vypadá nesouměrně. Nechápu, co vedlo VW k tomuhle kroku (pochybuju o nějaké větší úspoře). Navíc mě velice pobavila reklama, kde byla zepředu vyfocená Fabia s dvěma obřími zrdcátky a obě byla stejně velká (doslova). U toho byl nápis "stop pokusům na autech" - [odkaz]
haha, tak pozor: já jel s 1.2 HTP trasu Praha Lucemburk a zpet >😒]
styl cihla na plynu, zas tak hrozky to nebylo. niceho ohledne zrcatek jsem si nevsim, coz je taky odpoved
styl cihla na plynu, zas tak hrozky to nebylo. niceho ohledne zrcatek jsem si nevsim, coz je taky odpoved
Docela dost casu jsem stravil za volantem octavie jak s malym tak i s "upgradovanym" (klasickym) pravym zrcatkem - vetsi je o trosku lepsi, ale opravdu jenom trosku ... kdybych nejezdil po cestach se tremi a vice pruhy v jednom smeru, tak bych si rozdilu asi ani nevsiml. S malym zrcatkem se zase lepe parkuje 😉.
preco som si myslel, ze lamborghini je povodm zo spanielska? Alebo moja domnienka je spravna a pomylil sa autor clanku?